-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η πολυκαιρία είναι μεγάλος εχθρός. Ένα αυτοκίνητο με 200.000 σε 20 χρόνια θα βγάλει πολύ περισσότερα προβλήματα από ένα αυτοκίνητο με 200.000 χλμ σε 10 χρόνια!
Μα (το παραδειγμα) μιλαει για 200000 χιλιομετρα σε 2 χρονια, στην πολη ή περιαστικα
αν κανεις 200000 χιλιομετρα σε κανονικους ρυθμους, με τα ταξιδακια και τις βολτες μεσα τι να παθει το αυτοκινητο;
Το Βιταρα που αναφερω ποτε ποτε, εβγαλε προβλημα (καταλυτης) στα 4000000 χιλιομετρα και αφου τα τελευταια χρονια χρησιμοποιείτε σαν τρακτερ. Ηλεκτρικο δεν χαλασε τιποτα, δεν θυμαμαι αν αλλαξα καμια λαμπα.
Τι σε χαλάει δηλαδή σε μια υγραεριοκίνητη Mito 135 ίππων που θα κάνει κύκλους γύρω από την πετρελαιοκίνητη;
οπως σου ειπα τα μοντελα ειναι πολυ λιγα.
Προσωπικα δε θα με χαλουσε καθολου το συγκεκριμενο, αλλα πες οτι δεν θελω ιταλικο, θελω Γερμανικο ή Γιαπωνεζικο,
ή οτι θελω καποιο μεγαλο οικογενειακο, ή ενα 4Χ4βλεπεις οτι ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογές;
χωρια τα κλασσικα προβληματα του αεριου:
Αξιοπιστια (μη μου πεις για συγκριση μεταξυ της υγραεριοκίνητης Mito με την πετρελαιοκινητη)
πρατηρια ανεφοδιασμουνα βαλω και τη...ρεζερβα;
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Puntofato_ferto_parto όντως είναι μία επιλογή. Κρίμα να μην την έχουμε το 09 που αγοράζαμε.To '08 πάντως που πήρα το Panda 100 κοίταζα και το diesel. Καμία σχέση.
Σήμερα πάντως θα κοίταζα και το Clio, αλλά η αγορά του αυτοκινήτου δεν έχει καμία σχέση με τότε...
_
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Η πολυκαιρία είναι μεγάλος εχθρός. Ένα αυτοκίνητο με 200.000 σε 20 χρόνια θα βγάλει πολύ περισσότερα προβλήματα από ένα αυτοκίνητο με 200.000 χλμ σε 10 χρόνια!
Μα (το παραδειγμα) μιλαει για 200000 χιλιομετρα σε 2 χρονια, στην πολη ή περιαστικα
αν κανεις 200000 χιλιομετρα σε κανονικους ρυθμους, με τα ταξιδακια και τις βολτες μεσα τι να παθει το αυτοκινητο;
Το Βιταρα που αναφερω ποτε ποτε, εβγαλε προβλημα (καταλυτης) στα 4000000 χιλιομετρα και αφου τα τελευταια χρονια χρησιμοποιείτε σαν τρακτερ. Ηλεκτρικο δεν χαλασε τιποτα, δεν θυμαμαι αν αλλαξα καμια λαμπα.
Τι σε χαλάει δηλαδή σε μια υγραεριοκίνητη Mito 135 ίππων που θα κάνει κύκλους γύρω από την πετρελαιοκίνητη;
οπως σου ειπα τα μοντελα ειναι πολυ λιγα.
Προσωπικα δε θα με χαλουσε καθολου το συγκεκριμενο, αλλα πες οτι δεν θελω ιταλικο, θελω Γερμανικο ή Γιαπωνεζικο,
ή οτι θελω καποιο μεγαλο οικογενειακο, ή ενα 4Χ4βλεπεις οτι ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογές;
χωρια τα κλασσικα προβληματα του αεριου:
Αξιοπιστια (μη μου πεις για συγκριση μεταξυ της υγραεριοκίνητης Mito με την πετρελαιοκινητη)
πρατηρια ανεφοδιασμουνα βαλω και τη...ρεζερβα;
Η αστική μετακίνηση είναι όντως επιβαρυντική.
Για την αξιοπιστία του υγραεριοκίνητου όμως, από τη στιγμή που είναι εργοστασιακό περιμένω ίδια αξιοπιστία με ένα βενζινοκίνητο ή ένα ντίζελ.
-
Για να μην γράφουμε βλακείες λοιπόν παραδείγματα θα είναι οι κάτοχοι diesel που τα έχουν σαν ΙΧ και όχι ταξί.
Εγώ πήρα το Panda το 2006 και μέχρι στιγμής δεν έχει ανάψει ούτε μία φορά κάποιο λαμπάκι για πρόβλημα σε κανένα σύστημα του οχήματος και έβαζα πετρέλαιο από όπου να'ναι.
Το Punto είναι 2007 πρώτη άδεια και του έκανα σε 19μήνες κοντά 70000χλμ και δεν έχει χαλάσει τίποτα (συνολικά έχει 185000χλμ).
Ο elvet πχ έχει πολύ παραπάνω και εκτός από μία πυράκτωση δεν έχει τίποτα το δικό του.
Να σημειώσουμε δε ότι η συγκεκριμένη μηχανή μέχρι τα 20000χλμ (αλλαγή σε αλλαγή) τουλάχιστον δεν τσιμπάει ούτε σταγόνα λαδάκι.Άρα κάλλιστα μπορώ να προτείνω αυτή τη μηχανή σε κάποιον που ενδιαφέρεται για κάτι που θα του δώσει πίσω τα λεφτά του είτε σαν αξιοπιστία είτε σαν οικονομία σε σέρβις και καύσιμα είτε σαν αξία μεταπώλησης.
-
Καταρχήν πουντοφατο, μην φανατίζεσαι ως κάτοχος ντίζελ. Αναφέρω ξεκάθαρα ότι αν το 09 δεν υπήρχε η απαγόρευση θα είχα αγοράσει κι εγώ ντίζελ οπότε μην τρελένεσαι.
Μετά απάντησα με φημολογία στην φημολογία φίλου για αναξιοπιστία των υγραεριοκίνητων. Δεν είπα ότι το ντίζελ του ταρίφα είναι δείγμα για ασφαλή συμπεράσματα όπως δεν είναι γενικά και αόριστα και για το υγραέριο ειδικά στα 5ης γενιάς. (στις αρχές υπήρχαν αλλά πλέον έχει στρώσει το πράγμα)
Το μεγάλο πρόβλημα των ντίζελ είναι το κακό ελληνικό πετρέλαιο και το κόστος επισκευής μετέπειτα για να αποκαταστήσεις την βλάβη. Ξανατονίζω ότι πλέον δεν εγκρίνονται σχεδόν για κανέναν δάνεια για αγορά αυτοκινήτου ούτε ο έλληνας έχει ψυχολογία για να σκάσει μετρητό ειδικά όταν τα ντίζελ είναι κ κατά 10-15% ακριβότερα! Για αυτούς ΜΟΝΗ λύση είναι η μετατροπή σε υγραέριο. Αναμφισβήτητο . & - Οτι κινηθεί imo θα κινηθεί στα επαγγελματικά.
edit: ορθογραφικό λάθος
-
Εχθές πάντως έπεσα σε μία E - classe EuroΧ (προηγούμενης γενεάς) με ένα ντουμάνι από πίσω σαν Ikarus ένα πράγμα....
Το πρόβλημα είναι ότι με τους εξωφρενικούς φόρους στα καύσιμα τα οφέλη από τη λαθρεμπορία είναι τέτοια που κάποιοι θα θησαυρίσουν πολύ γρήγορα και πολλοί θα πληγούν ανεπανόρθωτα.
Είναι μεγάλο θέμα η εμπιστοσύνη στον βενζίνα σου. Αλλά εν τοις πράγμασι δεν θα μπορείς πάντα να ανεφοδιάζεσαι από εκεί. Και όπως φαίνεται η λύδια λίθος είναι η πλήρης εξίσωση των φόρων κίνησης και θέρμανσης με αντίστοιχη εξίσωση του καυσίμου ως χημική σύσταση. Το αν γίνεται είναι θέμα βούλησης.
Γιατί τη λαθρεμπορία δεν μπορείς να την χτυπήσεις εύκολα. Ειδικά όταν σαν κράτος έχεις φροντίσει συστηματικά να αποδομήσεις το σύνολο των ελεγκτικών σου μηχανισμών.
-
Ολοσέλιδη καταχώρηση της Ρενώ σε μεγάλη εφημερίδα. Το ντιζελάμαξο ανάμεσα σε καταπράσινα λιβάδια, και το ευφυολόγημα του διαφημιστή λέει ότι 'τώρα η αγάπη για το περιβάλλον είναι στον ίδιο δρόμο με το συμφέρον σας'.
Θα γίνει του (αργού) πετρελαίου το ανάγνωσμα το 2012. -
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Ολοσέλιδη καταχώρηση της Ρενώ σε μεγάλη εφημερίδα. Το ντιζελάμαξο ανάμεσα σε καταπράσινα λιβάδια, και το ευφυολόγημα του διαφημιστή λέει ότι 'τώρα η αγάπη για το περιβάλλον είναι στον ίδιο δρόμο με το συμφέρον σας'.
Θα γίνει του (αργού) πετρελαίου το ανάγνωσμα το 2012.Ε ρε τι θα ακούσουμε και θα διαβάσουμε!!!
-
Από τον άλλο μήνα θα αρχίσω να ξαναγοράζω περιοδικά αυτοκινήτου, είναι να χαθούν τέτοια επικά άρθρα και τίτλοι που θα πέσουν για την άρση της απαγόρευσης?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Από τον άλλο μήνα θα αρχίσω να ξαναγοράζω περιοδικά αυτοκινήτου, είναι να χαθούν τέτοια επικά άρθρα και τίτλοι που θα πέσουν για την άρση της απαγόρευσης? -
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Ολοσέλιδη καταχώρηση της Ρενώ σε μεγάλη εφημερίδα. Το ντιζελάμαξο ανάμεσα σε καταπράσινα λιβάδια, και το ευφυολόγημα του διαφημιστή λέει ότι 'τώρα η αγάπη για το περιβάλλον είναι στον ίδιο δρόμο με το συμφέρον σας'.
Θα γίνει του (αργού) πετρελαίου το ανάγνωσμα το 2012.Ε ρε τι θα ακούσουμε και θα διαβάσουμε!!!
και τουφααα το ντουμανιι!! http://www.youtube.com/watch?v=nGnbXqvG9Mo
-
το οτι το - ασυντηρητο - δηλητηριο δεν το βλεπεις δε σημαινει οτι δεν υπαρχει....
-
Βαλτε την μυτη σε μια εξατμιση βενζινοκινητου και σε μια ντιζελ,αμα αντεξετε περισσοτερο στην βενζινα ,να μου τρυπησετε την μυτη.
-
Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για τα diesel αλλά ένα τέτοιο δε θα με χάλαγε καθόλου.
Το 3.0 BiTDI, ε... των 313 ίππων, 650Nm ροπής, 0-62mph σε 5.3 secs και 6,4lt/100 μικτής κατανάλωσης
-
Θυμάμαι άρθρο σε γαλλικό περιοδικό Porsche: 'Ντήζελ, σ' ευχαριστώ για τη σωτηρία του Πλανήτη, και για τον καρκίνο της κόρης μου'
-
θα πεθάνουμε από τα αμέτρητα πετρέλαια...
μέχρι να καταλάβει ο αδαής ελ το κακό που έγινε θα είναι αργά... με τις υγείες μας...
-
Πάντως εγώ άμα ήμουνα λαμογιοβενζινάς, θα έκανα τα πάντα να μην επιτραπεί. Δε φτάνει που οι πωλήσεις είναι κάτω 30% και τα βερεσέδια πάνε σύγνεφο, τώρα με το πετρέλαιο μακροπρόθεσμα θα μειωθεί κι άλλο η κατανάλωση αφού καίνε λιγότερα λίτρα από τα βενζινοκίνητα για το ίδιο μεταφορικό έργο. Καπάκια αύριο και τα ηλεκτρικά/υβριβικά άμα σηκώσουν κεφάλι, το χάσαμε το κορμί πατριώτη.
Και ρυπαίνουν και το περιβάλλον...
-
Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
Βαλτε την μυτη σε μια εξατμιση βενζινοκινητου και σε μια ντιζελ,αμα αντεξετε περισσοτερο στην βενζινα ,να μου τρυπησετε την μυτη.Πίσω από καινούρια ντίζελ, δεν αντέχεις όταν πατάνε στις ανηφοριές. Στα βενζινοκίνητα δεν υπάρχει καμία ενόχληση!
-
Ο χρήστης Coyot έγραψε:
Θυμάμαι άρθρο σε γαλλικό περιοδικό Porsche: 'Ντήζελ, σ' ευχαριστώ για τη σωτηρία του Πλανήτη, και για τον καρκίνο της κόρης μου'Εγώ το έχω πει... μεγαλύτερος αλήτης δεν πέρασε από αυτόν τον πλανήτη!
-
θέλω να δω σε πόσες ημέρες το ντίζελ θα φτάσει την τιμή της βενζίνης. εγώ αν σκεφτόμουν για ντιζελ, θα υπολόγιζα με αυτή την τιμή την απόσβεση!
νομίζω τώρα έχουν 15 λεπτά διαφορά?
τα μπουρδέλα τα φορτηγάκια κ φορτηγά που κυκλοφορούν κ μας ντουμανιάζουν, δεν περνάνε κτεο ρε παιδιά? δε μετράνε τη κάπνα?
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;