Sep 21, 2002, 8:09 PM

Tεχνολογια δεν ειναι να κανεις ενα κινιτηρα να δουλευει σα τροχακι!!ο ιδανικος κινιτηρας αποδιδει μια επιπεδη καμπυλη ροπης απο χαμηλα και αισθανεσαι το τραβηγμα του απο το ρελαντι.ειναι η φιλοσοφια που κανει τα μοτερ αξιοπιστα και με μεγαλη ευελιξια στο tuning και πανω απ ολα με εργοστασιακες προδιαγραφες.πιοια συγκριση μπορει να γινει με τα ιερα τερατα του γκρουπ VAG?εργοστασιακες ιποδυναμεις που αποδιδουν απ το ρελαντι κι οσο αναφορα την αξιοπιστια?ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΤΡΩΤΑ!!αν δε τα συγκρινουμε και σε επιμερους τομεις οπως φρενα αναρτησεις πλαισιο κλπ εκει επικρατει το χαος.Α3 λοιπον η GOLF 1.8T!τωρα το αν ειναι υπερτροφοδοτουμενα αυτο εγγειτε στην ιδισυγκρασια του καθε κατασκευαστη.ετσι δεν ειναι?αλογα λοιπον βγαζει και ο πιο ασχετος tuning.το προβλημα ειναι να κανεις το μοτερ να δουλεβει ΓΡΑΜΙΚΑ και οχι με τρυκ. VW MOTORSPORT POWER