-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ TURBO ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΓΟ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ! ΕΛΕΟΣ!
Το πέθανες και εσύ τώρα. Ποια ανταγωνιστικά ατμοσφαιρικά το έκαναν αργο;;
156 1.8, 159 1.8/1.9, Avensis 1.8, Vectra/Insignia 1.8 140hp, Primera 1.8 (προτελευταίο)
Αυτά μου έρχονται πρόχειρα πρόχειρα στο μυαλό...
Το mazda 6 κόστιζε όσο τα αντίστοιχα 1600ρια. Ήταν η entry level επιλογή στα 1.8, οπότε να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2-3 χιλιάδων € ακριβότερα δεν κάνεις κάτι.
Ήταν φθηνότερο από την 156 1.6 -
avensis 1.8λτ ειναι οντως ταχυτερο κ με καλυτερο αεροδυναμικο συντελεστη .βεκτρα/ινσινια ιδιες επιδοσεις.πριμερα πιο αργο.
απο καρφολιο τα ειδα,δεν ξερω αν αντιστοιχουν στην πραγματικοτητα. -
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
ΔΕΝ ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ TURBO ΝΑ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΑΡΓΟ, ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΤΑ ΥΠΟΛΟΙΠΑ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΤΜΟΣΦΑΙΡΙΚΑ ΤΗΣ ΕΠΟΧΗΣ ΤΟΥ! ΕΛΕΟΣ!
Το πέθανες και εσύ τώρα. Ποια ανταγωνιστικά ατμοσφαιρικά το έκαναν αργο;;
156 1.8, 159 1.8/1.9, Avensis 1.8, Vectra/Insignia 1.8 140hp, Primera 1.8 (προτελευταίο)
Αυτά μου έρχονται πρόχειρα πρόχειρα στο μυαλό...
Απ΄τα παραπανω μονο το avensis ηταν 0,5' πιο γρηγορο στο 0-100 κι η 159 που ανεφερα κι εγω αλλα μονο η 1.9 γιατι η 1.8 παρα τα 140 οπελισια αλογα λογω βαρους ειχε γυρω στο 11,5.
Το 6αρι τοτε ηταν μετρημενο στο 10.6'
Συνεπως για ποια ανταγωνιστικα μιλαμε, για 1-2 απ΄τα 15 που εβγαιναν τοτε ?
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Το mazda 6 κόστιζε όσο τα αντίστοιχα 1600ρια. Ήταν η entry level επιλογή στα 1.8, οπότε να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2-3 χιλιάδων € ακριβότερα δεν κάνεις κάτι.
Ήταν φθηνότερο από την 156 1.6Άστο μην μπλέξουμε με τιμές και value for money. Εδώ με τις επιδόσεις και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, μην μπερδευτούμε κι άλλο. Μιλάω αποκλειστικά και μόνο για επιδόσεις και μάλιστα εργοστασιακά δηλωμένες.
Απ΄τα παραπανω μονο το avensis ηταν 0,5' πιο γρηγορο στο 0-100 κι η 159 που ανεφερα κι εγω αλλα μονο η 1.9 γιατι η 1.8 παρα τα 140 οπελισια αλογα λογω βαρους ειχε γυρω στο 11,5.
Το 6αρι τοτε ηταν μετρημενο στο 10.6'
Συνεπως για ποια ανταγωνιστικα μιλαμε, για 1-2 απ΄τα 15 που εβγαιναν τοτε ?
Όταν σε συμφέρει μετράς νούμερα περιοδικών και άλλοτε εργοστασιακά. Αποφάσισε τι από τα δύο μας ενδιαφέρει ώστε να μιλάμε σε ίδια βάση.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το mazda 6 κόστιζε όσο τα αντίστοιχα 1600ρια. Ήταν η entry level επιλογή στα 1.8, οπότε να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2-3 χιλιάδων € ακριβότερα δεν κάνεις κάτι.
Ήταν φθηνότερο από την 156 1.6Άστο μην μπλέξουμε με τιμές και value for money. Εδώ με τις επιδόσεις και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, μην μπερδευτούμε κι άλλο. Μιλάω αποκλειστικά και μόνο για επιδόσεις και μάλιστα εργοστασιακά δηλωμένες.
Το δεχομαι, αλλά όταν πας να αγοράσεις αυτοκίνητο κοιτάς κατηγορία και τιμή. Και πλέον να μην είναι απαγορευτικά τα κυβικά. Το mazda 6 στον αναποφάσιστο αγοραστή συγκρινόταν με τα 16άρια 156,mondeo,avensis, vectra κλπ.
Ψάξε τις τιμές της εποχής(2006-2007) και θα καταλάβεις τι εννοώ.
Και για αυτό πούλησε και τόσο. ΗΤΑΝ συνολικά πολύ καλό πακέτο βάση τιμής. -
Δεν διαφωνώ καθόλου. Άλλωστε έχω γράψει εξ' αρχής ότι θεωρώ το 6αρι καλή περίπτωση αυτοκινήτου.
-
Αφού δε διαφωνούμε, τι γράφουμε εδώ και τόσες σελίδες ;
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Το mazda 6 κόστιζε όσο τα αντίστοιχα 1600ρια. Ήταν η entry level επιλογή στα 1.8, οπότε να το συγκρίνεις με αυτοκίνητα 2-3 χιλιάδων € ακριβότερα δεν κάνεις κάτι.
Ήταν φθηνότερο από την 156 1.6Άστο μην μπλέξουμε με τιμές και value for money. Εδώ με τις επιδόσεις και δεν μπορούμε να βγάλουμε άκρη, μην μπερδευτούμε κι άλλο. Μιλάω αποκλειστικά και μόνο για επιδόσεις και μάλιστα εργοστασιακά δηλωμένες.
Απ΄τα παραπανω μονο το avensis ηταν 0,5' πιο γρηγορο στο 0-100 κι η 159 που ανεφερα κι εγω αλλα μονο η 1.9 γιατι η 1.8 παρα τα 140 οπελισια αλογα λογω βαρους ειχε γυρω στο 11,5.
Το 6αρι τοτε ηταν μετρημενο στο 10.6'
Συνεπως για ποια ανταγωνιστικα μιλαμε, για 1-2 απ΄τα 15 που εβγαιναν τοτε ?
Όταν σε συμφέρει μετράς νούμερα περιοδικών και άλλοτε εργοστασιακά. Αποφάσισε τι από τα δύο μας ενδιαφέρει ώστε να μιλάμε σε ίδια βάση.
Τι παει να πει με συμφερει, 10.8 εδινε η mazda, 10.6 μετρημενο, αλλαζει κατι ?
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αφού δε διαφωνούμε, τι γράφουμε εδώ και τόσες σελίδες ;Γραφετε οτι σας κατεβει και για ποσο μεγαλη την εχετε
την επιταχυνση ντε!!! προστυχομυαλοι
-
Ο χρήστης kyr80 έγραψε:
Αφού δε διαφωνούμε, τι γράφουμε εδώ και τόσες σελίδες ;Μαζί το ξέρω ότι δεν διαφωνούμε. Εγώ προσωπικά (και αρκετοί άλλοι) διαφωνούμε με τους κατόχους που σώνει και καλά θέλουν να μας πείσουν ότι:
- το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από αυτό που δηλώνει η Mazda
- το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από ότι προβλέπουν τα 120 άλογά του
Τι παει να πει με συμφερει, 10.8 εδινε η mazda, 10.6 μετρημενο, αλλαζει κατι ?
Εγώ γιατί όπου έχω δει το Mazda το δίνουν πάνω από 11, ενώ και η εργοστασιακή τιμή είναι 11,7' αν δεν κάνω λάθος.
Δεν το πιστεύω ότι κουβεντιάζω σε επίπεδο Burn out...θα φταίει ο πυρετός...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αφού δε διαφωνούμε, τι γράφουμε εδώ και τόσες σελίδες ;
Μαζί το ξέρω ότι δεν διαφωνούμε. Εγώ προσωπικά (και αρκετοί άλλοι) διαφωνούμε με τους κατόχους που σώνει και καλά θέλουν να μας πείσουν ότι:
- το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από αυτό που δηλώνει η Mazda
- το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από ότι προβλέπουν τα 120 άλογά του
Τι παει να πει με συμφερει, 10.8 εδινε η mazda, 10.6 μετρημενο, αλλαζει κατι ?
Εγώ γιατί όπου έχω δει το Mazda το δίνουν πάνω από 11, ενώ και η εργοστασιακή τιμή είναι 11,7' αν δεν κάνω λάθος.
Δεν το πιστεύω ότι κουβεντιάζω σε επίπεδο Burn out...θα φταίει ο πυρετός...
Κοιτα, επειδη οντως εχεις μπερδευτει, μιλαμε σε αλλη βαση... τοτε υπηρχε η προηγουμενη γενια στην οποια ισχυουν τα παραπανω.
Δεν εχεις ασχοληθει με το αμαξι και ειναι φανερο οτι ψαχνεις να βρεις κατι να πεις.
Ασε να ξερουμε οι κατοχοι κατι περισσοτερο, το εχουμε ξεψαχνισει το θεμα 6αρι οσο δεν παει... Ουτε το επιπεδο burn-out μας αρεσει αλλα σου απαντησα εμπεριστατομενα γιατι δεν θες να καταλαβεις οτι το 6αρι ηταν απ΄τα γρηγοροτερα ατμοσφαιρικα τοτε, κατι που εσυ διαφωνουσες μερικα ποστ παραπανω. Αυτα.
-
Τα νούμερα στα οποία αναφέρομαι είναι για το τελευταίο 6αρι εννοείται. Δεν έχω καμία διάθεση να βρω κάτι να πω για ένα αμάξι που σαν κατηγορία και μόνο δεν με απασχολεί καθόλου. Δεν μπορώ απλά να διαβάζω ανακρίβειες και να βλέπω να αποθεώνονται χαρακτηριστικά που απλά δεν υφίστανται.
πχ http://www.carfolio.com/specifications/models/car/?car=235411
Κάποιο εδω πέρα αυτά τα 11.4' μας τα έχουν βγάλει 9' και τα 196 μας τα βγάζουν 240χαω...oooooookkkkkkkk whatevah...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αφού δε διαφωνούμε, τι γράφουμε εδώ και τόσες σελίδες ;
Μαζί το ξέρω ότι δεν διαφωνούμε. Εγώ προσωπικά (και αρκετοί άλλοι) διαφωνούμε με τους κατόχους που σώνει και καλά θέλουν να μας πείσουν ότι:
- το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από αυτό που δηλώνει η Mazda
- το 6αρι είναι πολύ πιο γρήγορο από ότι προβλέπουν τα 120 άλογά του
Τι παει να πει με συμφερει, 10.8 εδινε η mazda, 10.6 μετρημενο, αλλαζει κατι ?
Εγώ γιατί όπου έχω δει το Mazda το δίνουν πάνω από 11, ενώ και η εργοστασιακή τιμή είναι 11,7' αν δεν κάνω λάθος.
Δεν το πιστεύω ότι κουβεντιάζω σε επίπεδο Burn out...θα φταίει ο πυρετός...
Στεφανε,δεν ειναι πολυ πιο γρηγορο,ειναι απλως πιο γρηγορο απο οτι σε προδιαθετουν στο ακουσμα οι ιπποι του!σε εκπλησσει ευχαριστα,πως να το πει κανεις?
μην μπαινεις επισης στην διαδικασια να κοιτας σε site απλως τελικες η 0-100!σε καθε αυτοκινητο δινουν μια τελικη την οποια τυχαινει μερικες φορες να μπορουμε να πιασουμε,αλλες οχι,ενω αλλες να την υπερβαινουμε!ολα σχετικα ειναι!
-
Η τελική δεν είναι λάστιχο να πηγαίνει +45 χλμ.
Άμα κάποιος φτάνει σε σημείο να ισχυρίζεται ότι το αμάξι του έχει 45χλμ τελική παραπάνω(από όσα λέει ο κατασκευαστής), δεν είναι θέμα σχετικότητας. Είναι θέμα ασχετοσύνης. -
Ο χρήστης Nasos Abt έγραψε:
Στεφανε,δεν ειναι πολυ πιο γρηγορο,ειναι απλως πιο γρηγορο απο οτι σε προδιαθετουν στο ακουσμα οι ιπποι του!σε εκπλησσει ευχαριστα,πως να το πει κανεις?
Δεν διαφωνώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως αυτό που λέει ο φίλος.
οτι το 6αρι ηταν απ΄τα γρηγοροτερα ατμοσφαιρικα τοτε
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Στεφανε,δεν ειναι πολυ πιο γρηγορο,ειναι απλως πιο γρηγορο απο οτι σε προδιαθετουν στο ακουσμα οι ιπποι του!σε εκπλησσει ευχαριστα,πως να το πει κανεις?
Δεν διαφωνώ. Αυτό όμως δεν σημαίνει αυτομάτως αυτό που λέει ο φίλος.
οτι το 6αρι ηταν απ΄τα γρηγοροτερα ατμοσφαιρικα τοτε
Σου απαντησα, ενω κι οι 2 μιλαγαμε για εκεινη την εποχη, εσυ γυρισες στο σημερα που το μοντελο εχει αλλαξει... τοτε το '06 υπηρχε το mk2 και γι'αυτο μιλαγαμε τοση ωρα, ποσο πιο κουκια να στο κανω βρε ανθρωπε ?
-
Δεν καταλαβαίνω προς τι ο διαχωρισμός μεταξύ ΜΚ1 και ΜΚ2. Αφού πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις έχουν. Ότι ίσχυε για το ΜΚ1, ισχύει και για το ΜΚ2 με τη διαφορά ότι το ΜΚ2 είναι εντελώς εκτός συναγωνισμού λόγω της τουρμπολαίλαπας. Το ΜΚ1 ήταν στο ΜΟ της κατηγορίας, το ΜΚ2 είναι στον πάτο.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Δεν καταλαβαίνω προς τι ο διαχωρισμός μεταξύ ΜΚ1 και ΜΚ2. Αφού πάνω κάτω ίδιες επιδόσεις έχουν. Ότι ίσχυε για το ΜΚ1, ισχύει και για το ΜΚ2 με τη διαφορά ότι το ΜΚ2 είναι εντελώς εκτός συναγωνισμού λόγω της τουρμπολαίλαπας. Το ΜΚ1 ήταν στο ΜΟ της κατηγορίας, το ΜΚ2 είναι στον πάτο.Το mk1 ειναι το πρωτο 6αρι του 2002. Το mk2 ειναι το facelift που κυκλοφορησε τελευταιο 3μηνο του 2005 εως το 2008 οπου και βγηκε το τρεχον mk3.
Τοτε λοιπον το 2006 (επι εποχης mk2) ισχυαν ολα τα παραπανω γραφομενα δλδη 0-100 σε 10.8 εργοστασιακα που ανακοινωνε η mazda - 10.6 μετρημενα κλπ κλπ μην τα ξαναλεμε παλι... -
-
Καλα εδω βλεπουμε το θεατρο του παραλογου, το αμαξι να σερνεται λεει ο ενας ο αλλος μου λεει οτι το οπελ το 1,8 με τα 140 ειναι πιο γρηγορο χωρις να εχει οδηγησει κανενα απο τα δυο και απει λεγοντας.
Εγω βασικα πηγαινα με 200 στην εγνατια με 4 ατομα και φουλ μπαγαζια τοσο αργο ειναι και απο την αλλη εχει τοα φεντικο μου το 1.8 και ο ιδιος λεει εμενα το αμαξι μου δεν εχει τα 'πνευμονια' τα δικα σου, αφου βλεπει ο ανθρωπος οτι δε κουνιετε μια, καθηστε και διαβαστε νοθευμενα στατιστικα επιδοπσεων απο επριοδικα κα τυπο και μην βλεπτε βιντεακια ουτε δυναμομετρησεις που εοχυν παρατεθει σε προηγουμενο ποστ, κανουν μερικοι οπως η καλη δικαστικη εξουσια που δεν δεχετε ως ντοκουμεντο ηχογραφημενη συνομιλια η μαγνητοσκοπημενο βιντεο επειδη δηθεν ηταν κρυφα και οχι εν γνωση.
Απο εκει και περα στο δρομο τα βλεπουμε τα γρηγορα ανταγωνιστικα μοντελα και την αξιοπιστια τους. Σε καμια επριπτωση δεν ειπαμε οτι ενα 6αρη ειναι πιο γρηγορο απο ενα τουρμπατο αλλα οχι οτι σερνεται, και μιλαμε για ενα κινητηρα που υπαρχει εδω και μια δεκετια και εχει αποδειξει το ποιος ειναι και ειδικα στη μαζντα με το κοντο κιβωτιο αποδιδει καλυτερα και ας εχει ιδια αλογα με ενα μοντεο.
Επισης σε κοντρα με το κορυφαιο γολφακι 1.6 115 αλογα για τους γερμανοφιλους το γκολφακι εμεινε πισω σε ρολλαριστες. Που και που διαβαστε και τπτ αλλο εκτος απο τις γερμανοφιλες φυλλαδες μπας και ξεστραβωθειτε.
MAZDA 6