-
Γνώμες και σχόλια για το συγκεκριμένο μοντέλο?
-
Γνώμες και σχόλια για το συγκεκριμένο μοντέλο?
-
Γνώμες και σχόλια για το συγκεκριμένο μοντέλο?
-
Pistevw oti einai 'dixasmenh' proswpikothta!!!
Exei plaisio kai anarthseis gia autokinhto GT/magalou tourismou, alla kinhthra GTi. Kapou pisteuw oti ta mperdepsane sthn Toyota, me auto to montelo
-
Το T-Sport θα το χαρακτηριζα σχεδον τιμιο αμαξι.Το βασικο κακο του ειναι κατα την γνωμη μου οτι το vvtl-i point βρισκεται σε καπως υψηλο φασμα στροφων και για να το πηγαινεις τιμια χρειαζεται να το κρατας στα ψηλα πραγμα δυσκολο και κουραστικο.Εγω παντως σε αυτην την κατηγορια θα προτεινα τη hona civic type-r,μπορει να ειναι λιγο πιο ακριβο αλλα αξιζει και με το παραπανω αυτην την διαφορα χρηματων,ασε που τωρα με την καταργηση των τεκμηριων μεχρι 2000cc δε θα εχεις κανενα προβλημα!
Υ.Γ:Ρε παιδια που ειναι ο gavriil1 να γραψει κανα καλο τεχνικο thread για να γινει και καμια αξιολογη συζητηση! -
Το βασικο κακο του ειναι κατα την γνωμη μου οτι το vvtl-i point βρισκεται σε καπως υψηλο φασμα στροφων και για να το πηγαινεις τιμια χρειαζεται να το κρατας στα ψηλα πραγμα δυσκολο και κουραστικο.
Μάλλον ανάποδα τα λές. Αυτό που περιγράφεις όχι μόνο δέν είναι κακό,
αλλά είναι δώρο Θεού.Το VVTL-i το χρειάζεσαι για εκρηκτικές επιδόσεις.
Οταν παίζει κανείς με το αυτοκίνητο, πρέπει να εκμεταλεύεται την μέγιστη
δύναμη, που αυτό διαθέτει.
Οσο περισσότερες οι στροφές του κινητήρα, τόσο μεγαλύτερη η ασφάλεια,
που σου παρέχει το αυτοκίνητο.
Διότι μπορείς να εκμεταλευτείς τις χαμηλότερες σχέσεις στο κιβώτιο.
Πώς να το κάνουμε. Μια στροφή καρμανιόλα μπορεί να σηκώσει 40 με 3η
στο κιβώτιο ή 100 με 2α !Πολλοί δέν έχουν καταλάβει οτι ένα τέτοιο σύνολο κινητήρα-κιβωτίου,
νικάει κατά κράτος ένα super πακέτο ανάρτησης-ελαστικών-πλαισίου.Απο το γεγονός οτι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε να δουλεύει... ψηλά,
θα έπρεπε να καταλάβεις οτι ΑΞΙΖΕΙ τα λεφτά του.
Γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας εκτός των άλλων δέν σπάει. Αντίθετα
σπάνε οι οδηγάρες -τρομάρα τους- , διότι κουράζονται...Μακάρι, όλοι οι κινητήρες των GTi αυτοκινήτων να ήταν σχεδιασμένοι
όπως στο Corolla VVTL-i και πολύ περισσότερο όπως στην Celica 192 PS
και στο Honda S2000. -
εχω μια απλη ερωτηση:
Δεν ειναι καλυτερα να εχεις εναν κινητηρα που να εχει δυναμη και ροπη απο τις 2.000-8.000, απο το να εχεις εναν που ειναι ψοφιος κατω απο τις 6.000 και τα δινει ολα μεσα σε 2.000 στροφες????
Φιλε μου ο συγκεκριμενος κινητηρας δε μπορει να συγκριθει σε τιποτα με το καταπληκτικο μοτερ του civic TypeR ή πχ με αυτον του Leon 1.8 210ps...
ολοι μπορουν να βγαλουν αλογα απο ενα μοτερ που εχει ωφελιμη περιοχη 2.000 στροφες, η μαγκια ειναι να βγαλεις αλογα απο ενα μοτερ που δουλευει το ιδιο καλα απο το ρελαντι μεχρι το κοφτη
-
Δεν ειναι καλυτερα να εχεις εναν κινητηρα που να εχει δυναμη και ροπη
απο τις 2.000-8.000, απο το να εχεις εναν που ειναι ψοφιος κατω απο τις
6.000 και τα δινει ολα μεσα σε 2.000 στροφες????Δηλαδή το Corolla 1.6 (που έχει 200 cc λιγότερα και χωρίς VVTL-i) είναι ψόφιο;
Μάλλον δέν κατάλαβες κάποια πράγματα. Σε πληροφορώ οτι μέχρι τις 6000
που λειτουργεί το VVT-i ο κινητήρας είναι υπεραρκετός.
Μετά τις 6000 λειτουργεί το VVTL-i. Σκέψου μόνο το ξέσπασμα του
κινητήρα στις 6000. Στο site της Toyota υπάρχει σχετικό γράφημα.Φιλε μου ο συγκεκριμενος κινητηρας δε μπορει να συγκριθει σε τιποτα με
το καταπληκτικο μοτερ του civic TypeR ή πχ με αυτον του Leon 1.8 210ps...Το Leon τωρα γιατί το αναφέρεις; Επειδή βάλανε έναν υπερσυμπιεστή και
το ρυθμίσανε να βγάζει τα 210 ps; Αν το ρυθμίζανε να βγάζει 500 ps χωρίς
να χαλάει θα τους έβγαζα το καπέλο. Στην Aμερική, υπάρχουν kit car που
αποδίδουν στα αυτοκίνητα πάνω απο 1000 ps (κινητήρες 3000 cc).ολοι μπορουν να βγαλουν αλογα απο ενα μοτερ που εχει ωφελιμη περιοχη
2.000 στροφες,Πιστεύεις οτι όλοι μπορούν να οδηγούν και να διατηρούν τις στροφές του
κινητήρα ψηλά με ευκολία;η μαγκια ειναι να βγαλεις αλογα απο ενα μοτερ που δουλευει το ιδιο καλα
απο το ρελαντι μεχρι το κοφτηΕάν πρόκειται για πολεμική μηχανή σαφώς έχεις δίκιο. Ομως το Corolla θα
το αγοράσει κάποιος που θα εκτιμήσει τον υβριδικό του χαρακτήρα.
(Συμβατικό στην πόλη, και VVTL-i για αγριάδες).Τα μοντέλα που ανέφερες πρίν είναι πολύ καλά. Οταν όμως θα χρησιμοποιείται
η υπερτροφοδότηση για να μετακινηθείς πχ στην Αθήνα τότε θα καταλάβεις
τα λεφτά που πετάς. -
φιλε μου για να μη μακρυγορουμε, διαβασε τις μετρησεις και τα σχολια των εγκυρων περιοδικων, και αμα βρεις ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ που να βγαζει το corolla καλυτερο απο τα civic typeR ή to Leon, ελα παλι να το συζητησουμε.......
-
Κατά τη γνώμη μου η corolla Τ Sport είναι ένα τέλειο αυτοκίνητο. Μπορεί να μην είναι Type-R, αλλά το βρίσκω τρομερά πρακτικό να έχεις ένα όμορφο αμάξι, το οποίο κάτω από τις 6000 rpm συμπεριφέρεται όπως ένα νορμάλ γρήγορο αυτοκίνητο, ενώ όταν θέλεις να το πιέσεις από εκεί και μέχρι τον κόφτη να μεταμορφώνεται σε 'πύραυλο'. Η σχετική ισχύς των 106 ίππων/λίτρο αν δεν κάνω λάθος είναι από τις κορυφαίες για ατμοσφαιρικό κινητήρα(μαζί με τα 'διαμάντια' της Honda). Πιστεύω πως τα μοντέλα της σειράς T Sport, μπορεί να μην έχουν τις απόλυτες επιδόσεις για την κατηγορία τους, αλλά το αντισταθμίζουν με την τρομερη ποιότητα, και οδηγική συμπεριφορά που δικαιολογεί για μένα πέρα για πέρα το κόστος απόκτησής τους. Αλήθεια, τι γνώμη έχετε για το Yaris Τ Sport?
-
δε θα πω τιποτα αλλο για το corolla
αλλα θα σου πω για το yaris TS που εχω οδηγησει.
+Αρκετα γρηγορο στην ευθεια
+πολυ καλο κιβωτιο με κοντες σχεσεις
+ποιοτητασπορτιφ συμπεριφορα, αλλα λαθος συνδιασμος ελατηριων και αμορτισερ και νευρικο στο οριο, το καταλαβα οταν πηγα στην ιδια διαδρομη με ενα clio 98hp (μοντελο 2002), οπου εκει που με το yaris ησουν στο οριο, και το αυτοκινητο εδειχνε νευρικο και ασταθες, στο clio μονο που δεν αλλαζες και σταθμο στο ραδιο με το ενα χερι, ενω καπνιζες με το αλλο....
ο κινητηρας του εχει ομορφο ηχο, αλλα μετα τις 6.000 πεφτει πολυ η αποδοση του.και φυσικα ειναι πανακριβο!!!!
-
ιδανικό για γρήγορους οικογενειάρχες
-
φιλε μου για να μη μακρυγορουμε, διαβασε τις μετρησεις
και τα σχολια των εγκυρων περιοδικων, και αμα βρεις ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ που
να βγαζει το corolla καλυτερο απο τα civic typeR ή to Leon, ελα παλι να το
συζητησουμε.......Τα Civic και Leon είναι πιό γρήγορα απο την Corolla.
Αυτό είναι λογικό, αφού η corolla κοστίζει και 3 εκατομμυριάκια λιγότερα.
Επειδή όμως, όπως φαίνεται στις συγκρίσεις που κάνεις, δέν έχεις πρόβλημα
με τα χρήματα, τα μοντέλα που αναφέρεις δέν αξίζουν δεκάρα μπροστά στο
LANCER EVO. Με 200 cc παραπάνω, και 5 εκατομμυριάκια δρχ επιπλέον
έχεις ένα fight machine που θάβει όλα τα υπόλοιπα στο χώμα... -
Paidia......Mhn sugrinoume ena atmosfairiko sunolo me ena upertrofodotoumeno opws tou Leon............
H corolla TS apla einai ena arketa grhgoro oikogeneiako autokinhto(Polu grhgoro)......Den pisteuw otyi sthn toyota mperdepsane tipota...etsi kai alliws opws gnwrizoume h Toyota 3erei na bgazei polla spor autokinhta ....apla exei alla3ei o prosanatolismos gia thn corolla(Blepe oti prin thn 101 ebgaze kai ekdosh gti polu kalh)...
Gia auton ton logo tha prepei na krithei san ena grhgoro oikogeneiako autokinhto.
Gia to Civic Type-Rrrrrrrrr!!!!!!!! Apla den lew tipota to ama3i einai TELEIO!!!!!!(Makari na eixa ena!!!)
Apo apopsh a3iopistias kai texnologias o kinhthras 1.8 vvtl-i apla einai teleios......Etsi an thes ena grhgoro sxedon oikogeneiako autokinhto tha to eperna ....Ama hthela to apoluto autokinhto tha eskaga 5000 € parapanw kai tha eperna to TYPE-R (sunolo-kinhthras :teleia) xwris kan na skeftw gia leon.....Auta!!!
Pantws apla den sugrinw corolla me type-r kai leon.....giati to sugrinan ta periodika einai diko tous thema..(mallon paraplhsia ippodunamh) egw apla tha to ebaza mazi me ena Golf GTi na to sugrinw se genikes grammes kai oxi me type-r - Leon...Auta -
Φίλε 'Madness' συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Δέν γνωρίζω εάν έχεις
διαβάσει ολα τα post μου για το συγκεκριμένο θέμα.
Πάντως προκύπτει ένα πολύ σοβαρό ζήτημα.
Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ. Εγώ για παράδειγμα έχω
διαπιστώσει πολλές φορές τέτοιες εξωφρενικές συγκρίσεις, που παραπλανούν.
Μαλιστα, είχα διαβάσει παλιά ένα άρθρο σε έγκυρη αθηναική εφημερίδα
για το MERCEDES A140. Αυτό πρίν γίνει το τέστ με τους ταράνδους...
Μάλιστα το βαθμολογούσε σε επιμέρους τομείς. Φυσικά στον τομέα της
οδικής συμπεριφοράς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε αποσπάσει την
μέγιστη βαθμολογία. Απλά τέλειο.Δέν χρειαζόταν καμία βελτίωση.
Ενώ μετά το δυστυχές συμβάν, προτίμησε να κάνει το κορόιδο αντί να
ζητήσει συγνώμη απο τους αναγνώστες της εφημερίδας με κάποιο
άρθρο. -
Δεν γνωρίζω για τα Civic Type R και Corolla T-sport περισσότερα από όσα γράφουν τα περιοδικά, απλούστατα γιατί ποτέ δεν τα οδήγησα (και δεν πιστεύω πως πολλοί από όσους εξέφρασαν γνώμη τα έχουν συνοδηγήσει έστω). Παρόλα αυτά οδήγησα (στην Ελβετία) το Honda Integra Type R (1800 cc, 185 v-tech άλογα). Το αυτοκίνητο αυτό μέχρι τις 5500 περίπου στροφές ήταν πιο στρωτό και πιο ευκολοοδήγητο στην πόλη από το Golf IV της μάνας μου. Και εξαιρετικά οικονομικό για 1800!!! Από εκεί και έπειτα το αμάξι γινόταν θηρίο (και είναι αρκετός ο δρόμος ως τις 9000 παρά κάτι στροφές του μαμίσιου κόφτη...) Ο ήχος άλλαζε σε κάτι το οποίο σε ξύπναγε και κέντριζε να οδηγήσεις ακόμα και αν ήσουν 90 ετών, και γέμιζε ταχύτητες σαν τρελλαμένο! Επίσης το torsen διαφορικό το έκανε να μην ξεκολλάει από την άσφαλτο. Σίγουρα, η άσφαλτος της Ελβετίας (ακόμα και βρεγμένη όπως συνήθως είναι) δεν έχει καμία σχέση με την ελληνική, αλλά έχω οδηγήσει διάφορα αμάξια εκεί, και αυτό είχε τέτοιο κράτημα και συμπεριφορά που ξεχώριζε από ο,τιδήποτε μη αγωνιστικό έχω οδηγήσει, ενώ αν του βάλεις σλικ λάστιχα δεν νομίζω να υστερεί κι εκεί...
Μιλάμε για ένα αυτοκίνητο ΠΟΛΗΣ (από ευχρηστία) που μπορεί με άλλα λάστιχα κάλλιστα να κερδίσει στην άσφαλτο τα Group Ν της F2. To Civic τώρα είναι χωρίς μπλοκέ και με επιπλέον άλογα. Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω. Πάντως με την εμπειρία από Type R που είχα, θα έπαιρνα ούτε την Corolla T-Sport, ούτε το Civic Typr R. Θα έπαιρνα (από έξω, όπως όλα τα καλά μηχανήματα) το καινούριο Integra Typr R με 2000 κυβικά, και θα του έβαζα και ένα κλουβί (και πιο σκληρή ανάρτηση ίσως). Κάποιες Κυριακές θα το κατέβαζα στο κύπελλο ασφάλτου κυνηγώντας με αξιώσεις την πρωτιά στα Group N. Την επόμενη μέρα θα άλλαζα λάστιχα και θα πήγαινα με αυτό στην δουλειά μου...
-
Ο χρήστης takiskoym έγραψε:
Γνώμες και σχόλια για το συγκεκριμένο μοντέλο?PARE AYTO POY LENE TA περιοδικα
ΤΟ civic.
Einai το μονο μοντελο που ΟΛΑ μα ΟΛΑ τα περιοδικα ΣΥΜΦΩΝΟΥΝ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ
τι να πουμε εμεις..... οι πτωχοι..... με τα 1400 cc -
Paidia ego pantos odigisa to corolla t sport enos filou kai ksetrelathika...to aytokinito epitaxynei ekriktika....milame oti vazei ta gyalia se polla alla grigora germanika kai italika pou exo odigisei.To de kratima einai aristo kathos kai to kibotio...
ss.Se kontra se fanari me rover 620ti tou riksame 2 me 3 karotses poly aneta..
Einai apla ena ekpliktiko amaksi...Eilikrina aporo pos kapoioi evgalan tin gnomi oti einai mikto amaksi kai oxi GT..H toyota paidia den paizetai kai o kodikos tsport ekfrazei apolyta kai thn Corolla..Sas parakalo dont flame me on that
Einai aplos i tapeini mou gnomi i allios my .02$opinion///
-
Tεχνολογια δεν ειναι να κανεις ενα κινιτηρα να δουλευει σα τροχακι!!ο ιδανικος κινιτηρας αποδιδει μια επιπεδη καμπυλη ροπης απο χαμηλα και αισθανεσαι το τραβηγμα του απο το ρελαντι.ειναι η φιλοσοφια που κανει τα μοτερ αξιοπιστα και με μεγαλη ευελιξια στο tuning και πανω απ ολα με εργοστασιακες προδιαγραφες.πιοια συγκριση μπορει να γινει με τα ιερα τερατα του γκρουπ VAG?εργοστασιακες ιποδυναμεις που αποδιδουν απ το ρελαντι κι οσο αναφορα την αξιοπιστια?ΤΑ ΜΟΤΕΡ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΑΤΡΩΤΑ!!αν δε τα συγκρινουμε και σε επιμερους τομεις οπως φρενα αναρτησεις πλαισιο κλπ εκει επικρατει το χαος.Α3 λοιπον η GOLF 1.8T!τωρα το αν ειναι υπερτροφοδοτουμενα αυτο εγγειτε στην ιδισυγκρασια του καθε κατασκευαστη.ετσι δεν ειναι?αλογα λοιπον βγαζει και ο πιο ασχετος tuning.το προβλημα ειναι να κανεις το μοτερ να δουλεβει ΓΡΑΜΙΚΑ και οχι με τρυκ. VW MOTORSPORT POWER
-
Καλημέρα, σόλους!
Εύγε για το θέμα, μπράβο για τις τοποθετήσεις!
Πολύ καλή η προσπάθεια της Τογιότα με τη σειρά TS αλλά δεν το κάνουν συνηδειτοποιημένα. Διστάζουν και δεν προκύπτει καθαρόαιμο αποτέλεσμα. Θεωρώ την Σέλικα, ως την πλέον πετυχημένη πρόταση.
Κορόλα και Γιάρις, έχουν το πρόβλημα τουλάχιστον των Σιβικ και Πεζό Ραλί... Δεν συγκρίνονται.
Η Κορόλα καλή και άγια σε ποιότητα και σε πλαίσιο όταν δεν ξεπερνάς τις 6000 σ.α.λ αλλά εν τέλει ο κινητήρας τό θεωρητικό της ατού εξελίσσεται σε μειονέκτημα. 3/1 θα τον χαρακτηρίσω και μάλιστα με ενδιάμεσες αναμονές και τη σχετική έκρηξη. Ετσι λειτουργούσαν τα Χόντα πριν δέκα χρόνια. Μικρό, μεσαίο, μεγαλύτερο, σπορ και GTi επειδή το θέλω εγώ ο οδηγός, και όχι επειδή μου το επιβάλλουν τα χαρακτηριστικά του κινητήρα... Σήμερα το Σίβικ έχει τον κινητήρα σημείο αναφοράς, το παράδειγμα για μίμηση. Από χαμηλά μέχρι όπου θες. Και βέβαια ανάλογο κράτημα. Το 306 του 21 ου αιώνα μέχρι στιγμής και αναμένοντας το 206 των 180 ίππων.
Το Γιάρις είναι κομψό και σβέλτο, αλλά είναι πανάκριβο και με εξαίρεση την ποιότητα κατασκευής, πουθενά δεν μπορεί να συγκριθεί με το Πεζό ή με το Σαξό.
ΣΧΥ.Γ. Για το θεό, μην μπερδεύετε τις εφημερίδες με τα ειδικά περιοδικά που ψάχνουν και εμβαθύνουν παραθέτοντας μάλιστα αντικειμενικά τις απόψεις τους (το επιβάλλει ο ανταγωνισμός, τουλάχιστον όσο ζει ο Καββαθάς και αναγκάζονται να τον ακολουθούν και οι υπόλοιποι). Αλλο μία-δύο λαθεμένες απόψεις ενός περιοδικού και άλλο οι δήθεν επαγγελματίες που πέρνουν τα αυτοκίνητα για να πηγαίνουν βόλτα οι γυναίκες τους και αντιγράφουν μόνο τα θετικά σχόλια των περιοδικών ώστε να τα δημοσιεύσουν και να γλύψουν τη μία ή την άλλη εταιρεία εξασφαλίζοντας ταξίδια και διαφημίσεις. Καμία σχέση, γαμώτο!
Corolla T Sport