-
Εγώ λέω ότι όλο αυτό καταντά πολύ δεν ξέρω αν συμφωνείτε... Το θέμα πάει ολοταχώς για προσωρινό κλείδωμα... Κανονίστε [Mod]
-
Καλημερα....δεν κρατιομουν να μην το βαλω........Παραθεση απο θεμα Q cars.......
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Mε τελικη 240 με 4η για να περνας απο πανω τα οποια RS4-M3 πνιγονται απο τον περιοριστηΑρη,δε παιζεται η corolla,στο 0.35 τα λαστιχα τετραγωνιζουν στιγμιαια να βρουν προσφυση σαν m/t σε funny car
AYTA EINAI!!!!!!!!!!
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Για την ιστορια ,ενα θα πω,MAZDA RX 7 εν ετει 1992 ,αυτο και μονο αυτο επειδη διακρινω μια ειρωνια σε πολλα ποστ για μια εταιρια,που στο κατω κατω εχει αποδειξει οτι μπορει να κατασκευασει αυτοκινητα και γιαυτους που εχουν σπορ ανησυχιες.
Κάτι δεν καταλαβαίνεις και θα στο εξηγήσω και θέλω να πιστεύω πως θα (σου) είμαι κατανοητός. Κανείς δεν ειρωνεύτηκε τη Mazda, η όλη ειρωνεία πάει σε όσους υποστηρίζουν κάτι που δεν ισχύει, δηλαδή χαμηλές επιδόσεις και ακριβό/κακό service ανταλλακτικά.
Βρες μου ένα πόστ που χλευάζει κάποιος τη Mazda και πες το μου, όλοι λένε ναι μεν (καλά,χρυσά,αξιόπιστα) αλλά (αργα,ακριβά κλπ).
Σαφώς και το RX7 ήταν και είναι ένα εκ των κορυφαίων αυτοκινήτων τόσο οδηγικά όσο και σχδιαστικά, πραγματικά ακόμα και τώρα κάποιος που δεν το ξέρει δεν μπορεί να καταλάβει ότι αυτό το σχέδιο βγήκε το 92. Κανείς όμως δεν μπορεί να πει πως ήταν και σκυλί, έπασχε λόγω της ιδιαιτερότητας του κινητήρα, δηλαδή πάλι ναι μεν αλλά.
Επίσης υπαρχει και το εκπληκτικό MX-5, προσωπικά δε θα με χάλαγε ακόμα και ένα MK1, που υπό άλλες συνθήκες (βλέπε οικονομική κρίση) μπορεί να το περνα. Είναι ένα αυτοκίνητο με σπορ χαρακτήρα και ευχάριστη/παιχνιδιάρικη συμπεριφορα αλλά από γκάζια όχι και πολλά και αυτό το ξέρουν όλοι κάτοχοι και μη.
Το RX8 είναι άλλο ένα παράδειγμα, πισωκίνητο κουπέ με μπλοκέ και αρκετή δύναμη, δε θες τίποτα άλλο για να έχεις ένα σπορ αυτοκίνητο αλλά θες πολλά για να το συντηρήσεις.
Το 6αρι είναι άλλη κατηγορία, δεν ξέρω αν έχει σπορ συμπεριφορά αλλά σίγουρα δεν είναι και ο κύριος στόχος του, από επιδόσεις είναι τάφος κάτι το οποίο δεν μπορεί να παραδεχτεί κανένας κάτοχος γι αυτό φτάσαμε να γράφουμε όλες αυτές τις σελίδες, μάλλον πίστευαν ότι πήραν την φθηνότερη έκδοση του RX8, φθηνότερη γιατί το σεντάν αμάξωμα πάντα είναι πιο φθηνό έναντι του κουπε η roadster. Εδώ ναι υπάρχει ειρωνία γιατί θέλουν να αποδείξουν κάτι που δεν ισχύει.Αν και μόνο αν πάλι νομίζεις ότι υπάρχει ειρωνία προς τα mazda τότε πραγματικά έχεις πρόβλημα κατανόησης, το έγραψα όσο καλύτερα μπορούσα χωρίς δίχως ειρωνία απέναντί σου γιατί μπορεί και να χάθηκες μέσα σε όλα αυτά που γράφονται και να παρερμήνευσες.
-
Ο χρήστης kouliscd έγραψε:
Τελικά επειδή χάσαμε το τόπι και για να ανακεφαλαιώσουμε τις τελευταίες 60 σελίδες :
τα 6άρια είναι χρέπια, είναι τάφοι, δεν πάνε βήμα, είναι αρχαιολογίες, καίνε πολύ γιατί τα πιέζουμε, δεν φρενάρουν δεν στρίβουν και άλλα πολλά πολλά ευχάριστα.Κάνε quote ένα post που να τα γράφει όλα αυτά. Αν δεν κάνεις, σημαίνει πως απλά λες παπάτζες.
Επειδή δεν το συνηθίζω να λέω παπάτζες έχουμε και λέμε :
«από red_monster » 17 Μαρ 2012, 05:56
Τόσες σελίδες για να παραδεχτούμε το αυτονόητο ... Ότι το 1.8αρη σέρνεται ...»«από kourtembeu » 17 Μαρ 2012, 14:15
Ανεπαρκής επιδόσεις για φόρτωμα με 4 άτομα + αποσκευές = μεγαλύτερη καταπόνηση στον κινητήρα, φρένα , δισκοπλατό και πάει λέγοντας, συν μεγαλύτερη κατανάλωση ««από red_monster » 17 Μαρ 2012, 15:36
να σπάμε το αυτοκινητο μας για να περάσουμε το σαπάκι ? ««από kyr80 » 17 Μαρ 2012, 18:25
Το θέμα δεν είναι αν το 6άρι είναι αργό σήμερα. Υπάρχουν και πιο αργά από αυτό που είναι τάφοι.
Απλά το 6αρι με τα σημερινά δεδομένα κάνει μόνο για περιφορά τη Μεγάλη Παρασκευή.»«από rafi » 19 Μαρ 2012, 22:34
Πατησα εγω χτες βραδυ με μελος σας εδω στα Χανια..
Απο στάση και μέχρι 190 κοντερίσια, 2 καροτσες πισω η μαουνα σας..!!
avensis 1,6 MY'00 VS mazda 6 1,8
1-0
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ με τα χρεπια σας!»Ξαφνικά όλοι πατάνε τα 6άρια
Ειλικρινά δεν μπορώ να καταλάβω πως έγινε τόσο δημοφιλές ένα thread που από την γέννηση του τον Οκτώβρη του 2003 είχε 15 σελίδες και 'δεν το ήξερε η μάνα του' σήμερα έχει φτάσει αισίως στις 67 και ανεβαίνουμε και κανείς, πλην μερικών κατόχων mazda6, δεν ασχολιόταν μαζί του.
Έγινε τόσο δημοφιλές επειδή ξαφνικά εμφανίστηκαν οι Μαζντάκηδες και άρχισαν να λένε τα δικά τους. Αν σταματήσουν να γράφουν, το τόπικ θα πέσει στην προηγούμενη ανυποληψία. Τόσο απλά. Δεν ασχολούμαστε εμείς μαζί σας, εσείς ασχολείστε μαζί μας. Αυτή είναι η αλήθεια.
Δεν είναι έτσι φίλε, οι όποιοι κάτοχοι mazda6 του 4ΤΦ πάντα έμπαιναν εδώ και έγραφαν και εντελώς ξαφνικά άρχισαν να γράφουν και οι άλλοι οι άσχετοι με το τόπικ και έγινε ό,τι έγινε. Από μέσο όρο επισκεψιμότητας 5 ατόμων το μήνα φτάσαμε στα 15 + άτομα την ημέρα
Το ότι κανείς δεν έχει ασχοληθεί να αποδείξει κάτι αντίστοιχο σε σχέση με οποιοδήποτε άλλο αυτοκίνητο δεν σε απασχολεί; Προφανώς είναι και αυτό στα πλαίσια του κόμπλεξ όσων δεν έχουν Mazda6.
Δεν υπάρχει κόμπλεξ και δεν ξέρω πως βγήκε αυτό προς τα έξω. Για ποιό λόγο άλλωστε, σήμερα έχουμε Mazda - αύριο θα έχουμε κάτι άλλο κ.ο.κ. Όπως προείπαν και άλλοι ούτε μετοχές στην Mazda έχουμε ούτε παίρνουμε μισθό για σώνει και ντε διαφήμιση
Γουστάρω υπεράνω κριτικές
Αν αναρωτιέσαι πως έφτασε το θέμα τόσες σελίδες, αρκεί να δεις τι κοτσάνες έχουν αμολύσει κάποιοι εκ των ιδιοκτητών.Αν κάτσουμε και αθροίσουμε τις κοτσάνες που έχουν ειπωθεί εκατέρωθεν και όχι μόνο από κατόχους τις τελευταίες μέρες δεν θα τελειώσουμε ποτέ (έχω πολλά παραδείγματα για όποιον ισχυρίζεται το αντίθετο)
Δεν ξύπνησε ξαφνικά το μισό φόρουμ και είπε:' από σήμερα θα τρολάρουμε στο θέμα για το μαζντα 6'.
