Aφου ειναι αυτο το προβλημα τοτε μια χαρα!
Latest posts made by koulos
-
RE: New MINI Forum
Αν ειναι ο τεντωτηρας της καδενας θα εκανε συνεχεια και δεν θα σταματουσε μολις ζεσταινονταν τα λαδια.
Αν εχεις πανω απο 35 με 40 χιλιαδες χιλιομετρα ειναι αλλο πραγμα. -
RE: New MINI Forum
Θα διαφωνισω ομοιοϊδεατη μονο στο θεμα στριψιμο!
Το R56/R57 ειναι πιο στριφτερο και το σημαντικοτερο περισσοτερο φιλικο απο τα αντιστοιχα R50/52/53.
Η νευρικοτητα του πισω μερους που εχουν τα προγενεστερα μοντελα, εχει σχεδον εξαλειφθει στα μεταγενεστερα.
Οι λεπτομερειες σε δεσιματα και υλικα της αναρτησης, εχουν κανει το καλο, ακομη καλυτερο.
Και μιλαμε παντα για τα αντιστοιχα αυτοκινητα με τα πρωτα τοποθετησης λαστιχα, αναρτηση, μπλοκε η' οχι, κτλ.
Να το χαιρεσαι και καλα χιλιομετρα. -
RE: New MINI Forum
Φιλε kostis20 επειδη οντως ειμαι αντικειμενικος και εχω μαθει και να αναγνωριζω τα λαθη μου, παραδεχομαι οτι εκανα λαθος διοτι καταλαβα οτι εμεινες απο αντλια βενζινης (μια που ειπες οτι σε πηρε οδικη) και μου φανηκε παραξενο το 800αρι.
Το συνειδητοποιησα αργοτερα τι εννοουσες!
Ελπιζω στο μελλον ολα να σου πανε προς το καλυτερο οσο αφορα την συμβιωση με το ΜΙΝΙ σου!
Απλα να σου διευκρινησω και να το κλεισω εδω, οτι πολλες φορες στα πλαισια της εγγυησης η' μη, καποιοι καλυπτουν τα λαθη τους η' την ασχετοσυνη τους με βλαβες που σκαρφιζονται επιτοπου.
Υπαρχουν οντως ανταλλακτικα που τυχαινουν να ειναι τελικα στην παραγωγη τους κατωτερα των προδιαγραφων που θα επρεπε να εχουν (π.χ. η ηλιοροφη στα R56 του πρωτου χρονου παραγωγης του αυτοκινητου) , αλλα μεχρι το αυτοκινητο να βγει απο την εγγυηση, εχει αλλαχτει μια η' περισσοτερες φορες ο κωδικος και ετσι το προβλημα λυνετε ανεξοδα για τον κατοχο.
Ο κωδικος παντως της κολωνας τιμονιου και για της πρωτης γενιας, αλλα και για της δευτερης γενιας ΜΙΝΙ δεν εχει αλλαξει ποτε.
Γι αυτο σου επεμεινα.Σε αυτο που αναφερει ο φιλος χρηστης Κίκιζας Γρηγόρης, ενημερωτικα να αναφερω οτι στην Ελλαδα θα ανακληθουν προς αντικατασταση της ηλεκτρικης αντλιας νερου που ψυχει το τουρμπο, 1800 ΜΙΝΙ που εχουν εισαχθει ως καινουργια επισημα, οποτε και θα ενημερωθουν συντομα.
Οσοι εχουν παρει εισαγομενα, θα πρεπει να κανουν ερωτηση σε καποιο μελος του Δικτυου μηπως και ειναι και αυτα με το συγκεκριμενο ανταλλακτικο.
Το παραπανω αφορα ΜΙΝΙ R56 που ειναι παραγωγης απο το τελος του 2006 εως και το 2011 ειτε ειναι Cooper S, ειτε Works.Τελος σε αυτο που αναφερει ο φιλος xenos ειναι αληθεια οτι παλιοτερα ηταν αρκετα τσιμπημενη η τιμη της αντλιας βενζινης υψηλης πιεσης, αλλα εδω και εναν περιπου χρονο κανει αν δεν κανω λαθος 350 με 400 Ευρω σαν ανταλλακτικο.
Ευτυχως εχει αλλαξει περιπου 4 φορες κωδικο (δηλαδη διαφορετικη εσωτερικη σχεδιαση η' ποιοτητας υλικων) και εδω και δυο χρονια σπανια εως ποτε πλεον χαλαει σε ΜΙΝΙ. -
RE: New MINI Forum
Αντικειμενικος ειμαι.
Αν θεωρεις ατοπα παραδειγματα οσα ανεφερα, συνεχισε με τον τροπο σου.
