-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;
Mα το παιδι που εκανε το τοπικ μιλαει για fun to drive... το barcheta δεν ειναι καν πισοκινητο... αρα για πιο fun to drive μιλαμε???
Theo, πόσο βαρετό είναι το 106 Rallye που έχεις είπαμε;
-
Ο χρήστης skye έγραψε:
Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;Δε χωρά στην ψηφοφορία το barchetta....
-
Ο χρήστης kyan έγραψε:
Ρε παιδιά, η barchetta γιατί δεν υπάρχει καν στην ψηφοφορία;;
Mα το παιδι που εκανε το τοπικ μιλαει για fun to drive... το barcheta δεν ειναι καν πισοκινητο... αρα για πιο fun to drive μιλαμε???
Theo, πόσο βαρετό είναι το 106 Rallye που έχεις είπαμε;
Φιλαρακι μου , δεν ειπα οτι τα μπροστοκινητα αυτοκινητα δεν εχουν fun to drive... Αλλα στο μυαλο των περισσοτερων η εννοια roadster ειναι αρικτα δεμενη με την πισο κινηση... Δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα roadster με κινηση εμπρος.
Rallye 1,6 8valve ηταν το πρωτο μου αμαξι! Δεν το εχω πια ( αν και πολυ θα ηθελα να παρω παλι ενα! Με αυτα που καιει το Evo για καθημερινη χρηση θα το εκανα αποσβεση μεσα σε 1 χρονο! )
back to subject...
-
Ο χρήστης Thodwris έγραψε:
Φιλαρακι μου , δεν ειπα οτι τα μπροστοκινητα αυτοκινητα δεν εχουν fun to drive... Αλλα στο μυαλο των περισσοτερων η εννοια roadster ειναι αρικτα δεμενη με την πισο κινηση... Δεν νομιζω να υπαρχουν πολλα roadster με κινηση εμπρος.
Fiat Barchetta
Alfa Spider
Lotus Elan
Αudi TT
Ford StreetKa (λέμε τώρα)Αυτά θυμάμαι προς το παρόν, μπορεί να υπάρχουν κι΄άλλα.
Πάντως ξέρω ότι η βαρκούλα είναι fun to drive, όπως κ η Σπάιντερ κ το Ελάν.
Και απ΄όλα τα αυτοκίνητα του συγκριτικού το Barchetta έχει το πιο ωραίο εσωτερικό.. -
Kαι το Streeka τα περιοδικά το αναφέρουν ως αυτοκίνητο με πολύ ευχάριστη συμπεριφορά,απλώς έχει επικρατήσει η άποψη ότι το roadster πρέπει να είναι πισωκίνητο,αλλιώς είναι άχρηστο!
Ας μην γνωρίζουμε οι περισσότεροι πως μπορούμε να κάνουμε ένα μέτρο ανάποδο με το αυτοκίνητο,το πισωκίνητο roadster είναι νόμος! -
Mέσα και τα προσθιοκίνητα... Γιατί όχι?? Το ΤΤ πάντως σαν cabrio ούτε εμένα μου αρέσει και το θεωρώ παράταιρο σε σχέση με τα υπόλοιπα...
-
Νομίζω άλλο το 'κάμπριο' και άλλο το 'ρόουντστερ', καθαρά από άποψη φιλοσοφίας..
Θεωρώ το Μπαρκέτα 'κάμπριο' και τα MX / MR 'ρόουντστερ'.
-
Για επεξήγησε λίγο περισσότερο,φίλε Cliodriver,γιατί τη διαφοροποιείς?
Λόγω 'καταγωγής' πατώματος ή λόγω άξονα κίνησης? -
Τα κάμπριο τα βλέπω περισσότερο σαν 'νορμάλ' αυτοκίνητα με έμφαση στον 'ελεύθερο χρόνο'.
Τα ρόουντστερ τα βλέπω σαν 'ειδικά' αυτοκίνητα με έμφαση σε εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία. Έχουν έναν πιο απόλυτο χαρακτήρα.
-
Πολύ σωστό,αλλά η Βarchetta,η Elan και η Spider έδιναν έμφαση στους τομείς που αναφέρεις,δεν ήταν όμως τόσο απόλυτα,λόγω του άξονα μετάδοσης της κίνησης.Το Sportka είναι ειδική περίπτωση,καθώς προέρχεται από μετατροπή κλειστού μοντέλου.Οπότε επιστρέφουμε στο συλλογισμό ότι κάθε ανοιχτό διθέσιο που σέβεται τον εαυτό του οφείλει να είναι πισωκίνητο.Ίσως να ισχύει τελικά,αλλά μου φαίνεται ότι αδικούμε κάποια καλά ανοιχτά αυτοκίνητα.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Τα κάμπριο τα βλέπω περισσότερο σαν 'νορμάλ' αυτοκίνητα με έμφαση στον 'ελεύθερο χρόνο'.Τα ρόουντστερ τα βλέπω σαν 'ειδικά' αυτοκίνητα με έμφαση σε εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, τεχνολογία. Έχουν έναν πιο απόλυτο χαρακτήρα.
Εγώ cabrio λέω τα 'κομμένα' π.χ. ΤΤ, stretka, Astra Cabrio, 206-307CC
και roadster αυτά που σχεδιάστηκαν από την αρχή έτσι. π.χ. ΜR2, MX-5, SLK, S2000...
Έχω την εντύπωση ότι αυτός είναι και ο 'επίσημα' σωστά ορισμός... -
Σε λίγο θα βγούν μερικοί να μας πουν οτι το Astra cabrio ειναι πιο fun to drive.
Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.
Τι σχέση έχει ένα ford κα με ένα mx5 και ένα mr2, εκτός απο 4 ρόδες.???? -
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
Σε λίγο θα βγούν μερικοί να μας πουν οτι το Astra cabrio ειναι πιο fun to drive.Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.
Τι σχέση έχει ένα ford κα με ένα mx5 και ένα mr2, εκτός απο 4 ρόδες.????Δεν είπε κανένας τέτοιο πράγμα.
Για διάβασε λίγο προσεκτικότερα... -
Ρε παιδιά χαλαρώστε λίγο με τα 'διασκεδαστικά' προσθιοκίνητα και τις πάντες που μπορούν να κάνουν.Καλά χρυσά και άγια,δε λέω, αλλά υπερστροφή ισχύος δεν πρόκειται ποτέ να επιτύχουν. Και δε λέω κάτι του στύλ: 'φτάνω στη στροφή με 4η και 140, κατεβάζω σε 3η και αποσυμπλέκω απότομα και παίρνω όλη τη στροφή γυρισμένος με τέρμα γκάζι και με τα λάστιχα να καπνίζουν' . Απλά βγαίνω από ένα στενάκι σε μεγάλο φαρδύ δρόμο με 1η και το πλάι.Αυτό οποιοσδήποτε μπορεί να το κάνει. Η μια αναστροφή με γκάζι. Το κάνει αυτό το ραλύ ή η Barchetta; Δεν το κάνουν...Οπότε θα συμφωνήσω κι εγώ με την άποψη ότι roadster=διασκεδαστικό πισωκίνητο ενώ cabrio=ανοικτό αυτοκίνητο για χαλαρές βόλτες (και γιατί όχι και γρήγορη οδήγηση),αλλά όχι πισωκίνητο.
Από τα 3 θα διάλεγα το Mazdaκι,στην έκδοση με το μπλοκέ. -
Κακά τα ψέμματα! Όποιος δεν έχει οδηγήσει καλό πισωκίνητο για μεγάλο διάστημα δεν ξέρει τι χάνει.Ακόμη και με γραμμές να πηγαίνεις είναι άλλη η χαρά του πισωκίνητου.Χώρια τον έλεγχο που σου προσφέρει.
-
Ο χρήστης silvertommy έγραψε:
Σε λίγο θα βγούν μερικοί να μας πουν οτι το Astra cabrio ειναι πιο fun to drive.Για χαλαρώστε λίγο ρε παιδιά.
Τι σχέση έχει ένα ford κα με ένα mx5 και ένα mr2, εκτός απο 4 ρόδες.????Τρεις λαλούν,δυο πετούν..λένε στο χωριό μου
-
Σε βρεγμένο δρόμο, άντε να το μαζέψεις το MX-5....
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
Σε βρεγμένο δρόμο, άντε να το μαζέψεις το MX-5....Μα αυτή είναι η ουσία ... και ο μπακλαβάς ... γωνία
-
αν 'δεν το'χεις', ακόμα πιο δύσκολα μαζεύονται τα MR2 και MG TF πάντως
-
Πάντως σε στεγνό το μαζεύεις πολύ πιο εύκολα από τα MG κ ΜR2
Fun to Drive: Mazda MX-5, Toyota MR2, MG TF