Έχει δωθεί άπειρο υλικό για . Είναι δε τόσο κωμική η όλη κατάσταση, που τείνει να ξεπεράσει και την Κ. Βακαλάου.Προφανώς τότε μάλλον έπεσε σύρμα 'ελάτε να γελάσουμε', πώς αλλιώς θα το έβλεπε κάποιος που δεν ασχολείται με Mazda6 ;
Ξαφνικά δλδ όλοι έχουν εμπεριστατωμένη άποψη
Εγώ πχ που δεν έχω Alfa Romeo ή VAG ή PSA και δεν ασχολούμαι πως θα μάθω για το τί συζητιέται εκεί ; Προφανώς κάποιος θα μου το πει.
Και αν είναι έτσι τότε το παρεάκι μυρίστηκε χαβαλέ και πλάκωσε που λένε. Το παρεάκι που το έχει κάνει και σε άλλα threads (Ο Αντίλογος είναι γεμάτος από τέτοια για όποιον θέλει να ψάξει)Εν κατακλείδι για να μην λέμε όλο τα ίδια, δεν προσπαθούμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο (αυτό δεν είναι του παρόντος). Το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο ο καθένας και οι ανάγκες του είναι διαφορετικές. Αλλα ζητάει ο καβλ@γκαζος 20άρης και άλλα ο 30άρης , ο 40άρης με οικογένεια κ.ο.κ.
Για παράδειγμα ένας φίλος μου αγόρασε το 2010 το 6άρι το 1.8 και είναι πολύ ευχαριστημένος από αυτό, τι θα έπρεπε να του πω ; πως είσαι βλάκας που το πήρες (γιατί δεν πιάνει τα 0-100 σε λίγότερα από 10’’ κλπ κλπ ; )ΥΓ. Ποια είναι η Κ. Βακαλάου ;
Το 6αρι είναι άλλη κατηγορία, δεν ξέρω αν έχει σπορ συμπεριφορά αλλά σίγουρα δεν είναι και ο κύριος στόχος του, από επιδόσεις είναι τάφος κάτι το οποίο δεν μπορεί να παραδεχτεί κανένας κάτοχος γι αυτό φτάσαμε να γράφουμε όλες αυτές τις σελίδες, μάλλον πίστευαν ότι πήραν την φθηνότερη έκδοση του RX8, φθηνότερη γιατί το σεντάν αμάξωμα πάντα είναι πιο φθηνό έναντι του κουπε η roadster. Εδώ ναι υπάρχει ειρωνία γιατί θέλουν να αποδείξουν κάτι που δεν ισχύει.
Φίλε μου κανείς δεν αγόρασε το 6άρι γιατί νόμισε πως παίρνει την φτηνότερη έκδοση του 8αριού, δεν θα μπορούσε άλλωστε γιατί είναι τελείως διαφορετικά αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Επειδή δεν το συνηθίζω να λέω παπάτζες έχουμε και λέμε :
«από red_monster » 17 Μαρ 2012, 05:56
Τόσες σελίδες για να παραδεχτούμε το αυτονόητο ... Ότι το 1.8αρη σέρνεται ...»«από kourtembeu » 17 Μαρ 2012, 14:15
Ανεπαρκής επιδόσεις για φόρτωμα με 4 άτομα + αποσκευές = μεγαλύτερη καταπόνηση στον κινητήρα, φρένα , δισκοπλατό και πάει λέγοντας, συν μεγαλύτερη κατανάλωση ««από red_monster » 17 Μαρ 2012, 15:36
να σπάμε το αυτοκινητο μας για να περάσουμε το σαπάκι ? ««από kyr80 » 17 Μαρ 2012, 18:25
Το θέμα δεν είναι αν το 6άρι είναι αργό σήμερα. Υπάρχουν και πιο αργά από αυτό που είναι τάφοι.
Απλά το 6αρι με τα σημερινά δεδομένα κάνει μόνο για περιφορά τη Μεγάλη Παρασκευή.»«από rafi » 19 Μαρ 2012, 22:34
Πατησα εγω χτες βραδυ με μελος σας εδω στα Χανια..
