-
Μωρέ υπάρχουν μοντέλα που να πληρούν τις προδιαγραφές του φίλου κοντράκια από πάνω, απλά είναι των αρχών της περασμένης 10ετιας. Δεν ξέρω αν αυτό δημιουργεί πρόβλημα ή όχι?
-
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
αν δεν λανθανω,τα μχ5 ηταν σχεδον παντα ριγμενα σε ανακοινωσιμες επιδοσεις εν συγκρισει με τις πραγματικες.δεν ξερω αν ισχυει οντως.το εχω ακουσει-δεν τα εχω μετρησει.
επισης το μινακι μου,που δεν θυμαμαι τι εργοστασιακη τελικη ειχε(νομιζω 201χλμ/ω),καποιες φορες σε κατηφορα εδειχνε 230+ κατι ψηλα..
ενα ακομα επισης,μπορει τα ελαστικα να ειναι μικροτερα σε διαμετρο,οποτε να εχουν μικροτερο βημα κ το κοντερ να δειχνει οτι θελει.
δεν ξερω,προσπαθω να βρω τι παιζει.
αν κ παιζει το 6 του βιντεο με τα 240(η οσα ειναι τελος παντων) να το οδηγουσε ο τσακ νορρις.Tα nb 1.8 τα έδιναν 146 άλογα, τα nc 1.8 126 άλογα. Όμως πάνε τα ίδια. Η αλήθεια είναι κάπου στη μέση.
-
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
να μαι και εγω,σορρυ που εχω και ζωη και δεν ασχολουμε ολη μερα με τι γραφει ο καθενας στο 4τροχοι....
δυστυχως η ευτυχως εχω και υποχρεωσεις....
δεν ειπα οτι με το 6 περναω λαμποργκινι.....ειπα οτι οι επιδωσεις του δεν ειναι αυτες που λεει το εργοστασιο....επισης ειπα να φερεται ενα 1.6 η 1.8 που δηλωνει 120-130-140 αλογα να δειτε πως η ψαλιδα δεν ειναι αυτη που λενε τα νουμερα....
θελω να μου φερεται sedan,και να ειναι και μεγαλο,να μην ειναι μια σταλα,και οχι saxo και clio....
και το στοιχηματακι στοιχηματακι,δεν λεω,αλλα σαν σοβαρος ανθρωπος δεν βαζω αδειες,γιατι καποιους δεν μας τα πηρε τα αμαξια ο μπαμπακας,και καποιος το δουλεψε 9 χρονια πριν το παρει και το χρωσταει για αλλα 5....
αυτα απο εμενα,επισης δεν εχω προβλημα να με ακολουθησει καποιος οταν θα παμε σε σημειο για τελικη....
εδω στην αθηνα δεν τις ξερω τις ευθειες,μπορω να μαθω ομως.....
αυτα τα λιγα.....υ.γ. ακομα να ερθει πμ....
δεν μπορεις να περασεις λαμποργκινι με το μαζντα φιλε μου.λαμποργκινι περνανε μονο τα σιροκκο
-
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
να μαι και εγω,σορρυ που εχω και ζωη και δεν ασχολουμε ολη μερα με τι γραφει ο καθενας στο 4τροχοι....
δυστυχως η ευτυχως εχω και υποχρεωσεις....
δεν ειπα οτι με το 6 περναω λαμποργκινι.....ειπα οτι οι επιδωσεις του δεν ειναι αυτες που λεει το εργοστασιο....επισης ειπα να φερεται ενα 1.6 η 1.8 που δηλωνει 120-130-140 αλογα να δειτε πως η ψαλιδα δεν ειναι αυτη που λενε τα νουμερα....
θελω να μου φερεται sedan,και να ειναι και μεγαλο,να μην ειναι μια σταλα,και οχι saxo και clio....
και το στοιχηματακι στοιχηματακι,δεν λεω,αλλα σαν σοβαρος ανθρωπος δεν βαζω αδειες,γιατι καποιους δεν μας τα πηρε τα αμαξια ο μπαμπακας,και καποιος το δουλεψε 9 χρονια πριν το παρει και το χρωσταει για αλλα 5....
αυτα απο εμενα,επισης δεν εχω προβλημα να με ακολουθησει καποιος οταν θα παμε σε σημειο για τελικη....
εδω στην αθηνα δεν τις ξερω τις ευθειες,μπορω να μαθω ομως.....
αυτα τα λιγα.....υ.γ. ακομα να ερθει πμ....
Δεν σε καταλαβαινω....εχω κανει 3 προτασεις..τι πμ θες?
