Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda 2 2007
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda 2 2007
    • 1
    • 2
    • 10
    • 11
    • 12
    • 13
    • 14
    • 24
    • 25
    • 12 / 25
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    105
    498
    2226
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      citastak last edited by

      Συμφωνώ. Απλά εγώ θα πώ ότι για τα δικά μου δεδομένα, που δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις σε γκάζι, το 1.3 που το οδήγησα μου φάνηκε παραπάνω από ΟΚ.

      Αλλά για κάτι παραπάνω πας σε 1.5. Μήπως όμως μετά (με τα σχεδόν 16.000 ευρώ) θα μπορούσες να δείς και άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού;;;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        akisg1 last edited by

        Και εγώ οδήγησα το 1.3 και πράγματι πάει πολύ καλά, αλλά σκέψου το λίγο φορτωμένο και με aircondition. Για να κάνεις προσπέραση κάτω από αυτές τις συνθήκες χωρίς άγχος σίγουρα θα χρειαστείς την extra ροπή και ιπποδύναμη του 1.5
        Γύρω στις 16000 εγώ προσωπικά δεν βρήκα κανένα άλλο αυτοκίνητο, που είχα σαν βασικά κριτήρια την σβελτάδα, την οδική συμπεριφορά, την αξιοπιστία και την εμφάνιση.
        Τo i30 που οδήγησα και είναι το πιό φθηνό, αν και έχει θεωρητικά περισσότερα άλογα, στον δρόμο δεν του φαίνεται, πολύ αργό σε ρεπριζ για το πως έχω συνηθήσει να οδηγώ.
        Και μην φαντασείς ότι οδηγούσα μέχρι τώρα κανένα πύραυλο, ένα clio 1.4 μοντέλο του 1991, αλλά με τα κιλά που έχει (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 850) τα 80 άλογα είναι υπεραρκετά και είναι πολύ πιο σβέλτο από πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα της μικρής και μικρομεσαίας κατηγορίας.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          paparoupas last edited by

          Ο χρήστης akisg1 έγραψε:
          Γύρω στις 16000 εγώ προσωπικά δεν βρήκα κανένα άλλο αυτοκίνητο, που είχα σαν βασικά κριτήρια την σβελτάδα, την οδική συμπεριφορά, την αξιοπιστία και την εμφάνιση.

          Μηπως να κοιταζες το ibiza 1.8Τ νομιζω 17000 παει το μαλλι... Επισης το swift 1.6 κανει 16000

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • A
            akisg1 last edited by

            Το swift 1.6 sport μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν θέλω τρίπορτο αυτοκίνητο. Οπότε επειδή δεν βγαίνει σε πεντάπορτο απορρίπτεται.
            Όσο για το IBIZA που αναφέρεις: 1ον δεν θέλω να κάνω κόντρες στα φανάρια, απλώς θέλω ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή να υπάρχουν αποθέματα δύναμης όταν τα χρειαστείς.
            Επίσης δεν νομίζω ο συνδυασμός seat ibiza με Turbo να είναι ότι καλύτερο από θέμα αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς. Θα ήθελα το αυτοκίνητο να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια (χιλιόμετρα) με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • D
              dancerman last edited by

              Ο χρήστης akisg1 έγραψε:
              Το swift 1.6 sport μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν θέλω τρίπορτο αυτοκίνητο. Οπότε επειδή δεν βγαίνει σε πεντάπορτο απορρίπτεται.
              Όσο για το IBIZA που αναφέρεις: 1ον δεν θέλω να κάνω κόντρες στα φανάρια, απλώς θέλω ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή να υπάρχουν αποθέματα δύναμης όταν τα χρειαστείς.
              Επίσης δεν νομίζω ο συνδυασμός seat ibiza με Turbo να είναι ότι καλύτερο από θέμα αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς. Θα ήθελα το αυτοκίνητο να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια (χιλιόμετρα) με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία.

              Παρε mazda τοτε να βρεις την υγεια σου.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • G
                giannis-m6 last edited by

                Ο χρήστης dancerman έγραψε:

                Το swift 1.6 sport μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν θέλω τρίπορτο αυτοκίνητο. Οπότε επειδή δεν βγαίνει σε πεντάπορτο απορρίπτεται.
                Όσο για το IBIZA που αναφέρεις: 1ον δεν θέλω να κάνω κόντρες στα φανάρια, απλώς θέλω ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή να υπάρχουν αποθέματα δύναμης όταν τα χρειαστείς.
                Επίσης δεν νομίζω ο συνδυασμός seat ibiza με Turbo να είναι ότι καλύτερο από θέμα αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς. Θα ήθελα το αυτοκίνητο να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια (χιλιόμετρα) με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία.

