-
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ στο site του διεξάγουν μια πολύ ενδιαφέρουσα ψηφοφορία, που ουσιαστικά με το αποτέλεσμά της θα δείξει πως αντιμετωπίζουν οι έλληνες τα υβριδικά (ή αν θέλετε οικολογικά) αυτοκίνητα.
Ψηφίστε εδώ: http://www.4troxoi.gr -
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ στο site του διεξάγουν μια πολύ ενδιαφέρουσα ψηφοφορία, που ουσιαστικά με το αποτέλεσμά της θα δείξει πως αντιμετωπίζουν οι έλληνες τα υβριδικά (ή αν θέλετε οικολογικά) αυτοκίνητα.
Ψηφίστε εδώ: http://www.4troxoi.gr -
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ στο site του διεξάγουν μια πολύ ενδιαφέρουσα ψηφοφορία, που ουσιαστικά με το αποτέλεσμά της θα δείξει πως αντιμετωπίζουν οι έλληνες τα υβριδικά (ή αν θέλετε οικολογικά) αυτοκίνητα.
Ψηφίστε εδώ: http://www.4troxoi.gr -
Ο χρήστης ralakias έγραψε:
Οι 4ΤΡΟΧΟΙ στο site του διεξάγουν μια πολύ ενδιαφέρουσα ψηφοφορία, που ουσιαστικά με το αποτέλεσμά της θα δείξει πως αντιμετωπίζουν οι έλληνες τα υβριδικά (ή αν θέλετε οικολογικά) αυτοκίνητα.
Ψηφίστε εδώ: http://www.4troxoi.grΈνα ΝΑΙ ή ένα ΟΧΙ δεν μου λεέι και πολλά.
Εγώ θα αγόραζα υβριδικό αυτοκίνητο εάν:-
Δεν είχε τεκμήριο ασχετως των κυβικών του.
-
η κυβέρνηση έδεινε περισσότερα κίνητρα για την αγορά του.
-
υπήρχαν οι κατάληλες υποστιρικτικες υποδομές (με ιδιωτική ή κρατική πρωτοβουλεία).
-
υπήρχε μεγαλύτερη γκάμα μοντέλων και τύπως αμαξώματος (π.χ η Chrysler ετοιμάζεται ήδη να κυκλοφορίσει το Cherokee σε υβρίδιο).
-
Μειώνοταν δραματικά η φορολογία τέτιου είδους αυτοκινήτων άρα και να γίνουν ανταγωνιστικά και συμφέρουσα επιλογή σε σχέση με τα συμβατικά.
-
ειχαν μικρότερο κοστος συντήρησης.
-
επιδόσεις και αποδόσεις φτάσουν τα συμβατικά αυτοκίνητα.
τότε ΝΑΙ θα έπαιρνα ένα υβριδικό αυτοκίνητο !
-
-
Συμφωνω απολυτα με τα παραπανω και συμπληρωνω λεγοντας οτι θα αγοραζα ενα υβριδικο Smart, αλλα οχι ενα υβριδικο 156.
-
Έχετε υπόψη σας πως οι ΜΕΚ δεν έχουν πολλά χρόνια ζωής μπροστά τους.
Για αυτοκίνητο πόλης, σίγουρα υβριδικό για χίλιους λόγους! Χωρίς συζήτηση.
Τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα όμως, κατα 100% στο όχι μακρινό μέλλον θα φοράνε fuel cells ...
Say bye bye σε αυτά που ξέρατε........... -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Έχετε υπόψη σας πως οι ΜΕΚ δεν έχουν πολλά χρόνια ζωής μπροστά τους.
Για αυτοκίνητο πόλης, σίγουρα υβριδικό για χίλιους λόγους! Χωρίς συζήτηση.
Τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα όμως, κατα 100% στο όχι μακρινό μέλλον θα φοράνε fuel cells ...
Say bye bye σε αυτά που ξέρατε...........Καλα τώρα μην μιλάς για το τι θα συμβεί σε λίγα χρόνια στην αμερική η στην ιαπωνία ή τη συμβαίνει τώρα σε βόρειες χώρες όπως η Δανία και η Φιλανδία. Να μιλάμε για το τί ΔΕΝ συμβαίνει στην ψωροκώσταινα ...και αυτα που ΔΕΝ συμβαίνουν εδώ είναι όσα πιο πάνω περιέγραψα.
