-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
huge post in greeklishβαριέμαι να σε διαβάσω φίλε, κάντο ελληνικά αν θέλεις. Έτσι κι αλλιώς, το θέμα είναι για MR2 και το ποστ σου μάλλον για Ελίζ θα λέει πάλι...
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Και, βεβαιως, υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα ικανα να χαιρουν καλης επιλογης.
Δεν ειναι ολοι για Ελιζ, ουτε ολοι για MR2 ή Γκολφ. Ο καθενας κανει την επιλογη του, βαση αυτων που θετει ως προτεραιοτητα. Γιατι εχεις δικιο, το να περιμενεις ενα λαστιχο που ειναι μονο κατα παραγγελια, οπως αυτα της Ελιζ, καποιον μπορει να τον κουρασει και να θελει ενα πιο καθημερινο και ευκολο αυτοκινητο οπως το MR2, αλλωστε, καποιοι εχουν και αλλα ενδιαφεροντα και δεν θελουν να ασχολουνται με ενα αυτοκινητο ολη την ωρα.....αλλά άλλοι
Παμε παρακατω....Τώρα μιλάς σωστά.
Νομίζω Lotusnick ότι παραφέρεσαι. Ο Krusestern (όνομα κι αυτό ) δε σε ειρωνεύεται... Και στο κάτω-κάτω, αυτές οι Lotus έχουν καταφέρει να παρεισφρύσουν σε κάθε topic . Πώς τα καταφέρνετε κάθε φορά...
-
Kιτρινη καρτα στον Αριστοτελη.
Πρωτον, διοτι τουλαχιστον εγω προσωπικα, αναφερθηκα στα μειον της Ελιζ, κατι που δεν το βλεπω απο κατοχους αλλων αυτοκινητων,
Δευτερον, εγω αισθανομαι οτι εχω ηδη πολλα γιατι παραλιγο να ημουν με Caterham,
και
Τριτον, τα σχολια εγιναν, επειδη δοθησαν ανακριβεις πληροφοριες και οχι για οποια υποκειμενικη γνωμη.
Τεταρτον, .....διαγραφω την κιτρινη γιατι....το τελευταιο που ειπες, με σκοτωσε
-
Ο χρήστης Aristotelis έγραψε:
Δεν ειναι ολοι για Ελιζ, ουτε ολοι για MR2 ή Γκολφ. Ο καθενας κανει την επιλογη του, βαση αυτων που θετει ως προτεραιοτητα. Γιατι εχεις δικιο, το να περιμενεις ενα λαστιχο που ειναι μονο κατα παραγγελια, οπως αυτα της Ελιζ, καποιον μπορει να τον κουρασει και να θελει ενα πιο καθημερινο και ευκολο αυτοκινητο οπως το MR2, αλλωστε, καποιοι εχουν και αλλα ενδιαφεροντα και δεν θελουν να ασχολουνται με ενα αυτοκινητο ολη την ωρα.....αλλά άλλοι
Παμε παρακατω....
Ρε Νικολαδες... καλη κι αγια η ελιζε ολοι το λεμε... αλλα καπου νομιζω οτι το παρατραβατε. Καθε αυτοκινητο ειναι ενας συμβιβασμος, γιατι για παραδειγμα εσεις λετε οτι η ελιζε δεν ειναι συμβιβασμος. Αμ για να φερουμε εναν κατοχο caterham να δουμε τι γνωμη εχει? Και σ'αυτον να φερουμε εναν κατοχο ariel atom να μας πει κι αυτος την γνωμη του. Αλλα και σ'αυτον μπορουμε να φερουμε εναν κατοχο westfield xtr2 να του πει οτι εχει παρει αυτοκινητο για φιγουρα, κλπ κλπ... Και στην τελικη ερχεται και ενας που κυκλοφορει με 500αρακι αλλα το σαββατοκυριακο γυρναει με φορμουλες και μας λεει ολους αδερφες... ετσι ειναι?
Οχι βεβαια. υπαρχουν πολλα καλα και διασκεδαστικα αυτοκινητα. Η ελιζε ειναι ενα απο αυτα, και μαλιστα πολυ καλο, δεν υπαρχει κανεις που να μην το παραδεχεται πιστευω. Εχει τα αρνητικα του, πολλα, οπως και καθε αυτοκινητο, γιατι ειναι ΚΑΙ η ελιζε ενας συμβιβασμος. Απο κει και περα ο καθενας αναλογως τις αναγκες του και υποχρεωσεις του, επιλεγει. Δεν το βρισκω σωστο ομως να κακοχαρακτηριζουμε ανθρωπους που επελεξαν αλλο αυτοκινητο ως 'μη αυθεντικους σπορ οδηγους'...
ξερω ξερω δεν το εχετε γραψει πουθενα αυτο ετσι ακριβως, ομως το νοημα που βγαινει απο τα λεγομενα σας αυτο ειναι τελευταια.Ola ta amaxia einai symbibasmos kai parapano ola ta roadster.
H Elise safos kai einai. Alla otan milane anthropoi den exoun kan mpei sto autokinito na min apantisoume?Den kserw ti enyposi menei alla den me niazei.
Den krino kannena gia tin epilogi tou autokinitou tou alla na kserei ti agorase.
Kai egw an eimoun Ellada kai an den mporousa na parw Elise tha eixa mallon MR2. Alla oxi kai na lene autoi pou exoun Yaris pragmata gia amaxia pou exoun dei mono apo makria.An thymase se sizitiseis pou kanete me ta paidia pou asxolounet me ta texnika, egw den symetexo giati den kserw.
An thelete auto to forum na einai mia epanalipsi ton arthron twn periodikon, fair enough.
Alla einai kerdos apo olous mas na akoume pragmata apo anthropous pou exoun dei, kanei kai kseroun. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
huge post in greeklish
βαριέμαι να σε διαβάσω φίλε, κάντο ελληνικά αν θέλεις. Έτσι κι αλλιώς, το θέμα είναι για MR2 και το ποστ σου μάλλον για Ελίζ θα λέει πάλι...
Den to kano se tipota.
An thes min to diabazeis.
Alla afou den ksereis min milas -
είχα έναν προπάππου και μου είχε δώσει μια συμβουλή:
μάλλον θα την ακολουθήσω
Have a nice dayPS: ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι ξέρει πραγματικά ο άλλος ή τι πραγματικά είναι ή τι έχει οδηγήσει. Φιλική συμβουλή, γιατί μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεων. Ciao.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Και, βεβαιως, υπαρχουν και αλλα αυτοκινητα ικανα να χαιρουν καλης επιλογης.
Δεν ειναι ολοι για Ελιζ, ουτε ολοι για MR2 ή Γκολφ. Ο καθενας κανει την επιλογη του, βαση αυτων που θετει ως προτεραιοτητα. Γιατι εχεις δικιο, το να περιμενεις ενα λαστιχο που ειναι μονο κατα παραγγελια, οπως αυτα της Ελιζ, καποιον μπορει να τον κουρασει και να θελει ενα πιο καθημερινο και ευκολο αυτοκινητο οπως το MR2, αλλωστε, καποιοι εχουν και αλλα ενδιαφεροντα και δεν θελουν να ασχολουνται με ενα αυτοκινητο ολη την ωρα.....αλλά άλλοι
Παμε παρακατω....Τώρα μιλάς σωστά.
Νομίζω Lotusnick ότι παραφέρεσαι. Ο Krusestern (όνομα κι αυτό ) δε σε ειρωνεύεται... Και στο κάτω-κάτω, αυτές οι Lotus έχουν καταφέρει να παρεισφρύσουν σε κάθε topic . Πώς τα καταφέρνετε κάθε φορά...
Dimsaba
Mporeis na ksanadiabaseis to topic kai na deis pos esy kataferes kai ebales to MX5 gia akoma mia fora se syzitisi.
Eseis grapsate gia Elise kai grafate anakribies. -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
είχα έναν προπάππου και μου είχε δώσει μια συμβουλή:μάλλον θα την ακολουθήσω
Have a nice dayPS: ποτέ δεν μπορείς να ξέρεις τι ξέρει πραγματικά ο άλλος ή τι πραγματικά είναι ή τι έχει οδηγήσει. Φιλική συμβουλή, γιατί μπορεί να βρεθείς προ εκπλήξεων. Ciao.
Meta apo toses anakribies pou egrapses kai tis apantiseis pou sou dwsame auto eixes na peis?
Have a nice day kai esy...H se Greenglish Kali sou mera.
P.S. kala pou mou to eipes gia na min patho kannena emfragma
-
Dimsabas παρακαλώ . Είναι άκλιτο μέρος του λόγου. Όσο για το ΜΧ5, είναι αλήθεια ότι και γω το χω παρακάνει. Τα μισά topic της Αυτοκίνησης, έχουν ΜΧ μέσα
-
Μετα.....βολη!!!
Επομου.....αρμ,
Τα κουβαδακια μας και στο τοπικ μας Νικ. Δεν εχει νοημα, αντε, πλησιαζει και ΣΚ.
Καλημερα σας
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Lotus thread? Μπα, έχει γίνει chat και δεν προλαβαίνω, αν δω κανένα ποστ του Αριστοτέλη μόνο μπάινω να διαβάσω.Δίχως να θέλω να υπερασπίσω ένα thread (ποταπό ακόμα και σαν ιδέα! ), κάθε συζήτηση και δη after-hour, μπορεί να επεκταθεί σε chat! Το γεγονός ότι δεν συνεχίστηκε περισσότερο ήταν ότι θυμηθήκαμε πως όσοι συμμετείχαν στην συζήτηση είχαν και MSN
Απ'την άλλη, έβαλες το μυαλό σου μήπως να σκεφτεί πως αν είχε κανένα νόημα να αναλώνουμε πλέον τόσο χρόνο γράφοντας τα όσα τεχνικά και εσώψωχά μας περί Lotus και να καταλήγυμε να συζητάμε για τα 'κρεμαστάρια' του κάθε έφηβου στο φόρουμ μέσα; Προσωπικά προτίμησα να το ρίχνω και λίγο περισσότερο στη πλάκα, με 4TF μέλη (κάθε ηλικίας) τα οποία είτε έχουν επίγνωση για τί πράγμα μιλάμε, τη διάθεση που έχουμε για να το κάνουμε αυτό και και δεκτικοί να εντρυφήσουν σε ένα τμήμα της αυτοκίνησης το οποίο, είτε το θέλεις, μπορείς είτε όχι, ανήκει στα δικά του ενίοτε στενά και αντισυμβατικά πλαίσια. Αναρωτήσου λοιπόν μήπως τα κίνητρα 'δια-σκέδασης' (κυριολεκτικά) του thread έχουν να κάνουν με το ότι ως επί το πλείστον τα όσα γραφόμενα δεν εκτιμώνται δεόντως και καταλήγουν τις περισσότερες φορές είτε να παρεξηγούνται είτε να εκλαμβάνονται με τους πιο ανορθόδοξους τρόπους ...
Το γενικό συμπέρασμα που περνάτε πάντως είναι πολύ ωραίο: πραγματικό αμάξι η ελίζ, χάος όλα τα υπόλοιπα. Ότι είναι πάνω από 800 κιλά, δεν έχει αλουμινένιο σασί, carbon αμάξωμα και ο οδηγός απέχει από το δρόμο πάνω από 20cm, δεν είναι αληθινό αμάξι... ΟΚ φίλε, whatever
Αρχίζεις και γίνεσαι δηκτικός και εμπαθής, σε τέτοιο βαθμό που μου θυμίζεις, χωρίς να το περίμενα πραγματικά από εσένα, μέλη τα οποία μας παρουσίασαν σε όλα το μεγαλείο τους το πόσο εύκολα κάνουν κάτι 'κρεμαστάρι'...Αλλά όπως καταλήγεις και εσύ: ΟΚ φίλε, whatever
Λοιπόν που λες, δεν έχω μπει σε ελίζ. ΔΕΝ θα ήταν επιλογή μου για everyday car όμως (Στην ελλάδα ζω, για όποιον δεν έχει καταλάβει!)
Κατ'αρχάς το ότι κάποιοι ιδιοκτήτες κάνουν τους όποιους συμβιβασμούς στους χώρους και τις ανέσεις στο βωμό της οδηγικής απόλαυσης και διαθέτουν κάποια λεφτά σε ριζοσπαστικοί λύσεις τύπου Lotus, κλπ. δεν σημαίνει πως απαραίτητα το αυτοκίνητό τους ανάγεται σε down-town ή shopping cart car...Συνήθως υπάρχει και κάποιο quality bin (ή κουβάς σκέτο, όπως το Punto μου ) από πίσω προκειμένου να εξυπηρετεί καθημερινές καταστάσεις στη ζούγκλα-κίνηση της πόλης...
Όσοι μένουν μόνο με το Elise, είτε είναι απλά πιο ριζοσπαστικοί, είτε έδωσαν όλο το κομπόδεμά τους σε κάτι που τους γεμίζει απόλυτα χωρίς να τους αφήνει με μισοάδειες εντυπώσεις και εμπειρίες. Με γεια τους και χαρά τους και τους βγάζω και το καπέλο!και εξηγούμαι:
- σε ένα μικροτρακάρισμα, δεν ξέρει σχεδόν κανείς να την φτιάξει, και είναι και πανάκριβη η επισκευή.
Πρώτη φορά το ακούω ότι δεν υπάρχει άνθρωπος στην Ελλάδα να επισκευάζει πολυεστερικά. Μήπως μιλάς για ανθρακονήματα τύπου F1 που χαζεύουμε τα ΣΚ και τα μπερδεύεις; Τα clams της Elise λοιπόν προς γνώση και συμμόρφωση σου επισκευάζονται όπως κάθε άλλο τέτοιο 'πλαστικό' (όπως αρέσκονται οι αμύητοι να αναφέρονται σε αυτά! )
Μύθος λοιπόν και πολύ μεγάλος μάλιστα.- Σέρβις, ΠΟΥ και με ΠΟΣΟ? Με ένα MR2 ας πούμε, έχεις την μαμά Τογιότα από πίσω και καθαρίζει, με εγγυήσεις, καλά και φθηνά σέρβις και CC.
Ρωτάς πού μπορείς να κάνεις σέρβις ένα αυτοκίνητο με κινητήρα-κιβώτιο Rover ή Τoyota? Αν προφανώς δεν αντέχεις την αφαίμαξη της αντιπροσωπίας, αφενός μεν υπάρχουν άλλα εξειδικευμένα και καθόλου ακριβά συνεργεία, υπάρχουν όλα τα συνεργεία τα οποία επισκευάζουν Rover ή Toyota.
Η **ΟΠΟΙΑ **δυσκολία (αν και εφόσον προκύπτει...) έγκειται περισσότερο στο γεγονός ότι τα clams πρέπει να μπαινοβγαίνουν για κάποιες εργασίες, παρά στην ίδια την μηχανική επισκευή ή συντήρηση...
Να πούμε μύθος Νο2 λοιπόν;;;- Πού σε αυτή τη fuckin' πόλη θα παρκάρω την ελίζ με την κουκούλα με τις κόπιτσες???
Αναφέρεσαι σε παλιά μοντέλα. Απο τη στιγμή που δεν γνωρίζεις τα θέματα επακριβώς, γιατί καταπιάνεσαι;;; Και στο 2CV δεν γλυστρούσαν τα παράθυρα προς τα κάτω, αλλά δεν το έκανα θέμα...
Πάει και ο Μύθος Νο3...
- Μπες-βγες στην Ελίζ, όσο ευλύγιστος και να μαι, βάσανο.
Αν μου πεις πόσες φορές σου έχουν δώσει να έχεις για κάποιο καιρό Εlise S2 περισσότερο απ'όσο διαρκεί το 'μάτι' που παίρνεις όταν τη χαζεύεις απ'έξω ή τον ιδιοκτήτη της να μπαινοβγαίνει, και εσύ αυτό που είχες να πεις, μεταξύ άλλων, ήταν ότι είναι βάσανο το μπες-βγες, τι να πω; Εσύ μάλιστα, με τον σωματότυπό σου, θα έπρεπε να είσαι από εκείνους που δεν θα έπρεπε καν να το σκέφτονται...Αλί σ'εμάς τα θηρία!!!
Τέλος και ο μύθος Νο4...ΔΗΛΑΔΗ: Προτιμώ ένα ρόντστερ που να είναι αξιοπρεπώς γρήγορο, που να στρίβει αξιοπρεπώς καλά, που έχει αξιοπρεπέστατη άνεση και που είναι αξιοπρεπώς φθηνό σε χρήση και συντήρηση, από το απόλυτο-σούπερ-ντούπερ-γαμάτο-track-car που λέγεται Ελίζ. Γιατί, στην Ελλάδα πάντα, η Ελίζ μόνο track-car μπορεί να είναι.
Αν κάποιος ιδιοκτήτης νιώθει περήφανος για την ριζοσπαστική επιλογή του εις βάρος των όποιων ανέσεων (τα υπόλοιπα είτε τα κάνει είτε είναι αποκυήματα της φαντασίας των αδαών), τότε να λες πως τα θέλω όλα, έστω και από λίγο δεν νομίζω πως ταιριάζει σε κάποιο που θέλει να πιστεύει πως 'υπηρετεί' στο μυαλό του την έννοια της αυτοκίνησης...
Η άποψή σου ορίζει την έννοια του στυγνού συμβιβασμού και υποτέλειας προκειμένου να πάρεις μυρωδιά από το κάθε τί που συμφέρει σ'ένα κατασκευαστής να σου πλασάρει σ'ένα πλήρως βιομηχανοποιημένο προϊόν επιπέδου παραγωγής εκατομυρίων ετησίως. Ανέχεσαι την ασύστολη παραπλάνηση που σου ασκεί προκειμένου τι; να έχεις λίγο αφρολέξ περισσότερο στα μαλακά σου μόρια, ή μερικά λίτρα παραπάνω αποσκευών.
Εν αντιθέσει, ένα αυτοκίνητο επιπέδου Lotus και άλλων κατασκευαστών, παράγονται με τελείως διαφορετικά σκεπτικά. Οι αγοραστές απαιτούν από αυτούς αυτοκίνητα που ΟΔΗΓΟΥΝΤΑΙ και ΔΕΝ ΣΕ ΟΔΗΓΟΥΝ. Οι προδιαγραφές λοιπόν είναι διαφορετικές από την κόλλα χαρτί στην οποία επάνω αυτά σχεδιάζονται. Άλλο να θες να χωρά μισό σπίτι, μισό σόι, και να είναι στοιχειωδώς γρήγορο, και άλλο να είναι ένα αμάξι το οποίο ναι μεν μπορεί να σε μεταφέρει, αλλα το έχεις γιατί σ'ευχαριστεί να το ΟΔΗΓΑΣ!!!
Τα αυτοκίνητα αυτά είναι συνήθως χειροποίητα, και περιορισμένης κλίμακας παραγωγής (5000 κομμάτια ετησίως η Lotus ή αλλιώς 25 αυτοκίνητα την ημέρα για ΟΛΟ τον κόσμο, με τα μισά να πηγαίνουν ΗΠΑ...Τόσα Yaris βγαίνουν το δευτερόλεπτο! )
Το να καταλήγεις σε κάποιο αμάξι που τα κάνει σχεδόν όλα, αλλά όχι καλά είναι κάτι που το κάνουμε οι περισσότεροι, γιατί στο κάτω-κάτω δεν είμαστε όλοι Ωνάσηδες για να αγοράζουμε αυτό που μας κάνει κέφι να οδηγούμε και αυτό που μπορεί να μας εξυπηρετεί σε όλα τα υπόλοιπα.
Μην μπαίνεις καν στον κόπο λοιπόν να συγκρίνεις τα ασύγκριτα! Αυτό προσπαθούμε να λέμε χωρίς ουσιαστική προκατάληψη για κάθε άλλο αυτοκίνητο, αλλά κάθε φορά φορά βγαίνει και κάποιος που το παίρνει προσωπικά, λες και του θίγουμε την οικονομική του ευχέρεια, τον εγωισμό του ή τις αυτοκινητιστικές επιλογές του, και φλώμονουμε στα 'κρεμαστάρια' τους....
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Μετα.....βολη!!!Επομου.....αρμ,
Τα κουβαδακια μας και στο τοπικ μας Νικ. Δεν εχει νοημα, αντε, πλησιαζει και ΣΚ.
Καλημερα σας
Ακριβώς!Ηρεμα!
-
Ο χρήστης 037 έγραψε:
Μετα.....βολη!!!Επομου.....αρμ,
Τα κουβαδακια μας και στο τοπικ μας Νικ. Δεν εχει νοημα, αντε, πλησιαζει και ΣΚ.
Καλημερα σας
Ti noima na exei...
Afou kapioi kseroun ta autokinita mas kalytera apo emas.Auto to SK h Lisa fortomeni me 2 atoma kai full aposkeuees tha grapsei 2500 poly grigora xiliometra.
Kai den kratieme na ta kano!!!! -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Ti noima na exei...
Afou kapioi kseroun ta autokinita mas kalytera apo emas.Auto to SK h Lisa fortomeni me 2 atoma kai full aposkeuees tha grapsei 2500 poly grigora xiliometra.
Kai den kratieme na ta kano!!!!Την μέση σου λυπάμαι!!!!
ROFL
LMAOΚαλοδήγητα mate, και σε περιμένουμε!
-
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
....[snip].....Φίλε theo,
θυμάσαι πώς γνωριστήκαμε??? Ήρθα δίπλα στην Λίζα σου και σε ρώτησα αν επιτρέπεις να φωτογραφίσω. Τι θέλω να πω με αυτό: Θαυμάζω την Ελίζ σαν αυτοκίνητο γιατί κάνει αυτά που είναι σχεδιασμένη να κάνει καλύτερα από όλα ή σχεδόν όλα τα αυτοκίνητα ίσως. Επίσης, είναι ένα σπάνιο όχημα για τα ελληνικά δεδομένα, γι'αυτό και φωτογράφιζα. Αλλά: καταντάει κουραστικό να γυρνούν όλα τα θέματα στην Ελίζ. Ελπίζω να γίνει κατανοητό αυτό κάποια στιγμή.
-Για τις κόπιτσες στην κουκούλα, με συγχωρείτε, γνωστός μου έχει μια κίτρινη και είναι έτσι, προφανώς είναι παλιότερο μοντέλο.
-Για τα πολυεστερικά μέρη: ασχολούμενος με αγωνιστικά σκάφη όλη μου τη ζωή, μου είναι αρκετά εύκολο να δουλέψω πολυεστέρα και υαλοβάμβακα, γυαλόχαρτα, ντουκόχαρτα, σπάτουλες, τριβεία και gel-coat. Στο καθημερινό μου αμάξι όμως, να μου λείπει.
-Για το Γιάρις: είναι το καθημερινό μου εργαλείο μέσα στην πόλη. Ένα άνετο, τρομερά οικονομικό κουβαδάκι που δεν παθαίνει τίποτα και δεν ζητάει τίποτα. Με την άδειά σας, σκοπεύω να το κρατήσω μέχρι να πεθάνει, ό,τι αμάξι κι αν αγοράσω στο μέλλον.
Αυτό που είπα και πέσατε να με φάτε, είναι ότι ΕΓΩ θα προτιμούσα ένα MR2 για καθημερινό μου αυτοκίνητο, για τους δικούς μου λόγους. Ναι, είναι συμβιβασμός, αλλά η έννοια της αυτοκίνησης είναι διαφορετική για τον καθένα φίλε μου. Προτιμώ ένα όχημα που να τα κάνει ΟΛΑ στο 80%, παρά ένα που τα κάνει ΤΑ ΜΙΣΑ στο 100%.
Μιλώ με ειλικρινή σεβασμό προς το πρόσωπό σου φίλε theo. Πιστεύω να σταματήσει αυτή η κουβέντα εδώ, ας γυρίσουμε στο θέμα του τόπικ.
-
Back to track λοιπόν...
Όλα καλά Krus...
Υ.Γ.
Όσο για το Γιάρις, θα μπορούσε να είναι αντικείμενο της συζήτησης το Πούντο μου! Πάρτε το και τσαλαπατίστε το!
Το παρόν είναι το 3ο Uno/Punto που έχω πάρει τα τελευταία 12 χρόνια και, όπως και εσύ, μου φαίνεται με τέτοιο θα φύγω από τον κόσμο αυτό! -
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Μετα.....βολη!!!
Επομου.....αρμ,
Τα κουβαδακια μας και στο τοπικ μας Νικ. Δεν εχει νοημα, αντε, πλησιαζει και ΣΚ.
Καλημερα σας
Ti noima na exei...
Afou kapioi kseroun ta autokinita mas kalytera apo emas.Auto to SK h Lisa fortomeni me 2 atoma kai full aposkeuees tha grapsei 2500 poly grigora xiliometra.
Kai den kratieme na ta kano!!!!Το έχουμε καταλάβει....λατρεύεις το αμάξι σου!
Ομως...υπάρχει θέμα για Lotus!
Δεν χρειάζεται να γράφεις την αγάπη σου σε κάθε θέμα!!Και προφανώς και άλλοι έχουν γνώσεις (πιθανόν και παραπάνω από σένα)!
Την τρέλα σου για την Λότους μπορεί όχι!!!Ηρεμα λοιπόν!
Το θέμα είναι το MR2!!!
-
Ο χρήστης lotusnick έγραψε:
Mporeis na ksanadiabaseis to topic kai na deis pos esy kataferes kai ebales to MX5 gia akoma mia fora se syzitisi.
Eseis grapsate gia Elise kai grafate anakribies.Η διαφορά είναι ότι το ΜΧ5 μπορεί να προταθεί σαν εναλλακτική για το MR2, κυρίως λόγω χρημάτων. (αυτό έκανε ο dimsabas). Η elise OXI. Και έπειτα δεν υπάρχει θέμα ειδικά για ΜΧ5.
Τέλος στο λέω εντελώς φιλικά, εγώ που είμαι απ'εξω ας πούμε από την κουβέντα.. Το ύφος που γράφεις είναι πολύ άσχημο και δημιουργεί κακή εντύπωση. Δεν έχει πάντα σημασία μόνο το τι λέμε αλλά και το πώς το λέμε. -
Ο χρήστης theo111r έγραψε:
Όσο για το Γιάρις, θα μπορούσε να είναι αντικείμενο της συζήτησης το Πούντο μου! Πάρτε το και τσαλαπατίστε το!
Το παρόν είναι το 3ο Uno/Punto που έχω πάρει τα τελευταία 12 χρόνια και, όπως και εσύ, μου φαίνεται με τέτοιο θα φύγω από τον κόσμο αυτό!Τι σύμπτωση. Και εγώ έχω ένα Punto αυτόματο κιόλας, έτσι για τις καθημερινές μετακινήσεις, για να μην δυσκολεύομαι, να μην αγχώνομαι, να μην κουράζομαι γιατι τελικά όπως και να το κάνουμε ένα τέτοιο αυτοκίνητο (Mr2 ή Elise) δεν είναι για κάθε μέρα. Και δεν είναι μόνο η ανάρτηση. Ανοιξε τη πόρτα όταν εχεις παρκάρει δίπλα σε άλλο αυτοκίνητο και κατέβα. Οχι ότι πιο εύκολο.
Tέλος, είμαι σίγουρος οτι αν είχαμε Corrola ή Golf δεν θα νιώθαμε την ανάγκη δεύτερου αυτοκινήτου. Οπότε μην ισχυριζόμαστε οτι αυτά τα αυτοκίνητα είναι φιλικά προς τον χρήστη, άλλο λιγότερο άλλο περισσότερο.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
Αν θυμάμαι καλά, σε τηλεοπτική του εκπομπή ο Tiff Needel είχε συγκρίνει Elise με MR2 και είχε καταλήξει ότι με το Toyota έχεις το 90% της οδηγικής απόλαυσης της Lotus. Όχι πως αυτά τα πράγματα μπορούν να αποτυπωθούν με ψυχρούς αριθμούς, αλλά καταλαβαίνετε τι θέλει να πει. Θα μπορούσε κάποιος λοιπόν να πει ότι θα αρκεστεί στο 90%, θα πληρώσει τα μισά χρήματα και θα έχει ένα πιο πρακτικό αυτοκίνητο, οπότε η καλύτερή του. Άλλος θα πει ότι το τελευταίο 10% είναι το σημαντικότερο (και δυσκολότερο) οπότε θα πάει για τη Lotus. Περί ορέξεωςΣυμφωνω με αυτη την αποψη και εχει να κανει με τι πραγματικα θελει κανεις......
....Επεισης γνωριζω και MR2 που εχουν φτασει με εξελιξη στο 95% ή το 97% ή ισως και περισσοτερο της οδηγικης απολαυσης...... Εμενα για παραδειγμα δεν θα με ενοιαζε να το κανω πιο ''πισταδικο'' ή πιο απολυτο.....Περι ορεξεως..........Βεβαια το θεμα μας δεν ειναι το ποσο πλησιαζει το MR2 την Elise ή οτιδηποτε αλλο.....
Το θεμα ξεκινησε για καποιες αποψεις για το συγκεκριμμένο αμαξι, απο ενα ατομο που οπως καταλαβα τον καλυπτει εκ πρωτης οικονομικα και γενικοτερα......
....Γιατι αν ειχε τα διπλασια ή αν ειχε 4 ατομα να μεταφερει με κουβαδακια, πεθερα κλπ σιγουρα κατι αλλο θα κοιτουσε ή θα επερνε ενα MR2 για απολαυση και ενα GTi για γενικοτερη χρηση.......
-
Ο χρήστης yiannis2002s έγραψε:
Το θεμα ξεκινησε για καποιες αποψεις για το συγκεκριμμένο αμαξι, απο ενα ατομο που οπως καταλαβα τον καλυπτει εκ πρωτης οικονομικα και γενικοτερα......
....Γιατι αν ειχε τα διπλασια ή αν ειχε 4 ατομα να μεταφερει με κουβαδακια, πεθερα κλπ σιγουρα κατι αλλο θα κοιτουσε ή θα επερνε ενα MR2 για απολαυση και ενα GTi για γενικοτερη χρηση.......
Ακριβώς...
MR2