-
Συμφωνώ. Απλά εγώ θα πώ ότι για τα δικά μου δεδομένα, που δεν έχω ιδιαίτερες απαιτήσεις σε γκάζι, το 1.3 που το οδήγησα μου φάνηκε παραπάνω από ΟΚ.
Αλλά για κάτι παραπάνω πας σε 1.5. Μήπως όμως μετά (με τα σχεδόν 16.000 ευρώ) θα μπορούσες να δείς και άλλα μοντέλα του ανταγωνισμού;;;
-
Και εγώ οδήγησα το 1.3 και πράγματι πάει πολύ καλά, αλλά σκέψου το λίγο φορτωμένο και με aircondition. Για να κάνεις προσπέραση κάτω από αυτές τις συνθήκες χωρίς άγχος σίγουρα θα χρειαστείς την extra ροπή και ιπποδύναμη του 1.5
Γύρω στις 16000 εγώ προσωπικά δεν βρήκα κανένα άλλο αυτοκίνητο, που είχα σαν βασικά κριτήρια την σβελτάδα, την οδική συμπεριφορά, την αξιοπιστία και την εμφάνιση.
Τo i30 που οδήγησα και είναι το πιό φθηνό, αν και έχει θεωρητικά περισσότερα άλογα, στον δρόμο δεν του φαίνεται, πολύ αργό σε ρεπριζ για το πως έχω συνηθήσει να οδηγώ.
Και μην φαντασείς ότι οδηγούσα μέχρι τώρα κανένα πύραυλο, ένα clio 1.4 μοντέλο του 1991, αλλά με τα κιλά που έχει (αν θυμάμαι καλά γύρω στα 850) τα 80 άλογα είναι υπεραρκετά και είναι πολύ πιο σβέλτο από πολλά σύγχρονα αυτοκίνητα της μικρής και μικρομεσαίας κατηγορίας. -
Ο χρήστης akisg1 έγραψε:
Γύρω στις 16000 εγώ προσωπικά δεν βρήκα κανένα άλλο αυτοκίνητο, που είχα σαν βασικά κριτήρια την σβελτάδα, την οδική συμπεριφορά, την αξιοπιστία και την εμφάνιση.Μηπως να κοιταζες το ibiza 1.8Τ νομιζω 17000 παει το μαλλι... Επισης το swift 1.6 κανει 16000
-
Το swift 1.6 sport μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν θέλω τρίπορτο αυτοκίνητο. Οπότε επειδή δεν βγαίνει σε πεντάπορτο απορρίπτεται.
Όσο για το IBIZA που αναφέρεις: 1ον δεν θέλω να κάνω κόντρες στα φανάρια, απλώς θέλω ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή να υπάρχουν αποθέματα δύναμης όταν τα χρειαστείς.
Επίσης δεν νομίζω ο συνδυασμός seat ibiza με Turbo να είναι ότι καλύτερο από θέμα αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς. Θα ήθελα το αυτοκίνητο να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια (χιλιόμετρα) με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία. -
Ο χρήστης akisg1 έγραψε:
Το swift 1.6 sport μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν θέλω τρίπορτο αυτοκίνητο. Οπότε επειδή δεν βγαίνει σε πεντάπορτο απορρίπτεται.
Όσο για το IBIZA που αναφέρεις: 1ον δεν θέλω να κάνω κόντρες στα φανάρια, απλώς θέλω ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή να υπάρχουν αποθέματα δύναμης όταν τα χρειαστείς.
Επίσης δεν νομίζω ο συνδυασμός seat ibiza με Turbo να είναι ότι καλύτερο από θέμα αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς. Θα ήθελα το αυτοκίνητο να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια (χιλιόμετρα) με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία.Παρε mazda τοτε να βρεις την υγεια σου.
-
Ο χρήστης dancerman έγραψε:
Το swift 1.6 sport μου αρέσει αλλά το πρόβλημα είναι ότι πλέον δεν θέλω τρίπορτο αυτοκίνητο. Οπότε επειδή δεν βγαίνει σε πεντάπορτο απορρίπτεται.
Όσο για το IBIZA που αναφέρεις: 1ον δεν θέλω να κάνω κόντρες στα φανάρια, απλώς θέλω ενεργητική ασφάλεια, δηλαδή να υπάρχουν αποθέματα δύναμης όταν τα χρειαστείς.
Επίσης δεν νομίζω ο συνδυασμός seat ibiza με Turbo να είναι ότι καλύτερο από θέμα αξιοπιστίας και οδηγικής συμπεριφοράς. Θα ήθελα το αυτοκίνητο να βγάλει όσο το δυνατόν περισσότερα χρόνια (χιλιόμετρα) με όσο το δυνατόν λιγότερες επισκέψεις στα συνεργεία.Παρε mazda τοτε να βρεις την υγεια σου.
- 1000
-
o.k.
το πήραμε (14 φεβ, ούτε δώρο σε ερωτευμένο να 'ταν ).
Φαίνεται καλό.
Να κάνουμε κανα χιλιόμετρο και τα λέμε γιατί με την παγωνιά που ενέσκηψε δε μπορέσαμε και πολλά. -
Καλορίζικο φίλε,έκανες πολύ καλή επιλογή και θα το
χαίρεσαι κάθε μέρα .Να μας πεις τις εντυπώσεις σου πιο
αναλυτικά! -
Έχω ακούσει καλά λόγια για το στήσιμο του, αλλά και για το ίδιο σαν σύνολο, ενώ και η Mazda μου εμπνέει εμπιστοσύνη σαν εταιρεία. Είμαι σίγουρος ότι θα σου βγει πολύ καλό! Καλορίζικο!
-
Τ΄παρέλαβα 2/2/08- έκδοση SAP, ήταν ετοιμοπαράδοτο- βέβαια λευκό...
Εντυπώσεις συγκριτικά με το προηγούμενο Yaris
Καλλίτερα φρένα τιμόνι, κιβώτιο, κράτημα σε στροφές, ισως λίγο μεγαλύτερο και πιό βολικό πορτ μπαγαζ.
Χαζος νυχτερινός φωτισμός στον πίνακα, χάλια στροφόμετρο, λείπει θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας, ίδια μέχρι στιγμής κατανάλωση -
Καλοτάξιδο!
-
Ο χρήστης nam έγραψε:
Τ΄παρέλαβα 2/2/08- έκδοση SAP, ήταν ετοιμοπαράδοτο- βέβαια λευκό...
Εντυπώσεις συγκριτικά με το προηγούμενο Yaris
Καλλίτερα φρένα τιμόνι, κιβώτιο, κράτημα σε στροφές, ισως λίγο μεγαλύτερο και πιό βολικό πορτ μπαγαζ.
Χαζος νυχτερινός φωτισμός στον πίνακα, χάλια στροφόμετρο, λείπει θερμόμετρο εξωτερικής θερμοκρασίας, ίδια μέχρι στιγμής κατανάλωσηΚαλοτάξιδο....
Το 1.3 ή το 1.5 πήρες; -
1.3
-
Χάι γκάις
Το αμαξάκι το οδηγεί το βάσανο.
Χτες το πήρα εγώ για να πάω Επίδαυρο.
Πολύ βολικό και με καλό γκαζάκι, αρπάζει σχετικά καλά αν και δεν πάμε ακόμη πάνω από 4.000 στρ.Αυτό που έκανε (αρνητική) εντύπωση είναι οτι χτυπάει πάρα πολύ και στην παραμικρή λακουβίτσα.
Ακούγονται χτυπήματα από τις αναρτήσεις υποθέτω.Φαίνεται πολύ 'σκληρό' και δεν ξέρω αν κάτι δεν πάει καλά ή αν είναι επειδή είναι 'άστρωτο' ακόμη.
Κατά τα άλλα, στρίβει άψογα για τα δικά μου γούστα, πολύ σταθερό, καλό γκαζάκι, ε, μικρό αμάξι είναι μην περιμένουμε και πολλά.
Α! και τα φρένα του λίγο αδύναμα με φαίνονται.
Αυτά και τα ξαναλέμε.
-
Αδερφέ, πήγαινε σε ενα βενζιναδικο να δεις την πιεση στα λαστιχα σου, μπορει οι αυτιστικοι να στο δςσαν με 40 πιεση... Αν ισχυει κατι τετοιο ριχτους κραξιμο και ζητα πισω τα λεφτα που χρεωνουνε για την 'προετοιμασια' του αυτοκινητου.
Ο χρήστης DOM έγραψε:
Χάι γκάις
Αυτό που έκανε (αρνητική) εντύπωση είναι οτι χτυπάει πάρα πολύ και στην παραμικρή λακουβίτσα.
Ακούγονται χτυπήματα από τις αναρτήσεις υποθέτω. -
Ο χρήστης paparoupas έγραψε:
Αδερφέ, πήγαινε σε ενα βενζιναδικο να δεις την πιεση στα λαστιχα σου, μπορει οι αυτιστικοι να στο δςσαν με 40 πιεση... Αν ισχυει κατι τετοιο ριχτους κραξιμο και ζητα πισω τα λεφτα που χρεωνουνε για την 'προετοιμασια' του αυτοκινητου.Kαθως επισης και σταθμη λαδιων, ψυκτικου, και γενικοτερα ολων των υγρων...
Peugeot 207 φιλης μου, ηθελε παντου συμπληρωμα...και φυσικα τα λαστιχα ηταν υπερβολικα φουσκωμενα...
Corsa φιλου, ειχε αυξημενη πιεση ελαστικων και, το κυριοτερο, ξεχασαν να του βγαλουν καποια πιαστρακια που εμποδιζαν την συμπιεση των ελατηριων... -
Ο χρήστης DOM έγραψε:
Το αμαξάκι το οδηγεί το βάσανο.
Καιρό είχα να ακούσω αυτόν τον χαρακτηρισμό.
Με γειες καλές βόλτες να έχετε. -
Ο χρήστης saxon_747 έγραψε:
Αδερφέ, πήγαινε σε ενα βενζιναδικο να δεις την πιεση στα λαστιχα σου, μπορει οι αυτιστικοι να στο δςσαν με 40 πιεση... Αν ισχυει κατι τετοιο ριχτους κραξιμο και ζητα πισω τα λεφτα που χρεωνουνε για την 'προετοιμασια' του αυτοκινητου.
Kαθως επισης και σταθμη λαδιων, ψυκτικου, και γενικοτερα ολων των υγρων...
Peugeot 207 φιλης μου, ηθελε παντου συμπληρωμα...και φυσικα τα λαστιχα ηταν υπερβολικα φουσκωμενα...
Corsa φιλου, ειχε αυξημενη πιεση ελαστικων και, το κυριοτερο, ξεχασαν να του βγαλουν καποια πιαστρακια που εμποδιζαν την συμπιεση των ελατηριων...Έχει γίνει μόδα να ξεχνάνε σε καινούρια αμάξια να αφαιρέσουν τους τάκους της ανάρτησης Όπως και να σου το δίνουν με πίεση στα λάστιχα έτοιμα να σκάσουν και με το ψυκτικό στο min.
-
Ο χρήστης DOM έγραψε:
Χάι γκάιςΤο αμαξάκι το οδηγεί το βάσανο.
Χτες το πήρα εγώ για να πάω Επίδαυρο.
Πολύ βολικό και με καλό γκαζάκι, αρπάζει σχετικά καλά αν και δεν πάμε ακόμη πάνω από 4.000 στρ.Αυτό που έκανε (αρνητική) εντύπωση είναι οτι χτυπάει πάρα πολύ και στην παραμικρή λακουβίτσα.
Ακούγονται χτυπήματα από τις αναρτήσεις υποθέτω.Φαίνεται πολύ 'σκληρό' και δεν ξέρω αν κάτι δεν πάει καλά ή αν είναι επειδή είναι 'άστρωτο' ακόμη.
Κατά τα άλλα, στρίβει άψογα για τα δικά μου γούστα, πολύ σταθερό, καλό γκαζάκι, ε, μικρό αμάξι είναι μην περιμένουμε και πολλά.
Α! και τα φρένα του λίγο αδύναμα με φαίνονται.
Αυτά και τα ξαναλέμε.
πανε δες πιεσεις ελαστικων και θα δεις μεγαλη διαφορα αν πεταξεις τα μαπα εργοστασικα λαστιχα.
-
Θενξ παίδες για τις απαντήσεις.
Θα τα κοιτάξω όσα μου είπατε και θα δούμε.
Mazda 2 2007