Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Toyota GT-86 / Subaru BRZ
    • 1
    • 2
    • 61
    • 62
    • 63
    • 64
    • 65
    • 121
    • 122
    • 63 / 122
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    192
    2431
    8227
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • V
      vengas last edited by

      Ο χρήστης j.marr έγραψε:

      Youtube Video

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • realzeus
        realzeus last edited by

        Ο χρήστης j.marr έγραψε:

        Youtube Video

        Πόσο φανταστικό αυτοκίνητο πρέπει ναι είναι αυτό;

        ΥΓ: Και μετά λένε ότι οι Αμερικανοί είναι γιωτάδες...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          leonp last edited by

          Βγάζουν μερικά καλά μοντέλα για την Αμερική, πριν χρόνια είχε ένα κουπέ Ακόρντ χωρίς ακριβό εξοπλισμό αλλά με 3 λίτρα V6.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • V
            vengas last edited by

            Ο χρήστης leonp έγραψε:
            Βγάζουν μερικά καλά μοντέλα για την Αμερική, πριν χρόνια είχε ένα κουπέ Ακόρντ χωρίς ακριβό εξοπλισμό αλλά με 3 λίτρα V6.

            +Infinity G coupe

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              georgetz last edited by

              Ford Mustang V6 3.7 vs Subaru BRZ

              Youtube Video

              ΥΓ δηλαδή το Best Motoring επέστρεψε?

              ΥΓ 2 next episode : HKS 86 vs TRD 86 vs 86

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                astanapan last edited by

                Ο χρήστης georgetz έγραψε:
                Ford Mustang V6 3.7 vs Subaru BRZ
                ΥΓ 2 next episode : HKS 86 vs TRD 86 vs ΒRZ Sti vs 86

                fixed

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • L
                  lemon3 last edited by

                  Όπως λέει και ο τύπος στο τέλος 'the vanguard for new enthusiast cars'. Μακάρι να τα πάει καλά αλλά τουλάχιστον για την Ευρώπη κρατάω μικρό καλάθι. Ο λόγος; 30k euro για 86/BRZ ή Scirocco 2.0Τ DSG με πρόγραμμα 280 αλόγατα καρντασάκι'μ; Έλα να τα στήσουμε

                  Ο χρήστης leonp έγραψε:
                  Βγάζουν μερικά καλά μοντέλα για την Αμερική, πριν χρόνια είχε ένα κουπέ Ακόρντ χωρίς ακριβό εξοπλισμό αλλά με 3 λίτρα V6.

                  Αα, αυτά πήγαιναν καλά απο εκκίνηση... 260 αλογάκια, αυτόματο με t/c. Και με περιτύλιγμα οικογενειακού σεντάν.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • J
                    j-marr last edited by

                    Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                    Όπως λέει και ο τύπος στο τέλος 'the vanguard for new enthusiast cars'. Μακάρι να τα πάει καλά αλλά τουλάχιστον για την Ευρώπη κρατάω μικρό καλάθι. Ο λόγος; 30k euro για 86/BRZ ή Scirocco 2.0Τ DSG με πρόγραμμα 280 αλόγατα καρντασάκι'μ; Έλα να τα στήσουμε

                    αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      astanapan last edited by

                      Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
                      Όπως λέει και ο τύπος στο τέλος 'the vanguard for new enthusiast cars'. Μακάρι να τα πάει καλά αλλά τουλάχιστον για την Ευρώπη κρατάω μικρό καλάθι. Ο λόγος; 30k euro για 86/BRZ ή Scirocco 2.0Τ DSG με πρόγραμμα 280 αλόγατα καρντασάκι'μ; Έλα να τα στήσουμε

                      Μακάρι να κάνει μονο 30Κ το 86 (πληρως εξοπλισμενο). Τότε θα βλέπαμε ξεκάθαρα πόσες πωλήσεις θα έκλεβε απο τα gti.

                      Καταραμένη κρίση..

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • L
                        lemon3 last edited by

                        Ο χρήστης j.marr έγραψε:

                        αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.

                        +1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.

                        Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • R
                          rxristos last edited by

                          Ο χρήστης vengas έγραψε:

                          Youtube Video

                          Καλά αντί να ρίξουν το RX8 για σύγκριση βάλανε το mx5

                          Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα κάνει με αυτά το προ 10ετιας 8αρι...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • S
                            spiros last edited by

                            το RX8 δεν εισαγεται ή σταματησε η παραγωγη του;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • J
                              j-marr last edited by

                              βγήκε μια τελευταία εκδοση -πριν το σταματίσουν οριστικά- και μόνο για την ιαπωνία.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • R
                                rx8_drifter last edited by

                                Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:

                                αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.

                                +1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.

                                Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.

                                Μαγκιά τους, πού ακριβώς είναι το πρόβλημα?
                                Αν φοβάσαι μήπως αποτύχει, δεν υπάρχει λόγος, έχει ξεπουλήσει

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • ?
                                  A Former User last edited by

                                  Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:

                                  αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.

                                  +1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.

                                  Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.

                                  Και εκεί που θα χαίρεσαι με το Cupra θα περάσει κανά Punto GT και θα σου ρίξει ταχυδρομικούς κώδικες.
                                  Τσάμπα λεφτά λοιπόν. Πάρε GT αμέσως.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kpsig moderator last edited by

                                    Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:

                                    αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.

                                    +1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.

                                    Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.

                                    Και εκεί που θα χαίρεσαι με το Cupra θα περάσει κανά Punto GT και θα σου ρίξει ταχυδρομικούς κώδικες.
                                    Τσάμπα λεφτά λοιπόν. Πάρε GT αμέσως.

                                    Άσε δε ένα δύο Ούνο που έχουν απομείνει. Τι κάνεις άμα σε πετύχουν?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • ?
                                      A Former User last edited by

                                      Προτείνω GT γιατί έχει και ABS.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • K
                                        kikizas-grigoris last edited by

                                        Ενα ενδιαφερον 'Food for thought' απο τον John Barker...και δεν εννοω την διαφορα χρονου, αυτο ηταν απολυτως αναμενομενο...

                                        Youtube Video

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          christos-dimou last edited by

                                          Ένα πολύ ενδιαφέρον video που δείχνει ότι τα κουλάδια θα έχουν πρόβλημα.

                                          1. Δεν είναι δυνατόν μέσα σε μία πίστα να συγκρίνεις ένα όχημα όπως το BR-Z και να μην επιλέγεις την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και το μπλοκέ (-2 sec).

                                          2. Δεν μπορείς να οδηγήσεις το BR-Z με τη λογική που οδηγείς ένα εμπροσθοκίνητο, χωρίς δλδ τοποθέτηση πριν τη στροφή. (-1 sec).

                                          Δεν πειράζει ξυδάκι....

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kikizas-grigoris last edited by

                                            Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                            Ένα πολύ ενδιαφέρον video που δείχνει ότι τα κουλάδια θα έχουν πρόβλημα.

                                            1. Δεν είναι δυνατόν μέσα σε μία πίστα να συγκρίνεις ένα όχημα όπως το BR-Z και να μην επιλέγεις την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και το μπλοκέ (-2 sec).

                                            2. Δεν μπορείς να οδηγήσεις το BR-Z με τη λογική που οδηγείς ένα εμπροσθοκίνητο, χωρίς δλδ τοποθέτηση πριν τη στροφή. (-1 sec).

                                            Δεν πειράζει ξυδάκι....

                                            1. Ειτε διαλεξεις το ημιαυτοματο, ειτε το manual, σε οποιαδηποτε εκδοση (premium/limited) το τορσεν τουλαχιστον στην επισημη ιστοσελιδα της subaru φερεται να ειναι στανταρ...

                                            P.S 1 Τωρα ξαφνικα(?) τα ημιαυτοματα εγιναν πιο αργα απο τα χειροκινητα?

                                            1. Ποιος σου ειπε οτι οδηγησε το BR-Z με τακτικη/λογικη που να το θετει αυτοματως σε μειονεκτικη θεση...
                                              Ο ανθρωπος εχει γυρισει στην συγκεκριμενη πιστα απειρα αυτοκινητα διαφορετικης μεταδοσης-φιλοσοφιας, με ενα σκοπο:
                                              Τον ταχυτερο δυνατο χρονο σε καθε περιπτωση, και τα λιγοτερα δυνατα γλυστρηματα-γωνιες.
                                              Τωρα πως εσυ βλεπωντας το Video μετρας τα χαμενα sec ανα περιπτωση λες και ειναι κιλα πατατες, δεν ξερω...

                                            P.S 2 Ξυδακι στον John Barker? Kαλο το ανεκδοτο...

                                            Μην αγχωνεσαι, πρωτη εντυπωση ειναι, μπορει μετα απο ενα Long term test, τα πραγματα να διαφοροποιηθουν καπως προς το καλυτερο, αλλα μην 'ανοιγεσαι' και τοσο ευκολα στον συγκεκριμενο δοκιμαστη. Δεν ειναι ουτε χθεσινος, ουτε τυχαιος...

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 61
                                            • 62
                                            • 63
                                            • 64
                                            • 65
                                            • 121
                                            • 122
                                            • 63 / 122
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr