Jan 16, 2012, 8:48 PM

Οπως προσπερνας τον αισθητηρα, τοτε ετσι να προσπερασεις και την αντλια τιμονιου μια που στο συνεργειο κανεις ποτε δεν κοιταξε την σταθμη των υγρων του υδραυλικου.
Συνηθως οι σωληνες χανουν το υγρο και απλα χρειαζονται αντικατασταση τρεις κολιεδες.
Θα σου ξαναχαλασει γι αυτο ζητησε να σου κανουν ελεγχο και αλλαγη αυτων (η' ακομη και των ιδιων των σωληνων).

Οι βασεις μηχανης (2 η' 3 εχεις αναλογα την χρονολογια) και το κιβωτιο, μαλλον εχουν να κανουν με θεμα χρησης πιστευω.
Να συμπληρωσω δε, οτι στην αρχη παντα ξεκιναει το κακο απο τη μια και λογω ελλειπη ελεγχου, οσονουπω γινονται θρυψαλα και οι υπολοιπες.

Επισης για τους τριγμους μαλλον ευθυνονται οι δρομοι μας και οχι το MINI.
Eιλικρινα δεν εχω μπει σε αυτοκινητο που δεν τριζει με τετοιους λακκους που καθημερινα βιωνουμε.

Η αντλια βενζινης εχει να κανει με την κακη ποιοτητα της βενζινης.
Αληθεια φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει ποτε και αν ναι καθε ποτε?

Και μιλαμε για το R50, γιατι δεν νομιζω οτι στο R56 εχεις αντιμετωπισει κατι απο τα παραπανω.

Οσο για το θεμα των εξιδικευμενων ειναι ενα πονεμενο θεμα.
Ολοι που εφτιαχναν Bmw-Rover και λοιπα του Group Bmw ξαφνικα εγιναν ειδημονες και στο ΜΙΝΙ.
Οι περισσοτεροι δε, δεν εχουν καν διαγνωση για να κανουν εναν τυπικο ελεγχο.