-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
δέρματα από δέρματα έχουν διαφορά... της φαουβε είναι για το πέος....της αλφα ρομέο επικάΗ vw έχει διάφορες ποιότητες , ανάλογα τι έχεις δει
Κάποια είναι όντως χάλιαSent from my LG-P500
-
Κάποτε γνώριζα έναν τύπο, που ενώ είχε λεφτά, πήγε και πήρε Χιουντάι Αξεντ ΜΚΙ (οκ θέμα του...) αλλα το περίεργο δεν είναι αυτο.
Το περίεργο είναι ότι είχε αφήσει τα ναυλον καλλυματα, ναι αυτά τα διαφανα που έχει το αμάξι απο την μάνα του, για χρόνια ολόκληρα.
Κάθε φορά που ελιωναν, έβαζε καινούρια! Φυσικά στο πάτωμα δεν είχε βάλει πατακια αλλα τα χαρτιά που βάζουν στα συνεργεία. Και εννοείται ότι ΚΆΘΕ φορά που έμπαιναν μέσα άτομα, έπρεπε να βγάλουν τα παπούτσια τους! -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
H AR χρησιμοποιεί πιο... ψαγμένα σημεία του ζώου να υποθέσω.
η φαουβε βάζει μόνιμα δέρμα από πέος φάλενας...
Για αυτό και κάποια πρωινά που ψιλοτρίβομαι στο κάθισμα νιώθω να μεγαλώνει??
Κάποτε γνώριζα έναν τύπο, που ενώ είχε λεφτά, πήγε και πήρε Χιουντάι Αξεντ ΜΚΙ (οκ θέμα του...) αλλα το περίεργο δεν είναι αυτο.
Το περίεργο είναι ότι είχε αφήσει τα ναυλον καλλυματα, ναι αυτά τα διαφανα που έχει το αμάξι απο την μάνα του, για χρόνια ολόκληρα.
Κάθε φορά που ελιωναν, έβαζε καινούρια! Φυσικά στο πάτωμα δεν είχε βάλει πατακια αλλα τα χαρτιά που βάζουν στα συνεργεία. Και εννοείται ότι ΚΆΘΕ φορά που έμπαιναν μέσα άτομα, έπρεπε να βγάλουν τα παπούτσια τους!Έναν τέτοιο παντρεύτηκε μια φίλη μου (επειδή ήταν δημόσιος υπάλληλος ). Είχε ένα Γιάρις και είχε τα νάιλον στο πίσω κάθισμα περίπου 3 χρόνια. Καμάρωνε που το είχε σαν καινούριο. Μετά από 1 χρόνο χώρισαν.
-
Πρίν από 20 χρόνια δεν ήταν καθόλου σπάνιο να βλέπεις αυτοκίνητα με τα νάυλον καλύμματα.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κάποτε γνώριζα έναν τύπο, που ενώ είχε λεφτά, πήγε και πήρε Χιουντάι Αξεντ ΜΚΙ (οκ θέμα του...) αλλα το περίεργο δεν είναι αυτο.
Το περίεργο είναι ότι είχε αφήσει τα ναυλον καλλυματα, ναι αυτά τα διαφανα που έχει το αμάξι απο την μάνα του, για χρόνια ολόκληρα.
Κάθε φορά που ελιωναν, έβαζε καινούρια! Φυσικά στο πάτωμα δεν είχε βάλει πατακια αλλα τα χαρτιά που βάζουν στα συνεργεία. Και εννοείται ότι ΚΆΘΕ φορά που έμπαιναν μέσα άτομα, έπρεπε να βγάλουν τα παπούτσια τους!Μου θυμίζει κάτι γιαγιάδες που αφήνουν το πλαστικό στο τηλεκοντρόλ και θα πεθάνουν χωρίς να έχουν πατήσουν το πλήκτρο κάτω από το νάιλον.
-
Ο χρήστης Thάnos έγραψε:
Κάποτε γνώριζα έναν τύπο, που ενώ είχε λεφτά, πήγε και πήρε Χιουντάι Αξεντ ΜΚΙ (οκ θέμα του...) αλλα το περίεργο δεν είναι αυτο.
Το περίεργο είναι ότι είχε αφήσει τα ναυλον καλλυματα, ναι αυτά τα διαφανα που έχει το αμάξι απο την μάνα του, για χρόνια ολόκληρα.
Κάθε φορά που ελιωναν, έβαζε καινούρια! Φυσικά στο πάτωμα δεν είχε βάλει πατακια αλλα τα χαρτιά που βάζουν στα συνεργεία. Και εννοείται ότι ΚΆΘΕ φορά που έμπαιναν μέσα άτομα, έπρεπε να βγάλουν τα παπούτσια τους!φαντάσου αυτόν τον τύπο να πηδ@ει... θα ντύνει τα @@ του με αλουμινόχαρτο για να μην τα φθείρει...
-
Ο χρήστης wantone έγραψε:
...Τελικα θα την παρει ο Κικιζας την 116;
Oxι. Δεν θα παρω τιποτα. Απλως ενημερωνομαι.
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κάποτε γνώριζα έναν τύπο, που ενώ είχε λεφτά, πήγε και πήρε Χιουντάι Αξεντ ΜΚΙ (οκ θέμα του...) αλλα το περίεργο δεν είναι αυτο.
Το περίεργο είναι ότι είχε αφήσει τα ναυλον καλλυματα, ναι αυτά τα διαφανα που έχει το αμάξι απο την μάνα του, για χρόνια ολόκληρα.
Κάθε φορά που ελιωναν, έβαζε καινούρια! Φυσικά στο πάτωμα δεν είχε βάλει πατακια αλλα τα χαρτιά που βάζουν στα συνεργεία. Και εννοείται ότι ΚΆΘΕ φορά που έμπαιναν μέσα άτομα, έπρεπε να βγάλουν τα παπούτσια τους!φαντάσου αυτόν τον τύπο να πηδ@ει... θα ντύνει τα @@ του με αλουμινόχαρτο για να μην τα φθείρει...
Eτσι ομως, θα φθειρει τ' @@δια του...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Η Connolly είναι αγγλική εταιρεία που παράγει δερμάτινες επενδύσεις. Πουλάει και σε εργοστάσια (π.χ. Aston Martin) αλλά και σε ταπετσέρηδες,Σωστά. Απλά να σημειώσω ότι η Connolly έκλεισε. Πλέον τα δέρματά της τα φτιάχνει (σύμφωνα με τις προδιαγραφές...έτσι λένε τουλάχιστον) αυτή η εταιρία: http://www.ukhide.co.uk
-
Ο χρήστης Professeur έγραψε:
Κάποτε γνώριζα έναν τύπο, που ενώ είχε λεφτά, πήγε και πήρε Χιουντάι Αξεντ ΜΚΙ (οκ θέμα του...) αλλα το περίεργο δεν είναι αυτο.
Το περίεργο είναι ότι είχε αφήσει τα ναυλον καλλυματα, ναι αυτά τα διαφανα που έχει το αμάξι απο την μάνα του, για χρόνια ολόκληρα.
Κάθε φορά που ελιωναν, έβαζε καινούρια! Φυσικά στο πάτωμα δεν είχε βάλει πατακια αλλα τα χαρτιά που βάζουν στα συνεργεία. Και εννοείται ότι ΚΆΘΕ φορά που έμπαιναν μέσα άτομα, έπρεπε να βγάλουν τα παπούτσια τους!Έναν τέτοιο παντρεύτηκε μια φίλη μου (επειδή ήταν δημόσιος υπάλληλος ). Είχε ένα Γιάρις και είχε τα νάιλον στο πίσω κάθισμα περίπου 3 χρόνια. Καμάρωνε που το είχε σαν καινούριο. Μετά από 1 χρόνο χώρισαν.
Αυτό πρέπει να μπει στις Κοινωνικές Συμπεριφορές, ώστε να σχολιάσει καταλλήλως ο koutsan...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
...Τελικα θα την παρει ο Κικιζας την 116;
Oxι. Δεν θα παρω τιποτα. Απλως ενημερωνομαι.
quoted for...
-
***Αργά ή γρήγορα, λοιπόν, καταλήγεις σε εκείνον το διακόπτη που απενεργοποιεί τα ηλεκτρονικά βοηθήματα και σου επιτρέπει να ορίζεις, χωρίς δεκανίκια, την τύχη των πίσω -κυρίως- τροχών.
Για κακή σου τύχη, βέβαια, κάποιος μεσήλικας Γερμανός με το αυστηρό ύφος που του επιβάλλει η θέση του, αποφάσισε ότι απενεργοποιώντας τα σύνθετα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν δικαιούσαι να έχεις την πλήρη ισχύ του κινητήρα.
Η χαρτογράφηση του υπερτροφοδοτούμενου μοτέρ αλλάζει αυτομάτως και εσύ μένεις με την όρεξη και με την απορία που πήγαν οι 136 ίπποι και τα 220 Nm ροπής.**
Καλώς ή κακώς η νέα Σειρά 1 επιβάλλει έναν ορθολογικότερο τρόπο κίνησης, όπου το εξαιρετικό πλαίσιο, η καλορυθμισμένη ανάρτηση, το ακριβές σύστημα διεύθυνσης και η ισορροπημένη κλιμάκωση του εξατάχυτου κιβωτίου σου επιτρέπουν να κινείσαι με χαρακτηριστική άνεση σε σβέλτους ρυθμούς.
Απευθυνόμενη σε ένα ευρύτερο καταναλωτικό κοινό και ανεξαρτήτως έκδοσης, η δεύτερη γενιά της Σειράς 1 διαθέτει τις επιδόσεις, την πρακτικότητα, την ευρυχωρία και την απαιτούμενη κατασκευαστική ποιότητα, έχοντας ωστόσο απολέσει το πλεονέκτημα του αυθεντικού της σχεδιασμού και της ακατέργαστης δυναμικής που εξακολουθεί να εκπέμπει η προγενέστερη εκδοχή της.*
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Για κακή σου τύχη, βέβαια, κάποιος μεσήλικας Γερμανός με το αυστηρό ύφος που του επιβάλλει η θέση του, αποφάσισε ότι απενεργοποιώντας τα σύνθετα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν δικαιούσαι να έχεις την πλήρη ισχύ του κινητήρα.To ότι η πελιοψηφία του ειδικού τύπου (ειδικά στα αυτοκίνητα) δεν έχουν ιδέα για αυτό που γράφουν είναι γνωστό (ελάχιστες εξαιρέσεις)...αλλά αυτό είναι από τις μεγαλύτερες μπούρδες που έχουν γραφτεί για το 2011!!!
-
Ο χρήστης Fanis75 έγραψε:
Για κακή σου τύχη, βέβαια, κάποιος μεσήλικας Γερμανός με το αυστηρό ύφος που του επιβάλλει η θέση του, αποφάσισε ότι απενεργοποιώντας τα σύνθετα ηλεκτρονικά βοηθήματα δεν δικαιούσαι να έχεις την πλήρη ισχύ του κινητήρα.
To ότι η πελιοψηφία του ειδικού τύπου (ειδικά στα αυτοκίνητα) δεν έχουν ιδέα για αυτό που γράφουν είναι γνωστό (ελάχιστες εξαιρέσεις)...αλλά αυτό είναι από τις μεγαλύτερες μπούρδες που έχουν γραφτεί για το 2011!!!
Κάτι πήγε στραβά στην μετάφραση και στην προσπάθεια να περάσει στο κείμενο και ολίγη από την ζοφερή πραγματικότητα που μας επιβάλλουν... οι γερμανοί φίλοι μας!
-
H νέα σειρά 1 έχει κουμπί που να αλλάζει την χαρτογράφηση? Sport, comfort κλπ?
-
Ο χρήστης djalma έγραψε:
H νέα σειρά 1 έχει κουμπί που να αλλάζει την χαρτογράφηση? Sport, comfort κλπ?Εχει...αλλα δεν ισχυει αυτο που λεει παραπανω, οτι δηλαδη εχεις λιγοτερη δυναμη στο sport+ οταν μπαινει το dtc.
Ισα-ισα, η αποκριση γινεται πιο αμεση.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Έχει ένα θέμα εδώ η BMW. Για κάποιον τραγικό λόγο, αν βγάλεις όλα τα ηλεκτρονικά off, μπαίνει σε λειτουργία Normal. Τον λόγο δεν τον έχω καταλάβει ακόμα. Δηλαδή, και να βάλεις λειτουργία sport+, όπου αλλάζεις απόκριση και έχεις γρηγορότερες αλλαγές ταχυτήτων (σε αυτόματο steptronic), από την στιγμή που θα πατήσεις το κουμπί για να βγούνε όλα τα ηλεκτρονικά off και να μπει το ηλεκτρομπλοκέ, μπαίνει αυτόματα σε λειτουργία normal. Οπότε ο συντάκτης πιθανόν να τα λέει σωστά .
ΕΔΙΤ: Δεν αναφέρομαι σε δύναμη αλλά σε απόκριση. Άλογα τα ίδια βγάζει .
-
Δεν ισχυει κατι τετοιο στην f20 νομιζω.
Αν θυμαμαι καλα στο sport+ κρατησα το off και εσβησαν ολα χωρις να με παει στο normal.
Sent from my iPhone 4 using Tapatalk
-
Λοιπόν καλημέρα και από μένα παιδιά...
χτες πήγα test drive την καινούρια 1 σειρά στην αντιπροσωπεία στην Λευκωσία.
Κατ΄ αρχήν η πρώτη εντύπωση που πήρα είναι ότι το αυτοκίνητο αδικείται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ απο τις φωτογραφίες... μπορεί ο πισινός να φέρνει πολύ σε πολο όμως προσωπικά μου άρεσε.
Μπαίνοντας μέσα νομίζεις πως βρίσκεσαι σε πιο μεγάλης κατηγορίας αυτοκίνητο. Τη θέση οδήγησης την βρήκα τέλια, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μου
Την οδήγησα για κανένα τέταρτο σε αυτοκινητόδρομο και δρόμους τις πόλης. Γενικά ο κινητήρας μου φάνηκε ξύπνιος και η ανάπτυξη του ήταν πολύ γραμμική. για 136 ίππους με τα κιλά ενός BMW μια χαρά πάει! Το 8αρη αυτόματο είναι όλα τα λεφτά...αξιοποιεί στο έπακρο τον κινητήρα και απο άποψη δύναμης αλλα και οικονομίας..πραγματικά το κιβώτιο με έχει εντυπωσιάσει...
Το τιμόνι του είναι άμεσο και γίνεται αμεσότερο με την ενεργοποίηση του sport mode. Για ηχομονώσεις, ποιότητα κύλισης κλπ δεν το συζητώ είναι απο τα καλύτερα της κατηγορίας αν όχι το καλύτερο(κατά τη γνώμη μου είναι)
Τα συστήματα ελέγχου μου φάνηκαν πολύ ευκολόχρηστα και γενικά έχει ένα πολύ καλά οργανωμένο cockpit. Λίγο το μοχλό της κεντρικής κονσόλας πρέπει να συνηθίσεις. Το μόνο που μου είχε σπάσει τα νεύρα , μέχρι που τελικά το απενεργοποίησα ήταν το σύστημα start/stop. Μέσα στην κίνηση δεν κάνει. βέβαια είναι ολα θέμα συνήθειας.Στην Κύπρο το 116i με το sport πακέτο, bluetooth και parking sensors λίγο πολύ το παίρνεις γύρω στα 27500 ευρώ!
-
Ο χρήστης charisivtec έγραψε:
Λοιπόν καλημέρα και από μένα παιδιά...
χτες πήγα test drive την καινούρια 1 σειρά στην αντιπροσωπεία στην Λευκωσία.
Κατ΄ αρχήν η πρώτη εντύπωση που πήρα είναι ότι το αυτοκίνητο αδικείται ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ απο τις φωτογραφίες... μπορεί ο πισινός να φέρνει πολύ σε πολο όμως προσωπικά μου άρεσε.
Μπαίνοντας μέσα νομίζεις πως βρίσκεσαι σε πιο μεγάλης κατηγορίας αυτοκίνητο. Τη θέση οδήγησης την βρήκα τέλια, κομμένη και ραμμένη στα μέτρα μουΦίλε συμφωνώ σε όλα 100%
την είδα live σημερα στην ωραια κ πολύ προσεγμένη εκδηλωση της bmw motοrad στο Λαυριο (που τους την πήδηξε ο καιρός)
Από κοντά είναι παρα πολύ ωραίο αμάξι, κ μάλιστα συμφωνούσαν οι πιο πολλοί (για να μην πω όλοι) που την πρωτοαντίκρυζαν. Καλά για μέσα δε το συζητάω τί τζουλιετα κ vag συζητάμε
Κ το πιο σημαντικό, βελτιώθηκε στους χώρους που η προηγουμενη 1 έπασχε τραγικά
BMW 1 Series (F20) 2011