-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δε διαφωνω σ αυτα που λες Προεδρε και ουτε ειμαι κατα του manettino αλλα αντε και σκληριναν οι αναρτησεις τη διαφορα που θα τη δεις?? Και μη μου πεις στις λακουβες.
Σε μια αρ των
Nαι μονο που μιλαμε για διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.Στην ΑR εχει νοημα να αλλαξει γιατι μπορει να την κανει ποιο σπορ, να την πας ποιο γρηγορα και γενικα να σου δωσει αλλη σιγουρια και αισθηση.
Η Ferrari εξ αρχης αυτα θα στα δωσει, τη διαφορα μπορει να την καταλαβεις αλλα δεν θα τη χρειαστεις ποτε.Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Δε διαφωνω σ αυτα που λες Προεδρε και ουτε ειμαι κατα του manettino αλλα αντε και σκληριναν οι αναρτησεις τη διαφορα που θα τη δεις?? Και μη μου πεις στις λακουβες.
Σε μια αρ των
Nαι μονο που μιλαμε για διαφορετικης κατηγοριας αυτοκινητα.Στην ΑR εχει νοημα να αλλαξει γιατι μπορει να την κανει ποιο σπορ, να την πας ποιο γρηγορα και γενικα να σου δωσει αλλη σιγουρια και αισθηση.
Η Ferrari εξ αρχης αυτα θα στα δωσει, τη διαφορα μπορει να την καταλαβεις αλλα δεν θα τη χρειαστεις ποτε.το κοινό της φερράρι είναι πλέον τεράστειο...
θες να έχεις επιλογές και για να μην σου σπάει την μέση στο πλ/το της ρώμης και για την ασφαλτο του φιοράνο...
επιλογές οδ/σης και για την παρίς χίλτον , και για τον Γ. Κίκιζα... (μην το πάρεις στραβά greg... )
τα παραπάνω που λες ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό για τις φερράρι... -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Μεγάλη διαφορά επίσης κάνει το να έχεις ξεχάσει ανεβασμένο το χειρόφρενο.
Δεν .. Συνέχισε το μασημα ...
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Χωρίς να έχω οδηγήσει Φερρρικό, ή οποιοδήποτε αντίστοιχό του, εκτιμώ ότι εκεί είναι που θα τη χρειαστείς τη διαφορά. Γιατί το αυτοκίνητο να είναι πάντα απόλυτα σπορ? Τρέχεις πάντα σε πίστα? Οκ, τότε βάλτο στο ρέις και ξέχνατο εκεί.
Δεν χρειάζεσαι να πας πιο ήρεμα κάποια στιγμή, δεν πέφτεις πάνω σε βροχή ή πάγο? Δεν θες κάτι για κάθε μέρα χωρίς να κοψομεσιάζεσαι από τη λακκούβα? Με το ρέις θα τη βγάλεις και εκεί?
Ιδού λοιπόν οι διαφορετικές ρυθμίσεις με τα 'κουμπάκια' . Το φτιάχνεις έτσι όπως το θέλεις, έχεις αυτή τη δυνατότητα. Και είναι ΠΟΛΥ μεγάλο selling point αυτό.+1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Χωρίς να έχω οδηγήσει Φερρρικό, ή οποιοδήποτε αντίστοιχό του, εκτιμώ ότι εκεί είναι που θα τη χρειαστείς τη διαφορά.Kαι γω εκτιμω οτι μετα απο ενα διαστημα ειχε στανταρ τα κεραμικα φρενα αλλα και με τα απλα μια χαρα σταματουσε.
το κοινό της φερράρι είναι πλέον τεράστειο...
θες να έχεις επιλογές και για να μην σου σπάει την μέση στο πλ/το της ρώμης και για την ασφαλτο του φιοράνο...
επιλογές οδ/σης και για την παρίς χίλτον , και για τον Γ. Κίκιζα... (μην το πάρεις στραβά greg... )
τα παραπάνω που λες ισχύουν σε υπερθετικό βαθμό για τις φερράρι...Εχεις να επιλεξεις αναμεσα στην απλη και αγωνιστική εκδοση.
Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?
Εχω δει πολλα βιντεο...
+1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.
Δηλαδη σιγα σιγα θα μπορει να φτασει και τα ορια του αυτοκινητου??Γιατι με το πολυ υψηλες δυνατοτητες αυτο καταλαβαινω.
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εχεις διαβασει αναλυτικα σε καποιο σοβαρο εντυπο, τις λειτουργιες-χαρακτηριστικα που προσφερει το manettino, ή ακομα καλυτερα, εχεις οδηγησει καποια προσφατη Ferrari που να το εχει (430, 599, california με λιγοτερες μεν αλλα εντουτοις, υπαρκτες ενδιαμεσες επιλογες στο manettino αντι των υπολοιπων, κ.α) και διαπιστωσες οτι δεν θα το χρειαστεις ποτε?
Εχω δει πολλα βιντεο...
Προφανως και δεν προσφεραν επαρκη πληροφορηση τοτε, καθοτι σοβαρα reviews αναφερουν ξεκαθαρα ποσο αναγκαιο, χρησιμο, βοηθητικο ειναι το manettino, αναλογως με τις γνωσεις, διαθεσεις του οδηγου, αλλα και συνθηκες οδοστρωματος, ή/και καιρικες. Κατι που ακομα και σε συντομη οδηγικη γνωριμια, το διαπιστωσα και σε προσωπικο επιπεδο με μια F430.
+1000 σε ολα. Συν το οτι βοηθαει τον μη μυημενο, να περασει σταδιακα στις πολυ υψηλες δυνατοτητες του αυτοκινητου, γενικως, με την μεγαλυτερη δυνατη ασφαλεια.
Δηλαδη σιγα σιγα θα μπορει να φτασει και τα ορια του αυτοκινητου??Γιατι με το πολυ υψηλες δυνατοτητες αυτο καταλαβαινω.
Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.
Κατι επισης που διεπιστωσα και προσωπικα ηταν οτι, -σε αντιθεση πχ με τα απλα γνωστα συτηματα ESP, που ουσιαστικα σε προστατευουν απο λαθη, ειτε απροσεξιας, ειτε υπερβολικης αυτοπεποιθησης κτλ-, με αυτη την διαβαθμιση που παρεχεται, σε καποιες ρυθμισεις (λιγοτερο στην sport, περισσοτερο στην race) o διακριτικος τροπος επεμβασης, προστατευει στο λαθος αλλα παραλληλα, παρακινει και βοηθαει τον οδηγο να κινηθει με πιο σωστο-γρηγορο τροπο.
Τελος εαν θυμαμαι καλα, ειδικα το (τελευταιας διαβαθμισης, πριν την πληρη απενεργοποιηση) προγραμμα race, (στην F430 τουλαχιστον) ειναι τοσο απολυτα ρυθμισμενο, που σε εξαιρετικα σπανιες περιπτωσεις, ενας οδηγος, θα καταφερει να κινηθει γρηγοροτερα, εαν το απενεργοποιησει, συμφωνα με τα λεγομενα ξενων δοκιμαστων, και εαν δεν κανω λαθος, και της Ferrari. -
Διαβασε προσεκτικα απο αυτο εδω το ποστ viewtopic.php?f=15&t=20636&start=8760#p2381955
Μην μπλεκεις ESP και λοιπα ηλεκτρονικα βοηθηματα, αυτο που ειπα εγω ειναι πως δεν υπαρχει λογος οι αναρτησεις να ειναι ρυθμιζομενες.Ουτε με ενοχλει το μανεττινο εκει που ειναι ουτε τιποτα.
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.
Σε οδηγους αγωνων αναφερεσε υποθετω.
-
Πάνο οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις προσφέρουν πολλά πλεονεκτήματα καθώς μπορείς να αλλάξεις την απόσβεση ανάλογα με τον δρόμο ή τη πίστα που κινείσαι. Από εκεί και πέρα θα μπορούσες να έχεις μια συμβατική ανάρτηση με ρυθμιση για πίστα αλλά στον δρόμο θα ήταν μαρτύριο μέχρι και επικίνδυνη, ενώ το ανάποδο θα συνέβαινε αν είχες μια ανάρτηση ρυθμισμένη για δρόμο και έμπαινες στη Monza. Θυμίζω εδώ ότι ο MS πρότεινε και έτσι η Ferrari έβαλε στην 430 Scuderia και σε όλες τις μετέπειτα Ferrari, ένα κουμπί που μαλάκωνε τις αναρτήσεις ακόμα και στην ρύθμιση RACE για να ακολουθούν καλύτερα το ανάγλυφο σε όχι και τόσο λείους δρόμους.
-
Aλλωστε υπαρχουν πολλες Φερραρι οπως η 612 η 599 η 575 κλπ οι οποιες ειναι προσανατολισμενες στο να προσφερουν ανεση, δεν ειναι ολες σκληροπυρηνικες οπως η 458, οποτε μια ρυθμιζομενη αναρτηση επιβαλλεται. Αλλωστε θεωρω πλεον οτι ειναι κατι που στα ακριβα αυτοκινητα ειναι στανταρ πλεον, ποσο μαλλον σ αυτα που ειναι πανακριβα!
-
Tα ξερω τα πλεονεκτηματα της ρυθμιζομενης απλα την θεωρω αχρειαστη σε ενα τετοιο αυτοκινητο ποσο μαλλον στην F430 η οποια ειναι ανετοτατη αλλα ταυτοχρονα στις στροφες μπαινει τρενο.
Πιο χρησιμη ειναι μια τετοια αναρτηση σε ενα ''γηινο'' αυτοκινητο παρα στα σουπερκαρς.
Το θεμα της πιστας το ξαναλεω πως με αφηνει παγερα αδιαφορο ειδικα οταν βγαζουν εκδοση πιστας την οποια μαλιστα προσπαθουν να κανουν ποιο φιλικη για δημοσιο δρομο και ταυτοχρονα την εκδοση δρομου ποιο σκληρη για πιστα.Καπου δεν δενουν μεταξυ τους ολα αυτα. -
Σκέφτηκες ότι ο λόγος που η 430 είναι και σχετικά άνετη αλλά και τραίνο είναι οι ρυθμιζόμενες αναρτήσεις της; Ακόμα και σε μια δεδομένη ρύθμιση, οι αισθητήρες του αυτοκινήτου διαβάζουν την τηλεμετρία του και ρυθμίζουν τις αναρτήσεις. Η διαφορά είναι ότι το εύρος των ρυθμίσεων αλλάζει από επιλογή σε επιλογή. Παραδείγματος χάρην, στο Μανετίνο στην θέση SPORT η ανάρτηση μπορεί να έχει ρύθμιση από το 1 ως το 5 και στο RACE από το 6 ως το 10. Τίποτα από όλα αυτά δεν θα ήταν διαθέσιμο με μια νορμάλ ανάρτηση. Για αυτό οι παλιότερες Ferrari είτε θα ήταν κούτσουρα (F40) ή θα έπαιρναν κλίσεις (π.χ. Mondial T). Οι τωρινές απλά τα κάνουν και τα δύο και μάλιστα πολύ καλύτερα από τους προκατόχους τους!
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Εφοσον καταλαβαινει, αντιλαμβανεται καποια βασικα πραγματα στα της σβελτης εως και γρηγορης οδηγησης με γραμμες, και γενικοτερα σε γνωστα tips οπως πχ σχετικα αργη εισοδο στην εισοδο της στροφης και σταδιακα απο την κορυφη αυτης προς την εξοδο, περισσοτερο εως και φουλ γκαζι, με ταυτοχρονα γλυκο ανοιγμα τροχιας, θα μπορει να φτασει πολυ κοντα, ισως και στα ορια του αυτοκινητου, χωρις να ρισκαρει, απο πχ 'δαγκωμα ουρας', εξοδο, εως και την ακεραιοτητα του, σε πιθανο λαθος με αρκετα χλμ, με την βοηθεια των ηλεκτρονικων που εχουν διαβαθμιση ως προς την βοηθεια τους, μεσω του manettino.
Σε οδηγους αγωνων αναφερεσε υποθετω.
Οχι, στον καθε 'ανησυχο' οδηγο αναφερομαι, που απλα εχει μια εστω μικρη εμπειρια με γρηγορα αυτοκινητα...
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Tα ξερω τα πλεονεκτηματα της ρυθμιζομενης απλα την θεωρω αχρειαστη σε ενα τετοιο αυτοκινητο ποσο μαλλον στην F430 η οποια ειναι ανετοτατη αλλα ταυτοχρονα στις στροφες μπαινει τρενο.
Πιο χρησιμη ειναι μια τετοια αναρτηση σε ενα ''γηινο'' αυτοκινητο παρα στα σουπερκαρς.
Το θεμα της πιστας το ξαναλεω πως με αφηνει παγερα αδιαφορο ειδικα οταν βγαζουν εκδοση πιστας την οποια μαλιστα προσπαθουν να κανουν ποιο φιλικη για δημοσιο δρομο και ταυτοχρονα την εκδοση δρομου ποιο σκληρη για πιστα.Καπου δεν δενουν μεταξυ τους ολα αυτα.Εδω να αποσαφηνησουμε κατι. Καταρχας οπως ανεφερε και ο Realzeus, απο την 430 scuderia και επειτα, χρονικα, η ξεχωριστη ρυθμιση μεσω κουμπιου (ασχετου με το manettino) στην ρυθμιση της αναρτησης προσφερει ακομα περισσοτερα, ως προς τις δυνατοτητες-ανεση. Επιπροσθετως κατι που αρκετοι αψηφουν ή δεν γωριζουν ειναι οτι συνηθως τοσο απολυτα στημενα αυτοκινητα επιδοσεων, οπως φυσικα η 430 πχ, σε δρομους με συχνες κακοτεχνιες και ποικιλια ποιοτητας οδοστρωματος,
δεν μπορουν να περασουν σωστα, ή/και ακινδυνα, σε μεγαλο βαθμο/ποσοστο, την δυναμη τους στον δρομο, -ιδιαιτερα αφου εχουν 'μαζεψει' χλμ- εαν και οποτε χρειαστει, με την default, αρκετα σφιχτη ρυθμιση που διαθετουν, περα απο την οποια δυσαρεσκεια της μειωμενης ανεσης.
Δεν ειναι λιγες οι περιπτωσεις που εχουν βρεθει διαφορες, 'καρφωμενες' σε εξοδο απο καποια τουνελ, απο φαινομενικα ευκολες(?) καμπες με καποια κρυφη 'κοιλιτσα' του δρομου πανω σε κορυφη στροφης, η οποια στα πολλα χλμ με την στιγμιαια 'βυθιση' πολυ σφιχτων αμορτισερ, μπορει να απογειωσει με ασχημα επακολουθα, μια οποιαδηποτε αγωνιστικου χαρακτηρα κατασκευη οπως η Ferrari. Eκει ακριβως, ως ενα επιπροσθετο 'εργαλειο' ασφαλειας, -περα απο την καλοδεχουμενη αυξημενη ανεση- ερχεται το κουμπακι της διαβαθμισης αποσβεσης των αμορτισερ, το οποιο προσφερει την απαιτουμενη σταθεροτητα, χαρις την μεγαλυτερη ενδοτικοτητα-αποροφηση κακοτεχνιων, σε δρομους σαν αυτους που κυριως εχουμε, οταν κινειται απο σβελτα εως και πραγματικα γρηγορα, χωρις ωστοσω να μαλακωνει σε βαθμο που να αφηνει το αμαξωμα να 'χαζευει'-παιρνει κλισεις. -
Μακράν η καλύτερη ρύθμιση στη Ελλάδα είναι η θέση WET όπου τα αμορτισέρ είναι μαλακά και επιτρέπουν το όχημα στο φρενάρισμα να μπρουμυτίζει ελαφρώς ώστε να μεταφέρεται βάρος μπροστά και να καθυστερεί να επέμβει το ABS όπου στους περισσότερους δρόμους της Β.ΕΛΛΑΔΑΣ στις άλλες θέσεις του magnettino έχεις μόνο ABS και καθόλου φρένο.....
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
Μακράν η καλύτερη ρύθμιση στη Ελλάδα είναι η θέση WET όπου τα αμορτισέρ είναι μαλακά και επιτρέπουν το όχημα στο φρενάρισμα να μπρουμυτίζει ελαφρώς ώστε να μεταφέρεται βάρος μπροστά και να καθυστερεί να επέμβει το ABS όπου στους περισσότερους δρόμους της Β.ΕΛΛΑΔΑΣ στις άλλες θέσεις του magnettino έχεις μόνο ABS και καθόλου φρένο.....οπως το έγραψες το χερουλάκι θα νομιζει κανείς οτι δουλεύει με μαγνήτες
ήδη φαντάζομαι τις σελίδες επί σελίδων να προσπαθουν γυναίκες-παιδιά-μούμιες απο τους τάφους του γένους του Τουτανχαμόν να εξηγήσουν σε κάποιους ότι ουδεμία σχέση εχει με μαγνήτες το εν λόγω μπιχλιμπίδι
'λες να μην ξέρει ο ίδιος ο κάτοχος - για να μην αναφερθώ στις έγκυρες πληροφορήσεις και έντυπα που 25 με 26 ώρες την ημέρα διαβάζω;;' κλπ κλπ
-
Το δίλλημα είναι, ABS ή φρένα? Τροφή για σκέψη...
-
ανάλογα ποιον ρωτάς.
καταλαβαίνεις πού το παω...
-
Το πάω και παραπέρα, δισκόφρενα ή φρενάρισμα? (περισσότερη) τροφή για σκέψη..
-
μα γιατί ντε κ καλά πρεπει να φρενάρεις;
τι αμερικανιά ειναι αυτη παλι;
Ferrari Forum (aka REALZEUS' topic)