Απο στάση και μέχρι 190 κοντερίσια, 2 καροτσες πισω η μαουνα σας..!!
avensis 1,6 MY'00 VS mazda 6 1,8
1-0
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ με τα χρεπια σας!»Ξαφνικά όλοι πατάνε τα 6άρια
Είναι κάτι από όλα αυτά ψέματα? Όλοι μπορεί να πατάνε τα 6αρια γιατί είναι πολύ εύκολο εν έτη 2012 να έχει κάποιος πιο γρήγορο αμάξι. Δεν βλέπω κανείς όμως να λέει ότι το 6αρι δεν στρίβει, δεν φρενάρει, καίει πολύ κτλ. Κανείς. Ούτε λέει κανείς ότι το 6αρι είναι συνολικά κακό αυτοκίνητο. Αντιθέτως.
Όλοι λένε το αυτονόητο: ότι είναι αργό. Ότι έχει ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ ξεπερασμένες επιδόσεις, ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΩΣ αναγκών του εκάστοτε κατόχου, γιατί με τα ίδια χρήματα υπάρχουν αντίστοιχες προτάσεις με ΠΟΛΥ ανώτερες επιδόσεις. Και αυτό δεν συνέβη ξαφνικά με την τουρμπολαίλαπα αλλά ισχύει από την αρχή της παρουσίας του 6 στην αγορά όπου και τότε υπήρχαν ακόμα και 1600αρια με καλύτερες επιδόσεις.
Τα υπόλοιπα που έχουν ειπωθεί είναι απλώς ειρωνεία απέναντι σε κατόχους που:
- είναι φαντασιόπληκτοι (βλ. 0-100 9', 240 τελική, πάει σαν 150 και όχι 120 άλογα)
- έχουν προβλήματα κατανόησης κειμένου (πχ τους λες είναι αργό, απαντούν ότι δεν χαλάει)
- προκαλούν με ψευτομαγκιές
- ζητάνε επίμονα και δημοσίως να κανονιστούν ανοίγματα και όταν υπάρξουν προτάσεις την κάνουν Πατησιώτικα
-
Παντως το 'αργο' δεν ισοδυναμει με 'κακο'
Εγω πχ που ψαχνομουνα πριν μερικους μηνες πριν να παρω το C5, δεν ενδιαφερομουνα ιδιαιτερα για επιδοσεις, μαλλον απο τα τελευταια που θα κοιταγα ηταν...
-
Σαφώς, απλά κάποιοι παρεξηγήθηκαν που τους ''θίξαμε'' το mazda.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
- ζητάνε επίμονα και δημοσίως να κανονιστούν ανοίγματα και όταν υπάρξουν προτάσεις την κάνουν Πατησιώτικα
τι εννοείς την κάνουν πατησιώτικα ?? κοτάνε οι πατησιώτες???
-
Σύμφωνα με την κολλητή μου ναι. Εκείνη την έχει βγάλει την έκφραση από ένα μαλάκα γκόμενο που είχε!
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Σύμφωνα με την κολλητή μου ναι. Εκείνη την έχει βγάλει την έκφραση από ένα μαλάκα γκόμενο που είχε!α πες το έτσι...
δεν υπάρχουν μλκς γκόμενοι , ηλιθιες γυναίκες που τσιμπάνε υπάρχουν... -
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Καθαρο πορνο φιλε μου θα ηταν ,αφου το πας ετσι,να ποσταρω τις επιδοσεις απο ενα rally 106 και να τις συγκρινω με της alfa 147 ,τοσο στην θεωρια οσο και στην πραξη.Δεν ειναι τυχαιο που μετα απο καθε κοντρα ψαχνετε να αλλαξετε σταθμους στο ραδιοφωνο .
Αντε ,μου ποσταρες το 10.4 σαν σοβαρη επιδοση οταν γνωριζει ολος ο κοσμος εδω και πολλα χρονια ,οτι για να θεωρειται ενα αμαξι γρηγορο πρεπει το 0-100 να το κανει σε κατω απο 10 δευτερα τουλαχιστον.Για την ιστορια ,ενα θα πω,MAZDA RX 7 εν ετει 1992 ,αυτο και μονο αυτο επειδη διακρινω μια ειρωνια σε πολλα ποστ για μια εταιρια,που στο κατω κατω εχει αποδειξει οτι μπορει να κατασκευασει αυτοκινητα και γιαυτους που εχουν σπορ ανησυχιες.
Θα αστειεύεσαι προφανώς, εκτός και αν όντως είσαι χαζός.
Το 106 Rallye είναι Mazda?
Πάμε παρακάτω.
Τόσες σελίδες δεν ψάχνεται ατμοσφαιρικά 1600άρια που να πατάνε κάτω σαν χταπόδι το 6άρι? Φέρνω παράδειγμα τη δική μου 147. Τα ίδια σας κάνει και μια 156, πάντα σε 1600, γιατί σε 1.8 η τσόντα μεγαλώνει. Ακόμη και η 159 1.8 140 ίππων είναι πιο γρήγορη από το Mazda.
Τελικά ποιό αμάξι πληρεί τις προδιαγραφές για να κάνετε άνοιγμα?Ποιός αλλάζει σταθμούς μωρέ μετά από κόντρα? Ξέρεις τι λες? Τι μπούρδες γράφεται δημόσια? Ρε μήπως έχετε παρενέργειες στον εγκέφαλο λόγω της Φουκοσίμα?
Το 10.4 δεν είναι ένα καλό 0-100? Ακόμα και σήμερα είναι αξιοπρεπέστατο, πόσο μάλλον 15 χρόνια πριν, μιας και η Alfa Romeo 156 1.6 επιτάχυνε σε τόσο χρόνο από το 1997. Πόσο 0-100 έχει η ιαπωνική μπαλότσα και δε σε ικανοποιεί το 10.4? Αφού σε όλες τις μετρήσεις είναι 1-2 δευτερόλεπτα πιο αργό. Δεν είναι πορνό αυτό?
Και που 'σαι, σε μια μέτρηση που δεν γίνεται από περιοδικά, το 60-160(με 2η ως 4η), εκεί όχι απλά θα είναι τσόντα αλλά θα μετράμε τη διαφορά με τα διόδια.....
Το RX7 που κολλάει? Λοιπόν επειδή μας τα πρήξατε ότι η Mazda ανακάλυψε τον τροχό, έλα μια βόλτα από το Alfa Romeo forum, να προσκυνήσεις μια το ναό, που όλα τα ιαπωνέζικα μας διαφημίζετε αυτό το Twin-Cam με ΤΕΡΑΣΤΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΑ πάνω στην μηχανή σας...ξέρεις ποιός εφήρμοσε την εν λόγω τεχνολογία έτσι? Όπως και άλλες πολλές που μάλλον αγνοείς.
Καλό διάβασμα και τα ξαναλέμε.Για την ιστορία, επειδή ο φίλος Volvozeus Κωνσταντίνος προσφέρθηκε με το Renault Clio 1.2 TCE, θα αναφέρω ότι έχουμε κάνει ανοίγματα με την 147. Από στάση και εν κινήσει.
Από στάση η 147 φεύγει πρώτη και μένει πρώτη παντού. Εν κίνησει με 2ες, 3ες και 4ες φεύγει πρώτο το Clio αλλά όσο ανεβαίνουν τα χιλιόμετρα η 147 παίρνει το αίμα της πίσω. Όσο πιο λίγα είναι όμως τα χλμ.ώρα το Clio με την τουρμποροπή του δεν πιάνεται.
Γενικά από τα 150-160χλμ/ώρα και πάνω μέχρι όσο πάει, στην 147 δεν στέκεται δίπλα της κανένα ατμοσφαιρικό 1.6 ή και αρκετά 1.8, καλή ώρα ο τάφος της Mazda.Υπάρχουν ακόμα αμφιβολίες?
-
μην κανετε γενικευσεις οπως κανουν καποιοι αλλοι με 240 κμ τελικη...
μην γινει το τοπικ japan vs the rest of the worldεπισης οσο αφορα την 147 πιστεψε με δεν ισχυει αυτο που λες...το εχω δει να συμβαινει τοσο με carina e οσο με civic οσο και με xedos 6....
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
α πες το έτσι...
δεν υπάρχουν μλκς γκόμενοι , ηλιθιες γυναίκες που τσιμπάνε υπάρχουν... -
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Εν κατακλείδι για να μην λέμε όλο τα ίδια, δεν προσπαθούμε να τετραγωνίσουμε τον κύκλο (αυτό δεν είναι του παρόντος). Το τι ζητάει από ένα αυτοκίνητο ο καθένας και οι ανάγκες του είναι διαφορετικές. Αλλα ζητάει ο καβλ@γκαζος 20άρης και άλλα ο 30άρης , ο 40άρης με οικογένεια κ.ο.κ.Σε πια κατηγορια κατατασσονται αυτοι που ποσταρουν εδω μεσα video με ανοιγματα 0-100, ρολαριστα, τελικες, ζητανε κοντρες με αλλα αυτοκινητα κτλ θελοντας να αποδειξουν οτι το 6 ειναι γρηγορο?
Για παράδειγμα ένας φίλος μου αγόρασε το 2010 το 6άρι το 1.8 και είναι πολύ ευχαριστημένος από αυτό, τι θα έπρεπε να του πω ; πως είσαι βλάκας που το πήρες (γιατί δεν πιάνει τα 0-100 σε λίγότερα από 10’’ κλπ κλπ ; )
Δεν ξερω γιατι, αλλα δεν εχεις αντιληφθει τι γινετε ετσι?...Αν σου ελεγε οτι πηρε το 6 γιατι εχει 0-100 σε λιγοτερο απο 10 -ενω δεν εχει- και τελικη 240 -ενω δεν εχει- τι θα του ελεγες? Αν σου εδειχνε βιντεο που με το ζορι ανεβαζει πανω απο τα 180 με σχολια του τυπου 'ποσο γαματα ανεβαζει'? Αν σου ελεγε οτι τα 1.6 τουρμπο στο δρομο δεν ειναι τοσο καλα υπαινισσομενος οτι το 6 τα εχει? Και τελικα σε πια απο τις παραπανω κατηγοριες θα τον κατετασσες?
-
Ο χρήστης Giuseppe Busso έγραψε:
Γενικά από τα 150-160χλμ/ώρα και πάνω μέχρι όσο πάει, στην 147 δεν στέκεται δίπλα της κανένα ατμοσφαιρικό 1.6 ή και αρκετά 1.8, καλή ώρα ο τάφος της Mazda.
Θα εκτεθούμε...
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
μην κανετε γενικευσεις οπως κανουν καποιοι αλλοι με 240 κμ τελικη...
μην γινει το τοπικ japan vs the rest of the worldεπισης οσο αφορα την 147 πιστεψε με δεν ισχυει αυτο που λες...το εχω δει να συμβαινει τοσο με carina e οσο με civic οσο και με xedos 6....
η ρουφιάνα η καρίνα είναι σφεντόνα...
-
Ο χρήστης MAD-MAX-13 έγραψε:
επισης οσο αφορα την 147 πιστεψε με δεν ισχυει αυτο που λες...το εχω δει να συμβαινει τοσο με carina e οσο με civic οσο και με xedos 6....Εντάξει, αυτά τα 1600 γράφανε 10άρια ξερά πριν 20 χρόνια.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
μην κανετε γενικευσεις οπως κανουν καποιοι αλλοι με 240 κμ τελικη...
μην γινει το τοπικ japan vs the rest of the worldεπισης οσο αφορα την 147 πιστεψε με δεν ισχυει αυτο που λες...το εχω δει να συμβαινει τοσο με carina e οσο με civic οσο και με xedos 6....
η ρουφιάνα η καρίνα είναι σφεντόνα...
πρωην κατοχος (μοντελο xli με τα 115 -ελεγε το εργοστασιο.... )
-
Μπορεί η Carina 1.6 να είχε 10 στο 0-100, εξάλλου και η 147 θα μπορούσε να έχει κιβώτιο στημένο για 0-100 και να γράφει κάτω από 10sec, αλλά μπαίνει ο κόφτης της 2η στα 97 και θέλει και 3η....
Αλλά στο 80-110 με 3η θέλει 6sec, την ώρα που η 147 θέλει 5.6....
http://library.techlink.gr/4t/article.a ... ticle=1662Ας μην το συνεχίσουμε καλύτερα. Εγώ είπα 60-160 και έχει τα πάντα όλα μέσα.
Τα Twin Spark ξεφτυλίζουν ότι 16άρι υπάρχει, ατμοσφαιρικό πάντα. Οι γάλλοι να μην πεταχτούν...εδώ μιλάμε για αμάξι 1.2 τόνων. -
Και το 6αρι απ' οτι φαινεται στα βιντεο θελει 3η για τα 100...αλλος ενας λογος που δεν πεφτει κατω απο 10 με την καμια....
MAZDA 6