-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
τι πείρα να έχεις;
αν μπεις σε διάφορα φόρουμ που ασχολούνται με αυτοκίνητα θα δεις φουλ παράπονα.Στα διαφορα Φορουμ ακους γνωμες απο ανθρωπους που ειτε απλα εχουν ακουσει (χωρις να εχουν επαφη με το εν λογω αυτοκινητο), ειτε απλα εχουν παρει ενα κακο, φθηνο [(συνηθως εισαγομενο απο Γερμανια)(με οτι συνεπαγεται αυτο σε γυρισμενα χιλιομετρα, κακη η' ελλειπη συντηρηση και φθορες λογω αλατιου)], μεταχειρισμενο ΜΙΝΙ.
-
Ο χρήστης Koulos έγραψε:
Βασικα εγω μιλαω απο προσωπικη εμπειρια.Εχουμε ενα R50 και ενα R56...Και τα δυο εχουν βγαλει αρκετες βλαβες.
Tα εχεις αγορασει καινουργια??
Προσωπικα εχω αλλαξει 8 ΜΙΝΙ και μαλιστα τα εχω κρατησει εως και 7 χρονια και ποτε δεν ειχα καποιο ιδιαιτερο προβλημα.
Οτι σαν αυτοκινητο σε κανει παραπανω ψειρα απο το κανονικο και με το παραμικρο θελεις να το εχεις στην εντελεια, δεν νομιζω οτι εχει να κανει με θεμα αξιοπιστιας .
Επισης Οκτω με Οκτωμιση λιτρα καταναλωση δεν θα την ελεγα και υπερβολικη για ενα μικρο σε ογκο, αλλα βαρυ λογω εξοπλισμου και υλικων ασφαλειας.
Συγνωμη και μη το παρεις στραβα, αλλα μαλλον επειδη ειναι ιδιαιτερο οχημα, ισως να φταιει και η εταιρεια που στο συντηρει.
Δεν φταιει το ΜΙΝΙ οταν δεν ξερουν να σου βαλουν σωστα εναν αισθητηρα φρενων και μετα απο λιγα χιλιομετρα θελει αλλαγη.Στον φιλο που ανεφερε για μεση Γρανιτη, οπως επισης και στον φιλο που ενδιαφερεται να αγορασει ενα ΜΙΝΙ, απλα θα τους πω οτι πρεπει να ξερεις τι αγοραζεις και τι ζητας απο ενα οχημα.
Αν δεν εισαι συνειδητοποιημενος τι μπορει να σου προσφερει, τοτε καλυτερα να πας σε κατι ποιο απλο.Τα εχουμε αγορασει και τα δυο καινουρια.Εχουν σχετικα λιγα χιλιομετρα για την ηλικια τους και η συντηρηση τους γινετε παντα σε επισημο service.(Εκτος απο ενα γενικο στο R5o που το εκανα σε εξειδικευμενο γιατι οι τιμες στην αντιπροσωπεια ειναι κοροιδια).Επισης θα ηθελα να σου πω οτι στην οικογενεια δεν ειμαστε και ασχετοι απο αυτοκινητα.
Δεν καταλαβαινω τι εννοεις αλλα τα αυτοκινητα τα προσεχουμε πολυ.Αλλά ειναι αναξιοπιστα και πολυ μαλιστα.Ειδικα το R50 με εχει αφησει δυο φορες στο δρομο,εκτος ολων των αλλων προβληματων ,τους τριγμους,τις κλειδαριες κτλ.Κατι που ενισχυει την αποψη μου ειναι οτι τα περισσοτερα ΜΙΝΙ βγαζουν τις ιδιες βλαβες:Αντλια τιμονιου ,βασεις μηχανης ,κιβωτιο ,αντλια βενζινης...Κατι που σημαινει οτι δεν εχουν δωσει την απαραιτηη προσοχη στην ποιοτητα των εξαρτηματων.
Ο αισθητηρας φρενων ειναι το λιγοτερο. -
συγγνώμη κιόλας αλλα πως είναι δυνατόν να έχεις αλλάξει 8 mini?
η ανάρτηση δεν χρειάζεται να είναι τσιμέντο για να γίνει zbor το αυτοκίνητο αν αυτό εννοείς, βεβαια στην γερμανία ελβετία ιταλία ktlp αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα αλλα στο ελλάντα συνεπάγεται πολλά γαμοσταυρίδια και τριγμούς
-
Οπως προσπερνας τον αισθητηρα, τοτε ετσι να προσπερασεις και την αντλια τιμονιου μια που στο συνεργειο κανεις ποτε δεν κοιταξε την σταθμη των υγρων του υδραυλικου.
Συνηθως οι σωληνες χανουν το υγρο και απλα χρειαζονται αντικατασταση τρεις κολιεδες.
Θα σου ξαναχαλασει γι αυτο ζητησε να σου κανουν ελεγχο και αλλαγη αυτων (η' ακομη και των ιδιων των σωληνων).Οι βασεις μηχανης (2 η' 3 εχεις αναλογα την χρονολογια) και το κιβωτιο, μαλλον εχουν να κανουν με θεμα χρησης πιστευω.
Να συμπληρωσω δε, οτι στην αρχη παντα ξεκιναει το κακο απο τη μια και λογω ελλειπη ελεγχου, οσονουπω γινονται θρυψαλα και οι υπολοιπες.Επισης για τους τριγμους μαλλον ευθυνονται οι δρομοι μας και οχι το MINI.
Eιλικρινα δεν εχω μπει σε αυτοκινητο που δεν τριζει με τετοιους λακκους που καθημερινα βιωνουμε.Η αντλια βενζινης εχει να κανει με την κακη ποιοτητα της βενζινης.
Αληθεια φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει ποτε και αν ναι καθε ποτε?Και μιλαμε για το R50, γιατι δεν νομιζω οτι στο R56 εχεις αντιμετωπισει κατι απο τα παραπανω.
Οσο για το θεμα των εξιδικευμενων ειναι ενα πονεμενο θεμα.
Ολοι που εφτιαχναν Bmw-Rover και λοιπα του Group Bmw ξαφνικα εγιναν ειδημονες και στο ΜΙΝΙ.
Οι περισσοτεροι δε, δεν εχουν καν διαγνωση για να κανουν εναν τυπικο ελεγχο. -
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
συγγνώμη κιόλας αλλα πως είναι δυνατόν να έχεις αλλάξει 8 mini?η ανάρτηση δεν χρειάζεται να είναι τσιμέντο για να γίνει zbor το αυτοκίνητο αν αυτό εννοείς, βεβαια στην γερμανία ελβετία ιταλία ktlp αυτό δεν είναι μεγάλο πρόβλημα αλλα στο ελλάντα συνεπάγεται πολλά γαμοσταυρίδια και τριγμούς
Αυτο το αμαξι μου αρεσει και (ευτυχως) για αυτο το αμαξι φτανει η τσεπη μου να κανω συχνες ανανεωσεις.
8 αυτοκινητα απο το 2002 μεχρι σημερα, καθοτι η οικογενεια ΜΙΝΙ εχει μεγαλωσει και ηλικιακα και σαν γκαμα μοντελων κατα πολυ πλεον.
Πλεον εκτος των παλιοτερων μοντελων R50-R52-R53 ηρθαν και τα νεωτερα R55-R56-R57-R58-R60 να προστεθουν.Αν μπορουσα να κανω με κατι καλυτερο εφοσον ειχα αρκετα μεγαλυτερο η' απεριοριστο προυπολογισμο θα εκανα το ιδιο με Porsche.
Eγω δεν ειπα τιποτα για την αναρτηση. Ακομη και με 18' ιντσων ζαντες (19 στο Countryman που ειχα μεχρι πρτοτινος) δεν ειχα προβλημα λογω της διαστασης η' των Run Flat (η αληθεια ειναι οτι αυτα τα πεταω απο το ΜΙΝΙ σχεδον αμεσως).
Συνηθως αυτα που κοπανανε ειναι η' με τελειωμενη αναρτηση η' με λαθος διασταση ελαστικων για λογους οικονομιας η' ευκολιας(πχ. πολυ φθηνοτερο το 205/40/17 απο το κανονικο 205/45/17 η αντι για 205/40/18 να φορανε το ευκολοτερα διαθεσιμο 215/35/18 η' 225/35/18!!).