Στην χώρα μας δεν υπάρχει επίσιμη πολιτική ανάπτυξης του τομέα των εναλλακτικών μορφών ενέργειας και καυσίμων ενώ άλλες ευρωπαικές χώρες έχουν ανάλογα προγράμματα απο την δεκαετία του 70 ήδη !!!
Εδώ ότι δεν σημαίνει κοινώς 'μάσα' για τους κυβερνώντες αλλά επενδύσεις και ανάπτυξη, είναι ανάξιο λόγου ύπαρξης.
Έχουμε τον πλέον γυρασμένο στόλο αυτοκινήτων στην ευρώπη και αυτό απο μόνο του αποτελεί ανασταλτικό παράγοντα. Ας δώσει πρώτα κίνητρα το ανάλγητο και αδιάφορο καθεστώς για αγορά νεας τεχνολογίας καταλυτικών αυτοκινήτων και μετά βλέπουμε και για τα υβριδικά.
Αλλα μετά και την τελευταία πράξη εξευτελισμού του μισθωτού φορολογούμενου πολίτη που το καθεστώς ονομάζει 'φορολογική μεταρυθμιση' το βλέπω χλομό ακόμα και αυτό.
Όταν το 1400αρι μετά τον Ωκτώβριο θα κοστίζει 2 μυριάκια ακριβότερα απο ότι σήμερα θα ξεχάσουμε και τα υβριδικά και 'κατάργηση' τεκμηρίου και θα πάρουμε ποδήλατα ....
Αλβανία θα γίνουμε στο τέλος να μου το θυμηθείτε ! -
jeep-akias
H τοποθέτησή μου είναι καθαρά τεχνική. Μην με μπλέκεις σε πολιτικά.
Και σταματήστε την καραμέλα για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών ενέργειας, εαν δεν γνωρίζετε τίποτα για το χώρο αυτό.Το γεγονός είναι οτι το πετρέλαιο τελειώνει, τα υβριδικά θα αρχίσουν να αναπτύσσονται και τα fuel cells θα αντικαταστήσουν τις Μ.Ε.Κ. Αυτό δεν έχει σχέση με κυβερνήσεις. Θα γίνει έτσι και αλλιώς. Πολλές εταιρίες είναι ήδη έτοιμες. Οι Γάλλοι μόνο είναι ακόμα πίσω.
Γκρίνια γκρίνια γκρίνια.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
jeep-akias
H τοποθέτησή μου είναι καθαρά τεχνική. Μην με μπλέκεις σε πολιτικά.
Και σταματήστε την καραμέλα για την ανάπτυξη εναλλακτικών μορφών ενέργειας, εαν δεν γνωρίζετε τίποτα για το χώρο αυτό.Το γεγονός είναι οτι το πετρέλαιο τελειώνει, τα υβριδικά θα αρχίσουν να αναπτύσσονται και τα fuel cells θα αντικαταστήσουν τις Μ.Ε.Κ. Αυτό δεν έχει σχέση με κυβερνήσεις. Θα γίνει έτσι και αλλιώς. Πολλές εταιρίες είναι ήδη έτοιμες. Οι Γάλλοι μόνο είναι ακόμα πίσω.
Γκρίνια γκρίνια γκρίνια.
Ειμαι ενεργειακός μηχανικός ...αυτό αρκει ?
Αν δεν έχεις όρεξη για πολιτικά τότε απλά δεν είσαι ενεργός πολίτης άρα τι μπορεί να μας αφορά η γνώμη σου ?
Τα γνωστά αποθέματα πετρελαίου αρκούν για άλλα 150 χρόνια πλήρους εκμετάλευσης ...νομίζεις πως θα τα αφήσουν για ρεζέρβες και θα πάνε όλοι απο άυριο σε εναλλακτικές μορφές ενέργειας ?
Ποιος θα αναπτύξει τις εναλλακτικές μορφές ενέργειας και τις υποδομές αν όχι το κράτος ?
Μηπως εγώ ή εσύ ?Να μιλάς ώντας ρεαλιστής και όχι συμφωνα με την πλασματική εικόνα που 'καποιοι' θέλουν να εμφανίζουν.
Τελός ...μήπως έχεις υπ'οψιν σου τι ειπώθηκε στην σύνοδο του Γιαχανεσμπουργκ πριν λίγες μέρες ειδικά απο την αμερικανική πλευρά ???
Αν όλα αυτά σε κάνουν να πιστευεις πως από άυριο θα έχουμε fuel cells και ηλεκτροκινητήρες τότε μάλον πλανάσαι πλάνην οικτρα !
-
Οταν θα χρησιμοποιηθουν ευρεως στις ΗΠΑ, υπολογιστε 5-8 χρονια επιπλεον και τοτε θα τα δειτε και στην Ελλαδα.
Εδω ο Ελληνας δε μπορει να απαλαγει απο το σαραβαλο των 25ετων τα fuel cells μας πειραξαν...........
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Οταν θα χρησιμοποιηθουν ευρεως στις ΗΠΑ, υπολογιστε 5-8 χρονια επιπλεον και τοτε θα τα δειτε και στην Ελλαδα.Εδω ο Ελληνας δε μπορει να απαλαγει απο το σαραβαλο των 25ετων τα fuel cells μας πειραξαν...........
Ακριβώς το ίδιο πράγμα λέμε φίλε μου !
-
Μην το κάνεις προσωπικό το θέμα jeep-akias. Οι υπόλοιποι δεν σου φταίνε σε τίποτα.
Από παλαιότερα threads φαίνεται πως η μίξη τεχνικής και πολιτικής συζήτησης δεν καταλήγει πουθενά. Αν θέλεις άνοιξε ένα πολιτικό thread να συζητήσουμε ότι θέλεις.
Από εκεί και πέρα, αντί για ατέρμονη γκρίνια, θα ήθελα πολύ να ακούσω τι θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα, σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σε ότι βέβαια αφορά το αυτοκίνητο.Αν ήταν να τελειώσει το πετρέλαιο σε 150 χρόνια, τότε απορώ γιατί τόσες εταιρίες έχουν ξοδέψει από τώρα, τόσα εκατομμύρια δολάρια σε έρευνα για τα fuel cells και μάλιστα αρκετές (πχ VAG) είναι έτοιμες από ΑΥΡΙΟ αν θέλουν, να βγάλουν στην παραγωγή τέτοια αυτοκίνητα.
Μήπως ακόμα νομίζεις, πχ οτι στην Ελλάδα, υπάρχουν πλούσια κοιτάσματα πετρελαίου; -
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Μην το κάνεις προσωπικό το θέμα jeep-akias. Οι υπόλοιποι δεν σου φταίνε σε τίποτα.
Από παλαιότερα threads φαίνεται πως η μίξη τεχνικής και πολιτικής συζήτησης δεν καταλήγει πουθενά. Αν θέλεις άνοιξε ένα πολιτικό thread να συζητήσουμε ότι θέλεις.Δεν είναι forum πολιτικής αλλα πάντα και παντού συναντάς την πολιτική.
Από εκεί και πέρα, αντί για ατέρμονη γκρίνια, θα ήθελα πολύ να ακούσω τι θα μπορούσε να γίνει στην Ελλάδα, σχετικά με τις ανανεώσιμες πηγές ενέργειας, σε ότι βέβαια αφορά το αυτοκίνητο.
Αυτό έκανα λίγα Post πιο πάνω γιατί συνεχίζεις να τα αγνοείς ?
Αν ήταν να τελειώσει το πετρέλαιο σε 150 χρόνια, τότε απορώ γιατί τόσες εταιρίες έχουν ξοδέψει από τώρα, τόσα εκατομμύρια δολάρια σε έρευνα για τα fuel cells και μάλιστα αρκετές (πχ VAG) είναι έτοιμες από ΑΥΡΙΟ αν θέλουν, να βγάλουν στην παραγωγή τέτοια αυτοκίνητα.
Αυτο τους επιβάλει αυτο που ονομάζουμε ''Ερευνα και ανάπτυξη'.
Αν μπορούσα να σου μιλήσω για την δουλεία που κάνω αυτή την στιγμή θα καταλάβαινες.Μήπως ακόμα νομίζεις, πχ οτι στην Ελλάδα, υπάρχουν πλούσια κοιτάσματα πετρελαίου;
Και βέβαια το νομίζω για να μην πώ πως είμαι πεπεισμένος αλλα και τι με αυτό ? Είδες ποτε κάποια έλληνική (το τονίζω ..Ελληνική) πρωτοβουλία για να γίνει σοβαρή έρευνα και να απαντήσει τεκμηριωμένα σε αυτό ???
Αν αυτό δεν γίνει ότι και να λές εγω και εσύ δεν μπορούμε να αποδείξουμε τίποτα. Και ένα ωραίο πρωινό θα δούμε μια Τουρκικη εταιρία να στήνει εξέδρα άντλησης στα χωρικά μας ύδατα και τότε θα είναι πολύ αργά. -
Έχετε υπόψη σας πως οι ΜΕΚ δεν έχουν πολλά χρόνια ζωής μπροστά τους.
Για αυτοκίνητο πόλης, σίγουρα υβριδικό για χίλιους λόγους! Χωρίς συζήτηση.
Τα μεγαλύτερα αυτοκίνητα όμως, κατα 100% στο όχι μακρινό μέλλον θα φοράνε fuel cells ...
Say bye bye σε αυτά που ξέρατε...........Στην Ιαπωνία, θα ξεκινήσουν οι πωλήσεις του πρώτου FCHV σε λίγους
μήνες. Ακόμη και η Toyota υπολογίζει οτι στην Ιαπωνία θα περάσουν
τουλάχιστον 10 χρόνια πρίν ξεκινήσει η μαζική παραγωγή τέτοιων
οχημάτων. Και αυτό διότι, πέρα απο το αστρονομικό τους κόστος, δέν
υπάρχει η υποδομή για πρατήρια καυσίμων υδρογόνου.
Με δεδομένη την αδιαφορία και την καθυστέρηση των ΗΠΑ πάνω σε αυτό
το θέμα -- Οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ εχουν γράψει την προστασία του
περιβάλλοντος στα ... τους. - Ακόμη και οι τρείς αδερφές GM,Ford,Crysler σνομπάρουν την Αμερική,
δοκιμάζοντας τα πρωτότυπά τους στην Ιαπωνία.
- υπολόγιζε οτι σε Αμερική και Ευρώπη θα χρειαστούμε άλλα 10 χρόνια για
να δούμε μαζικές πωλήσεις οχημάτων με καύσιμο υδρογόνο.
Δηλαδή συνολικά σε καμιά 20ετία.Οσο για την Ελλάδα μήν το σκέφτεσαι
καθόλου. Εδώ το Toyota Prius -λειτουργικά δέν διαφέρει καθόλου απο ένα
συμβατικό- πωλείται μαζικά απο το 1997 και στην Ελλάδα έφθασε το 2002. - Οι κυβερνήσεις των ΗΠΑ εχουν γράψει την προστασία του
-
Δηλαδή συνολικά σε καμιά 20ετία.Οσο για την Ελλάδα μήν το σκέφτεσαι
καθόλου. Εδώ το Toyota Prius -λειτουργικά δέν διαφέρει καθόλου απο ένα
συμβατικό- πωλείται μαζικά απο το 1997 και στην Ελλάδα έφθασε το 2002.Το αστείο μέσα σε ολα αυτά είναι το κίνητρο που έδωσε η ελληνική(?) κυβέρνηση σε όλους εμάς για να προχωρήσουμε στην αγορά του.
Δεν θα υπόκειται η κυκλοφορία του στον δακτύλιο !!!!!!
και το δούλεμα συνεχίζεται ....
-
Ο χρήστης dimitris1974 έγραψε:
Δηλαδή συνολικά σε καμιά 20ετία.Οσο για την Ελλάδα μήν το σκέφτεσαι
καθόλου. Εδώ το Toyota Prius -λειτουργικά δέν διαφέρει καθόλου απο ένα
συμβατικό- πωλείται μαζικά απο το 1997 και στην Ελλάδα έφθασε το 2002.Δεν είναι το θέμα μας τι σκέφτομαι εγώ. Απλώς μεταφέρω τις γνώσεις και την πιο πρόσφατη πληροφόρησή μου.
Όσο για τα 20 χρόνια που ανέφερες, θα το δεις, εαν η ιστορία σε δικαιώσει. -
Jeep-akias
Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε να συζητάμε.
Πιστεύεις πως οι σημερινές εταιρείες, κάνουν έρευνα για την έρευνα, κάτι το οποίο έχει σταματήσει να γίνεται, όχι μόνο από τις εταιρίες αλλά και από τα Πανεπιστήμια εδώ και πολλά, πολλά χρόνια.
Αγνοείς την ύπαρξη επιστημονικών πορισμάτων για το ελληνικό πετρέλαιο.
Δεν ανέφερες έστω μια ενέργεια που θα μπορούσε να γίνει στη χώρα μας σχετικά με τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας που να αφορούν το αυτοκίνητο. Και δεν εννοούμε φυσικά τα φορολογικά κίνητρα, τα οποία έτσι και αλλιώς είναι θέμα χρόνου να γίνουν εννιαία σε όλη την Ε.Ε. -
Ο χρήστης Jeep-akias έγραψε:
και το δούλεμα συνεχίζεται ....Γκρίνια γκρίνια γκρίνια
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
Jeep-akias
Δεν νομίζω πως υπάρχει λόγος να συνεχίσουμε να συζητάμε.
Πιστεύεις πως οι σημερινές εταιρείες, κάνουν έρευνα για την έρευνα, κάτι το οποίο έχει σταματήσει να γίνεται, όχι μόνο από τις εταιρίες αλλά και από τα Πανεπιστήμια εδώ και πολλά, πολλά χρόνια.
Αγνοείς την ύπαρξη επιστημονικών πορισμάτων για το ελληνικό πετρέλαιο.
Δεν ανέφερες έστω μια ενέργεια που θα μπορούσε να γίνει στη χώρα μας σχετικά με τις ανανεώσιμες μορφές ενέργειας που να αφορούν το αυτοκίνητο. Και δεν εννοούμε φυσικά τα φορολογικά κίνητρα, τα οποία έτσι και αλλιώς είναι θέμα χρόνου να γίνουν εννιαία σε όλη την Ε.Ε.Δεν αγνοώ τίποτα αγαπητέ απλά εκφέρω την άποψη μου η οποία δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θα πρέπει να ταυτίζεται με αυτή των 'επιστημονικών' επιτροπών.
Το να σου πώ τι θα έπρεπε να γίνει είναι άσκοπο και ανωφελο απλά και μόνο να να πιστείς ότι έχω μια άποψη και πρόταση. θα το έκανα μόνο αν πίστευα πως κάτι θα βγεί απο αυτό.
Η δουλεία μου είναι η Ερευνα και Ανάπτυξη αλλα όχι στον τομέα που σπούδασα. Οι εταιρίες αναπτύσουν κάτι με μακροπρόθεσμους στόχους και όχι για να το πουλήσουν την επόμενη μέρα. Ερευνα και Ανάπτυξη είναι και μελέτη του αγοραστικού ενδιαφέροντος και άλλων οικονομικών παραμέτρων κόστους και απόδοσης. Και μην ξεχνάς κάτι πολύ σημαντικό. Τα τεστ ενός νέου προιόντος δεν γίνονται in house αλλά στην πράξη. Για αυτό κατι που σου πουλάν σήμερα δεν σημαίνει πως άυριο θα είναι το ίδιο προιόν και μάλιστα με άμεσο αποτέλεσμα εσυ σαν καταναλωτής να βγείς ζημιωμένος ανεπανόρθωτα απο αυτό το παιχνίδι.Καλά θα κάνεις να επεξεργάζεσαι ότι σου δίνουν ως δεδομένο.
-
Ο χρήστης takinen έγραψε:
και το δούλεμα συνεχίζεται ....
Γκρίνια γκρίνια γκρίνια
Η εκφορά λόγου και άποψης περί της πραγματικότητας σημαίνει για σένα γκρίνια ενώ το να δεχομαστε αψηφιστα και άβουλα ότι μας σερβίρουν το θεωρείς σοφρωσύνη ?
Συγνώμη αλλα η εμμονή σου σε αυτό σε τέτια συμπεράσματα με οδηγεί.
Θα αγοράζατε υβριδικό αυτοκίνητο;