BMW διότι θα είναι πάντα ένα BMW, ενώ το Golf σε λίγα χρόνια θα είναι ένα παλιό Golf.
Latest posts made by silvertommy
-
RE: Αναποφάσιστος Αγοραστής BMW 116 sport ή VW Golf GT??
-
RE: Βελτίωση σε Punto Speedgear;
Και πιάνει και 190....στη κατηφόρα.
Χάρη στο κιβώτιο όμως, όταν οι άλλοι κόβουν για αλλαγή σε δευτέρα, εσύ έχεις ήδη φύγει μπροστά.
Στα μισά γκάζια, κάθε μέρα δηλαδή, είναι μια χαρά. -
RE: Δισκόφρενα vs. Ταμπούρα
Εγώ πάλι πιστεύω οτι ένα ταμπούρο που θα πάρει νερό αργεί πιο πολύ να στεγνώσει απο έναν δίσκο. Τουλάχιστο η εμπειρία μου αυτό μου λέει.
Ενα πλεονέκτημα των δίσκων πίσω, δεν είναι και η καλύτερη κατανομή πέδησης σε σχέση με το ταμπούρο, που είναι δύσκολη η ίση ρύθμιση δεξιά με αριστερά.???
Ο χρήστης Argyrismm έγραψε:
Δεν έχω δει αυτοκίνητο (με εξαίρεση την 360 modena) να έχει πίσω δισκόφρενα χωρίς να έχει εσωτερικό ταμπούρο για το χειρόφρενο..
Και το ΜR2 έχει μόνο δίσκο πίσω. Ισως γιατί είναι στην ίδια κατηγορία με την modena
-
RE: Δισκόφρενα vs. Ταμπούρα
Εκτός αν είναι δίσκος με εσωτερικό ταμπούρο. Βλέπε Rav4
-
RE: TOYOTA FORUM
Ο χρήστης athanasios έγραψε:
Ο κινητήρας που φοράει το Aygo είναι ο ίδιος με αυτόν που φοράει το 1000άρι Yaris.Σωστά;Oxι ακριβώς. Ο κινητήρας του Aygo είναι τρικύλινδρος και αυτό έχει σα συνέπεια να είναι πιο τραχύς και θορυβώδης.
-
RE: Πετρέλαιο Θέρμανσης, Διαχειριστές και ΑΦΜ
Οι τιμές του φυσικού αερίου θα είναι 20% φθηνότερες απο το πετρέλαιο. Ακριβαίνει το πετρέλαιο, ακριβαίνει και το γκάζι. Τώρα τι σχέση έχουν αυτά τα δυο μεταξύ τους.???
-
RE: Αθήνα-Σαλόνικα
Eγώ πριν απο 6 χρόνια. Με ένα carina ε.
Εντάξει, εγώ έκλεψα λίγο, ξεκίνησα απο Κηφισιά.
-
RE: MR2
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Όσο για το Γιάρις, θα μπορούσε να είναι αντικείμενο της συζήτησης το Πούντο μου! Πάρτε το και τσαλαπατίστε το!
Το παρόν είναι το 3ο Uno/Punto που έχω πάρει τα τελευταία 12 χρόνια και, όπως και εσύ, μου φαίνεται με τέτοιο θα φύγω από τον κόσμο αυτό!Τι σύμπτωση. Και εγώ έχω ένα Punto αυτόματο κιόλας, έτσι για τις καθημερινές μετακινήσεις, για να μην δυσκολεύομαι, να μην αγχώνομαι, να μην κουράζομαι γιατι τελικά όπως και να το κάνουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο (Mr2 ή Elise) δεν είναι για κάθε μέρα. Και δεν είναι μόνο η ανάρτηση. Ανοιξε τη πόρτα όταν εχεις παρκάρει δίπλα σε άλλο αυτοκίνητο και κατέβα. Οχι ότι πιο εύκολο.
Tέλος, είμαι σίγουρος οτι αν είχαμε Corrola ή Golf δεν θα νιώθαμε την ανάγκη δεύτερου αυτοκινήτου. Οπότε μην ισχυριζόμαστε οτι αυτά τα αυτοκίνητα είναι φιλικά προς τον χρήστη, άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο.
-
RE: MR2
Ο χρήστης Kid έγραψε:
Γιατί μια Λίζα δεν μπορεί να κυκλοφορήσει στους δρόμους με αξιοπρέπεια?Το MR2 στρίβει καλύτερα από EVO ?
Ενοούσα αυτό ακριβώς που κάποιοι φίλοι εξήγησαν παρακάτω.
Χωρίς να έχω οδηγήσει Elise, αυτά που έχω ακούσει απο κατόχους είναι 'ωραίο αυτοκίνητο αλλά η μέση μου ρε παιδί μου' και ήταν και 19 χρονών το παλικάρι.
Πολύ καλή η Elise αλλά για οδήγηση κάθε μέρα..... πρέπει να κουράζει λίγο
Οσο για το Evo.... σίγουρα στρίβει πιο γρήγορα απο MR2. Είναι θέμα όμως αίσθησης. Οχι οτι το evo δεν έχει αίσθηση αλλά σίγουρα είναι διαφορετική. Ανάλογα με το τι ψάχνει ο καθένας.
Οταν λέμε κενρομήχανο ενοούμε μηχανή πίσω απο τον οδηγό και μπροστά απο τον πίσω άξονα. Εκτός το θέμα της κατανομής βάρους, πράγμα που πολλά αυτοκίνητα καταφέρνουν σωστά είναι και το θέμα της μάζας. Το 50-50 στους άξονες είναι εύκολο να το πετύχεις, όμως είναι καλύτερο αυτό το βάρος να το έχεις στο κέντρο παρά μισό μπρός και μισό πίσω.