Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)
    • 1
    • 2
    • 338
    • 339
    • 340
    • 341
    • 342
    • 579
    • 580
    • 340 / 580
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    19
    11595
    113886
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      kikizas-grigoris last edited by

      Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

      Δε διαφωνω σ αυτα που λες Προεδρε και ουτε ειμαι κατα του manettino αλλα αντε και σκληριναν οι αναρτησεις τη διαφορα που θα τη δεις?? Και μη μου πεις στις λακουβες.

      Σε μια αρ των

      Nαι μονο που μιλαμε για διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.Στην ΑR εχει νοημα να αλλαξει γιατι μπορει να την κανει ποιο σπορ, να την πας ποιο γρηγορα και γενικα να σου δωσει αλλη σιγουρια και αισθηση.
      Η Ferrari εξ αρχης αυτα θα στα δωσει, τη διαφορα μπορει να την καταλαβεις αλλα δεν θα τη χρειαστεις ποτε.

      Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • R
        red_monster last edited by

        Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

        Δε διαφωνω σ αυτα που λες Προεδρε και ουτε ειμαι κατα του manettino αλλα αντε και σκληριναν οι αναρτησεις τη διαφορα που θα τη δεις?? Και μη μου πεις στις λακουβες.

        Σε μια αρ των

        Nαι μονο που μιλαμε για διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.Στην ΑR εχει νοημα να αλλαξει γιατι μπορει να την κανει ποιο σπορ, να την πας ποιο γρηγορα και γενικα να σου δωσει αλλη σιγουρια και αισθηση.
        Η Ferrari εξ αρχης αυτα θα στα δωσει, τη διαφορα μπορει να την καταλαβεις αλλα δεν θα τη χρειαστεις ποτε.

        το κοινό της φερράρι είναι πλέον τεράστειο...
        θες να έχεις επιλογές και για να μην σου σπάει την μέση στο πλ/το της ρώμης και για την ασφαλτο του φιοράνο...
        επιλογές οδ/σης και για την παρίς χίλτον , και για τον Γ. Κίκιζα... (μην το πάρεις στραβά greg... )
        τα παραπάνω που λες ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό για τις φερράρι...

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          red_monster last edited by

          Ο χρήστης IKE έγραψε:

          Μεγάλη διαφορά επίσης κάνει το να έχεις ξεχάσει ανεβασμένο το χειρόφρενο.

          Δεν .. Συνέχισε το μασημα ...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kikizas-grigoris last edited by

            Ο χρήστης dstou έγραψε:
            Χωρίς να έχω οδηγήσει Φερρρικό, ή οποιοδήποτε αντίστοιχό του, εκτιμώ ότι εκεί είναι που θα τη χρειαστείς τη διαφορά. Γιατί το αυτοκίνητο να είναι πάντα απόλυτα σπορ? Τρέχεις πάντα σε πίστα? Οκ, τότε βάλτο στο ρέις και ξέχνατο εκεί.
            Δεν χρειάζεσαι να πας πιο ήρεμα κάποια στιγμή, δεν πέφτεις πάνω σε βροχή ή πάγο? Δεν θες κάτι για κάθε μέρα χωρίς να κοψομεσιάζεσαι από τη λακκούβα? Με το ρέις θα τη βγάλεις και εκεί?
            Ιδού λοιπόν οι διαφορετικές ρυθμίσεις με τα 'κουμπάκια' . Το φτιάχνεις έτσι όπως το θέλεις, έχεις αυτή τη δυνατότητα. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλο selling point αυτό.

            +1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • panos2171
              panos2171 last edited by

              Ο χρήστης dstou έγραψε:
              Χωρίς να έχω οδηγήσει Φερρρικό, ή οποιοδήποτε αντίστοιχό του, εκτιμώ ότι εκεί είναι που θα τη χρειαστείς τη διαφορά.

              Kαι γω εκτιμω οτι μετα απο ενα διαστημα ειχε στανταρ τα κεραμικα φρενα αλλα και με τα απλα μια χαρα σταματουσε.

              το κοινό της φερράρι είναι πλέον τεράστειο...
              θες να έχεις επιλογές και για να μην σου σπάει την μέση στο πλ/το της ρώμης και για την ασφαλτο του φιοράνο...
              επιλογές οδ/σης και για την παρίς χίλτον , και για τον Γ. Κίκιζα... (μην το πάρεις στραβά greg... )
              τα παραπάνω που λες ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό για τις φερράρι...

              Εχεις να επιλεξεις αναμεσα στην απλη και αγωνιστική εκδοση.

              Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?

              Εχω δει πολλα βιντεο...

              +1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.

              Δηλαδη σιγα σιγα θα μπορει να φτασει και τα ορια του αυτοκινητου??Γιατι με το πολυ υψηλες δυνατοτητες αυτο καταλαβαινω.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kikizas-grigoris last edited by

                Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?

                Εχω δει πολλα βιντεο...

                Προφανως και δεν προσφεραν επαρκη πληροφορηση τοτε, καθοτι σοβαρα reviews αναφερουν ξεκαθαρα ποσο αναγκαιο, χρησιμο, βοηθητικο ειναι το manettino, αναλογως με τις γνωσεις, διαθεσεις του οδηγου, αλλα και συνθηκες οδοστρωματος, ή/και καιρικες. Κατι που ακομα και σε συντομη οδηγικη γνωριμια, το διαπιστωσα και σε προσωπικο επιπεδο με μια F430.

                +1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.

                Δηλαδη σιγα σιγα θα μπορει να φτασει και τα ορια του αυτοκινητου??Γιατι με το πολυ υψηλες δυνατοτητες αυτο καταλαβαινω.

                Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.
                Κατι επισης που διεπιστωσα και προσωπικα ηταν οτι, -σε αντιθεση πχ με τα απλα γνωστα συτηματα ESP, που ουσιαστικα σε προστατευουν απο λαθη, ειτε απροσεξιας, ειτε υπερβολικης αυτοπεποιθησης κτλ-, με αυτη την διαβαθμιση που παρεχεται, σε καποιες ρυθμισεις (λιγοτερο στην sport, περισσοτερο στην race) o διακριτικος τροπος επεμβασης, προστατευει στο λαθος αλλα παραλληλα, παρακινει και βοηθαει τον οδηγο να κινηθει με πιο σωστο-γρηγορο τροπο.
                Τελος εαν θυμαμαι καλα, ειδικα το (τελευταιας διαβαθμισης, πριν την πληρη απενεργοποιηση) προγραμμα race, (στην F430 τουλαχιστον) ειναι τοσο απολυτα ρυθμισμενο, που σε εξαιρετικα σπανιες περιπτωσεις, ενας οδηγος, θα καταφερει να κινηθει γρηγοροτερα, εαν το απενεργοποιησει, συμφωνα με τα λεγομενα ξενων δοκιμαστων, και εαν δεν κανω λαθος, και της Ferrari.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • panos2171
                  panos2171 last edited by

                  Διαβασε προσεκτικα απο αυτο εδω το ποστ viewtopic.php?f=15&t=20636&start=8760#p2381955

                  Μην μπλεκεις ESP και λοιπα ηλεκτρονικα βοηθηματα, αυτο που ειπα εγω ειναι πως δεν υπαρχει λογος οι αναρτησεις να ειναι ρυθμιζομενες.Ουτε με ενοχλει το μανεττινο εκει που ειναι ουτε τιποτα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • panos2171
                    panos2171 last edited by

                    Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:

                    Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.

                    Σε οδηγους αγωνων αναφερεσε υποθετω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • realzeus
                      realzeus last edited by

                      Πάνο οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα καθώς μπορείς να αλλάξεις την απόσβεση ανάλογα με τον δρόμο ή τη πίστα που κινείσαι. Από εκεί και πέρα θα μπορούσες να έχεις μια συμβατική ανάρτηση με ρυθμιση για πίστα αλλά στον δρόμο θα ήταν μαρτύριο μέχρι και επικίνδυνη, ενώ το ανάποδο θα συνέβαινε αν είχες μια ανάρτηση ρυθμισμένη για δρόμο και έμπαινες στη Monza. Θυμίζω εδώ ότι ο MS πρότεινε και έτσι η Ferrari έβαλε στην 430 Scuderia και σε όλες τις μετέπειτα Ferrari, ένα κουμπί που μαλάκωνε τις αναρτήσεις ακόμα και στην ρύθμιση RACE για να ακολουθούν καλύτερα το ανάγλυφο σε όχι και τόσο λείους δρόμους.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mikegr last edited by

                        Aλλωστε υπαρχουν πολλες Φερραρι οπως η 612 η 599 η 575 κλπ οι οποιες ειναι προσανατολισμενες στο να προσφερουν ανεση, δεν ειναι ολες σκληροπυρηνικες οπως η 458, οποτε μια ρυθμιζομενη αναρτηση επιβαλλεται. Αλλωστε θεωρω πλεον οτι ειναι κατι που στα ακριβα αυτοκινητα ειναι στανταρ πλεον, ποσο μαλλον σ αυτα που ειναι πανακριβα!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • panos2171
                          panos2171 last edited by

                          Tα ξερω τα πλεονεκτηματα της ρυθμιζομενης απλα την θεωρω αχρειαστη σε ενα τετοιο αυτοκινητο ποσο μαλλον στην F430 η οποια ειναι ανετοτατη αλλα ταυτοχρονα στις στροφες μπαινει τρενο.
                          Πιο χρησιμη ειναι μια τετοια αναρτηση σε ενα ''γηινο'' αυτοκινητο παρα στα σουπερκαρς.
                          Το θεμα της πιστας το ξαναλεω πως με αφηνει παγερα αδιαφορο ειδικα οταν βγαζουν εκδοση πιστας την οποια μαλιστα προσπαθουν να κανουν ποιο φιλικη για δημοσιο δρομο και ταυτοχρονα την εκδοση δρομου ποιο σκληρη για πιστα.Καπου δεν δενουν μεταξυ τους ολα αυτα.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • realzeus
                            realzeus last edited by

                            Σκέφτηκες ότι ο λόγος που η 430 είναι και σχετικά άνετη αλλά και τραίνο είναι οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της; Ακόμα και σε μια δεδομένη ρύθμιση, οι αισθητήρες του αυτοκινήτου διαβάζουν την τηλεμετρία του και ρυθμίζουν τις αναρτήσεις. Η διαφορά είναι ότι το εύρος των ρυθμίσεων αλλάζει από επιλογή σε επιλογή. Παραδείγματος χάρην, στο Μανετίνο στην θέση SPORT η ανάρτηση μπορεί να έχει ρύθμιση από το 1 ως το 5 και στο RACE από το 6 ως το 10. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν διαθέσιμο με μια νορμάλ ανάρτηση. Για αυτό οι παλιότερες Ferrari είτε θα ήταν κούτσουρα (F40) ή θα έπαιρναν κλίσεις (π.χ. Mondial T). Οι τωρινές απλά τα κάνουν και τα δύο και μάλιστα πολύ καλύτερα από τους προκατόχους τους!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • K
                              kikizas-grigoris last edited by

                              Ο χρήστης panos2171 έγραψε:

                              Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.

                              Σε οδηγους αγωνων αναφερεσε υποθετω.

                              Οχι, στον καθε 'ανησυχο' οδηγο αναφερομαι, που απλα εχει μια εστω μικρη εμπειρια με γρηγορα αυτοκινητα...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kikizas-grigoris last edited by

                                Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
                                Tα ξερω τα πλεονεκτηματα της ρυθμιζομενης απλα την θεωρω αχρειαστη σε ενα τετοιο αυτοκινητο ποσο μαλλον στην F430 η οποια ειναι ανετοτατη αλλα ταυτοχρονα στις στροφες μπαινει τρενο.
                                Πιο χρησιμη ειναι μια τετοια αναρτηση σε ενα ''γηινο'' αυτοκινητο παρα στα σουπερκαρς.
                                Το θεμα της πιστας το ξαναλεω πως με αφηνει παγερα αδιαφορο ειδικα οταν βγαζουν εκδοση πιστας την οποια μαλιστα προσπαθουν να κανουν ποιο φιλικη για δημοσιο δρομο και ταυτοχρονα την εκδοση δρομου ποιο σκληρη για πιστα.Καπου δεν δενουν μεταξυ τους ολα αυτα.

