Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 4 / 8
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    47
    156
    493
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • T
      techadmin admin last edited by

      Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

      Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;

      Mα το παιδι που εκανε το τοπικ μιλαει για fun to drive... το barcheta δεν ειναι καν πισοκινητο... αρα για πιο fun to drive μιλαμε???

      Theo, πόσο βαρετό είναι το 106 Rallye που έχεις είπαμε;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        technik last edited by

        Ο χρήστης skye έγραψε:
        Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;

        Δε χωρά στην ψηφοφορία το barchetta....

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • T
          thodwris last edited by

          Ο χρήστης kyan έγραψε:

          Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;

          Mα το παιδι που εκανε το τοπικ μιλαει για fun to drive... το barcheta δεν ειναι καν πισοκινητο... αρα για πιο fun to drive μιλαμε???

          Theo, πόσο βαρετό είναι το 106 Rallye που έχεις είπαμε;

          Φιλαρακι μου , δεν ειπα οτι τα μπροστοκινητα αυτοκινητα δεν εχουν fun to drive... Αλλα στο μυαλο των περισσοτερων η εννοια roadster ειναι αρικτα δεμενη με την πισο κινηση... Δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα roadster με κινηση εμπρος.

          Rallye 1,6 8valve ηταν το πρωτο μου αμαξι! Δεν το εχω πια ( αν και πολυ θα ηθελα να παρω παλι ενα! Με αυτα που καιει το Evo για καθημερινη χρηση θα το εκανα αποσβεση μεσα σε 1 χρονο! )

          back to subject...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skye last edited by

            Ο χρήστης Thodwris έγραψε:

            Φιλαρακι μου , δεν ειπα οτι τα μπροστοκινητα αυτοκινητα δεν εχουν fun to drive... Αλλα στο μυαλο των περισσοτερων η εννοια roadster ειναι αρικτα δεμενη με την πισο κινηση... Δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα roadster με κινηση εμπρος.

            Fiat Barchetta
            Alfa Spider
            Lotus Elan
            Αudi TT
            Ford StreetKa (λέμε τώρα)

            Αυτά θυμάμαι προς το παρόν, μπορεί να υπάρχουν κι΄άλλα.
            Πάντως ξέρω ότι η βαρκούλα είναι fun to drive, όπως κ η Σπάιντερ κ το Ελάν.
            Και απ΄όλα τα αυτοκίνητα του συγκριτικού το Barchetta έχει το πιο ωραίο εσωτερικό..

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              tsilis last edited by

              Kαι το Streeka τα περιοδικά το αναφέρουν ως αυτοκίνητο με πολύ ευχάριστη συμπεριφορά,απλώς έχει επικρατήσει η άποψη ότι το roadster πρέπει να είναι πισωκίνητο,αλλιώς είναι άχρηστο!
              Ας μην γνωρίζουμε οι περισσότεροι πως μπορούμε να κάνουμε ένα μέτρο ανάποδο με το αυτοκίνητο,το πισωκίνητο roadster είναι νόμος!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                meco last edited by

                Mέσα και τα προσθιοκίνητα... Γιατί όχι?? Το ΤΤ πάντως σαν cabrio ούτε εμένα μου αρέσει και το θεωρώ παράταιρο σε σχέση με τα υπόλοιπα...

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  cliodriver last edited by

                  Νομίζω άλλο το 'κάμπριο' και άλλο το 'ρόουντστερ', καθαρά από άποψη φιλοσοφίας..

                  Θεωρώ το Μπαρκέτα 'κάμπριο' και τα MX / MR 'ρόουντστερ'.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tsilis last edited by

                    Για επεξήγησε λίγο περισσότερο,φίλε Cliodriver,γιατί τη διαφοροποιείς?
                    Λόγω 'καταγωγής' πατώματος ή λόγω άξονα κίνησης?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • C
                      cliodriver last edited by

                      Τα κάμπριο τα βλέπω περισσότερο σαν 'νορμάλ' αυτοκίνητα με έμφαση στον 'ελεύθερο χρόνο'.

                      Τα ρόουντστερ τα βλέπω σαν 'ειδικά' αυτοκίνητα με έμφαση σε εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία. Έχουν έναν πιο απόλυτο χαρακτήρα.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        tsilis last edited by

                        Πολύ σωστό,αλλά η Βarchetta,η Elan και η Spider έδιναν έμφαση στους τομείς που αναφέρεις,δεν ήταν όμως τόσο απόλυτα,λόγω του άξονα μετάδοσης της κίνησης.Το Sportka είναι ειδική περίπτωση,καθώς προέρχεται από μετατροπή κλειστού μοντέλου.Οπότε επιστρέφουμε στο συλλογισμό ότι κάθε ανοιχτό διθέσιο που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να είναι πισωκίνητο.Ίσως να ισχύει τελικά,αλλά μου φαίνεται ότι αδικούμε κάποια καλά ανοιχτά αυτοκίνητα.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          meco last edited by

                          Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
                          Τα κάμπριο τα βλέπω περισσότερο σαν 'νορμάλ' αυτοκίνητα με έμφαση στον 'ελεύθερο χρόνο'.

                          Τα ρόουντστερ τα βλέπω σαν 'ειδικά' αυτοκίνητα με έμφαση σε εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία. Έχουν έναν πιο απόλυτο χαρακτήρα.

                          Εγώ cabrio λέω τα 'κομμένα' π.χ. ΤΤ, stretka, Astra Cabrio, 206-307CC
                          και roadster αυτά που σχεδιάστηκαν από την αρχή έτσι. π.χ. ΜR2, MX-5, SLK, S2000...
                          Έχω την εντύπωση ότι αυτός είναι και ο 'επίσημα' σωστά ορισμός...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            silvertommy last edited by

                            Σε λίγο θα βγούν μερικοί να μας πουν οτι το Astra cabrio ειναι πιο fun to drive.

                            Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.
                            Τι σχέση έχει ένα ford κα με ένα mx5 και ένα mr2, εκτός απο 4 ρόδες.????

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              meco last edited by

                              Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
                              Σε λίγο θα βγούν μερικοί να μας πουν οτι το Astra cabrio ειναι πιο fun to drive.

                              Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.
                              Τι σχέση έχει ένα ford κα με ένα mx5 και ένα mr2, εκτός απο 4 ρόδες.????

                              Δεν είπε κανένας τέτοιο πράγμα.
                              Για διάβασε λίγο προσεκτικότερα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                stefanos147 last edited by

                                Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο με τα 'διασκεδαστικά' προσθιοκίνητα και τις πάντες που μπορούν να κάνουν.Καλά χρυσά και άγια,δε λέω, αλλά υπερστροφή ισχύος δεν πρόκειται ποτέ να επιτύχουν. Και δε λέω κάτι του στύλ: 'φτάνω στη στροφή με 4η και 140, κατεβάζω σε 3η και αποσυμπλέκω απότομα και παίρνω όλη τη στροφή γυρισμένος με τέρμα γκάζι και με τα λάστιχα να καπνίζουν' . Απλά βγαίνω από ένα στενάκι σε μεγάλο φαρδύ δρόμο με 1η και το πλάι.Αυτό οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει. Η μια αναστροφή με γκάζι. Το κάνει αυτό το ραλύ ή η Barchetta; Δεν το κάνουν...Οπότε θα συμφωνήσω κι εγώ με την άποψη ότι roadster=διασκεδαστικό πισωκίνητο ενώ cabrio=ανοικτό αυτοκίνητο για χαλαρές βόλτες (και γιατί όχι και γρήγορη οδήγηση),αλλά όχι πισωκίνητο.
                                Από τα 3 θα διάλεγα το Mazdaκι,στην έκδοση με το μπλοκέ.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pg220 last edited by

                                  Κακά τα ψέμματα! Όποιος δεν έχει οδηγήσει καλό πισωκίνητο για μεγάλο διάστημα δεν ξέρει τι χάνει.Ακόμη και με γραμμές να πηγαίνεις είναι άλλη η χαρά του πισωκίνητου.Χώρια τον έλεγχο που σου προσφέρει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    tsilis last edited by

                                    Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
                                    Σε λίγο θα βγούν μερικοί να μας πουν οτι το Astra cabrio ειναι πιο fun to drive.

                                    Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.
                                    Τι σχέση έχει ένα ford κα με ένα mx5 και ένα mr2, εκτός απο 4 ρόδες.????

                                    Τρεις λαλούν,δυο πετούν..λένε στο χωριό μου

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      technik last edited by

                                      Σε βρεγμένο δρόμο, άντε να το μαζέψεις το MX-5....

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης technik έγραψε:
                                        Σε βρεγμένο δρόμο, άντε να το μαζέψεις το MX-5....

                                        Μα αυτή είναι η ουσία ... και ο μπακλαβάς ... γωνία

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          krusenstern last edited by

                                          αν 'δεν το'χεις', ακόμα πιο δύσκολα μαζεύονται τα MR2 και MG TF πάντως

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • S
                                            skye last edited by

                                            Πάντως σε στεγνό το μαζεύεις πολύ πιο εύκολα από τα MG κ ΜR2

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 4 / 8
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr