Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Οδήγησα....
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Οδήγησα....
    • 1
    • 2
    • 284
    • 285
    • 286
    • 287
    • 288
    • 519
    • 520
    • 286 / 520
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    121
    10383
    133512
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kpsig moderator last edited by

      Ο χρήστης Mad_Max_Geo έγραψε:

      Να σε στεναχωρήσω Γιώργο?
      Επειδή το ίδιο έχει θείος μου δεν συγκρίνεται με Ε σε ταξίδι.Η Merc είναι σαφώς ανώτερη σε άνεση και ποιότητα κύλισης
      Τιμόνι όντως έχει καλύτερο
      Κι όχι τίποτε άλλο εγώ τουλάχιστον το έχω οδηγήσει και για 70-80 χλμ σε επαρχειακό δρόμο (Λεβίδι-Τριπόταμα )
      Καίει πολύ, τραβάει πολύ καλα βέβαια,οκ εντυπωσιακό το μέσα αλλα έχω δει και πιο όμορφα

      Δε ξερω τι να σου πω ισως η Ε που ειχα μπει να μην ηταν σε καλη κατασταση!

      H E της εποχής ήταν πολύ μέτριο αμάξι.
      Η 166 μου είναι καλύτερη και από τα 2 🙂

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        κλεβεις ιερείς τώρα...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • K
          kikizas-grigoris last edited by

          Ο χρήστης kpsig έγραψε:

          Να σε στεναχωρήσω Γιώργο?
          Επειδή το ίδιο έχει θείος μου δεν συγκρίνεται με Ε σε ταξίδι.Η Merc είναι σαφώς ανώτερη σε άνεση και ποιότητα κύλισης
          Τιμόνι όντως έχει καλύτερο
          Κι όχι τίποτε άλλο εγώ τουλάχιστον το έχω οδηγήσει και για 70-80 χλμ σε επαρχειακό δρόμο (Λεβίδι-Τριπόταμα )
          Καίει πολύ, τραβάει πολύ καλα βέβαια,οκ εντυπωσιακό το μέσα αλλα έχω δει και πιο όμορφα

          Δε ξερω τι να σου πω ισως η Ε που ειχα μπει να μην ηταν σε καλη κατασταση!

          H E της εποχής ήταν πολύ μέτριο αμάξι.
          Η 166 μου είναι καλύτερη και από τα 2 🙂

          Και η 5αρα της εποχης, καλυτερη απ' ολα... Θα παιξουμε τις κουμπαρες τωρα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            carfanatic last edited by

            Ναι ξέχασε να αναφέρει μια λεπτομέρεια με το γράμμα Ρ.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              kpsig moderator last edited by

              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

              Να σε στεναχωρήσω Γιώργο?
              Επειδή το ίδιο έχει θείος μου δεν συγκρίνεται με Ε σε ταξίδι.Η Merc είναι σαφώς ανώτερη σε άνεση και ποιότητα κύλισης
              Τιμόνι όντως έχει καλύτερο
              Κι όχι τίποτε άλλο εγώ τουλάχιστον το έχω οδηγήσει και για 70-80 χλμ σε επαρχειακό δρόμο (Λεβίδι-Τριπόταμα )
              Καίει πολύ, τραβάει πολύ καλα βέβαια,οκ εντυπωσιακό το μέσα αλλα έχω δει και πιο όμορφα

              Δε ξερω τι να σου πω ισως η Ε που ειχα μπει να μην ηταν σε καλη κατασταση!

              H E της εποχής ήταν πολύ μέτριο αμάξι.
              Η 166 μου είναι καλύτερη και από τα 2 🙂

              Και η 5αρα της εποχης, καλυτερη απ' ολα... Θα παιξουμε τις κουμπαρες τωρα?

              Ναι αν δεν είχες προβλήματα ναυτίας.
              Βασικά επειδή τα έχω ΟΔΗΓΗΣΕΙ όλα
              Η 166 υστερεί μόνο θόρυβο (μιας και έχει πιο κοντό κιβώτιο), 'δέσιμο καρότσας (ακαμψία) σε σχέση με τα Γερμανικά (αλλά όχι από το Σάαμπ) και ελάχιστα σε φρένα και φυσικά σε χώρους.
              Κατά τα άλλα, 166 από εμένα (και για εμένα 🙂

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • giuseppe-busso
                giuseppe-busso last edited by

                Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                Και η 5αρα της εποχης, καλυτερη απ' ολα... Θα παιξουμε τις κουμπαρες τωρα?