-
Ο χρήστης Koulos έγραψε:
Οπως προσπερνας τον αισθητηρα, τοτε ετσι να προσπερασεις και την αντλια τιμονιου μια που στο συνεργειο κανεις ποτε δεν κοιταξε την σταθμη των υγρων του υδραυλικου.
Συνηθως οι σωληνες χανουν το υγρο και απλα χρειαζονται αντικατασταση τρεις κολιεδες.
Θα σου ξαναχαλασει γι αυτο ζητησε να σου κανουν ελεγχο και αλλαγη αυτων (η' ακομη και των ιδιων των σωληνων).Οι βασεις μηχανης (2 η' 3 εχεις αναλογα την χρονολογια) και το κιβωτιο, μαλλον εχουν να κανουν με θεμα χρησης πιστευω.
Να συμπληρωσω δε, οτι στην αρχη παντα ξεκιναει το κακο απο τη μια και λογω ελλειπη ελεγχου, οσονουπω γινονται θρυψαλα και οι υπολοιπες.Επισης για τους τριγμους μαλλον ευθυνονται οι δρομοι μας και οχι το MINI.
Eιλικρινα δεν εχω μπει σε αυτοκινητο που δεν τριζει με τετοιους λακκους που καθημερινα βιωνουμε.Η αντλια βενζινης εχει να κανει με την κακη ποιοτητα της βενζινης.
Αληθεια φιλτρο βενζινης εχεις αλλαξει ποτε και αν ναι καθε ποτε?Και μιλαμε για το R50, γιατι δεν νομιζω οτι στο R56 εχεις αντιμετωπισει κατι απο τα παραπανω.
Οσο για το θεμα των εξιδικευμενων ειναι ενα πονεμενο θεμα.
Ολοι που εφτιαχναν Bmw-Rover και λοιπα του Group Bmw ξαφνικα εγιναν ειδημονες και στο ΜΙΝΙ.
Οι περισσοτεροι δε, δεν εχουν καν διαγνωση για να κανουν εναν τυπικο ελεγχο.Καλλιτερα θα ηταν να εισαι πιο αντικειμενικος θα ελεγα εγω και να μη χρησιμοποιεις ατοπα παραδειγματα που δεν εχουν καμια ισχυ.Τον αισθητηρα τον προσπερναω γιατι μου κοστισε 40 ευρω και δε με αφησε στο δρομο.Η αντλια κοστισε 800 ευρω και ηρθε και με μαζεψε η οδικη...Δε μπορω να τη προσπερασω.Οπως δε μπορω να προσπερασω τη αλλαγη δυο φορες της κολωνας τιμονιου μεσα στο πρωτο διμηνο απο τη κυκλοφορια του αυτοκινητου.
Τα υγρα του τιμονιου τα ηλεγχα και μονος μου ηταν παντα ενταξει .Οπως ελεγχω το χωρο του κινητηρα σε ολα τα αυτοκινητα μου.Θα επρεπε βεβαια να ηξερες οτι οι αντλιες του τιμονιου δεν χαλαγαν λογω υγρων αλλα γιατι κολλαγε το ανεμιστηρακι που ειχαν για την ψυξη τους και υπερθερμαινοταν η αντλια.
Εχω και ειχα και αλλα αυτοκινητα και κανενα δεν εχει παρουσιασει τα προβληματα που ειχε το ΜΙΝΙ.Στους ιδιους δρομους τα οδηγουσα.Γιατι δεν εβγαλαν αντιστοιχες βλαβες?
Επειδη ολες αυτες τις βλαβες τις πληρωσα απο τη τσεπη μου,ασε εμενα να κρινω τι ειναι σημαντικο και τι οχι... -
Αντικειμενικος ειμαι.
Αν θεωρεις ατοπα παραδειγματα οσα ανεφερα, συνεχισε με τον τροπο σου.
Ετσι κι αλλιως δεν σε ενδιαφερει το πως και γιατι, παρα μονο αν δεν ειναι μηδαμινου κοστους (γενικα) οπως αναφερεις.
Μια που εχεις R50 και γνωριζεις, εξηγησε μου γιατι αυτα που ηταν παραγωγης μεχρι τον 8 μηνα του 2003 δεν ειχαν καν ανεμιστηρακι, αλλα παρολαταυτα δεν χαλαγαν οι αντλιες??
Το οτι καποιοι δεν γνωριζουν καλα τη δουλεια τους η' προσπαθησαν να μπαλωσουν κατι αλλο και σου ειπαν οτι χρειαζοσουν κολωνα τιμονιου δυο φορες μεσα σε δυο μηνες (και μαλιστα το πρωτο διμηνο της ζωης του), δεν μου κανει το ΜΙΝΙ προβληματικο.
Οι περισσοτεροι μοστοροι που ασχολουνται ειναι ασχετοι η' προβληματικοι.
Αληθεια ποια αντλια βενζινης κανει 800 ευρω??
Ουτε η υψηλης του R56 δεν κανει τοσο με εργασια και φουλ προγραμμα. -
Ο χρήστης Koulos έγραψε:
Αντικειμενικος ειμαι.
Αν θεωρεις ατοπα παραδειγματα οσα ανεφερα, συνεχισε με τον τροπο σου.
Ετσι κι αλλιως δεν σε ενδιαφερει το πως και γιατι, παρα μονο αν δεν ειναι μηδαμινου κοστους (γενικα) οπως αναφερεις.
Μια που εχεις R50 και γνωριζεις, εξηγησε μου γιατι αυτα που ηταν παραγωγης μεχρι τον 8 μηνα του 2003 δεν ειχαν καν ανεμιστηρακι, αλλα παρολαταυτα δεν χαλαγαν οι αντλιες??
Το οτι καποιοι δεν γνωριζουν καλα τη δουλεια τους η' προσπαθησαν να μπαλωσουν κατι αλλο και σου ειπαν οτι χρειαζοσουν κολωνα τιμονιου δυο φορες μεσα σε δυο μηνες (και μαλιστα το πρωτο διμηνο της ζωης του), δεν μου κανει το ΜΙΝΙ προβληματικο.
Οι περισσοτεροι μοστοροι που ασχολουνται ειναι ασχετοι η' προβληματικοι.
Αληθεια ποια αντλια βενζινης κανει 800 ευρω??
Ουτε η υψηλης του R56 δεν κανει τοσο με εργασια και φουλ προγραμμα.Eγω σου εγραψα συγκεκριμενα γεγονοτα και στοιχεια.Αν δεν ειναι ατοπο παραδειγμα να συγκρινεις μια βλαβη των 40ευρω με μια των 800 τι ειναι?Επισης οπως σου ειπα τη μια περιπτωση εμεινα στο δρομο και την αλλη οχι.
Η κολωνα του τιμονιου ηταν ελαττωματικο εξαρτημα απο το εροστασιο.Και το δευτερο ανταλλακτικο που βαλαμε,επειτα απο οδηγια του εργοστασιου ηταν και αυτο ελατωματικο.Μολις μπηκε ο τριτος κατα σειρα κωδικος το προβλημα λυθηκε.Η αντιπροσωπεια εδω τι φταιει?
Ενταξει πολυ ειναι ασχετοι.Την οροφη την εφτιαξα μονος μου ας πουμε.Ο αρχιμηχανικος της αντιπροσωπειας μου ειχε πει τη θεεικη ατακα:'Εδω η οροφη χτυπαει στη 7αρα δε θα χτυπαει στο ΜΙΝΙ?' Αλλα δε φταινε μονο αυτοι για τα προβληματα.
Τελος παντων εγω δε προσπαθω να πεισω κανεναν για κατι.Παραθετω απλα τα γεγονοτα.Κρατησε την αντικειμενικη οπως λες αποψη σου να κρατησω και εγω τι δικη μου!
Και για να μη δημιουργουνται εντυπωσεις 800 ευρω κανει η αντλια τιμονιου(την οποια την εχουμε αλλαξει δυο φορες) και οχι η αντλια βενζινης η οποια κανει 300 ευρω (ψιχουλα)... -
Cooper S R56 στα 2 χρόνια (και 28.000χλμ) δεν είχε βγάλει κανένα πρόβλημα. Η γυναίκα μου έχει Cooper R50 του 2004 και μετά από 189.460 χιλιόμτερα που έχει κάνει, ΔΕΝ έχει βγάλει το παραμικρό πέρα από τις λογικές φθορές λόγο χρόνου και χιλιομέτρων.
-
cooper s δεν έχω αλλα έχω περάσει τόσο χρόνο με s και jcw φίλων που τα νιώθω σαν δικά μου, δυστυχώς όσο και να μου αρέσει το αυτοκινητάκι δεν μπορώ να παραβλέψω τα προβλήματα του, μέσα σε αυτά είναι και η αξιοπιστία
-
Eνδιαφερει κατοχους ΜΙΝΙ:
http://www.autoexpress.co.uk/news/autoe ... _cars.html
Υπαρχει καποιο θεμα με την τρομπα νερου, στα Cooper S & works, πιθανοτατα στα fl μοντελα, απο 2010 και μετα...
-
το autocar γραφει για τα μοντέλα από τον Μάρτιο του 2006 έως τον Ιανουάριο του 2011
νωρίς το θυμήθηκαν
-
το αρθρο επισης γραφει μονο για αυτοκινητα στην αγγλια κ οχι γενικα.οποτε αν μας παρακολουθει καποιος με μινι αγορασμενο απο αγγλια,παρακαλειται να επισκεφθει το πλησιεστερο αγγλικο συνεργειο προς αποκαταστασην της βλαβης.
-
Over 235,000 Minis worldwide
-
αα,σορρυ..
-
η αλήθεια είναι ότι το link του γρηγορη δεν το αναφέρει
-
Ο χρήστης Koulos έγραψε:
Αληθεια ποια αντλια βενζινης κανει 800 ευρω??
Ουτε η υψηλης του R56 δεν κανει τοσο με εργασια και φουλ προγραμμα.Σε φίλο με r56 είχαν ζητήσει πάνω από 600ε σαν ανταλλακτικό πριν από κάποιους μήνες. Πριν από λίγο καιρό ξαναρώτησε και του είπαν πολύ χαμηλότερη τιμή κ την άλλαξε. Ίσως έπεσαν οι τιμές των ανταλλακτικών?
-
Φιλε kostis20 επειδη οντως ειμαι αντικειμενικος και εχω μαθει και να αναγνωριζω τα λαθη μου, παραδεχομαι οτι εκανα λαθος διοτι καταλαβα οτι εμεινες απο αντλια βενζινης (μια που ειπες οτι σε πηρε οδικη) και μου φανηκε παραξενο το 800αρι.
Το συνειδητοποιησα αργοτερα τι εννοουσες!
Ελπιζω στο μελλον ολα να σου πανε προς το καλυτερο οσο αφορα την συμβιωση με το ΜΙΝΙ σου!
Απλα να σου διευκρινησω και να το κλεισω εδω, οτι πολλες φορες στα πλαισια της εγγυησης η' μη, καποιοι καλυπτουν τα λαθη τους η' την ασχετοσυνη τους με βλαβες που σκαρφιζονται επιτοπου.
Υπαρχουν οντως ανταλλακτικα που τυχαινουν να ειναι τελικα στην παραγωγη τους κατωτερα των προδιαγραφων που θα επρεπε να εχουν (π.χ. η ηλιοροφη στα R56 του πρωτου χρονου παραγωγης του αυτοκινητου) , αλλα μεχρι το αυτοκινητο να βγει απο την εγγυηση, εχει αλλαχτει μια η' περισσοτερες φορες ο κωδικος και ετσι το προβλημα λυνετε ανεξοδα για τον κατοχο.
Ο κωδικος παντως της κολωνας τιμονιου και για της πρωτης γενιας, αλλα και για της δευτερης γενιας ΜΙΝΙ δεν εχει αλλαξει ποτε.
Γι αυτο σου επεμεινα.Σε αυτο που αναφερει ο φιλος χρηστης Κίκιζας Γρηγόρης, ενημερωτικα να αναφερω οτι στην Ελλαδα θα ανακληθουν προς αντικατασταση της ηλεκτρικης αντλιας νερου που ψυχει το τουρμπο, 1800 ΜΙΝΙ που εχουν εισαχθει ως καινουργια επισημα, οποτε και θα ενημερωθουν συντομα.
Οσοι εχουν παρει εισαγομενα, θα πρεπει να κανουν ερωτηση σε καποιο μελος του Δικτυου μηπως και ειναι και αυτα με το συγκεκριμενο ανταλλακτικο.
Το παραπανω αφορα ΜΙΝΙ R56 που ειναι παραγωγης απο το τελος του 2006 εως και το 2011 ειτε ειναι Cooper S, ειτε Works.Τελος σε αυτο που αναφερει ο φιλος xenos ειναι αληθεια οτι παλιοτερα ηταν αρκετα τσιμπημενη η τιμη της αντλιας βενζινης υψηλης πιεσης, αλλα εδω και εναν περιπου χρονο κανει αν δεν κανω λαθος 350 με 400 Ευρω σαν ανταλλακτικο.
Ευτυχως εχει αλλαξει περιπου 4 φορες κωδικο (δηλαδη διαφορετικη εσωτερικη σχεδιαση η' ποιοτητας υλικων) και εδω και δυο χρονια σπανια εως ποτε πλεον χαλαει σε ΜΙΝΙ. -
Η άποψη η δική μου λόγω κατοχής R52 δύο χρόνια τώρα, [αυτοκίνητο ελληνικό μεταχειρισμένο του 2005, και αγορασμένο υποτίθεται με 57,000 χλμ ενώ στην πραγματικότητα 120,000 περίπου, ατρακάριστο δε και σε καλή κατάσταση γενικά (ελέγχθηκε σχολαστικά στο Σίττα Φλασκή)] είναι ότι θα βγάλει φυσιολογικές φθορές.
Δηλαδή αντλία βενζίνης στα 6 χρόνια λόγω της καλής ποιότητας βενζίνης, μια βάση μηχανής λόγω της καλής ποιότητας οδικού δικτύου επίσης, και δύο αισθητήρες στους τροχούς.
Συνειδητοποιημένη αγορά βέβαια, αφού διάβασα μέσω νετ για περίπου ένα τετράμηνο τα +/- και ειδικά συγκρίσεις μεταξύ R52/R57. Κατέληξα τελικά στο κομπρεσοράτο εις γνώσιν μου αφού καίει περισσότερο μεν από το τουρμπάτο, αλλά είναι πιό καρτ στην οδήγηση/απόλαυση δε.
Έχω αναβαθμίσει αρκετά πραγματάκια (φρένα, compressor, κεφαλή, έκκεντρο, μπεκ, μπουζί, εισαγωγή-εξάτμιση, μεθανόλη), και παρόλο που είναι καθημερινό αυτοκίνητο (κάνω ~ 25,000 χλμ/χρόνο) και όχι γκαραζόγατος, δεν έχει βγάλει κάτι υπερβολικό θεωρώ.
Θεωρώ το μίνι (ειδικά R53/R52) ένα ιδιαίτερο αυτοκίνητο που απευθύνεται σε ανήσυχο οδηγό που απολαμβάνει τα στριφτερά κομμάτια δρόμων, καθώς και πιό αντρικό σε σχέση με τα μεταγενέστερα μοντέλα..., και δε θα το έλεγα τελικά ζημιάρικο. Έχω γνωρίσει δε περίπου 30 κατόχους διαφόρων μοντέλων σε συναντήσεις μέσω φόρουμ, και δεν έχει πέσει στην αντίληψή μου αναφορά σε ζημιές μη φυσιολογικές.
-
Θα διαφωνισω ομοιοϊδεατη μονο στο θεμα στριψιμο!
Το R56/R57 ειναι πιο στριφτερο και το σημαντικοτερο περισσοτερο φιλικο απο τα αντιστοιχα R50/52/53.
Η νευρικοτητα του πισω μερους που εχουν τα προγενεστερα μοντελα, εχει σχεδον εξαλειφθει στα μεταγενεστερα.
Οι λεπτομερειες σε δεσιματα και υλικα της αναρτησης, εχουν κανει το καλο, ακομη καλυτερο.
Και μιλαμε παντα για τα αντιστοιχα αυτοκινητα με τα πρωτα τοποθετησης λαστιχα, αναρτηση, μπλοκε η' οχι, κτλ.
Να το χαιρεσαι και καλα χιλιομετρα.
New MINI Forum