Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?
Εχω δει πολλα βιντεο...
Προφανως και δεν προσφεραν επαρκη πληροφορηση τοτε, καθοτι σοβαρα reviews αναφερουν ξεκαθαρα ποσο αναγκαιο, χρησιμο, βοηθητικο ειναι το manettino, αναλογως με τις γνωσεις, διαθεσεις του οδηγου, αλλα και συνθηκες οδοστρωματος, ή/και καιρικες. Κατι που ακομα και σε συντομη οδηγικη γνωριμια, το διαπιστωσα και σε προσωπικο επιπεδο με μια F430.
+1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.
Δηλαδη σιγα σιγα θα μπορει να φτασει και τα ορια του αυτοκινητου??Γιατι με το πολυ υψηλες δυνατοτητες αυτο καταλαβαινω.
Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.
Κατι επισης που διεπιστωσα και προσωπικα ηταν οτι, -σε αντιθεση πχ με τα απλα γνωστα συτηματα ESP, που ουσιαστικα σε προστατευουν απο λαθη, ειτε απροσεξιας, ειτε υπερβολικης αυτοπεποιθησης κτλ-, με αυτη την διαβαθμιση που παρεχεται, σε καποιες ρυθμισεις (λιγοτερο στην sport, περισσοτερο στην race) o διακριτικος τροπος επεμβασης, προστατευει στο λαθος αλλα παραλληλα, παρακινει και βοηθαει τον οδηγο να κινηθει με πιο σωστο-γρηγορο τροπο.
Τελος εαν θυμαμαι καλα, ειδικα το (τελευταιας διαβαθμισης, πριν την πληρη απενεργοποιηση) προγραμμα race, (στην F430 τουλαχιστον) ειναι τοσο απολυτα ρυθμισμενο, που σε εξαιρετικα σπανιες περιπτωσεις, ενας οδηγος, θα καταφερει να κινηθει γρηγοροτερα, εαν το απενεργοποιησει, συμφωνα με τα λεγομενα ξενων δοκιμαστων, και εαν δεν κανω λαθος, και της Ferrari.