-
εγω επειδη ειμαι και λιγο κολλημενος ,το 307 με το 308 το καταλαβαινω αμεσως απο οποια λεπτομερεια του και αν το δω αλλα συμφωνω το πλατυ κοινο το νομιζει για facelift του 307 η και ακομα δεν βλεπει καμια διαφορα!!!
-
Παντως η VW στο θεμα golf δεν εχει να παρουσιασει κατι ουσιαστικο τα τελευταια χρονια οσον αφορα το σχεδιασμο,ενα σασι που συνεχως το αλλαζει φωτα κοψιματα και απο μεσα πολυ ελαχιστα πραγματα,νομιζω πολλα λεφτα για το τπτ οσον αφορα το συγκεκριμενο αμαξι,κατι πανε να κανουν με τους κινητηρες τωρα αλλα οι παιδικες ασθαινιες με το λαδακι συνεχιζονται.
-
Ο χρήστης dancerman έγραψε:
Παντως η VW στο θεμα golf δεν εχει να παρουσιασει κατι ουσιαστικο τα τελευταια χρονια οσον αφορα το σχεδιασμο,ενα σασι που συνεχως το αλλαζει φωτα κοψιματα και απο μεσα πολυ ελαχιστα πραγματα,νομιζω πολλα λεφτα για το τπτ οσον αφορα το συγκεκριμενο αμαξι,κατι πανε να κανουν με τους κινητηρες τωρα αλλα οι παιδικες ασθαινιες με το λαδακι συνεχιζονται.λοιπον για να τελειωσει το θεμα με το λαδακι..
αν του βαζεις αυτο που προτεινει ο κατασκευαστης ,δηλαδη castrol 5W 30 , δε θα σου καψει σταγονα
κι αν το καραξεσκιζεις θα σου καψει μεν κατι λιγο, το οποιο ομως δεν προκειται να σε προβληματισει καθολου μεχρι την επομενη αλλαγη.δοκιμασμενα πραγματα εδω και 30Κ χλμ
-
και γιατί να μην του βαζει καποιος το λαδι που προτεινει η vw? για κατι φθηνότερο?
-
Οι ίδιες οι αντιπροσωπείες πολλές φορές βάζουν μουφόλαδα, δεν φταίνε πάντα οι ιδιοκτήτες...
Το καλύτερο είναι να τους πηγαίνεις το δικό σου και να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.
-
Ο χρήστης themata έγραψε:
και γιατί να μην του βαζει καποιος το λαδι που προτεινει η vw? για κατι φθηνότερο?το λαδι η αντιπροσωπεια το χρεωνει πανακριβα.απο net ειναι πολυ φθηνοτερο. αρα εχεις και αυτο το οφελος!
Επισης οπως ειπε ο νεος δε ξερεις τι μπορει να σου βαζουν.
απλα επειδη δοκιμασα και αλλο λαδι περα απο το castrol που σου προτεινει ο κατασκευαστης κι οχι η αντιπροσωπεια(απαραιτητα) , ειδα οτι μου καιει. με αυτο ομως που προτεινει ο κατασκευαστης δεν καιει.Δεν ξερω, μπορει να υπαρχουν κι αλλα λαδια (μαρκες δλδ) που να μην καιγονται ,απλα το συγκεκριμενο ειναι εγγυημενα καλο και πολυ πιο φθηνο να το παρεις μονος σου και να τους το πας.
αρα δε βλεπω ποιο ειναι το προβλημα
-
Εκτος castrol υπαρχουν και αλλες μαρκες με πολυ καλο λαδι και δεν χρειαζεται να τα ακουμπατε αντιπροσωπεια. Βλεπε Longtime High Tech 5 W-30 απο LM
-
σιγουρα υπαρχουν κι αλλες καλες και για τους ειδικους που ασχολουνται πολυ με το λαδι υπαρχουν και πολυ καλυτερες.
απλα εγω επιβεβαιωνω οτι τα συγκεκριμενα δεν καιγονται,αρα δεν θα υπαρχει προβλημα με συμπληρωματα και αλλα τετοια.οποιος εχει υπομονη ας κατσει να πειραματιστει,εγω θα μεινω σε castrol -
Ο χρήστης QsisVTS έγραψε:
σιγουρα υπαρχουν κι αλλες καλες και για τους ειδικους που ασχολουνται πολυ με το λαδι υπαρχουν και πολυ καλυτερες.
απλα εγω επιβεβαιωνω οτι τα συγκεκριμενα δεν καιγονται,αρα δεν θα υπαρχει προβλημα με συμπληρωματα και αλλα τετοια.οποιος εχει υπομονη ας κατσει να πειραματιστει,εγω θα μεινω σε castrolκαι εγω εβαλα castrol και βγηκε καλο!!!
-
Εαν με το που βγαίνει ένα μοντέλο αρχίζουν αμέσως τα photoshop για το επόμενο... κάτι κακο σημαίνει...
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εαν με το που βγαίνει ένα μοντέλο αρχίζουν αμέσως τα photoshop για το επόμενο... κάτι κακο σημαίνει...Aυτό πάντως βγήκε
-
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Οσο για το 'νεο' passat αν κρινουμε απο τις φωτογραφιες αυτες απλα αχρωμο,αοσμο,αγευστο..
Οπως τα περισσότερα VW .
Αν βγεί κάτι τέτοιο μετά το CC και το Scirocco θα είναι βήμα πίσω. Αλλά δεν θα είναι η πρώτη φορά
-
Ο χρήστης Montecarlo έγραψε:
Εαν με το που βγαίνει ένα μοντέλο αρχίζουν αμέσως τα photoshop για το επόμενο... κάτι κακο σημαίνει...Για ανάλυσέ το μας λίγο αυτό...
@νδρέας
-
τελικα το VII θα βγει το 2012? νωρις δεν ειναι...? οποτε γιατι να δωσω τωρα 22 χιλιαρικα για το VI (1,4 tsi highline).
-
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
τελικα το VII θα βγει το 2012? νωρις δεν ειναι...? οποτε γιατι να δωσω τωρα 22 χιλιαρικα για το VI (1,4 tsi highline).Γιατί 2012 - 2009 = 3...
3 χρόνια δεν είναι 6 μήνες...
Αυτό ισχύει για οποιοδήποτε αυτοκίνητο, όχι μόνο για το Golf ή τα VW γενικότερα..._
-
συμφωνω εν μερει αλλα οταν βγαινει ενα ολοκαινουριο υποτιθεται μοντελο υπολογιζεις στη χειροτερη ενα facelift στην 3ετια και αλλαγη μοντελου στιν 6ετια.
ειδικα αν δωσεις 20-25 χιλιαρικα θες να κρατησει για 5-6 χρονια γιατι σκεψου σε ποσο καιρο βαζει στην ακρη ενας μεσος Ελληνας τοσα χρηματα...
ισως ο μονος λογος τελικα που δε θα το παρω. -
Ο χρήστης Night Rider έγραψε:
συμφωνω εν μερει αλλα οταν βγαινει ενα ολοκαινουριο υποτιθεται μοντελο υπολογιζεις στη χειροτερη ενα facelift στην 3ετια και αλλαγη μοντελου στιν 6ετια.Μία άλλη άποψη όμως λέει ότι για να αποφύγουμε παιδικές ασθένειες ποτέ δεν παίρνουμε ένα μοντέλο όταν πρωτοπαρουσιάζεται παρά κανα χρόνο -ή και λίγο- αργότερα...
ειδικα αν δωσεις 20-25 χιλιαρικα θες να κρατησει για 5-6 χρονια γιατι σκεψου σε ποσο καιρο βαζει στην ακρη ενας μεσος Ελληνας τοσα χρηματα...
ισως ο μονος λογος τελικα που δε θα το παρω.Τι να σου πω, στη θέση σου το ότι θα αλλάξει σε 3 χρόνια δε θα το εξέταζα...
Το θεωρώ πάνω από αρκετό το χρονικό διάστημα αυτό..._
-
σε 3 χρονια δε ξερουμε αν θα υπαρχει η VW, οποτε...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
σε 3 χρονια δε ξερουμε αν θα υπαρχει η VW, οποτε...μολις πριν διάβαζα πως η vw αναμενεται να ξεπερασει και την toyota σε λιγο καιρό και να είναι η Νο1 αυτοκινητοβιομηχανια
άρα
αν δεν υπαρχει vw τότε δεν θα υπάρχει και καμία άλλη εταιρία οπότε...δεν αλλάζει τπτ!
-
Μετα απο την 'συγχωνευση' porsche-vw,δινετε καμια πιθανοτητα η επομενη γενια του golf να εχει ισως καποια στοιχεια απο porsche? Φυσικα οχι αισθητικα,δλδ απο αποψη εμφανισης αλλα σε αλλα μερη,ισως σε καποια μηχανικα μερη η σε μια αναβαθμιση εσωτερικου(λιγο δυσκολο αυτο).
Γιατι ενταξει σε καποιον τομεα θα συνεργαζονται σωστα? Εαν αναλαβει την σχεδιαση ο ιταλος ο ντα σιλβα που ηρθε προσφατως στην vw ισως να βγει ενα golf πιο τολμηρο σχεδιαστικα,δλδ που θα κανει την διαφορα σε σχεση με τα ως τωρα facelift. Mιλαμε για το μακρινο 2012 βεβαια..
VW Golf VII