Επισης το 'μια σταλα' Clio ειναι ολιγον θρεφταρακι στα 1200kg -στην καλυτερη 1150kg το δινουν. Με 101hp απο 1.2 μοτερακι, εχουμε 11.38kg/hp στην καλυτερη. Το 6 απο την αλλη με τα στοιχεια της Mazda ειναι 11.75kg/hp και με τα δικα σας (ie 140hp) 10.07kg/hp...Το ρενακι το δινει 10.9 0-100 το 6 11.7, το οποιο εσεις λετε οτι ειναι 9...τι πιο απλο, να παμε μια βολτα να μου ριξεις 3 αυτοκινητα? Ειδικα οταν ειμαι κουλος και δεν μπορω να ξεκινησω δικινητο αυτοκινητο πλεον? Γιατι εχετε φαγωθει να ειναι σενταν οικογενειακο 1.6-1.8 ατμο, κι οχι απλα οτιδηποτε με παρομοιες δηλωθησες επιδοσεις? -
τα turbo απεναντι σε ενα ατμοσφαιρικο εχουν παντα προβαδισμα,ειδικα ρεπριζ λογο φασματος ροπης....υπαρχουν ακομα ατμοσφαιρικα σε αυτα τα κυβικα και τα αλογα,απο πολλες εταιριες,μαλλον ομως δεν κοιτας περα απο group vag....
να ανοιξουμε με το clio,τι να σου πω,δεν εχω θεμα,και οταν μιλησα για ψαλιδα,μιλησα και για στοιχηματακι ακομα,που σημαινει πως καποια απο αυτα θεωρω πως τα εχω....
κερναω και καφεδακι μετα απο ολο το σκηνικο για συζυτηση πανω στο θεμα αμαξι για να δεις και τι αποψεις εχω και τι ανθρωπος ειμαι....υ.γ. περιμενεις να κλεισεις ανοιγμα δημοσια???? μηπως να παρουμε και τηλεφωνο την αστυνομια να κλεισει τον δρομο για παρτυ μας???
-
-
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
υ.γ. περιμενεις να κλεισεις ανοιγμα δημοσια???? μηπως να παρουμε και τηλεφωνο την αστυνομια να κλεισει τον δρομο για παρτυ μας???
θα βαλει εμενα να οδηγησω που δε μπορει να με συλλαβει η αστυνομια
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
υ.γ. περιμενεις να κλεισεις ανοιγμα δημοσια???? μηπως να παρουμε και τηλεφωνο την αστυνομια να κλεισει τον δρομο για παρτυ μας???
θα βαλει εμενα να οδηγησω που δε μπορει να με συλλαβει η αστυνομια
-
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
τα turbo απεναντι σε ενα ατμοσφαιρικο εχουν παντα προβαδισμα,ειδικα ρεπριζ λογο φασματος ροπης....υπαρχουν ακομα ατμοσφαιρικα σε αυτα τα κυβικα και τα αλογα,απο πολλες εταιριες,μαλλον ομως δεν κοιτας περα απο group vag....Citroen C5 1,6 THP
Peugeot 508 1,6 THP
Ford Mondeo 1,6 Ecoboost
VW Passat 1,4 TSI
Opel Insignia 1,6 Turbo
Skoda Octavia 1,4 TSI
Audi A4 1.8 TFSIΠοια εταιρία έχει και δεν το θυμάμαι; και δεν έβαλα στην vag τα 1,8 και 2,0 .
-
Μαλλον κατι τετοιο εχει στο νου του
1.6 90hp , epic win
@stefan
σιγα μη με προλαβουν με τα τζιπακια -
Ο χρήστης GiannhsAtenza έγραψε:
τα turbo απεναντι σε ενα ατμοσφαιρικο εχουν παντα προβαδισμα,ειδικα ρεπριζ λογο φασματος ροπης....υπαρχουν ακομα ατμοσφαιρικα σε αυτα τα κυβικα και τα αλογα,απο πολλες εταιριες,μαλλον ομως δεν κοιτας περα απο group vag....
να ανοιξουμε με το clio,τι να σου πω,δεν εχω θεμα,και οταν μιλησα για ψαλιδα,μιλησα και για στοιχηματακι ακομα,που σημαινει πως καποια απο αυτα θεωρω πως τα εχω....
κερναω και καφεδακι μετα απο ολο το σκηνικο για συζυτηση πανω στο θεμα αμαξι για να δεις και τι αποψεις εχω και τι ανθρωπος ειμαι....υ.γ. περιμενεις να κλεισεις ανοιγμα δημοσια???? μηπως να παρουμε και τηλεφωνο την αστυνομια να κλεισει τον δρομο για παρτυ μας???
Σου εξηγησα...αυτο εχω με παραπλησιες επιδοσεις με το δικο σου αυτο προτεινω...1200cc ειναι το κακομοιρο! Να ερθω με το Volvo που καλυπτει τον ορο σου σενταν οικογενειακο, δεν εχει νοημα..καλυτερα να παμε να σηκωσουμε κανενα παγκαρι...
Δεν ξερω πως κανονιζονται οι κοντρες, δεν ειμαι του αθληματος....αργα μετα τις 10 βγαινουμε αρκετες φορες με τον αδελφο κυριως για μετρησεις/λογκαρισματα στο δικο του (καγκουρας γαρ)...οποιο βραδακι θες αποφασισε τι απο αυτα που σου εχω προτεινει θες να ξερω με τι να ερθω..θα φερω και τον Bilopoulo/Qsis για μαρτυρα
-
Ο χρήστης gplatan έγραψε:
Ειναι λοιπον αρκετα συνηθισμενο, για αυτους που αναρωτιουνται, στην πραξη τα αυτοκινητα να πηγαινουν αρκετα καλυτερα απ' τις επισημες ανακοινωσιμες μετρησεις με τρανο παραδειγμα το miata 1.8 NC που οι 4Τ μετρησαν σε 8,4' απο 9,4' που ανακοινωνει η εταιρεια και μοιραζεται το ιδιο μοτερ ΜΖR με το 6αρι (κωδικος L8),το οποιο ειναι γνωστο για την αρχιτεκτονικη του (DOHC - 2 εκεντροφορων αλουμινενιου μπλοκ) και την αξιοπιστια του με τη μειωμενη αναγκη συντηρησης (λογω καδενας, μπουζι ιριδιου με αλλαγη στα 100k χλμ κλπ). Απλως το ιδιο μοτερ στο miata δινει πολυ καλες επιδοσεις λογω μειωμενου βαρους και απλως ικανοποιητικες στο 6αρι.
Eπειδή οδηγώ και τα 2, δεν έχουν καμία σχέση (η απόδοση, όχι το μοτέρ). Δεν ξέρω αν είναι θέμα κιβωτίου ή εκκεντροφόρων κλπ, αλλά πραγματικά δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση στη λειτουργία τους.
-
Ο χρήστης kourtembeu έγραψε:
Citroen C5 1,6 THP
Peugeot 508 1,6 THP
Ford Mondeo 1,6 Ecoboost
VW Passat 1,4 TSI
Opel Insignia 1,6 Turbo
Skoda Octavia 1,4 TSI
Audi A4 1.8 TFSIΠοια εταιρία έχει και δεν το θυμάμαι; και δεν έβαλα στην vag τα 1,8 και 2,0 .
Toyota Avensis 1.8
Honda Accord 1.8
Opel Insignia 1.8 (δεν ξερω αν βγαινει ακομα)
Mitsubishi Lancer 1.8
και φυσικα το απιαστο ονειρο...Nissan Tiida 5door 1.6
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Πως εγώ ο mazdakias έχασα τέτοιες λασπολογίες απέναντι στην εταιρεία;;;
Είστε όλοι εγκάθετοι. Το 6 είναι πριόνι. . 240 δεν έχω πιάσει ούτε με τον ΜίΧοΚυριάκο το nc 1.8 ανεβαίνει δύσκολα μετά τα 200, το 6άρι (υποθέτω λόγω αεροδυναμικής), ευνοείται. οκ 240 δεν πιάνει βέβαια. Θυμάμαι όμως όταν πηγαίναμε οικογενειακώς στην ορκωμοσία μου και παραλίγο να την χάναμε, να πηγαίνουμε 5 άτομα με >200 κοντέρ σχετικά εύκολα (οδηγούσα εγώ).
Σε γενικές γραμμές είναι ένα τίμιο αυτοκινητάκι για την ηλικία του που:
*πηγαίνει μια χαρά γι αυτό (και όταν) που φτιάχτηκε
*έμεινε σταδιακά πίσω στα της αγοράς
*δεν είναι το υπερατού που ορισμένοι με ζήλο, υπερασπίζονται φυσικά
*ΑΛΛΑ, ένα σημαντικό ποσοστό ατόμων μπήκε στο τόπικ μόνο κ μόνο για να την πει σε 5 άτομα που υπάρχουν σε κάθε τόπικ με μοντέλα. Δλδ οκ, εγώ είμαι μλκας κ κάθομαι κ λέω ότι τα περνάω όλα κλπ κλπ. Εσύ που είσαι πιο έξυπνος και καταλαβαίνεις 5 πράγματα παραπάνω, πόσο **** (βάλτε ότι θέλετε) είσαι που κάθεσαι και χαλάς όλο το τόπικ? Οποιαδήποτε έννοια πληροφορίας θα χαθεί. Αν μπει κάποιος να διαβάσει 1-2 σελίδες θα το κλείσει κατευθείαν. Τα flame baits πάνε σύννεφο αλλά επειδή κάποιοι διασκεδάζουν παραμένει ως έχει το όλο θέμα. Όπως λέει και η διαφήμιση της voda, tragic... -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Αν μπει κάποιος να διαβάσει 1-2 σελίδες θα το κλείσει κατευθείαν. Τα flame baits πάνε σύννεφο αλλά επειδή κάποιοι διασκεδάζουν παραμένει ως έχει το όλο θέμα. Όπως λέει και η διαφήμιση της voda, tragic...Νομιζω οτι το φορουμ για τους τακτικους ειναι κυριως αυτο (διασκεδαση) Αλλα κι οπως λες καλυτερα καποιος που θα μπει να ενημερωθει για το 6 να το κλεισει επειδη διασκεδαζουμε (on-topic) παρα να πιστεψει οτι το 1800αρι 6 ειναι πιο γρηγορο απο τα 1.6 τουρμπο της αγορας, ετσι δεν ειναι?
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Νομιζω οτι το φορουμ για τους τακτικους ειναι κυριως αυτο (διασκεδαση)
Είναι σε κάποιο βαθμό, αλλά εδώ πρόκειται για εκτόνωση.
Αλλα κι οπως λες καλυτερα καποιος που θα μπει να ενημερωθει για το 6 να το κλεισει επειδη διασκεδαζουμε (on-topic) παρα να πιστεψει οτι το 1800αρι 6 ειναι πιο γρηγορο απο τα 1.6 τουρμπο της αγορας, ετσι δεν ειναι?
Αυτός που θα διαβάσει ότι το 6άρι είναι το πιο γρήγορο κ πάει κ το πάρει ή το πιστέψει, είναι βλάκας δε νομίζεις? Λίγη κριτική ικανότητα αρκεί. Και σεις ρε παλικάρια με τα 6αρια το τραβήξατε από τα μαλλιά το θέμα. Κάθεστε κ λέτε για κόντρες λες κ είστε 16χρονα! Αν τα πιστεύετε δε...
-
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σιγα μη με προλαβουν με τα τζιπακια -
Ο χρήστης xenos έγραψε:
Ειναι λοιπον αρκετα συνηθισμενο, για αυτους που αναρωτιουνται, στην πραξη τα αυτοκινητα να πηγαινουν αρκετα καλυτερα απ' τις επισημες ανακοινωσιμες μετρησεις με τρανο παραδειγμα το miata 1.8 NC που οι 4Τ μετρησαν σε 8,4' απο 9,4' που ανακοινωνει η εταιρεια και μοιραζεται το ιδιο μοτερ ΜΖR με το 6αρι (κωδικος L8),το οποιο ειναι γνωστο για την αρχιτεκτονικη του (DOHC - 2 εκεντροφορων αλουμινενιου μπλοκ) και την αξιοπιστια του με τη μειωμενη αναγκη συντηρησης (λογω καδενας, μπουζι ιριδιου με αλλαγη στα 100k χλμ κλπ). Απλως το ιδιο μοτερ στο miata δινει πολυ καλες επιδοσεις λογω μειωμενου βαρους και απλως ικανοποιητικες στο 6αρι.
Eπειδή οδηγώ και τα 2, δεν έχουν καμία σχέση (η απόδοση, όχι το μοτέρ). Δεν ξέρω αν είναι θέμα κιβωτίου ή εκκεντροφόρων κλπ, αλλά πραγματικά δεν έχουν ιδιαίτερη σχέση στη λειτουργία τους.
Λογικό, γιατι πέρα απο διαφορετικές ρυθμίσεις σε ιπποδύναμη/σαλ (125/6500 miata- 120/5500 6αρι), ροπής & σχεσεων κιβωτιου, η διαφορα βαρους 250-300 κιλων παιζει μεγαλο ρολο.
-
καλα μερικοι ειστε για πολλα γελια συγκρινεται ανομοια πραγματα, αλλα συνεχιζω και λεω οτι τα βιντεακια δειχνουν την αληθεια απο κει και εμτα οτι θελει λεει ο καθενας οπως τον βολεψει τι να λεμε τωρα με την ασχετοσυνη μερικων και τις απροπιδες που φορανε, και αν το παμε ετσι οπως το απνε μερικοι οταν το 90 τα πριονια nissan τσακιζαν οι grop vag παιζατε με 60 και 70 αλογα τρομαρα σας. τι να λεμε τωρα ρε παιδια μην υποβαθμιζετε τις συζητησεις και οτι ελετε να δειχνετε αποδειξεις εγω τις εδειξα παρακαλω τους υπολοιπους να βαλετε βιντεο τον οσων λετε και επισης δυναμομετρησεις των αυτοκινητων που λετε, τα υπολοιπα απο δω και επρα ειναι αερολογιες που ακουγονται.
-
Ο χρήστης dancerman έγραψε:
οταν το 90 τα πριονια nissan τσακιζαν οι grop vag παιζατε με 60 και 70 αλογα τρομαρα σας.welcome to 2012
MAZDA 6