Φίλε 'Madness' συμφωνώ μαζί σου απόλυτα. Δέν γνωρίζω εάν έχεις
διαβάσει ολα τα post μου για το συγκεκριμένο θέμα.
Πάντως προκύπτει ένα πολύ σοβαρό ζήτημα.
Η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ ΤΩΝ ΕΚΑΣΤΟΤΕ ΠΕΡΙΟΔΙΚΩΝ. Εγώ για παράδειγμα έχω
διαπιστώσει πολλές φορές τέτοιες εξωφρενικές συγκρίσεις, που παραπλανούν.
Μαλιστα, είχα διαβάσει παλιά ένα άρθρο σε έγκυρη αθηναική εφημερίδα
για το MERCEDES A140. Αυτό πρίν γίνει το τέστ με τους ταράνδους...
Μάλιστα το βαθμολογούσε σε επιμέρους τομείς. Φυσικά στον τομέα της
οδικής συμπεριφοράς το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είχε αποσπάσει την
μέγιστη βαθμολογία. Απλά τέλειο.Δέν χρειαζόταν καμία βελτίωση.
Ενώ μετά το δυστυχές συμβάν, προτίμησε να κάνει το κορόιδο αντί να
ζητήσει συγνώμη απο τους αναγνώστες της εφημερίδας με κάποιο
άρθρο.
Latest posts made by dimitris1974
-
RE: Corolla T Sport
-
RE: Corolla T Sport
φιλε μου για να μη μακρυγορουμε, διαβασε τις μετρησεις
και τα σχολια των εγκυρων περιοδικων, και αμα βρεις ΕΣΤΩ ΚΑΙ ΕΝΑ που
να βγαζει το corolla καλυτερο απο τα civic typeR ή to Leon, ελα παλι να το
συζητησουμε.......Τα Civic και Leon είναι πιό γρήγορα απο την Corolla.
Αυτό είναι λογικό, αφού η corolla κοστίζει και 3 εκατομμυριάκια λιγότερα.
Επειδή όμως, όπως φαίνεται στις συγκρίσεις που κάνεις, δέν έχεις πρόβλημα
με τα χρήματα, τα μοντέλα που αναφέρεις δέν αξίζουν δεκάρα μπροστά στο
LANCER EVO. Με 200 cc παραπάνω, και 5 εκατομμυριάκια δρχ επιπλέον
έχεις ένα fight machine που θάβει όλα τα υπόλοιπα στο χώμα... -
RE: Corolla T Sport
Δεν ειναι καλυτερα να εχεις εναν κινητηρα που να εχει δυναμη και ροπη
απο τις 2.000-8.000, απο το να εχεις εναν που ειναι ψοφιος κατω απο τις
6.000 και τα δινει ολα μεσα σε 2.000 στροφες????Δηλαδή το Corolla 1.6 (που έχει 200 cc λιγότερα και χωρίς VVTL-i) είναι ψόφιο;
Μάλλον δέν κατάλαβες κάποια πράγματα. Σε πληροφορώ οτι μέχρι τις 6000
που λειτουργεί το VVT-i ο κινητήρας είναι υπεραρκετός.
Μετά τις 6000 λειτουργεί το VVTL-i. Σκέψου μόνο το ξέσπασμα του
κινητήρα στις 6000. Στο site της Toyota υπάρχει σχετικό γράφημα.Φιλε μου ο συγκεκριμενος κινητηρας δε μπορει να συγκριθει σε τιποτα με
το καταπληκτικο μοτερ του civic TypeR ή πχ με αυτον του Leon 1.8 210ps...Το Leon τωρα γιατί το αναφέρεις; Επειδή βάλανε έναν υπερσυμπιεστή και
το ρυθμίσανε να βγάζει τα 210 ps; Αν το ρυθμίζανε να βγάζει 500 ps χωρίς
να χαλάει θα τους έβγαζα το καπέλο. Στην Aμερική, υπάρχουν kit car που
αποδίδουν στα αυτοκίνητα πάνω απο 1000 ps (κινητήρες 3000 cc).ολοι μπορουν να βγαλουν αλογα απο ενα μοτερ που εχει ωφελιμη περιοχη
2.000 στροφες,Πιστεύεις οτι όλοι μπορούν να οδηγούν και να διατηρούν τις στροφές του
κινητήρα ψηλά με ευκολία;η μαγκια ειναι να βγαλεις αλογα απο ενα μοτερ που δουλευει το ιδιο καλα
απο το ρελαντι μεχρι το κοφτηΕάν πρόκειται για πολεμική μηχανή σαφώς έχεις δίκιο. Ομως το Corolla θα
το αγοράσει κάποιος που θα εκτιμήσει τον υβριδικό του χαρακτήρα.
(Συμβατικό στην πόλη, και VVTL-i για αγριάδες).Τα μοντέλα που ανέφερες πρίν είναι πολύ καλά. Οταν όμως θα χρησιμοποιείται
η υπερτροφοδότηση για να μετακινηθείς πχ στην Αθήνα τότε θα καταλάβεις
τα λεφτά που πετάς. -
RE: Corolla T Sport
Το βασικο κακο του ειναι κατα την γνωμη μου οτι το vvtl-i point βρισκεται σε καπως υψηλο φασμα στροφων και για να το πηγαινεις τιμια χρειαζεται να το κρατας στα ψηλα πραγμα δυσκολο και κουραστικο.
Μάλλον ανάποδα τα λές. Αυτό που περιγράφεις όχι μόνο δέν είναι κακό,
αλλά είναι δώρο Θεού.Το VVTL-i το χρειάζεσαι για εκρηκτικές επιδόσεις.
Οταν παίζει κανείς με το αυτοκίνητο, πρέπει να εκμεταλεύεται την μέγιστη
δύναμη, που αυτό διαθέτει.
Οσο περισσότερες οι στροφές του κινητήρα, τόσο μεγαλύτερη η ασφάλεια,
που σου παρέχει το αυτοκίνητο.
Διότι μπορείς να εκμεταλευτείς τις χαμηλότερες σχέσεις στο κιβώτιο.
Πώς να το κάνουμε. Μια στροφή καρμανιόλα μπορεί να σηκώσει 40 με 3η
στο κιβώτιο ή 100 με 2α !Πολλοί δέν έχουν καταλάβει οτι ένα τέτοιο σύνολο κινητήρα-κιβωτίου,
νικάει κατά κράτος ένα super πακέτο ανάρτησης-ελαστικών-πλαισίου.Απο το γεγονός οτι το αυτοκίνητο σχεδιάστηκε να δουλεύει... ψηλά,
θα έπρεπε να καταλάβεις οτι ΑΞΙΖΕΙ τα λεφτά του.
Γιατί ο συγκεκριμένος κινητήρας εκτός των άλλων δέν σπάει. Αντίθετα
σπάνε οι οδηγάρες -τρομάρα τους- , διότι κουράζονται...Μακάρι, όλοι οι κινητήρες των GTi αυτοκινήτων να ήταν σχεδιασμένοι
όπως στο Corolla VVTL-i και πολύ περισσότερο όπως στην Celica 192 PS
και στο Honda S2000. -
RE: Τι αυτοκίνητο έχουμε Part II
ΑΝ ΥΠΗΡΧΑΝ ΚΑΙ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΗΛΙΚΙΑ ΤΩΝ ΟΔΗΓΩΝ ΣΕ ΣΥΝΔΙΑΣΜΟ ΜΕ ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΤΟΥΣ ΘΑ ΗΤΑΝ ΑΚΟΜΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ.
ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΤΗΣ ΗΛΙΚΙΑΣ ΜΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΜΙΚΡΟΣ(ΑΝ ΚΡΙΝΩ ΑΠΟ ΤΑ ΠΟΛΛΑ RALLYE)Γειά χαρα φίλε HUNTER. Είμαι 28 ετών και οδηγώ ένα Corolla πέντε χρόνια
μικρότερό μου. -
RE: Θα αγοράζατε υβριδικό αυτοκίνητο;
ΘΕΛΩ ΝΑ Τ' ΑΚΟΥΩ ...
Η κρατική τηλεόραση μετέδωσε οτι :
-
Καταργούνται τα τέλη ταξινόμησης!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Για ένα αυτοκίνητο 1.4 σημαίνει έκπτωση 25 % στην τελική τιμή του.
Αρα :
Toyota Prius απο 7.200.000 κατεβαίνει στα 5.400.000 δρχ
Toyota Corolla απο 5.300.000 κατεβαίνει στα 4.000.000 δρχ -
Οπως αναφέρθηκε στο συγκεκριμένο κανάλι, τα ποσά που πρόκειται να
χάσει το κράτος, θα βρεθούν απο τις πολύ γενναίες... αυξήσεις στην τιμή
της βενζίνης. Μάλιστα, αναφέρθηκε στο πολύ μικρό ποσοστό φόρου των
καύσιμων, σε σχέση με τις υπόλοιπες ευρωπαικές χώρες.
Οπότε, βενζίνη θα βάζουμε με το σταγονόμετρο...
Απο την άλλη όμως, σε λίγους μήνες θα συμφέρει στον οποιονδήποτε να
αγοράσει ενα Prius, παρά ένα συμβατικό αυτοκίνητο!!!!!!!!!!!!!!!Επίσης, δέν θα χρειάζεται να παίρνει κανείς υπέρογκα δάνεια, για να
αγοράσει ένα αυτοκίνητο. -
-
RE: Θα αγοράζατε υβριδικό αυτοκίνητο;
Τέλος, δεν είναι αλήθεια ότι κάποιες εταιρείες είναι έτοιμες να βγάλουν σε παραγωγή αυτοκίνητα με fc.
Εάν ψάξεις στο Internet , Θα βρείς πληροφορίες όπως αυτή παρακάτω :
-
RE: Θα αγοράζατε υβριδικό αυτοκίνητο;
Το αστείο μέσα σε ολα αυτά είναι το κίνητρο που έδωσε η ελληνική(?) κυβέρνηση σε όλους εμάς για να προχωρήσουμε στην αγορά του.
Δεν θα υπόκειται η κυκλοφορία του στον δακτύλιο !!!!!! :lol: :lol: :lol: :lol:
και το δούλεμα συνεχίζεται ....
:evil:Με κάποιους υπολογισμούς που έκανα:
Το Prius κοστίζει 2 εκατομμύρια δραχμές περισσότερο απο μια Corolla.
Εάν πάρουμε ώς δεδομένο, οτι ένας οδηγός κάνει 20 χιλιάδες χλμ το
χρόνο, προκύπτει οτι :
Ο κάτοχος ενός Prius κερδίζει περίπου 250 χιλιάδες δρχ σε βενζίνη το
χρόνο. Οπότε, η απόσβεση στο κόστος αγοράς γίνεται σε 8 χρόνια.
Βέβαια, εάν λάβουμε υπόψη και τα φθηνότερα σέρβις που αντιστοιχούν σε
ένα Prius που γίνονται λιγότερο συχνά, τότε η απόσβεση γίνεται πιό νωρίς.Εάν η κυβέρνηση έπαιρνε πιό τολμηρά μέτρα θα έκανε την αγορά του πιό
ελκυστική. Πάντως θα μπορούσε να αντικαταστήσει με μεγάλη επιτυχία τα
βρωμερά ταξί που κυκλοφορούν.Οσο περισσότερα χλμ τόσο οικονομικότερα.
-
RE: Θα αγοράζατε υβριδικό αυτοκίνητο;
Έχετε υπόψη σας πως οι ΜΕΚ δεν έχουν πολλά χρόνια ζωής μπροστά τους.
Για αυτοκίνητο πόλης, σίγουρα υβριδικό για χίλιους λόγους! Χωρίς συζήτηση.
Τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα όμως, κατα 100% στο όχι μακρινό μέλλον θα φοράνε fuel cells ...
Say bye bye σε αυτά που ξέρατε...........Στην Ιαπωνία, θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του πρώτου FCHV σε λίγους
μήνες. Ακόμη και η Toyota υπολογίζει οτι στην Ιαπωνία θα περάσουν
τουλάχιστον 10 χρόνια πρίν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή τέτοιων
οχημάτων. Και αυτό διότι, πέρα απο το αστρονομικό τους κόστος, δέν
υπάρχει η υποδομή για πρατήρια καυσίμων υδρογόνου.
Με δεδομένη την αδιαφορία και την καθυστέρηση των ΗΠΑ πάνω σε αυτό
το θέμα -- Οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ εχουν γράψει την προστασία του
περιβάλλοντος στα ... τους. - Ακόμη και οι τρείς αδερφές GM,Ford,Crysler σνομπάρουν την Αμερική,
δοκιμάζοντας τα πρωτότυπά τους στην Ιαπωνία.
- υπολόγιζε οτι σε Αμερική και Ευρώπη θα χρειαστούμε άλλα 10 χρόνια για
να δούμε μαζικές πωλήσεις οχημάτων με καύσιμο υδρογόνο.
Δηλαδή συνολικά σε καμιά 20ετία.Οσο για την Ελλάδα μήν το σκέφτεσαι
καθόλου. Εδώ το Toyota Prius -λειτουργικά δέν διαφέρει καθόλου απο ένα
συμβατικό- πωλείται μαζικά απο το 1997 και στην Ελλάδα έφθασε το 2002. - Οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ εχουν γράψει την προστασία του
-
Οδηγίες προς ναυτιλλομένους...
Σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες :
Σχετικά με το κυκλοφοριακό της Αθήνας και κατόπιν συσκέψεως μεταξύ
των εμπλεκομένων υπουργείων αποφασίστηκε, οτι αύριο στο δακτύλιο θα
κυκλοφορούν μόνο τα φουσκωτά με ζυγό αριθμό κυκλοφορίας.ΥΓ. Βρε παιδιά, δέν παρατάμε τα αυτοκινητάκια και να ασχοληθούμε με τα
βαρκάκια; Μάλιστα, έχει βγεί στην αγορά ένα μοντέλο Zodiac μούρλια...[b][u]Για τον Κηφισσό, καλά πάμε;[/u][/b]