                                Εδω να αποσαφηνησουμε κατι. Καταρχας οπως ανεφερε και ο Realzeus, απο την 430 scuderia και επειτα, χρονικα, η ξεχωριστη ρυθμιση μεσω κουμπιου (ασχετου με το manettino) στην ρυθμιση της αναρτησης προσφερει ακομα περισσοτερα, ως προς τις δυνατοτητες-ανεση. Επιπροσθετως κατι που αρκετοι αψηφουν ή δεν γωριζουν ειναι οτι συνηθως τοσο απολυτα στημενα αυτοκινητα επιδοσεων, οπως φυσικα η 430 πχ, σε δρομους με συχνες κακοτεχνιες και ποικιλια ποιοτητας οδοστρωματος,
                                δεν μπορουν να περασουν σωστα, ή/και ακινδυνα, σε μεγαλο βαθμο/ποσοστο, την δυναμη τους στον δρομο, -ιδιαιτερα αφου εχουν 'μαζεψει' χλμ- εαν και οποτε χρειαστει, με την default, αρκετα σφιχτη ρυθμιση που διαθετουν, περα απο την οποια δυσαρεσκεια της μειωμενης ανεσης.
                                Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που εχουν βρεθει διαφορες, 'καρφωμενες' σε εξοδο απο καποια τουνελ, απο φαινομενικα ευκολες(?) καμπες με καποια κρυφη 'κοιλιτσα' του δρομου πανω σε κορυφη στροφης, η οποια στα πολλα χλμ με την στιγμιαια 'βυθιση' πολυ σφιχτων αμορτισερ, μπορει να απογειωσει με ασχημα επακολουθα, μια οποιαδηποτε αγωνιστικου χαρακτηρα κατασκευη οπως η Ferrari. Eκει ακριβως, ως ενα επιπροσθετο 'εργαλειο' ασφαλειας, -περα απο την καλοδεχουμενη αυξημενη ανεση- ερχεται το κουμπακι της διαβαθμισης αποσβεσης των αμορτισερ, το οποιο προσφερει την απαιτουμενη σταθεροτητα, χαρις την μεγαλυτερη ενδοτικοτητα-αποροφηση κακοτεχνιων, σε δρομους σαν αυτους που κυριως εχουμε, οταν κινειται απο σβελτα εως και πραγματικα γρηγορα, χωρις ωστοσω να μαλακωνει σε βαθμο που να αφηνει το αμαξωμα να 'χαζευει'-παιρνει κλισεις.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sv2 last edited by

                                  Μακράν η καλύτερη ρύθμιση στη Ελλάδα είναι η θέση WET όπου τα αμορτισέρ είναι μαλακά και επιτρέπουν το όχημα στο φρενάρισμα να μπρουμυτίζει ελαφρώς ώστε να μεταφέρεται βάρος μπροστά και να καθυστερεί να επέμβει το ABS όπου στους περισσότερους δρόμους της Β.ΕΛΛΑΔΑΣ στις άλλες θέσεις του magnettino έχεις μόνο ABS και καθόλου φρένο.....

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • J
                                    joe-bar-team last edited by

                                    Ο χρήστης sv2 έγραψε:
                                    Μακράν η καλύτερη ρύθμιση στη Ελλάδα είναι η θέση WET όπου τα αμορτισέρ είναι μαλακά και επιτρέπουν το όχημα στο φρενάρισμα να μπρουμυτίζει ελαφρώς ώστε να μεταφέρεται βάρος μπροστά και να καθυστερεί να επέμβει το ABS όπου στους περισσότερους δρόμους της Β.ΕΛΛΑΔΑΣ στις άλλες θέσεις του magnettino έχεις μόνο ABS και καθόλου φρένο.....

                                    οπως το έγραψες το χερουλάκι θα νομιζει κανείς οτι δουλεύει με μαγνήτες

                                    ήδη φαντάζομαι τις σελίδες επί σελίδων να προσπαθουν γυναίκες-παιδιά-μούμιες απο τους τάφους του γένους του Τουτανχαμόν να εξηγήσουν σε κάποιους ότι ουδεμία σχέση εχει με μαγνήτες το εν λόγω μπιχλιμπίδι

                                    'λες να μην ξέρει ο ίδιος ο κάτοχος - για να μην αναφερθώ στις έγκυρες πληροφορήσεις και έντυπα που 25 με 26 ώρες την ημέρα διαβάζω;;' κλπ κλπ

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      techadmin admin last edited by

                                      Το δίλλημα είναι, ABS ή φρένα? Τροφή για σκέψη...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        joe-bar-team last edited by

                                        ανάλογα ποιον ρωτάς.

                                        καταλαβαίνεις πού το παω...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Το πάω και παραπέρα, δισκόφρενα ή φρενάρισμα? (περισσότερη) τροφή για σκέψη..

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • J
                                            joe-bar-team last edited by

                                            μα γιατί ντε κ καλά πρεπει να φρενάρεις;

                                            τι αμερικανιά ειναι αυτη παλι;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 338
                                            • 339
                                            • 340
                                            • 341
                                            • 342
                                            • 579
                                            • 580
                                            • 340 / 580
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr