-
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
Πόσο φανταστικό αυτοκίνητο πρέπει ναι είναι αυτό;
ΥΓ: Και μετά λένε ότι οι Αμερικανοί είναι γιωτάδες...
-
Βγάζουν μερικά καλά μοντέλα για την Αμερική, πριν χρόνια είχε ένα κουπέ Ακόρντ χωρίς ακριβό εξοπλισμό αλλά με 3 λίτρα V6.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βγάζουν μερικά καλά μοντέλα για την Αμερική, πριν χρόνια είχε ένα κουπέ Ακόρντ χωρίς ακριβό εξοπλισμό αλλά με 3 λίτρα V6.+Infinity G coupe
-
Ford Mustang V6 3.7 vs Subaru BRZ
ΥΓ δηλαδή το Best Motoring επέστρεψε?
ΥΓ 2 next episode : HKS 86 vs TRD 86 vs 86
-
Ο χρήστης georgetz έγραψε:
Ford Mustang V6 3.7 vs Subaru BRZ
ΥΓ 2 next episode : HKS 86 vs TRD 86 vs ΒRZ Sti vs 86fixed
-
Όπως λέει και ο τύπος στο τέλος 'the vanguard for new enthusiast cars'. Μακάρι να τα πάει καλά αλλά τουλάχιστον για την Ευρώπη κρατάω μικρό καλάθι. Ο λόγος; 30k euro για 86/BRZ ή Scirocco 2.0Τ DSG με πρόγραμμα 280 αλόγατα καρντασάκι'μ; Έλα να τα στήσουμε
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Βγάζουν μερικά καλά μοντέλα για την Αμερική, πριν χρόνια είχε ένα κουπέ Ακόρντ χωρίς ακριβό εξοπλισμό αλλά με 3 λίτρα V6.Αα, αυτά πήγαιναν καλά απο εκκίνηση... 260 αλογάκια, αυτόματο με t/c. Και με περιτύλιγμα οικογενειακού σεντάν.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Όπως λέει και ο τύπος στο τέλος 'the vanguard for new enthusiast cars'. Μακάρι να τα πάει καλά αλλά τουλάχιστον για την Ευρώπη κρατάω μικρό καλάθι. Ο λόγος; 30k euro για 86/BRZ ή Scirocco 2.0Τ DSG με πρόγραμμα 280 αλόγατα καρντασάκι'μ; Έλα να τα στήσουμεαμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
Όπως λέει και ο τύπος στο τέλος 'the vanguard for new enthusiast cars'. Μακάρι να τα πάει καλά αλλά τουλάχιστον για την Ευρώπη κρατάω μικρό καλάθι. Ο λόγος; 30k euro για 86/BRZ ή Scirocco 2.0Τ DSG με πρόγραμμα 280 αλόγατα καρντασάκι'μ; Έλα να τα στήσουμεΜακάρι να κάνει μονο 30Κ το 86 (πληρως εξοπλισμενο). Τότε θα βλέπαμε ξεκάθαρα πόσες πωλήσεις θα έκλεβε απο τα gti.
Καταραμένη κρίση..
-
Ο χρήστης j.marr έγραψε:
αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.
+1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.
Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.
-
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Καλά αντί να ρίξουν το RX8 για σύγκριση βάλανε το mx5
Είμαι πολύ περίεργος να δω τι θα κάνει με αυτά το προ 10ετιας 8αρι...
-
το RX8 δεν εισαγεται ή σταματησε η παραγωγη του;
-
βγήκε μια τελευταία εκδοση -πριν το σταματίσουν οριστικά- και μόνο για την ιαπωνία.
-
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.
+1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.
Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.
Μαγκιά τους, πού ακριβώς είναι το πρόβλημα?
Αν φοβάσαι μήπως αποτύχει, δεν υπάρχει λόγος, έχει ξεπουλήσει -
Ο χρήστης Lemon3 έγραψε:
αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.
+1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.
Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.
Και εκεί που θα χαίρεσαι με το Cupra θα περάσει κανά Punto GT και θα σου ρίξει ταχυδρομικούς κώδικες.
Τσάμπα λεφτά λοιπόν. Πάρε GT αμέσως. -
Ο χρήστης Angel!!!! έγραψε:
αμα θες αμαξι για να το στήνεις στα φανάρια δεν τα κοιτάς καθόλου τα gt86/brz. δεν σχεδιάστηκαν γι αυτό.
+1000, συμφωνώ... το μόνο νέο μοντέλο που με ενθουσιάζει εδώ και πολύ καιρό.
Το ζήτημα παραμένει όμως... να πάρω (όχι εγώ, πουτέ υποθετικά μιλάω) ένα '86 με 30-35κ ή ένα Ibiza cupra με τα μισά, να του πετάξω και ένα πρόγραμμα και να κάνω πλάκα στα brz/'86; Το ερώτημα είναι αν ο κόσμος εκτιμήσει αυτά που προσφέρει το '86 και δεν το δει πεζά και πει 'έλα μωρε τώρα, παίρνω ένα cupra/scirocco/gti/bmw 118/ κτλ' γιατί δεν έχει αρκετά άλογα για 30κ αυτοκίνητο.
Και εκεί που θα χαίρεσαι με το Cupra θα περάσει κανά Punto GT και θα σου ρίξει ταχυδρομικούς κώδικες.
Τσάμπα λεφτά λοιπόν. Πάρε GT αμέσως.Άσε δε ένα δύο Ούνο που έχουν απομείνει. Τι κάνεις άμα σε πετύχουν?
-
Προτείνω GT γιατί έχει και ABS.
-
Ενα ενδιαφερον 'Food for thought' απο τον John Barker...και δεν εννοω την διαφορα χρονου, αυτο ηταν απολυτως αναμενομενο...
-
Ένα πολύ ενδιαφέρον video που δείχνει ότι τα κουλάδια θα έχουν πρόβλημα.
-
Δεν είναι δυνατόν μέσα σε μία πίστα να συγκρίνεις ένα όχημα όπως το BR-Z και να μην επιλέγεις την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και το μπλοκέ (-2 sec).
-
Δεν μπορείς να οδηγήσεις το BR-Z με τη λογική που οδηγείς ένα εμπροσθοκίνητο, χωρίς δλδ τοποθέτηση πριν τη στροφή. (-1 sec).
Δεν πειράζει ξυδάκι....
-
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ένα πολύ ενδιαφέρον video που δείχνει ότι τα κουλάδια θα έχουν πρόβλημα.-
Δεν είναι δυνατόν μέσα σε μία πίστα να συγκρίνεις ένα όχημα όπως το BR-Z και να μην επιλέγεις την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο και το μπλοκέ (-2 sec).
-
Δεν μπορείς να οδηγήσεις το BR-Z με τη λογική που οδηγείς ένα εμπροσθοκίνητο, χωρίς δλδ τοποθέτηση πριν τη στροφή. (-1 sec).
Δεν πειράζει ξυδάκι....
- Ειτε διαλεξεις το ημιαυτοματο, ειτε το manual, σε οποιαδηποτε εκδοση (premium/limited) το τορσεν τουλαχιστον στην επισημη ιστοσελιδα της subaru φερεται να ειναι στανταρ...
P.S 1 Τωρα ξαφνικα(?) τα ημιαυτοματα εγιναν πιο αργα απο τα χειροκινητα?
- Ποιος σου ειπε οτι οδηγησε το BR-Z με τακτικη/λογικη που να το θετει αυτοματως σε μειονεκτικη θεση...
Ο ανθρωπος εχει γυρισει στην συγκεκριμενη πιστα απειρα αυτοκινητα διαφορετικης μεταδοσης-φιλοσοφιας, με ενα σκοπο:
Τον ταχυτερο δυνατο χρονο σε καθε περιπτωση, και τα λιγοτερα δυνατα γλυστρηματα-γωνιες.
Τωρα πως εσυ βλεπωντας το Video μετρας τα χαμενα sec ανα περιπτωση λες και ειναι κιλα πατατες, δεν ξερω...
P.S 2 Ξυδακι στον John Barker? Kαλο το ανεκδοτο...
Μην αγχωνεσαι, πρωτη εντυπωση ειναι, μπορει μετα απο ενα Long term test, τα πραγματα να διαφοροποιηθουν καπως προς το καλυτερο, αλλα μην 'ανοιγεσαι' και τοσο ευκολα στον συγκεκριμενο δοκιμαστη. Δεν ειναι ουτε χθεσινος, ουτε τυχαιος...
-
Toyota GT-86 / Subaru BRZ