Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;
    • 1
    • 2
    • 95
    • 96
    • 97
    • 98
    • 99
    • 117
    • 118
    • 97 / 118
    Περί αυτοκίνησης
    316
    2359
    4156
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bebes last edited by

      Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

      Η πολυκαιρία είναι μεγάλος εχθρός. Ένα αυτοκίνητο με 200.000 σε 20 χρόνια θα βγάλει πολύ περισσότερα προβλήματα από ένα αυτοκίνητο με 200.000 χλμ σε 10 χρόνια!

      Μα (το παραδειγμα) μιλαει για 200000 χιλιομετρα σε 2 χρονια, στην πολη ή περιαστικα

      αν κανεις 200000 χιλιομετρα σε κανονικους ρυθμους, με τα ταξιδακια και τις βολτες μεσα τι να παθει το αυτοκινητο;

      Το Βιταρα που αναφερω ποτε ποτε, εβγαλε προβλημα (καταλυτης) στα 4000000 χιλιομετρα και αφου τα τελευταια χρονια χρησιμοποιείτε σαν τρακτερ. Ηλεκτρικο δεν χαλασε τιποτα, δεν θυμαμαι αν αλλαξα καμια λαμπα.

      Τι σε χαλάει δηλαδή σε μια υγραεριοκίνητη Mito 135 ίππων που θα κάνει κύκλους γύρω από την πετρελαιοκίνητη;

      οπως σου ειπα τα μοντελα ειναι πολυ λιγα.
      Προσωπικα δε θα με χαλουσε καθολου το συγκεκριμενο, αλλα πες οτι δεν θελω ιταλικο, θελω Γερμανικο ή Γιαπωνεζικο,
      ή οτι θελω καποιο μεγαλο οικογενειακο, ή ενα 4Χ4

      βλεπεις οτι ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογές;

      χωρια τα κλασσικα προβληματα του αεριου:
      Αξιοπιστια (μη μου πεις για συγκριση μεταξυ της υγραεριοκίνητης Mito με την πετρελαιοκινητη)
      πρατηρια ανεφοδιασμου

      να βαλω και τη...ρεζερβα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • kubiak
        kubiak last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        Puntofato_ferto_parto όντως είναι μία επιλογή. Κρίμα να μην την έχουμε το 09 που αγοράζαμε.

        To '08 πάντως που πήρα το Panda 100 κοίταζα και το diesel. Καμία σχέση.

        Σήμερα πάντως θα κοίταζα και το Clio, αλλά η αγορά του αυτοκινήτου δεν έχει καμία σχέση με τότε...

        _

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Ο χρήστης bebes έγραψε:

          Η πολυκαιρία είναι μεγάλος εχθρός. Ένα αυτοκίνητο με 200.000 σε 20 χρόνια θα βγάλει πολύ περισσότερα προβλήματα από ένα αυτοκίνητο με 200.000 χλμ σε 10 χρόνια!

          Μα (το παραδειγμα) μιλαει για 200000 χιλιομετρα σε 2 χρονια, στην πολη ή περιαστικα

          αν κανεις 200000 χιλιομετρα σε κανονικους ρυθμους, με τα ταξιδακια και τις βολτες μεσα τι να παθει το αυτοκινητο;

          Το Βιταρα που αναφερω ποτε ποτε, εβγαλε προβλημα (καταλυτης) στα 4000000 χιλιομετρα και αφου τα τελευταια χρονια χρησιμοποιείτε σαν τρακτερ. Ηλεκτρικο δεν χαλασε τιποτα, δεν θυμαμαι αν αλλαξα καμια λαμπα.

          Τι σε χαλάει δηλαδή σε μια υγραεριοκίνητη Mito 135 ίππων που θα κάνει κύκλους γύρω από την πετρελαιοκίνητη;

          οπως σου ειπα τα μοντελα ειναι πολυ λιγα.
          Προσωπικα δε θα με χαλουσε καθολου το συγκεκριμενο, αλλα πες οτι δεν θελω ιταλικο, θελω Γερμανικο ή Γιαπωνεζικο,
          ή οτι θελω καποιο μεγαλο οικογενειακο, ή ενα 4Χ4

          βλεπεις οτι ειναι πολυ περιορισμενες οι επιλογές;

          χωρια τα κλασσικα προβληματα του αεριου:
          Αξιοπιστια (μη μου πεις για συγκριση μεταξυ της υγραεριοκίνητης Mito με την πετρελαιοκινητη)
          πρατηρια ανεφοδιασμου

          να βαλω και τη...ρεζερβα;

          Η αστική μετακίνηση είναι όντως επιβαρυντική.

          Για την αξιοπιστία του υγραεριοκίνητου όμως, από τη στιγμή που είναι εργοστασιακό περιμένω ίδια αξιοπιστία με ένα βενζινοκίνητο ή ένα ντίζελ.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • P
            puntofato last edited by

            Για να μην γράφουμε βλακείες λοιπόν παραδείγματα θα είναι οι κάτοχοι diesel που τα έχουν σαν ΙΧ και όχι ταξί.

            Εγώ πήρα το Panda το 2006 και μέχρι στιγμής δεν έχει ανάψει ούτε μία φορά κάποιο λαμπάκι για πρόβλημα σε κανένα σύστημα του οχήματος και έβαζα πετρέλαιο από όπου να'ναι.
            Το Punto είναι 2007 πρώτη άδεια και του έκανα σε 19μήνες κοντά 70000χλμ και δεν έχει χαλάσει τίποτα (συνολικά έχει 185000χλμ).
            Ο elvet πχ έχει πολύ παραπάνω και εκτός από μία πυράκτωση δεν έχει τίποτα το δικό του.
            Να σημειώσουμε δε ότι η συγκεκριμένη μηχανή μέχρι τα 20000χλμ (αλλαγή σε αλλαγή) τουλάχιστον δεν τσιμπάει ούτε σταγόνα λαδάκι.

            Άρα κάλλιστα μπορώ να προτείνω αυτή τη μηχανή σε κάποιον που ενδιαφέρεται για κάτι που θα του δώσει πίσω τα λεφτά του είτε σαν αξιοπιστία είτε σαν οικονομία σε σέρβις και καύσιμα είτε σαν αξία μεταπώλησης.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • elteo
              elteo last edited by

              Καταρχήν πουντοφατο, μην φανατίζεσαι ως κάτοχος ντίζελ. Αναφέρω ξεκάθαρα ότι αν το 09 δεν υπήρχε η απαγόρευση θα είχα αγοράσει κι εγώ ντίζελ οπότε μην τρελένεσαι.

              Μετά απάντησα με φημολογία στην φημολογία φίλου για αναξιοπιστία των υγραεριοκίνητων. Δεν είπα ότι το ντίζελ του ταρίφα είναι δείγμα για ασφαλή συμπεράσματα όπως δεν είναι γενικά και αόριστα και για το υγραέριο ειδικά στα 5ης γενιάς. (στις αρχές υπήρχαν αλλά πλέον έχει στρώσει το πράγμα)

              Το μεγάλο πρόβλημα των ντίζελ είναι το κακό ελληνικό πετρέλαιο και το κόστος επισκευής μετέπειτα για να αποκαταστήσεις την βλάβη. Ξανατονίζω ότι πλέον δεν εγκρίνονται σχεδόν για κανέναν δάνεια για αγορά αυτοκινήτου ούτε ο έλληνας έχει ψυχολογία για να σκάσει μετρητό ειδικά όταν τα ντίζελ είναι κ κατά 10-15% ακριβότερα! Για αυτούς ΜΟΝΗ λύση είναι η μετατροπή σε υγραέριο. Αναμφισβήτητο . & - Οτι κινηθεί imo θα κινηθεί στα επαγγελματικά.

              edit: ορθογραφικό λάθος

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • C
                christos-dimou last edited by

                Εχθές πάντως έπεσα σε μία E - classe EuroΧ (προηγούμενης γενεάς) με ένα ντουμάνι από πίσω σαν Ikarus ένα πράγμα....

                Το πρόβλημα είναι ότι με τους εξωφρενικούς φόρους στα καύσιμα τα οφέλη από τη λαθρεμπορία είναι τέτοια που κάποιοι θα θησαυρίσουν πολύ γρήγορα και πολλοί θα πληγούν ανεπανόρθωτα.

                Είναι μεγάλο θέμα η εμπιστοσύνη στον βενζίνα σου. Αλλά εν τοις πράγμασι δεν θα μπορείς πάντα να ανεφοδιάζεσαι από εκεί. Και όπως φαίνεται η λύδια λίθος είναι η πλήρης εξίσωση των φόρων κίνησης και θέρμανσης με αντίστοιχη εξίσωση του καυσίμου ως χημική σύσταση. Το αν γίνεται είναι θέμα βούλησης.

                Γιατί τη λαθρεμπορία δεν μπορείς να την χτυπήσεις εύκολα. Ειδικά όταν σαν κράτος έχεις φροντίσει συστηματικά να αποδομήσεις το σύνολο των ελεγκτικών σου μηχανισμών.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  dstou last edited by

                  Ολοσέλιδη καταχώρηση της Ρενώ σε μεγάλη εφημερίδα. Το ντιζελάμαξο ανάμεσα σε καταπράσινα λιβάδια, και το ευφυολόγημα του διαφημιστή λέει ότι 'τώρα η αγάπη για το περιβάλλον είναι στον ίδιο δρόμο με το συμφέρον σας'.
                  Θα γίνει του (αργού) πετρελαίου το ανάγνωσμα το 2012.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • realzeus
                    realzeus last edited by

                    Ο χρήστης dstou έγραψε:
                    Ολοσέλιδη καταχώρηση της Ρενώ σε μεγάλη εφημερίδα. Το ντιζελάμαξο ανάμεσα σε καταπράσινα λιβάδια, και το ευφυολόγημα του διαφημιστή λέει ότι 'τώρα η αγάπη για το περιβάλλον είναι στον ίδιο δρόμο με το συμφέρον σας'.
                    Θα γίνει του (αργού) πετρελαίου το ανάγνωσμα το 2012.

                    Ε ρε τι θα ακούσουμε και θα διαβάσουμε!!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Από τον άλλο μήνα θα αρχίσω να ξαναγοράζω περιοδικά αυτοκινήτου, είναι να χαθούν τέτοια επικά άρθρα και τίτλοι που θα πέσουν για την άρση της απαγόρευσης?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        octavia699 last edited by

                        Ο χρήστης dstou έγραψε:
                        Από τον άλλο μήνα θα αρχίσω να ξαναγοράζω περιοδικά αυτοκινήτου, είναι να χαθούν τέτοια επικά άρθρα και τίτλοι που θα πέσουν για την άρση της απαγόρευσης?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • I
                          iroc last edited by

                          Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:

                          Ολοσέλιδη καταχώρηση της Ρενώ σε μεγάλη εφημερίδα. Το ντιζελάμαξο ανάμεσα σε καταπράσινα λιβάδια, και το ευφυολόγημα του διαφημιστή λέει ότι 'τώρα η αγάπη για το περιβάλλον είναι στον ίδιο δρόμο με το συμφέρον σας'.
                          Θα γίνει του (αργού) πετρελαίου το ανάγνωσμα το 2012.

                          Ε ρε τι θα ακούσουμε και θα διαβάσουμε!!!

                          και τουφααα το ντουμανιι!! http://www.youtube.com/watch?v=nGnbXqvG9Mo

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • F
                            fokion_sportage last edited by

                            το οτι το - ασυντηρητο - δηλητηριο δεν το βλεπεις δε σημαινει οτι δεν υπαρχει....

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • C
                              christoss8 last edited by

                              Βαλτε την μυτη σε μια εξατμιση βενζινοκινητου και σε μια ντιζελ,αμα αντεξετε περισσοτερο στην βενζινα ,να μου τρυπησετε την μυτη.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • scotch
                                scotch last edited by

                                Δεν ξέρω τι λέτε εσείς για τα diesel αλλά ένα τέτοιο δε θα με χάλαγε καθόλου.

                                Το 3.0 BiTDI, ε... των 313 ίππων, 650Nm ροπής, 0-62mph σε 5.3 secs και 6,4lt/100 μικτής κατανάλωσης

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  coyot last edited by

                                  Θυμάμαι άρθρο σε γαλλικό περιοδικό Porsche: 'Ντήζελ, σ' ευχαριστώ για τη σωτηρία του Πλανήτη, και για τον καρκίνο της κόρης μου'

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • R
                                    red_monster last edited by

                                    θα πεθάνουμε από τα αμέτρητα πετρέλαια...

                                    μέχρι να καταλάβει ο αδαής ελ το κακό που έγινε θα είναι αργά... με τις υγείες μας...

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • D
                                      dstou last edited by

                                      Πάντως εγώ άμα ήμουνα λαμογιοβενζινάς, θα έκανα τα πάντα να μην επιτραπεί. Δε φτάνει που οι πωλήσεις είναι κάτω 30% και τα βερεσέδια πάνε σύγνεφο, τώρα με το πετρέλαιο μακροπρόθεσμα θα μειωθεί κι άλλο η κατανάλωση αφού καίνε λιγότερα λίτρα από τα βενζινοκίνητα για το ίδιο μεταφορικό έργο. Καπάκια αύριο και τα ηλεκτρικά/υβριβικά άμα σηκώσουν κεφάλι, το χάσαμε το κορμί πατριώτη.

                                      Και ρυπαίνουν και το περιβάλλον...

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • realzeus
                                        realzeus last edited by

                                        Ο χρήστης ΧρηστοςΣ8 έγραψε:
                                        Βαλτε την μυτη σε μια εξατμιση βενζινοκινητου και σε μια ντιζελ,αμα αντεξετε περισσοτερο στην βενζινα ,να μου τρυπησετε την μυτη.

                                        Πίσω από καινούρια ντίζελ, δεν αντέχεις όταν πατάνε στις ανηφοριές. Στα βενζινοκίνητα δεν υπάρχει καμία ενόχληση!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Ο χρήστης Coyot έγραψε:
                                          Θυμάμαι άρθρο σε γαλλικό περιοδικό Porsche: 'Ντήζελ, σ' ευχαριστώ για τη σωτηρία του Πλανήτη, και για τον καρκίνο της κόρης μου'

                                          Εγώ το έχω πει... μεγαλύτερος αλήτης δεν πέρασε από αυτόν τον πλανήτη!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            θέλω να δω σε πόσες ημέρες το ντίζελ θα φτάσει την τιμή της βενζίνης. εγώ αν σκεφτόμουν για ντιζελ, θα υπολόγιζα με αυτή την τιμή την απόσβεση!
                                            νομίζω τώρα έχουν 15 λεπτά διαφορά?
                                            τα μπουρδέλα τα φορτηγάκια κ φορτηγά που κυκλοφορούν κ μας ντουμανιάζουν, δεν περνάνε κτεο ρε παιδιά? δε μετράνε τη κάπνα?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 95
                                            • 96
                                            • 97
                                            • 98
                                            • 99
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 97 / 118
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr