Ο χρήστης dstou έγραψε:
Χωρίς να έχω οδηγήσει Φερρρικό, ή οποιοδήποτε αντίστοιχό του, εκτιμώ ότι εκεί είναι που θα τη χρειαστείς τη διαφορά.
Kαι γω εκτιμω οτι μετα απο ενα διαστημα ειχε στανταρ τα κεραμικα φρενα αλλα και με τα απλα μια χαρα σταματουσε.
το κοινό της φερράρι είναι πλέον τεράστειο...
θες να έχεις επιλογές και για να μην σου σπάει την μέση στο πλ/το της ρώμης και για την ασφαλτο του φιοράνο...
επιλογές οδ/σης και για την παρίς χίλτον , και για τον Γ. Κίκιζα... (μην το πάρεις στραβά greg... )
τα παραπάνω που λες ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό για τις φερράρι...
Εχεις να επιλεξεις αναμεσα στην απλη και αγωνιστική εκδοση.
Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?
Εχω δει πολλα βιντεο...
+1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.
Δηλαδη σιγα σιγα θα μπορει να φτασει και τα ορια του αυτοκινητου??Γιατι με το πολυ υψηλες δυνατοτητες αυτο καταλαβαινω.