-
Αν και η ψηφοφορία είναι λίγο.. περίεργη (αυτοκίνητα που απέχουν μεταξύ τους τόσο στην τιμή όσο και στη φιλοσοφία) θα ψηφίσω το Γκολφ.
Πιστεύω ότι χωρίς να είναι τρομερά ακριβό θα προσφέρει το πιο ολοκληρωμένο πακέτο επιδόσεων, συμπεριφοράς, ποιότητας, εξοπλισμού, και, γιατί όχι, επένδυσης, αφού σαν μεταχειρισμένο θα κρατάει σημαντικό ποσοστό της αξίας του.
-
φυσικά ο βασιλιάς απουσιάζει....
Call me CTR -
Ένα Mazda RX-8 με 29.000 για μένα!
-
ειμαι σιγουρος οτι το γκολφ παιρνει και τους ψηφους αυτων που θα ψηφιζαν α3.εχω αδικο?
-
Μάλλον τα έχουμε μπερδέψει λίγο όχι τόσο σε τιμή όσο σε φιλοσοφία.
Έχουμε απλές δίλιτρες εκδόσεις μαζί με Gti. Απο αυτά που βλέπω εδώ σαν Gti ξεχωρίζει το Golf. Αν το δούμε συγκρίνοντας απλά σβέλτα μικρομεσαία τότε η 147 και το 3 είναι μπροστά. Θα ξεχώριζαν επίσης η BMW και το Α3 αλλά είναι πολύ ακριβά. ΄
Τέλος η C4 πρέπει να είναι πολύ καλή επιλογή και με άριστη σχέση κόστους απόδοσης.
Γενικά πάντως και υπεράνω χρημάτων το Golf Gti είναι αυτό που ξεχωρίζει σε αυτή την 'περίεργη' ψηφοφορία.... -
147 και για μένα! Γιατί οι μεγάλοι έρωτες δεν παιθένουν ποτέ..!!!!!
Αν πάλι πρυτάνευε η λογική θα έπερνα ή RX8 ή Civic TypeR...
-
-
Όταν μπήκε και το Α3 στην ψηφοφορία, η ψήφος είχε φύγει για το Golf.
-
Όταν λές Α3 2.0 ποιό εννοείς, αυτό με τα 150, ή το Sportback 2.0 TFSI quattro ή DSG.....
Eκεί.....αλλάζει η ψηφοφορία
-
-
ετσι την πατησα και γω και εδωσα την ψηφο στο γκολφ.πολυ σωστη η παρατηρηση για το Α3 Εχει διαφορα
-
Ο χρήστης technik έγραψε:
-
Όταν μπήκε και το Α3 στην ψηφοφορία, η ψήφος είχε φύγει για το Golf.
-
Όταν λές Α3 2.0 ποιό εννοείς, αυτό με τα 150, ή το Sportback 2.0 TFSI quattro ή DSG.....
Eκεί.....αλλάζει η ψηφοφορία
Όπως ανέφερα και εδώ http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=9965&sid=40528944c5523945fdd911ca0a4a7a43 το TFSI .
Για DSG ή/και quattro δεν ξέρω αν υπάρχει λόγος αναφοράς γιατί τότε ξεφεύγουμε ακόμα περισσότερο και η ψηφοφορία γίνεται ακόμα πιο 'περίεργη', όπως σχολιάστηκε από κάποιους. Γιατί ClioDriver και Meco είναι 'περίεργη' η ψηφοφορία δηλαδή; Ποια είναι η διαφορά φιλοσοφίας και δεν την βλέπω; Μήπως εννοούμε διαφορά γούστου; Όλα hatchbacks είναι με παραπλήσια ιπποδύναμη, ποιότητα κατασκευής, μέγεθος και εξοπλισμό. Μάλιστα 3 από αυτά υπήρχαν σε πρόσφατο συγκριτικό test των 4Τ. Μήπως να τα ενημερώσουμε τα παιδιά στο περιοδικό για το λάθος τους;
Διαφορά φιλοσοφίας θα υπήρχε αν στην ψηφοφορία υπήρχε για παράδειγμα το RX8 (μαζί σου Sado) ή το Subaru Impreza (και καλά επειδή είναι 2λιτρο). Τώρα που είναι η διαφορά κλάσης στο Golf Gti από κάποια άλλα δεν ξέρω. Επειδή δηλαδή έβαλαν το σηματάκι Gti κάτι άλλαξε; Ένα A3 TFSI με εμφάνιση Golf μου φαίνεται πως είναι με ελάχιστες διαφορές για να δικαιολογηθεί η διαφορά τιμής...αν έχει κάτι παραπάνω ή έστω διαφορετικό και δεν το ξέρω παρακαλώ διαφωτίστε με -
-
Ο χρήστης PG220 έγραψε:
Αν πάλι πρυτάνευε η λογική θα έπερνα ή RX8 ή Civic TypeR...
Αν παίρνεις αυτά τα αυτοκίνητα επειδή πρυτάνευσε η λογική, αν πρυτάνευε το πάθος φαντάσου τι θα έπαιρνες!!!
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Γιατί ClioDriver και Meco είναι 'περίεργη' η ψηφοφορία δηλαδή; Ποια είναι η διαφορά φιλοσοφίας και δεν την βλέπω;Μα συγκρίνεις αυτοκίνητα 200+ίππων με άλλα με 150 και 180.
Και ναι μεν Megane, Golf και Corolla είναι, έστω και στα χαρτιά, Gti αλλά το Α3, η 147, το Mazda 3, η Merc A200 και η BMW είναι αλλού από πλευράς επιδόσεων. Αυτά για τις επιδόσεις. Αν το πάρουμε με βάση τα χρήματα έχουμε πάλι δύο κατηγορίες. Μέχρι τα 25Κ και από εκεί και πάνω.
Γενικά πες μου πώς μπορείς να συγκρίνεις το Megane των 225 αλόγων και των 33Κ ευρώ με τη C4 των 180αλόγων και των 24Κ ευρώ. Ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα, γιατί είναι λίγο περίεργη η ψηφοφορία σου.
H C4 καταφέρνει να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα σε αυτές τις δύο άτυπες κατηγορίες. Τοποθετήται στους 'όχι πολύ γρήγορους' και στους φτηνούς. Αυτό τη κάνει αξιόλογη πρόταση. Αν ήθελες τις απόψεις μας για αυτό το θέμα το τόπικ που άνοιξες είναι σωστό, αλλά δεν χρειαζόταν η συγκεκριμένη ψηφοφορία. -
Ο χρήστης skye έγραψε:
Αν πάλι πρυτάνευε η λογική θα έπερνα ή RX8 ή Civic TypeR...
Αν παίρνεις αυτά τα αυτοκίνητα επειδή πρυτάνευσε η λογική, αν πρυτάνευε το πάθος φαντάσου τι θα έπαιρνες!!!
Caterham!!!
Σπύρος
-
Φίλε meco με κάλυψες απόλυτα με την τοποθέτησή σου.
-
Ο χρήστης Scotch έγραψε:
Δεν είδα κάποιο thread για το C4 και είπα να ανοίξω ένα να βρίσκεται...
Και μιας και το άνοιξα... ποια είναι η γνώμη σας για το 2λιτρο;; Με πολύ (μα πολύ) πλούσιο standard εξοπλισμό και κάμποσα extra (όπως γυάλινη πανοραμική οροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, navigator και JBL Hi-fi με 10 ηχεία και subwoofer κλπ κλπ) δεν ξεπερνά τα 29.000 Ευρώ. Δεν ακούγεται άσχημο.... Εμένα με προβληματίζει μόνο η μάρκα (citroen = χαμηλοί δείκτες αξιοπιστίας + μέτρια ποιότητα κατασκευής + χαμηλή αξία μεταπώλησης ... κα) και ίσως ο κινητήρας που υστερεί λίγο του turbιστού ανταγωνισμού. Ποια είναι η γνώμη σας;P.S. Εσκεμμένα άφησα εκτός κάποια πιο 'απόλυτα' και λιγότερο 'κυριλέ' 2λιτρα όπως τα focus RS και Civic type-R... προς αποφυγή παρεξηγήσεων
Ε όχι και δεν είδες! 7 σελίδες thread έχουν γραφτεί
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 7&start=75
-
Ο χρήστης interland.gr έγραψε:
Δεν είδα κάποιο thread για το C4 και είπα να ανοίξω ένα να βρίσκεται...
Και μιας και το άνοιξα... ποια είναι η γνώμη σας για το 2λιτρο;; Με πολύ (μα πολύ) πλούσιο standard εξοπλισμό και κάμποσα extra (όπως γυάλινη πανοραμική οροφή, αισθητήρες παρκαρίσματος μπρος-πίσω, navigator και JBL Hi-fi με 10 ηχεία και subwoofer κλπ κλπ) δεν ξεπερνά τα 29.000 Ευρώ. Δεν ακούγεται άσχημο.... Εμένα με προβληματίζει μόνο η μάρκα (citroen = χαμηλοί δείκτες αξιοπιστίας + μέτρια ποιότητα κατασκευής + χαμηλή αξία μεταπώλησης ... κα) και ίσως ο κινητήρας που υστερεί λίγο του turbιστού ανταγωνισμού. Ποια είναι η γνώμη σας;P.S. Εσκεμμένα άφησα εκτός κάποια πιο 'απόλυτα' και λιγότερο 'κυριλέ' 2λιτρα όπως τα focus RS και Civic type-R... προς αποφυγή παρεξηγήσεων
Ε όχι και δεν είδες! 7 σελίδες thread έχουν γραφτεί
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic ... 7&start=75
Ναι αλλά ρωτάει αποκλειστικά για το 2λιτρο και μάλιστα θέτει και ψηφοφορία. Επιπλέον εκείνο είναι στα 'Νέα μοντέλα' και το C4 ήδη κυκλοφορεί οπότε πάει στο 'Περί αυτοκίνησης'.
Μη γινόμαστε σχολαστικοί...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ναι αλλά ρωτάει αποκλειστικά για το 2λιτρο και μάλιστα θέτει και ψηφοφορία. Επιπλέον εκείνο είναι στα 'Νέα μοντέλα' και το C4 ήδη κυκλοφορεί οπότε πάει στο 'Περί αυτοκίνησης'.Μη γινόμαστε σχολαστικοί...
Σε αυτό το forum είμαστε όλοι moderators!!!!
-
Εντάξει λογική εννοώ τη δική μου λογική.....
Με 30.000 θα μπορούσα να πάρω και μεταχειρισμένο Elise αλλά βλέπετε δεν το ανέφερα!!! -
Πάντως για να μείνουμε στο θέμα του topic αν η C4 δεν είναι τόσο χάλια ποιοτικά όσο την περιέγραψε ο AlfaRomeo αποτελεί τη χρυσή τομή κόστους επιδόσεων. Έχει ικανοποιητικούς χώρους είναι αρκετά γρήγορη και το ESP της, αν και δεν απενεργοποιήται, δεν είναι και τόσο ενοχλητικό.
Οπότε μετά το Golf, της αξίζει η δεύτερη θέση με ερωτηματικό για την ποιότητα της φυσικά.
Από εκεί και μετά με μία παραχώρηση στις επιδόσεις, Αlfa Romeo 147.
Για την Corolla αν και γρήγορη, δεν είναι και τόσο καλά στημένη. Κρίμα που oiοι μηχανικοί της Toyota στην προσπάθειά τους να την κάνουν λιγότερο καλή από την Celica ΤS, την έκαναν τελικά λιγότερo καλή από τον ανταγωνισμό. Κρίμα... -
Για την Corolla αν και γρήγορη, δεν είναι και τόσο καλά στημένη. Κρίμα που oiοι μηχανικοί της Toyota στην προσπάθειά τους να την κάνουν λιγότερο καλή από την Celica ΤS, την έκαναν τελικά λιγότερo καλή από τον ανταγωνισμό. Κρίμα...
Θα συμφωνήσω με τον meco, πέρα από ένα καλό μοτέρ, σε όλα τα άλλα **οδηγικά πάντα **είναι πίσω από τον ανταγωνισμό. (Εντάξει έχει καλό after sales, 6 χρόνια εγγύηση)
Sorry για το off topic
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
Μα συγκρίνεις αυτοκίνητα 200+ίππων με άλλα με 150 και 180. Και ναι μεν Megane, Golf και Corolla είναι, έστω και στα χαρτιά, Gti αλλά το Α3, η 147, το Mazda 3, η Merc A200 και η BMW είναι αλλού από πλευράς επιδόσεωνΤελικά όλα ανήκουν στην ίδια κατηγορία και είναι ανταγωνιστικά μεταξύ τους! Όλα έχουν το κοινό της κορυφαίας έκδοσης της κάθε εταιρίας για τη συγκεκριμένη κατηγορία, πασχίζουν το ένα να πάρει πωλήσεις από το άλλο (που σημαίνει ότι ΕΙΝΑΙ ανταγωνιστικά) και αν υπάρχουν διαφορές στην τιμή για ορισμένα, τελικά δεν υπάρχει ουσιαστικό αντίκρισμα στη διαφορά αυτή! Τρανταχτό παράδειγμα το Astra Turbo το οποίο είναι 7.500 ευρώ φθηνότερο από το A3 αλλά έχει την ίδια ιπποδύναμη, παραπλήσιες επιδόσεις, ποιότητα κατασκευής και εξοπλισμό. Τα ίδια σχεδόν ισχύουν και για το C4 με μόλις 20 ίππους λιγότερους και πιθανότατα υποδεέστερη ποιότητα κατασκευής.
