Καλα εδω βλεπουμε το θεατρο του παραλογου, το αμαξι να σερνεται λεει ο ενας ο αλλος μου λεει οτι το οπελ το 1,8 με τα 140 ειναι πιο γρηγορο χωρις να εχει οδηγησει κανενα απο τα δυο και απει λεγοντας.
Εγω βασικα πηγαινα με 200 στην εγνατια με 4 ατομα και φουλ μπαγαζια τοσο αργο ειναι και απο την αλλη εχει τοα φεντικο μου το 1.8 και ο ιδιος λεει εμενα το αμαξι μου δεν εχει τα 'πνευμονια' τα δικα σου, αφου βλεπει ο ανθρωπος οτι δε κουνιετε μια, καθηστε και διαβαστε νοθευμενα στατιστικα επιδοπσεων απο επριοδικα κα τυπο και μην βλεπτε βιντεακια ουτε δυναμομετρησεις που εοχυν παρατεθει σε προηγουμενο ποστ, κανουν μερικοι οπως η καλη δικαστικη εξουσια που δεν δεχετε ως ντοκουμεντο ηχογραφημενη συνομιλια η μαγνητοσκοπημενο βιντεο επειδη δηθεν ηταν κρυφα και οχι εν γνωση.
Απο εκει και περα στο δρομο τα βλεπουμε τα γρηγορα ανταγωνιστικα μοντελα και την αξιοπιστια τους. Σε καμια επριπτωση δεν ειπαμε οτι ενα 6αρη ειναι πιο γρηγορο απο ενα τουρμπατο αλλα οχι οτι σερνεται, και μιλαμε για ενα κινητηρα που υπαρχει εδω και μια δεκετια και εχει αποδειξει το ποιος ειναι και ειδικα στη μαζντα με το κοντο κιβωτιο αποδιδει καλυτερα και ας εχει ιδια αλογα με ενα μοντεο.
Επισης σε κοντρα με το κορυφαιο γολφακι 1.6 115 αλογα για τους γερμανοφιλους το γκολφακι εμεινε πισω σε ρολλαριστες. Που και που διαβαστε και τπτ αλλο εκτος απο τις γερμανοφιλες φυλλαδες μπας και ξεστραβωθειτε.