                H E39 σε καμία περίπτωση

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  red_monster last edited by

                  Το λένε οι 4 τροχοι ...;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nonos last edited by

                    Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:

                    Και η 5αρα της εποχης, καλυτερη απ' ολα... Θα παιξουμε τις κουμπαρες τωρα?

                    H E39 σε καμία περίπτωση

                    Η συγκριση ειναι μαλλον με την 164... Το '95 βγηκε η e39..

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      kikizas-grigoris last edited by

                      Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                      Ναι αν δεν είχες προβλήματα ναυτίας.
                      Βασικά επειδή τα έχω ΟΔΗΓΗΣΕΙ όλα
                      Η 166 υστερεί μόνο θόρυβο (μιας και έχει πιο κοντό κιβώτιο), 'δέσιμο καρότσας (ακαμψία) σε σχέση με τα Γερμανικά (αλλά όχι από το Σάαμπ) και ελάχιστα σε φρένα και φυσικά σε χώρους.
                      Κατά τα άλλα, 166 από εμένα (και για εμένα 🙂

                      Προβλημα ναυτιας κανενα, αποδεδειγμενα, ειτε σε φουσκωτο με 7αρια, ειτε σε αυτοκινητο, ακομα και με το g meter
                      να 'τρεχει' δεξια-αριστερα στον ασσο...
                      Η 166 ηταν ενα καλο προσθιοκινητο σπορτιφ, premium sedan, με καλη οδικη συμπεριφορα και ευηχο αλλα και ισχυρο κινητηρα. Τιποτε παραπανω. Το 'τυρακι' με την 5αρα το εριξα ακριβως, για να δω εαν και ποσο θα συνεχιζεις να υποστηριζεις την 166 ετσι επειδη 'σου καθεται καλυτερα' (?).
                      Επι της ουσιας σε αισθηση-ευχαριστηση στην κατηγορια της εποχης υπερτερουσε η 2λιτρη 5κυλινδρη Lancia K Turbo, με τον πανισχυρο κινητηρα για την εποχη, το καλυτερο κρατημα απο την 166, και ευελιξια, αλλα και το καλυτερο κιβωτιο ταχυτητων, παρολη την μετρια θεση οδηγησης.
                      Πολυ κοντα, και επι της ουσιας μονο λογω απουσιας ανταγωνιστικου -για την τοτε Ελληνικη πραγματικοτητα- ηταν η 5αρα
                      και συγκεκριμενα η 523i. Ενα καταπληκτικο αυτοκινητο, σε ολα τα επιπεδα με τρομερη αισθηση χειριστηριων, εξαιρετικο κρατημα, πολυ καλη και αποτελεσματικη λειτουργεια αναρτησεων, φρενων, και ενα διακριτικοτατο-καλορυθμισμενο συστημα ευσταθειας.

                      Τωρα μπορειτε να συνεχισετε το τρολλαρισμα και την Ιταλικη τυφλη προπαγανδα...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • realzeus
                        realzeus last edited by

                        Γρηγόρη η 166 ήταν σαφώς καλύτερη της Kappa αλλά και γρηγορότερη (V6 TB vs i5 turbo). Το πρόβλημα ήταν ότι κόστιζε 17 μύρια όταν η Λάντσια (Λάντσα την λέει ο φίλος μας ο CLAB που σκαμπάζει από ιταλιάνικα) κόστιζες 12. Κι εγώ την Κ θα έπαιρνα αν δεν είχα τα επιπλέον 5.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kikizas-grigoris last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                          Γρηγόρη η 166 ήταν σαφώς καλύτερη της Kappa αλλά και γρηγορότερη (V6 TB vs i5 turbo). Το πρόβλημα ήταν ότι κόστιζε 17 μύρια όταν η Λάντσια (Λάντσα την λέει ο φίλος μας ο CLAB που σκαμπάζει από ιταλιάνικα) κόστιζες 12. Κι εγώ την Κ θα έπαιρνα αν δεν είχα τα επιπλέον 5.

                          Δεν ηταν Αλεξανδρε ουτε καλυτερη, ουτε γρηγοροτερη. Πως να ηταν αλλωστε απο την στιγμη που η 166 ηταν βαρυτερη, και η Κ ισχυροτερη, αλλα και με υψηλοτερη ροπη. Ριξε μια ματια σε specs σοβαρων περιοδικων και θα το αντιληφθεις.
                          Για την ιστορια, και οσους καταλαβαν φυσικα, η 2λιτρη 5κυλινδρη Κ ηταν οτι καλυτερο στην κατηγορια, λαμβανοντας υποψιν και το κοστος κτησης σαφεστατα (οχι οτι αποτελει αλλοθι για την ακριβοτερη 166, ακομα και τα ιδια λεφτα να εκαναν , η Κ αναμφισβητητα περαν του καλυτερου value ηταν και η καλυτερη επιλογη μεταξυ των δυο...) , στην χωρα μας, καθοτι , εαν τα χρηματα δεν ηταν θεμα, ή εαν μιλουσαμε για Ευρωπαικη χωρα που δεν λεηλατουσε τα κ.εκ, η Bmw φυσικα ηταν ξεκαθαρα η πρωτη επιλογη (μακραν!) στην εκδοση 528i φυσικα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            mad_max_geo last edited by

                            Ο χρήστης kpsig έγραψε:

                            Να σε στεναχωρήσω Γιώργο?
                            Επειδή το ίδιο έχει θείος μου δεν συγκρίνεται με Ε σε ταξίδι.Η Merc είναι σαφώς ανώτερη σε άνεση και ποιότητα κύλισης
                            Τιμόνι όντως έχει καλύτερο
                            Κι όχι τίποτε άλλο εγώ τουλάχιστον το έχω οδηγήσει και για 70-80 χλμ σε επαρχειακό δρόμο (Λεβίδι-Τριπόταμα )
                            Καίει πολύ, τραβάει πολύ καλα βέβαια,οκ εντυπωσιακό το μέσα αλλα έχω δει και πιο όμορφα

                            Δε ξερω τι να σου πω ισως η Ε που ειχα μπει να μην ηταν σε καλη κατασταση!

                            H E της εποχής ήταν πολύ μέτριο αμάξι.
                            Η 166 μου είναι καλύτερη και από τα 2 🙂

                            Ναι αλλα το saab ειχε τη καλυτερη αναλογια δυναμης κυβικων πιστευω σε σχεση με BMW αλλα εβγαινε και η alfa 2.0T νομιζω ετσι?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • realzeus
                              realzeus last edited by

                              Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                              Γρηγόρη η 166 ήταν σαφώς καλύτερη της Kappa αλλά και γρηγορότερη (V6 TB vs i5 turbo). Το πρόβλημα ήταν ότι κόστιζε 17 μύρια όταν η Λάντσια (Λάντσα την λέει ο φίλος μας ο CLAB που σκαμπάζει από ιταλιάνικα) κόστιζες 12. Κι εγώ την Κ θα έπαιρνα αν δεν είχα τα επιπλέον 5.

                              Δεν ηταν Αλεξανδρε ουτε καλυτερη, ουτε γρηγοροτερη. Πως να ηταν αλλωστε απο την στιγμη που η 166 ηταν βαρυτερη, και η Κ ισχυροτερη, αλλα και με υψηλοτερη ροπη. Ριξε μια ματια σε specs σοβαρων περιοδικων και θα το αντιληφθεις.
                              Για την ιστορια, και οσους καταλαβαν φυσικα, η 2λιτρη 5κυλινδρη Κ ηταν οτι καλυτερο στην κατηγορια, λαμβανοντας υποψιν και το κοστος κτησης σαφεστατα (οχι οτι αποτελει αλλοθι για την ακριβοτερη 166, ακομα και τα ιδια λεφτα να εκαναν , η Κ αναμφισβητητα περαν του καλυτερου value ηταν και η καλυτερη επιλογη μεταξυ των δυο...) , στην χωρα μας, καθοτι , εαν τα χρηματα δεν ηταν θεμα, ή εαν μιλουσαμε για Ευρωπαικη χωρα που δεν λεηλατουσε τα κ.εκ, η Bmw φυσικα ηταν ξεκαθαρα η πρωτη επιλογη (μακραν!) στην εκδοση 528i φυσικα.

                              Έχω τα περιοδικά της εποχής αγαπητέ και η Αλφα ήταν ταχύτερη της Κάππα. Ντράιβ πιστεύουμε;

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                socratesn last edited by

                                Greg εχεις οδηγησει και Ε39 528 και 523 και 166 και 164 και Κ ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • K
                                  kikizas-grigoris last edited by

                                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                                  Έχω τα περιοδικά της εποχής αγαπητέ και η Αλφα ήταν ταχύτερη της Κάππα. Ντράιβ πιστεύουμε;

                                  Μιλαω πολυ συγκεκριμενα. Η AR 166 TB 2.0 V6 / 205ps ταχυτερη απο την Lancia K 2.0 Turbo 5C / 220ps
                                  δεν ηταν ποτε. Εαν το Drive γραφει κατι τετοιο, σαφως και θα πεσει ακομα χαμηλοτερα στην...σχετικη (μετρια) εκτιμηση μου ως Ελληνικο περιοδικο αυτοκινητου...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kikizas-grigoris last edited by

                                    Ο χρήστης socratesn έγραψε:
                                    Greg εχεις οδηγησει και Ε39 528 και 523 και 166 και 164 και Κ ?

                                    Ειχα την χαρα να οδηγησω πριν μερικα χρονια την Ε39 528i. Δεν λεει κατι αυτο για την συγκεκριμενη συζητηση ομως, ακομα και εαν τα ειχα οδηγησει ολα.
                                    Τα σοβαρα reviews της εποχης εχουν και τις απαραιτητες μετρησεις, αλλα και τις καταγεγραμμενες διαπιστωσεις, ωστε να γινει αντιληπτο, -σε οποιον θελει και δεν τρολλαρει-, ποια απο τα αυτοκινητα της συγκεκριμενης κατηγοριας, υπηρξαν καλυτερα απο καποια αλλα.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      socratesn last edited by

                                      Αν και οφτοπικ,μιλαμε για περιοδικα τα οποια σαν προλογο των δοκιμων ολων των συγχρονων αλφα πετουσαν το κλασσικο 'εχοντας ξεφυγει απο το αμαρτωλο παρελθον της,η αλφα................μπλα μπλα μπλα'
                                      no offence αλλα μη εχοντας οδηγησει δε θα μιλουσα τοσο ευκολα για αυτοκινητα 2 γενιων πισω,εμπιστευομενος τον τυπο..
                                      Παντως ακομα και σημερα Ε39 με Μ πακετ και 166 με πολυακτινες ειναι ονειρο

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • R
                                        red_monster last edited by

                                        Ο χρήστης socratesn έγραψε:
                                        Αν και οφτοπικ,μιλαμε για περιοδικα τα οποια σαν προλογο των δοκιμων ολων των συγχρονων αλφα πετουσαν το κλασσικο 'εχοντας ξεφυγει απο το αμαρτωλο παρελθον της,η αλφα................μπλα μπλα μπλα'
                                        no offence αλλα μη εχοντας οδηγησει δε θα μιλουσα τοσο ευκολα για αυτοκινητα 2 γενιων πισω,εμπιστευομενος τον τυπο..
                                        Παντως ακομα και σημερα Ε39 με Μ πακετ και 166 με πολυακτινες ειναι ονειρο

                                        Και ΠΟΛΥ καλα θα έκανες ...
                                        Όπως τι ίδιο θα έπραττε και ο περισσότερος κόσμος ...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          stefan147 last edited by

                                          Ο χρήστης socratesn έγραψε:

                                          no offence αλλα μη εχοντας οδηγησει δε θα μιλουσα τοσο ευκολα για αυτοκινητα 2 γενιων πισω,εμπιστευομενος τον τυπο..

                                          Κάθε σώφρον άνθρωπος το ίδιο θα έκανε...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • B
                                            billopoulos last edited by

                                            Για την Kappa 2.0T με τα 220 δεν εχει καμια μετρηση, αλλα η 166 vs την K2.0T με τα 205 δεν ειχε κανενα θεμα νομιζω...

                                            http://www.zeperfs.com/en/duel19-774.htm

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 284
                                            • 285
                                            • 286
                                            • 287
                                            • 288
                                            • 519
                                            • 520
                                            • 286 / 520
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr