-
Πήγα χθες στον Σφακιανάκη, για να δω και εγώ τον άσσο από κοντά.
Πολύ καλύτερη στα μάτια μου εξωτερικά, απ'αυτο που έβλεπα στις φωτογραφίες.
Το εσωτερικό απλά απίστευτο.Από Ιούνιο διαθέσιμη και η 125 με τους 218 ίππους και τιμή εκίνησης τα 34000 ευρά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Καταρχας με τι συνδυασμο ειχες τεσταρει την σπορ αναρτηση στην νεα 1?Με 17αρες με λάστιχα 205/50/17 RFT. Την βρήκα σκληρή για τα γούστα μου, τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και δεν βρήκα να προσφέρει τίποτα απολύτως σε σχέση με τη νορμάλ ανάρτηση και 16αρες, παρά μόνο ψυχολογικά (έπαιρνε μικρότερες κλίσεις)...επί της ουσίας δεν είχε διαφορά. Μάλλον χειρότερο το έκανε το αυτοκίνητο.
Επιπλεον δεν τιθεται θεμα συγκρισης με την Ζ4. Αλλος τυπος αυτοκινητου, αλλη η διαδρομη των αναρτησεων, και αλλος ο κατασκευαστης της σπορ αναρτησης οπως εσυ ο ιδιος αναφερεις.
Τι εννοείς? Ίδιος είναι ο κατασκευαστής....μίλησα για σπο ανάρτηση της BMW. ΜΗΝ μπερδέυεσαι με τον Schnitzer που αναφέρω...μετά έβαλα την Schnitzer και είδα το φώς μου. Επίσης αναφέρω την Ζ4 (ΔΕΝ συγκρίνω) γιατί ώς σπορ αυτοκίνητο θεωρητικά θα πήγαινε πιο γρήγορα / καλά με την σπορ ανάρτηση....αμ δε, πήγαινε χειρότερα από ότι με την κανονική. Γενικά η εμπειρία μου με BMW (Ε46, Ε53, Ε83, Ε85, Ε86, Ε90, Ε92, Ε87, Ε60, F10, F20) μου έχει δείξει ότι στους Ελληνικούς δρόμους η σπορ ανάρτηση δεν προσφέρει κάτι, αντίθετα δημιουργεί πολλές φορές προβλήματα (αναπηδήσεις / tramline) στην οδική συμπεριφορά.
-
Φάνη πάντως χωρίς να σε ξέρω προσωπικά, από τα λεγόμενα σου δεν δείχνεις άσχετος με το αντικείμενο και το λέω αυτό γιατί πολύ σωστά τα λες για τη συμπεριφορά των αυτοκινήτων με σπορ αναρτήσεις και ελαστικά χαμηλού προφίλ και βέβαια συμφωνώ. Εγώ πάντως την 118i που οδήγησα που ούτε variable steering είχε ούτε και σπορ ανάρτηση, αλλά μόνο 17άρες ζάντες, την βρήκα ιδανική σαν κράτημα σε συνδυασμό με την άνεση. Αυτό που έχεις πει και εσύ ως χρυσή τομή δηλαδή. Ούτε βάρκα ήταν, ούτε έπλεε. Τώρα ο καθένας μας λαμβάνει διαφορετικό feedback από τα αυτοκίνητα, οπότε είναι θέμα γούστου εν μέρη αλλά κυρίως αντίληψης.
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Τώρα ο καθένας μας λαμβάνει διαφορετικό feedback από τα αυτοκίνητα, οπότε είναι θέμα γούστου εν μέρη αλλά κυρίως αντίληψης.Και δρόμων που κινείται ο καθένας. Έχω την τύχη να κινούμε σε σχετικά καλούς δρόμους (για Ελλάδα πάντα...) και έτσι τα σκληρά αυτοκίνητα μου αρέσουν αρκετά.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Τελικα πιο κατεληξες να αγορασεις?
Προς το παρον κανενα...Πρεπει σωνει και καλα επειδη θελω να εχω συγκεκριμενη αποψη, μετα απο οδηγικη επαφη, να
πρεπει να παρω αμεσα καποιο?Εαν καποια στιγμη, αποφασιζα, να αλλαζα αυτοκινητο, και κατεληγα στην 1, θα την επαιρνα οπως εχω ξαναπει, χειροκινητη
στην εκδοση 116i, με m-αναρτηση, variable sport steering, και σπορ πακετο, εχοντας παραλληλα στα υποψιν, μια μηχανικη αναβαθμιση μεσω chipbox...Για πες και τελική τιμή......
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Καταρχας με τι συνδυασμο ειχες τεσταρει την σπορ αναρτηση στην νεα 1?
Με 17αρες με λάστιχα 205/50/17 RFT. Την βρήκα σκληρή για τα γούστα μου, τον χαρακτήρα του αυτοκινήτου και δεν βρήκα να προσφέρει τίποτα απολύτως σε σχέση με τη νορμάλ ανάρτηση και 16αρες, παρά μόνο ψυχολογικά (έπαιρνε μικρότερες κλίσεις)...επί της ουσίας δεν είχε διαφορά. Μάλλον χειρότερο το έκανε το αυτοκίνητο.
Ok, εαν πχ οι πιεσεις ηταν οκ, και τα λαστιχα δεν τα ειχαν κανει 'μπαλονια' απο την πιεση (εχω δει και 40psi, σε αμαξι που ηθελε 32psi... ) τοτε μπορει να εχουμε και διαφορετικα γουστα/αντιληψη του τι θεωρουμε σφιχτο...
Επιπλεον δεν τιθεται θεμα συγκρισης με την Ζ4. Αλλος τυπος αυτοκινητου, αλλη η διαδρομη των αναρτησεων, και αλλος ο κατασκευαστης της σπορ αναρτησης οπως εσυ ο ιδιος αναφερεις.
Τι εννοείς? Ίδιος είναι ο κατασκευαστής....μίλησα για σπο ανάρτηση της BMW. ΜΗΝ μπερδέυεσαι με τον Schnitzer που αναφέρω...μετά έβαλα την Schnitzer και είδα το φώς μου. Επίσης αναφέρω την Ζ4 (ΔΕΝ συγκρίνω) γιατί ώς σπορ αυτοκίνητο θεωρητικά θα πήγαινε πιο γρήγορα / καλά με την σπορ ανάρτηση....αμ δε, πήγαινε χειρότερα από ότι με την κανονική. Γενικά η εμπειρία μου με BMW (Ε46, Ε53, Ε83, Ε85, Ε86, Ε90, Ε92, Ε87, Ε60, F10, F20) μου έχει δείξει ότι στους Ελληνικούς δρόμους η σπορ ανάρτηση δεν προσφέρει κάτι, αντίθετα δημιουργεί πολλές φορές προβλήματα (αναπηδήσεις / tramline) στην οδική συμπεριφορά.
Οχι εννοουσα για την schnitzer, αλλα περα απο αυτο δεν ειναι βασιμη η συγκριση καθοτι το roadster εχει διαφορετικο σεταρισμα (ειδικα εαν ειναι και στιβαρο, οπως θεωρειται το αμαξωμα της Ζ4) και χρειαζεται διαφορετικης κλιμακας σφιξιμο, απο ενα κλειστο αυτοκινητο.
Δηλαδη μια π,χ 'Α' σφιχτη αναρτηση σε μια 3αρα, ακριβως ιδιου επιπεδου σκληροτητας, στην Ζ4 θα βγει '1,5Α' , θα γινεται/ φαινεται ακομα πιο σκληρη...
Τωρα βεβαια εχει να κανει και σε τι δρομους οδηγεις γενικα. Εαν οι μετακινησεις σου περιλαμβανουν πολυ μετριας-κακης ποιοτητας οδοστρωμα, με συχνες κακοτεχνιες, πας για την απλη. Ειναι ομως γενικοτερα κριμα, καθοτι οι δυνατοτητες πλαισιου-κινητηρα (ναι ακομα και του entry level 136αρη) ειναι σαφως ανωτερες και δεν συμβαδιζουν καθολου υπο πιεση με την απλη αναρτηση.
Τουλαχιστον αυτη ηταν η δικη μου διαπιστωση, και επειδη η βολτα με την 1 που φορουσε απλη αναρτηση, (118i manual με 17αρες) εγινε παρεα με τον Nikos!, και το συζητησαμε, απ' οτι θυμαμαι ειχε μεινει και αυτος απογοητευμενος απο τις αντιδρασεις της, οταν την ειχε οδηγησει... -
Όντως, η comfort ανάρτηση δε μου άρεσε καθόλου.
Για τα γούστα μου, προσωπικά, θα προτιμούσα την M-Sport με 18άρες.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Τελικα πιο κατεληξες να αγορασεις?
Προς το παρον κανενα...Πρεπει σωνει και καλα επειδη θελω να εχω συγκεκριμενη αποψη, μετα απο οδηγικη επαφη, να
πρεπει να παρω αμεσα καποιο?Εαν καποια στιγμη, αποφασιζα, να αλλαζα αυτοκινητο, και κατεληγα στην 1, θα την επαιρνα οπως εχω ξαναπει, χειροκινητη
στην εκδοση 116i, με m-αναρτηση, variable sport steering, και σπορ πακετο, εχοντας παραλληλα στα υποψιν, μια μηχανικη αναβαθμιση μεσω chipbox...Για πες και τελική τιμή......
Με μια πολυ καλη εκπτωση (2,500ευρω... ) που γινοταν μαζι με αποσυρση, (απο την εταιρια) , με μεταλλικο χρωμα, xenon, σπορ πακετο, m-αναρτηση, variable sport steering, μαυρη επενδυση ουρανου, αντιθαμβωτικο εσωτερικο καθρεπτη, υποβραχιονιο εμπρος, κουμπακια στο τιμονι, εβγαινε 27,364ευρω ακριβως.
Στα υποψιν οι εργοστασιακες 17αρες τυπου αραχνη με κοστος 800ευρω περιπου, και ενα (after market) chipbox (με την ισχυ να φτανει τους 160ιππους και την ροπη στα 266ΝΜ ) κοστους 450ευρω... -
Παιδια καλημερα.
Αυτο τον καιρο υπαρχει μια προσφορα για την 116d. Στα 23000 € και κατι.
Θα θελα να μου πειτε γενικοτερα για την αξιοπιστια της bmw αλλα και του μοντελου.
Μεχρι τωρα ειχα γιαπωνεζικο και ειναι κατι παραπανω απο εξαιρετικο και αξιοπιστο.
Ξερω οτι η συγκεκριμενη εκδοση ειναι οικονομικη, δεν εχει τελη, δεν καιει πολυ. Αλλα απο αξιοπιστια;
Μπορει να μου αρεσει εσωτερικα και εξωτερικα αλλα δεν θα θελα να κλαιω τα λεφτα μου. Σκοπος ειναι να κρατηθει το αμαξι γοα πανω απο 10ετια εαν ειναι δυνατον.
ποια η αποψη σας;
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
Ο χρήστης mitsosath έγραψε:
Παιδια καλημερα.Αυτο τον καιρο υπαρχει μια προσφορα για την 116d. Στα 23000 € και κατι.
Θα θελα να μου πειτε γενικοτερα για την αξιοπιστια της bmw αλλα και του μοντελου.
Μεχρι τωρα ειχα γιαπωνεζικο και ειναι κατι παραπανω απο εξαιρετικο και αξιοπιστο.
Ξερω οτι η συγκεκριμενη εκδοση ειναι οικονομικη, δεν εχει τελη, δεν καιει πολυ. Αλλα απο αξιοπιστια;
Μπορει να μου αρεσει εσωτερικα και εξωτερικα αλλα δεν θα θελα να κλαιω τα λεφτα μου. Σκοπος ειναι να κρατηθει το αμαξι γοα πανω απο 10ετια εαν ειναι δυνατον.
ποια η αποψη σας;
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
Γιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;
-
Εγω παλι οταν την ειδα απο κοντα πηγα σε μια καβα και αγορασα ενα μπουκαλι τσιπουρο για να την ξεχασω.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
ιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;Σχεδόν όλα!
Εγω παλι οταν την ειδα απο κοντα πηγα σε μια καβα και αγορασα ενα μπουκαλι τσιπουρο για να την ξεχασω.
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;Ακόμη και το προηγούμενο Σιβίκ είναι πολύ πιο ωραίο. Εδώ στη γειτονιά μάλιστα ένας που την έχει σε άσπρη (....) δίπλα έχει ένας άλλος μια Δέλτα μπλε. Η διαφορά είναι χαοτική.
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;
Ακόμη και το προηγούμενο Σιβίκ είναι πολύ πιο ωραίο. Εδώ στη γειτονιά μάλιστα ένας που την έχει σε άσπρη (....) δίπλα έχει ένας άλλος μια Δέλτα μπλε. Η διαφορά είναι χαοτική.
Εντάξει...εδώ διαφωνώ.
Είπαμε άσχημη η 1, αλλά όχι και τόσο.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;
Ακόμη και το προηγούμενο Σιβίκ είναι πολύ πιο ωραίο. Εδώ στη γειτονιά μάλιστα ένας που την έχει σε άσπρη (....) δίπλα έχει ένας άλλος μια Δέλτα μπλε. Η διαφορά είναι χαοτική.
Εντάξει...εδώ διαφωνώ.
Είπαμε άσχημη η 1, αλλά όχι και τόσο.
στα έλεγε ο κίκιζας για την νέα 3αρα ?
δώσε τώρα το κάρο σου να πάρεις το νέο με πρόγραμμα σνιτσελ -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;
Ακόμη και το προηγούμενο Σιβίκ είναι πολύ πιο ωραίο. Εδώ στη γειτονιά μάλιστα ένας που την έχει σε άσπρη (....) δίπλα έχει ένας άλλος μια Δέλτα μπλε. Η διαφορά είναι χαοτική.
Εντάξει...εδώ διαφωνώ.
Είπαμε άσχημη η 1, αλλά όχι και τόσο.
στα έλεγε ο κίκιζας για την νέα 3αρα ?
δώσε τώρα το κάρο σου να πάρεις το νέο με πρόγραμμα σνιτσελΠΟΤΕ!
-
Τοσο ασχημη ειναι; γουστα βεβαια ειναι αυτα.
Σαν χαρακτηριστικα και αξιοπιστια; ουδεν σχολιο;
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Γιατί τέτοια έκπληξη, μια χαρά είναι η σειρά 1 F20. Στην αρχή και εγώ δεν ξετρελάθηκα, αλλά αφού την είδα από κοντά άλλαξα γνώμη. Δε λέει κανείς ότι είναι πιο ωραία από τη gulietta, αλλά από τα υπόλοιπα μικρομεσαία ποιο θα έλεγες ότι είναι ωραιότερο π.χ.;
Ακόμη και το προηγούμενο Σιβίκ είναι πολύ πιο ωραίο. Εδώ στη γειτονιά μάλιστα ένας που την έχει σε άσπρη (....) δίπλα έχει ένας άλλος μια Δέλτα μπλε. Η διαφορά είναι χαοτική.
Sent from my GT-I9000 using Tapatalk
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
....αλλα περα απο αυτο δεν ειναι βασιμη η συγκριση καθοτι το roadster εχει διαφορετικο σεταρισμα (ειδικα εαν ειναι και στιβαρο, οπως θεωρειται το αμαξωμα της Ζ4)...Δεν κάνω σύγκριση, απλά αναφέρω ότι και σε μια πιο σπορ κατασκευή (όπως είναι η Ζ4 έναντι της 116i), η σπόρ ανάρτηση είναι χάλια.
Ειναι ομως γενικοτερα κριμα, καθοτι οι δυνατοτητες πλαισιου-κινητηρα (ναι ακομα και του entry level 136αρη) ειναι σαφως ανωτερες και δεν συμβαδιζουν καθολου υπο πιεση με την απλη αναρτηση.
Εδώ διαφωνώ, γιατί επί της ουσίας το αποτέλεσμα (δλδ. πόσο γρήγορα μπορείς να στρίψεις σε δημόσιο δρόμο, όχι σε πίστα) είναι το ίδιο όταν συγκρίνεις τις 2 αναρτήσεις. Μάλιστα, υπό συνθήκες (ανώμαλο οδόστρωμα, ανωμαλία στην κορυφή της στροφής), με την σπορ ανάρτηση θα μπείς πιο αργά στην στροφή. Η διαφορά είναι καθαρά ψυχολογική στο θέμα κλίσης και αίσθησης.
-
Ο χρήστης mitsosath έγραψε:
Τοσο ασχημη ειναι; γουστα βεβαια ειναι αυτα.Σαν χαρακτηριστικα και αξιοπιστια; ουδεν σχολιο;
Άσχημη δεν είναι οπότε μην ανησυχείς. Κανείς δεν πρόκειται να σου πει ότι έχεις άσχημο αυτοκίνητο.
Αυτή τη στιγμή είναι το καλύτερο μικρομεσαίο αν εξαιρέσουμε τους χώρους. Σε ηχομόνωση ποιότητα υλικών καμπίνας κ.λ.π. είναι πιο μπροστά από τον ανταγωνισμό. Καμιά σχέση με το προηγούμενο μοντέλο. Επιπλέον είναι και το πιο ενδιαφέρον στην οδήγηση ακόμα και με το απλό τιμόνι (όχι variable sport steering) και τη μαμά ανάρτηση. Αν επιλέξεις τη βασική έκδοση που βγαίνει με το κλειδί στο χέρι 24'000€ τότε είναι και συμφέρουσα αγορά. Απλά δυστυχώς το αυτοκίνητο δείχνει πολύ καλύτερο με επιπλέον εξοπλισμό και τότε εύκολα πλησιάζεις τα 27,28 μπορεί και 29Κ€...
Για την αξιοπιστία τώρα. Στο δρόμο δεν θα σε αφήσει. Από εκεί και μετά σε όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα όλο και κάτι μπορεί να συμβεί.
BMW 1 Series (F20) 2011