                Παρε mazda τοτε να βρεις την υγεια σου.

                • 1000
                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dom last edited by

                  o.k.
                  το πήραμε (14 φεβ, ούτε δώρο σε ερωτευμένο να 'ταν ).
                  Φαίνεται καλό.
                  Να κάνουμε κανα χιλιόμετρο και τα λέμε γιατί με την παγωνιά που ενέσκηψε δε μπορέσαμε και πολλά.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • M
                    montzo last edited by

                    Καλορίζικο φίλε,έκανες πολύ καλή επιλογή και θα το
                    χαίρεσαι κάθε μέρα .Να μας πεις τις εντυπώσεις σου πιο
                    αναλυτικά!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      skullone last edited by

                      Έχω ακούσει καλά λόγια για το στήσιμο του, αλλά και για το ίδιο σαν σύνολο, ενώ και η Mazda μου εμπνέει εμπιστοσύνη σαν εταιρεία. Είμαι σίγουρος ότι θα σου βγει πολύ καλό! Καλορίζικο!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nam last edited by

                        Τ΄παρέλαβα 2/2/08- έκδοση SAP, ήταν ετοιμοπαράδοτο- βέβαια λευκό...
                        Εντυπώσεις συγκριτικά με το προηγούμενο Yaris
                        Καλλίτερα φρένα τιμόνι, κιβώτιο, κράτημα σε στροφές, ισως λίγο μεγαλύτερο και πιό βολικό πορτ μπαγαζ.
                        Χαζος νυχτερινός φωτισμός στον πίνακα, χάλια στροφόμετρο, λείπει θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας, ίδια μέχρι στιγμής κατανάλωση

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          skullone last edited by

                          Καλοτάξιδο!

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            akisg1 last edited by

                            Ο χρήστης nam έγραψε:
                            Τ΄παρέλαβα 2/2/08- έκδοση SAP, ήταν ετοιμοπαράδοτο- βέβαια λευκό...
                            Εντυπώσεις συγκριτικά με το προηγούμενο Yaris
                            Καλλίτερα φρένα τιμόνι, κιβώτιο, κράτημα σε στροφές, ισως λίγο μεγαλύτερο και πιό βολικό πορτ μπαγαζ.
                            Χαζος νυχτερινός φωτισμός στον πίνακα, χάλια στροφόμετρο, λείπει θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας, ίδια μέχρι στιγμής κατανάλωση

                            Καλοτάξιδο....
                            Το 1.3 ή το 1.5 πήρες;

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nam last edited by

                              1.3

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • D
                                dom last edited by

                                Χάι γκάις

                                Το αμαξάκι το οδηγεί το βάσανο.
                                Χτες το πήρα εγώ για να πάω Επίδαυρο.
                                Πολύ βολικό και με καλό γκαζάκι, αρπάζει σχετικά καλά αν και δεν πάμε ακόμη πάνω από 4.000 στρ.

                                Αυτό που έκανε (αρνητική) εντύπωση είναι οτι χτυπάει πάρα πολύ και στην παραμικρή λακουβίτσα.
                                Ακούγονται χτυπήματα από τις αναρτήσεις υποθέτω.

                                Φαίνεται πολύ 'σκληρό' και δεν ξέρω αν κάτι δεν πάει καλά ή αν είναι επειδή είναι 'άστρωτο' ακόμη.

                                Κατά τα άλλα, στρίβει άψογα για τα δικά μου γούστα, πολύ σταθερό, καλό γκαζάκι, ε, μικρό αμάξι είναι μην περιμένουμε και πολλά.

                                Α! και τα φρένα του λίγο αδύναμα με φαίνονται.

                                Αυτά και τα ξαναλέμε.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  paparoupas last edited by

                                  Αδερφέ, πήγαινε σε ενα βενζιναδικο να δεις την πιεση στα λαστιχα σου, μπορει οι αυτιστικοι να στο δςσαν με 40 πιεση... Αν ισχυει κατι τετοιο ριχτους κραξιμο και ζητα πισω τα λεφτα που χρεωνουνε για την 'προετοιμασια' του αυτοκινητου.

                                  Ο χρήστης DOM έγραψε:
                                  Χάι γκάις
                                  Αυτό που έκανε (αρνητική) εντύπωση είναι οτι χτυπάει πάρα πολύ και στην παραμικρή λακουβίτσα.
                                  Ακούγονται χτυπήματα από τις αναρτήσεις υποθέτω.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    saxon_747 last edited by

                                    Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
                                    Αδερφέ, πήγαινε σε ενα βενζιναδικο να δεις την πιεση στα λαστιχα σου, μπορει οι αυτιστικοι να στο δςσαν με 40 πιεση... Αν ισχυει κατι τετοιο ριχτους κραξιμο και ζητα πισω τα λεφτα που χρεωνουνε για την 'προετοιμασια' του αυτοκινητου.

                                    Kαθως επισης και σταθμη λαδιων, ψυκτικου, και γενικοτερα ολων των υγρων...
                                    Peugeot 207 φιλης μου, ηθελε παντου συμπληρωμα...και φυσικα τα λαστιχα ηταν υπερβολικα φουσκωμενα...
                                    Corsa φιλου, ειχε αυξημενη πιεση ελαστικων και, το κυριοτερο, ξεχασαν να του βγαλουν καποια πιαστρακια που εμποδιζαν την συμπιεση των ελατηριων...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kon5 last edited by

                                      Ο χρήστης DOM έγραψε:

                                      Το αμαξάκι το οδηγεί το βάσανο.

                                      Καιρό είχα να ακούσω αυτόν τον χαρακτηρισμό.
                                      Με γειες καλές βόλτες να έχετε.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • N
                                        neos last edited by

                                        Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:

                                        Αδερφέ, πήγαινε σε ενα βενζιναδικο να δεις την πιεση στα λαστιχα σου, μπορει οι αυτιστικοι να στο δςσαν με 40 πιεση... Αν ισχυει κατι τετοιο ριχτους κραξιμο και ζητα πισω τα λεφτα που χρεωνουνε για την 'προετοιμασια' του αυτοκινητου.

                                        Kαθως επισης και σταθμη λαδιων, ψυκτικου, και γενικοτερα ολων των υγρων...
                                        Peugeot 207 φιλης μου, ηθελε παντου συμπληρωμα...και φυσικα τα λαστιχα ηταν υπερβολικα φουσκωμενα...
                                        Corsa φιλου, ειχε αυξημενη πιεση ελαστικων και, το κυριοτερο, ξεχασαν να του βγαλουν καποια πιαστρακια που εμποδιζαν την συμπιεση των ελατηριων...

                                        Έχει γίνει μόδα να ξεχνάνε σε καινούρια αμάξια να αφαιρέσουν τους τάκους της ανάρτησης Όπως και να σου το δίνουν με πίεση στα λάστιχα έτοιμα να σκάσουν και με το ψυκτικό στο min.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • D
                                          dewar's last edited by

                                          Ο χρήστης DOM έγραψε:
                                          Χάι γκάις

                                          Το αμαξάκι το οδηγεί το βάσανο.
                                          Χτες το πήρα εγώ για να πάω Επίδαυρο.
                                          Πολύ βολικό και με καλό γκαζάκι, αρπάζει σχετικά καλά αν και δεν πάμε ακόμη πάνω από 4.000 στρ.

                                          Αυτό που έκανε (αρνητική) εντύπωση είναι οτι χτυπάει πάρα πολύ και στην παραμικρή λακουβίτσα.
                                          Ακούγονται χτυπήματα από τις αναρτήσεις υποθέτω.

                                          Φαίνεται πολύ 'σκληρό' και δεν ξέρω αν κάτι δεν πάει καλά ή αν είναι επειδή είναι 'άστρωτο' ακόμη.

                                          Κατά τα άλλα, στρίβει άψογα για τα δικά μου γούστα, πολύ σταθερό, καλό γκαζάκι, ε, μικρό αμάξι είναι μην περιμένουμε και πολλά.

                                          Α! και τα φρένα του λίγο αδύναμα με φαίνονται.

                                          Αυτά και τα ξαναλέμε.

                                          πανε δες πιεσεις ελαστικων και θα δεις μεγαλη διαφορα αν πεταξεις τα μαπα εργοστασικα λαστιχα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dom last edited by

                                            Θενξ παίδες για τις απαντήσεις.
                                            Θα τα κοιτάξω όσα μου είπατε και θα δούμε.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 12
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 24
                                            • 25
                                            • 12 / 25
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr