-
-edit-
-
Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει καν ΦΠΑ. Και συνήθως και οι εργοστασιακές τιμές είναι χαμηλότερες για προϊόντα που φτιάχνονται εκεί.
-
-edit-
-
Review της νεας 328i απο το Αγγλικο evo:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarr ... eries.html
-
Aλλο ενα review, της 328i απο το Αγγλικο Autocar:
http://www.autocar.co.uk/CarReviews/Fir ... rt/260204/
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει καν ΦΠΑ. Και συνήθως και οι εργοστασιακές τιμές είναι χαμηλότερες για προϊόντα που φτιάχνονται εκεί.Υπάρχει ΦΠΑ στην Αμερική, απλά διαφέρει από πολιτεία σε πολιτεία.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Στις ΗΠΑ δεν υπάρχει καν ΦΠΑ. Και συνήθως και οι εργοστασιακές τιμές είναι χαμηλότερες για προϊόντα που φτιάχνονται εκεί.
Υπάρχει ΦΠΑ στην Αμερική, απλά διαφέρει από πολιτεία σε πολιτεία.
sales tax είναι και δεν μπαίνει σε υπηρεσίες. Τα αυτοκίνητα στις ΗΠΑ είναι φθηνά αλλα ένα άλλο σημαντικό είναι ότι ο κάθε ντηλερ έχει 200 αυτοκίνητα στο λοτ και τα βλέπεις πριν τα πάρεις.
-
Ναι salex tax, όχι γιαννης, γιαννακης
Επισης το αυτοκινητο το παιρνεις κ φευγεις την ιδια στιγμη.
Sent from my iPhone 4S using Tapatalk
-
Δεν είναι ΦΠΑ. Είναι ένας φόρος, ενώ εδώ έχουμε δεκάδες διαφορετικούς! Εκτός από τον ΦΠΑ, εδώ δεν υπάρχει το τέλος ταξινόμησης; Αυτό είναι κατά μια έννοια το δικό τους sales tax στα αυτοκίνητα. Για να μη μιλήσω για όλα τα άλλα χαράτσια μας.
-
Μα τι συζητάτε, το καλοκαίρι ένας Γερμανός φόλα μπεμβεδάκιας που γνώρισα, τα έχωνε στην άδικη την κενωνία όταν μου έλεγε ότι τα Μπεμβέ είναι στην Ούσα σημαντικά φθηνότερα από την πατρίδα του.
-
Μπερδεύτηκα.
Στις τιμές της σημερινής 320ι, τι παίρνει κανείς από τη νέα 3αρα? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Δεν είναι ΦΠΑ. Είναι ένας φόρος, ενώ εδώ έχουμε δεκάδες διαφορετικούς! Εκτός από τον ΦΠΑ, εδώ δεν υπάρχει το τέλος ταξινόμησης; Αυτό είναι κατά μια έννοια το δικό τους sales tax στα αυτοκίνητα. Για να μη μιλήσω για όλα τα άλλα χαράτσια μας.Λίγο υπερβολικούς σας βρίσκω αγορίνες
-
Ο χρήστης kpsig έγραψε:
Μπερδεύτηκα.
Στις τιμές της σημερινής 320ι, τι παίρνει κανείς από τη νέα 3αρα?Λογικά με 37Κ που κάνει η 320i τώρα θα παίρνει καλοεξοπλισμένη 318i (αν βγει).
Την 320i τη βλέπω στα 40Κ και τη 328i στα 45.
-
Oι Ιταλοι παντως την νεα 116i την ειδαν 1κ πιο ακριβη, σε σχεση με την χωρα μας, οποτε εγω, συμφωνα και με την λιστα του Alba, θα τολμησω να πω, οτι την 328i
θα την εχουμε στα ιδια περιπου. 38-40κ δηλαδη, και την 320i (184ps) θα την τοποθετουσα στα 35-36κ παντα μιλωντας για την βασικη εκδοση.
Αναμενουμε την τιμολογηση του εισαγωγεα... -
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Oι Ιταλοι παντως την νεα 116i την ειδαν 1κ πιο ακριβη, σε σχεση με την χωρα μας, οποτε εγω, συμφωνα και με την λιστα του Alba, θα τολμησω να πω, οτι την 328i
θα την εχουμε στα ιδια περιπου. 38-40κ δηλαδη, και την 320i (184ps) θα την τοποθετουσα στα 35-36κ παντα μιλωντας για την βασικη εκδοση.
Αναμενουμε την τιμολογηση του εισαγωγεα...Με ΕΦΚ 50% και φόρο πολυτελείας μου φαίνεται αδύνατο για ένα δίλιτρο αμάξι να στοιχίζει όσο και σε μία χώρα που επιβαρύνεται μόνον από το ΦΠΑ (που δεν είναι και 23%....).
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Oι Ιταλοι παντως την νεα 116i την ειδαν 1κ πιο ακριβη, σε σχεση με την χωρα μας, οποτε εγω, συμφωνα και με την λιστα του Alba, θα τολμησω να πω, οτι την 328i
θα την εχουμε στα ιδια περιπου. 38-40κ δηλαδη, και την 320i (184ps) θα την τοποθετουσα στα 35-36κ παντα μιλωντας για την βασικη εκδοση.
Αναμενουμε την τιμολογηση του εισαγωγεα...Επειδή η 116i είναι 1.600.
Ξεχνάς τη φορολόγηση στα 2λτ και τον φόρο πολυτελείας.
Καλά λέει ο Χρήστος από πάνω.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Oι Ιταλοι παντως την νεα 116i την ειδαν 1κ πιο ακριβη, σε σχεση με την χωρα μας, οποτε εγω, συμφωνα και με την λιστα του Alba, θα τολμησω να πω, οτι την 328i
θα την εχουμε στα ιδια περιπου. 38-40κ δηλαδη, και την 320i (184ps) θα την τοποθετουσα στα 35-36κ παντα μιλωντας για την βασικη εκδοση.
Αναμενουμε την τιμολογηση του εισαγωγεα...Με ΕΦΚ 50% και φόρο πολυτελείας μου φαίνεται αδύνατο για ένα δίλιτρο αμάξι να στοιχίζει όσο και σε μία χώρα που επιβαρύνεται μόνον από το ΦΠΑ (που δεν είναι και 23%....).
Παντως το Α4 Tfsi 211ps πχ, εδω κοστολογειται απο 39,200ευρω και στην Ιταλια απο 37,107ευρω...Δεν το λες και καμμια τρομερη διαφορα, ειδικα εαν συνυπολογισουμε και τις εξτρα κωλοτουμπες/προσφορες διαφορων αντιπ/πων με την τρεχουσα κατασταση της αγορας...
Οπως ειπα και πριν, αναμενουμε την τιμολογηση του εισαγωγεα. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Με ΕΦΚ 50% και φόρο πολυτελείας μου φαίνεται αδύνατο για ένα δίλιτρο αμάξι να στοιχίζει όσο και σε μία χώρα που επιβαρύνεται μόνον από το ΦΠΑ (που δεν είναι και 23%....).40% το ΕΤΤ και ο φόρος πολυτελείας τις απλές εκδόσεις δεν θα τις πιάνει...όπως συμβαίνει και με τα άλλα μοντέλα της ετιαρίας. Εδώ το Χ1 2.0i xDrive (με τον 2λιτρο Turbo) ξεκινάει στις 33.700 Ευρώ...όσο και στην Γερμανία!! Ρίξανε τις εργοστασιακές τιμές στην BMW Hellas, ώστε να μην πιάνει ο Φόρος Πολυτελείας.
Όσο για τη νέα 3αρα...είναι κούκλα και εξαιρετικό αυτοκίνητο.
-
19,999€ * 1.40 * 1.05 * 1.23 = 36160.00€. Αυτό είναι το όριο τιμής για την 3άρα χωρίς φόρο πολυτελείας. Το 1.05 είναι το κέρδος του αντιπροσώπου και του γενικού εισαγωγέα.
Αν με αυτά μπορεί κάποιος να ελπίζω ακόμα για τιμές αντίστοιχες με τη Ιταλία τι να πω.....
Γιατί είναι άλλο να πουλάς 20% κάτω από τη τιμή σε μία χώρα .... άλλο να πουλάς σε τιμή φθηνότερη από την τιμή των USA spec.
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Το 1.05 είναι το κέρδος του αντιπροσώπου και του γενικού εισαγωγέα.Είναι πολύ παραπάνω από 5% το κέρδος...8% είναι μόνο του εμπόρου...του εισαγωγέα είναι πάνω από 10%.
BMW 3-Series 2012 - F30/F32