Σχετικά με τα παραπάνω μοντέλα:
Α3: Να επαναλάβω, για όσους ανοίξανε μόλις τώρα την τηλεόραση τους , ότι μιλάμε για το TFSI, συνεπώς δεν τίθεται θέμα ανταγωνιστικότητας του.
Merc A200: Μιλάω για την καινούρια που νομίζω με τη βοήθεια turbo αποδίδει γύρω στους 200 ίππους. Ίσως βιάστηκα να την συμπεριλάβω στην ψηφοφορία μιας και δε γνωρίζω αν έχει κυκλοφορήσει. Υποψιάζομαι όμως ότι θα είναι 100% ανταγωνιστική.
BMW 120d: 163 ίπποι, 0-100 7.9, τελική 220, κατανάλωση 5,5/100χλμ, τιμή 33.700 Ευρώ. Εμένα προσωπικά μου φαίνεται πως αν έρθει εκείνη η στιγμή που θα επιτραπούν τα diesel σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη θα είναι και θα παραείναι ανταγωνιστική. Ακόμα κι αν δεν έρθει όμως, η βενζινοκίνητη 120 έχει πολύ καλές επιδόσεις για κάποιον που δε ζητά τις απόλυτες επιδόσεις και νούμερα.
Για τα άλλα 2 (alfa και Mazda) μπορώ να πω ότι τα συμπεριέλαβα στην ψηφοφορία επειδή έχουν το δικό τους κοινό το οποίο θα αντιδρούσε αν δεν τα έβλεπε… απόδειξη και η προτίμηση στις ψήφους που δείχνει ότι πιάνει η μπογιά τους και ότι ανεξαρτήτως τιμής και επιδόσεων πολλοί τα προτιμούν γιατί τα βλέπουν πιο τίμιες προτάσεις από κάποια άλλα (ας μην αναφέρω ποια και παρεκτραπούμε του θέματος)!
Την corolla ούτε που τη σκέφτηκα να πω την αλήθεια. Και τώρα που τη σκέφτομαι (με τη βοήθεια κάποιου mod), είναι τελευταία στην προτίμηση μου και με διαφορά. Ένα αυτοκίνητο με κινητήρα που αποδίδει καλά από τις 6.000 στροφές και υστερεί σε όλους τους άλλους τομείς έναντι του ανταγωνισμού δεν υφίσταται ως αντίπαλος. Κι ας έδιναν 30 χρόνια εγγύηση εγώ δε θα την αγόραζα (καθαρά προσωπική άποψη και ξέρω ότι κάποιοι θα διαφωνήσουν). Ε όχι και η Corolla GtiΓενικά πες μου πώς μπορείς να συγκρίνεις το Megane των 225 αλόγων και των 33Κ ευρώ με τη C4 των 180αλόγων και των 24Κ ευρώ.
Με το ίδιο σκεπτικό που συγκρίνουν οι 4Τ το A3 TFSI των 35.000 με το Astra των 27.000! 35.000-27.000=8.000, 33.000-24.000=9.000. Στα 1.000 ευρώ δε θα κολλήσω....είμαι large
Ελπίζω να καταλαβαίνεις τώρα, γιατί είναι λίγο περίεργη η ψηφοφορία σου.
Καταβάλλω φιλότιμες προσπάθειες ομολογώ
H C4 καταφέρνει να γεφυρώσει το χάσμα ανάμεσα σε αυτές τις δύο άτυπες κατηγορίες. Τοποθετήται στους 'όχι πολύ γρήγορους' και στους φτηνούς. Αυτό τη κάνει αξιόλογη πρόταση.
Να και κάτι στο οποίο συμφωνούμε. Ακριβώς τέτοιες τοποθετήσεις και απόψεις περίμενα και όχι σχόλια περί διαφορετικής φιλοσοφίας και περίεργης ψηφοφορίας. Ας είναι όμως. Γι αυτό ανοίγουμε θέματα για να συζητάμε και να λέει ο καθένας τη γνώμη του χωρίς να είναι απαραίτητο να συμφωνήσουμε και όλοι μεταξύ μας.
Αν ήθελες τις απόψεις μας για αυτό το θέμα το τόπικ που άνοιξες είναι σωστό, αλλά δεν χρειαζόταν η συγκεκριμένη ψηφοφορία.
Έτερον εκάτερον
(κολοκύθια εις το πάτερον, που λέει και ο Βέγγος).
citroen c4 2.0 vs ανταγωνισμός