Φιλε Faidon εγω θα σου προτεινα να αντικαταστησεις τον G-Lader με εναν αλλο μηχανικο υπερσυμπιεστη.Για να ξερεις πολλες εταιρειες κατασκευης aftermarket μηχανικων υπερσυμπιεστων εχουν κατασκευασει ετοιμα kit (τα λεγομενα και bolt-on kits) τα οποια τοποθετουνται στις ηδη υπαρχουσες βασεις που εχει προβλεψει ο κατασκευαστης (δηλ. η VW).Παραδειγμα τετοιου κατασκευαστη superchargers ειναι η Eaton.Ετσι η φυση του κινητηρα σου δεν αλλαζει δραματικα οπως κι η συμπεριφορα του αυτοκινητου σου.Απο την αλλη η αξιοπιστια ενος π.χ. Eaton ειναι κορυφαια οπως κι ηποιοτητα του,ετσι δε θα σε απασχολει η ουτως ή αλλως μειωμενη αξιοπιστια του εργοστασιακου G-Lader.
Μη διανοηθεις ομως να αφησεις το moteur σου ατμοσφαιρικο γιατι η χαμηλη τουρμπισια σχεση συμπιεσης καθως κι οι τουρμπισιες εργοστασιακες επιλογες των χαρακτηρηστικων των εκκεντροφορων θα κανουν το αμαξι σου να σερνεται.Οσο για τη προσθηκη turbo αντι supercharger εγω δε θα την προτιμουσα για να μην αλλαξω τον αλλοκοτο (με την καλη εννοια παντα) χαρακτηρα του αυτοκινητου,αλλο πραγμα τωρα το τραβηγμα του κομπρεσορα.Αν εσυ ομως προτιμας τον τσαμπουκα του turbo τοτε πασο...
Παντως για να ξερεις η τοποθετηση ενος νεου G-Lader θα κοστισει καπου στα 4-5000euro,ενω τοσο η περιπτωση του Eaton οσο και του turbo θα κοστισουν γυρω στα 3000euro.
Αυτα παντα φιλικα και χωρις να θελω να το παιξω ειδικος!!!
garrett-t35
@garrett-t35
ΜΑΘΗΤΗΣ - ΑΓΩΝΕΣ ΚΑΙ ΒΕΛΤΙΩΣΕΙΣ
Latest posts made by garrett-t35
-
RE: Σπασμένο G se Corrado
-
RE: ΚΙΝΗΜΑΤΟΓΡΑΦΙΚΑ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
Καλα ρε αφου αναφερθηκατε σε σχεδον ολα τα αυτοκινητα που εχουν περασει απο την μικρη και τη μεγαλη οθονη γιατι δεν λετε για το The fast and the furious.Μιλαμε για τα υπρτατα Jap cars της τελευταιας δεκαετιας.
RX-7,Toyota Supra,Nissan Skyline,Mitsubishi Eclipse,Honda S2000 κι αλλα πολλα!!!Μπορει τα περισσοτερα απο αυτα να ηταν μονο εμφανισιακα βελτιωμενα αλλα η Supra οντως ειχε 600και αλογα... -
RE: Corolla T Sport
Το T-Sport θα το χαρακτηριζα σχεδον τιμιο αμαξι.Το βασικο κακο του ειναι κατα την γνωμη μου οτι το vvtl-i point βρισκεται σε καπως υψηλο φασμα στροφων και για να το πηγαινεις τιμια χρειαζεται να το κρατας στα ψηλα πραγμα δυσκολο και κουραστικο.Εγω παντως σε αυτην την κατηγορια θα προτεινα τη hona civic type-r,μπορει να ειναι λιγο πιο ακριβο αλλα αξιζει και με το παραπανω αυτην την διαφορα χρηματων,ασε που τωρα με την καταργηση των τεκμηριων μεχρι 2000cc δε θα εχεις κανενα προβλημα!
Υ.Γ:Ρε παιδια που ειναι ο gavriil1 να γραψει κανα καλο τεχνικο thread για να γινει και καμια αξιολογη συζητηση! -
RE: Τον Οκτώβριο στην αγορά το Focus RS
Παιδια για να ξεκαθαρισουμε:Το focus RS θα ειναι μπροστοκινητο,το τετρακινητο focus που αναφερατε οντως θα κυκλοφορησει (κατα πασα πιθανοτητα) υπο την ονομασια focus cosworth.Ναι ειναι αληθεια επιτελους η cosworth μετα απο αποχη αρκετων χρονων απο τα αυτοκινητα επιδοσεων παραγωγης θα ξαναχτυπησει (πιθανοτατα) με εναν ενδοξο συνεχιστη των sierra και escort cosworth!!!
-
ΓΙΑ ΤΟΝ GOLF 1.4 EDITION
Επειδη φιλε μου golf 1.4 edition μου εχεις ξαναπαντησει κι επειδη σ’αρεσουν τα τουρμπατα αλλα και γιατι εισαι κι εσυ student σαν κι εμενα,σου αφιερωνω ενα ολοκληρο θεμα!Τωρα για την διασταυρωση που μου λες δεν εχω και πολλα να πω!Τελος παντων αν θες οτιδηποτε απο ερωτηση που πιθανως μπορω να απαντησω,πες την μου!
-
RE: ΓΙΑ ΤΟΝ GOLF 1.4 EDITION
Επειδη φιλε μου golf 1.4 edition μου εχεις ξαναπαντησει κι επειδη σ’αρεσουν τα τουρμπατα αλλα και γιατι εισαι κι εσυ student σαν κι εμενα,σου αφιερωνω ενα ολοκληρο θεμα!Τωρα για την διασταυρωση που μου λες δεν εχω και πολλα να πω!Τελος παντων αν θες οτιδηποτε απο ερωτηση που πιθανως μπορω να απαντησω,πες την μου!