Ετσι κι αλλιως δεν σε ενδιαφερει το πως και γιατι, παρα μονο αν δεν ειναι μηδαμινου κοστους (γενικα) οπως αναφερεις.
Μια που εχεις R50 και γνωριζεις, εξηγησε μου γιατι αυτα που ηταν παραγωγης μεχρι τον 8 μηνα του 2003 δεν ειχαν καν ανεμιστηρακι, αλλα παρολαταυτα δεν χαλαγαν οι αντλιες??
Το οτι καποιοι δεν γνωριζουν καλα τη δουλεια τους η' προσπαθησαν να μπαλωσουν κατι αλλο και σου ειπαν οτι χρειαζοσουν κολωνα τιμονιου δυο φορες μεσα σε δυο μηνες (και μαλιστα το πρωτο διμηνο της ζωης του), δεν μου κανει το ΜΙΝΙ προβληματικο.
Οι περισσοτεροι μοστοροι που ασχολουνται ειναι ασχετοι η' προβληματικοι.
Αληθεια ποια αντλια βενζινης κανει 800 ευρω??
Ουτε η υψηλης του R56 δεν κανει τοσο με εργασια και φουλ προγραμμα. -
RE: Τα μικρά GTi
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μεγάλη κουβέντα ανοίγει με αυτό...
Προσωπικά αγριεύομαι με τη περίφημη 'αίσθηση καρτ' του κούπερ. Είναι νευρικο στα πολλά χλμ. και στα δυνατά φρένα και το τιμόνι τόσο κοφτερό ώστε να κάνεις εύκολα τη μαλακία. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο αργό χωρίς να χάνει σε αίσθηση. Επίσης σπάζομαι με τον επιλογέα, είναι αδικαιολόγητα σφιχτός και, ως κλασικό BMW, ΔΕΝ έχει ασφάλεια για την όπισθεν. Αποτέλεσμα; Στα γρήγορα κατεβάσματα από 3η σε 2η, μπαίνεις στο λούκι της όπισθεν και μένεις με νεκρά
Το Clio RS είναι οδηγικός έρωτας από κάθε άποψη, αλλά δε θα συμβίωνα ούτε με τα 2.000 κυβικά του, ούτε με τη φασαρία και την κατανάλωσή του στο κάθε μέρα. Κατά τα άλλα...
Πολυ σωστα τα λες σχετικα με το ΜΟΤΟ 'αισθηση καρτ'.
Οι Γερμανοι πονταραν στην βαρια ιστορια του παλαιου ΜΙΝΙ και χρησιμοποιησαν (και) αυτο το μαρκετινγκ τρυκ.Βεβαια σε σχεση με το παλιοτερο R53 το νεοτερο R56 Cooper S ειναι σαφως καλυτερο σε οσα αναφερεις απο τον προκατοχο του.
Μαλιστα πιστευω οτι ειναι ιδιαιτερα φιλικο και προσαρμοσιμο ακομη και σε καποιον με λιγο περισσοτερες οδηγικες ικανοτητες η' απαιτησεις απο τον μεσο οδηγο.Δεν ξερω ανα συμφωνησεις μαζι μου, αλλα πιστευω οτι μπορει να μην βρισκεται στην κορυφη της κατηγοριας, αλλα ειναι απο τα καλυτερα.
Το τιμονι του προσωπικα μου αρεσει διοτι μου δινει περισσοτερη πληροφορηση απο αλλα τετοιου τυπου αυτοκινητα και οσο για το ποσο κοφτερο ειναι, μαλλον θα το ελεγα θεμα συνηθειας.
Τελος για τον επιλογεα, τον προτιμω απο το να ειναι με λαστιχενια η' ασαφη αισθηση και οσο για την οπισθεν εχει ενα θεμα (που το εχω ζησει πολλακις) οχι τοσο στο κατεβασμα 3ης-2ας, αλλα σε γρηγορη η' νευρικη τοποθετηση της πρωτης ταχυτητας (τοτε μπαινει οπισθεν!!).
-
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
συγγνώμη κιόλας αλλα πως είναι δυνατόν να έχεις αλλάξει 8 mini?η ανάρτηση δεν χρειάζεται να είναι τσιμέντο για να γίνει zbor το αυτοκίνητο αν αυτό εννοείς, βεβαια στην γερμανία ελβετία ιταλία ktlp αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα αλλα στο ελλάντα συνεπάγεται πολλά γαμοσταυρίδια και τριγμούς
Αυτο το αμαξι μου αρεσει και (ευτυχως) για αυτο το αμαξι φτανει η τσεπη μου να κανω συχνες ανανεωσεις.
8 αυτοκινητα απο το 2002 μεχρι σημερα, καθοτι η οικογενεια ΜΙΝΙ εχει μεγαλωσει και ηλικιακα και σαν γκαμα μοντελων κατα πολυ πλεον.
Πλεον εκτος των παλιοτερων μοντελων R50-R52-R53 ηρθαν και τα νεωτερα R55-R56-R57-R58-R60 να προστεθουν.Αν μπορουσα να κανω με κατι καλυτερο εφοσον ειχα αρκετα μεγαλυτερο η' απεριοριστο προυπολογισμο θα εκανα το ιδιο με Porsche.
Eγω δεν ειπα τιποτα για την αναρτηση. Ακομη και με 18' ιντσων ζαντες (19 στο Countryman που ειχα μεχρι πρτοτινος) δεν ειχα προβλημα λογω της διαστασης η' των Run Flat (η αληθεια ειναι οτι αυτα τα πεταω απο το ΜΙΝΙ σχεδον αμεσως).
Συνηθως αυτα που κοπανανε ειναι η' με τελειωμενη αναρτηση η' με λαθος διασταση ελαστικων για λογους οικονομιας η' ευκολιας(πχ. πολυ φθηνοτερο το 205/40/17 απο το κανονικο 205/45/17 η αντι για 205/40/18 να φορανε το ευκολοτερα διαθεσιμο 215/35/18 η' 225/35/18!!).
-
RE: New MINI Forum
Οπως προσπερνας τον αισθητηρα, τοτε ετσι να προσπερασεις και την αντλια τιμονιου μια που στο συνεργειο κανεις ποτε δεν κοιταξε την σταθμη των υγρων του υδραυλικου.
Συνηθως οι σωληνες χανουν το υγρο και απλα χρειαζονται αντικατασταση τρεις κολιεδες.
Θα σου ξαναχαλασει γι αυτο ζητησε να σου κανουν ελεγχο και αλλαγη αυτων (η' ακομη και των ιδιων των σωληνων).Οι βασεις μηχανης (2 η' 3 εχεις αναλογα την χρονολογια) και το κιβωτιο, μαλλον εχουν να κανουν με θεμα χρησης πιστευω.
Να συμπληρωσω δε, οτι στην αρχη παντα ξεκιναει το κακο απο τη μια και λογω ελλειπη ελεγχου, οσονουπω γινονται θρυψαλα και οι υπολοιπες.Επισης για τους τριγμους μαλλον ευθυνονται οι δρομοι μας και οχι το MINI.
Eιλικρινα δεν εχω μπει σε αυτοκινητο που δεν τριζει με τετοιους λακκους που καθημερινα βιωνουμε.Η αντλια βενζινης εχει να κανει με την κακη ποιοτητα της βενζινης.
Αληθεια φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει ποτε και αν ναι καθε ποτε?Και μιλαμε για το R50, γιατι δεν νομιζω οτι στο R56 εχεις αντιμετωπισει κατι απο τα παραπανω.
Οσο για το θεμα των εξιδικευμενων ειναι ενα πονεμενο θεμα.
Ολοι που εφτιαχναν Bmw-Rover και λοιπα του Group Bmw ξαφνικα εγιναν ειδημονες και στο ΜΙΝΙ.
Οι περισσοτεροι δε, δεν εχουν καν διαγνωση για να κανουν εναν τυπικο ελεγχο. -
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τι πείρα να έχεις;
αν μπεις σε διάφορα φόρουμ που ασχολούνται με αυτοκίνητα θα δεις φουλ παράπονα.Στα διαφορα Φορουμ ακους γνωμες απο ανθρωπους που ειτε απλα εχουν ακουσει (χωρις να εχουν επαφη με το εν λογω αυτοκινητο), ειτε απλα εχουν παρει ενα κακο, φθηνο [(συνηθως εισαγομενο απο Γερμανια)(με οτι συνεπαγεται αυτο σε γυρισμενα χιλιομετρα, κακη η' ελλειπη συντηρηση και φθορες λογω αλατιου)], μεταχειρισμενο ΜΙΝΙ.
-
RE: New MINI Forum
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Οποιοδήποτε αυτοκίνητο οδηγείται γρήγορα, καίει. Το μοτέρ του S πάντως δεν είναι ιδιαίτερα διψασμένο για τα άλογά του.Σωστος σε οτι εχεις πει στις δυο τελευταιες σελιδες.
Mαλιστα το νεο MINI R56 Cooper S ειναι ανελπιστα οικονομικο σε ανθρωπινη οδηγηση (τουλαχιστον 3 l/100km οικονομικοτερο, απο τον προκατοχο του το R53).