Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Καλύτερο SUPERCAR όλων των εποχών
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 3 / 6
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    44
    114
    626
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • F
      felleas last edited by

      LAMBORGHINI MURCIELAGO

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trelovet last edited by

        Ισως αν το NSX είχε ισχυρότερο κινητήρα, να μην ήταν τόσο ομοιογενές και ευχάριστο οδηγικά . Οι μηχανικοί της Honda έχουν την γνώση να φτάξουν πανίσχυρους και εξαιρετικά ξιόπιστους κινητήρες. Για να μην το κάνουν για το NSX μάλλον κάτι ξέρουν.
        Ο Σετράιτ είναι ένας βαθύς γνώστης της αυτοκίνησης αλλά και αιρετικός ταυτόχρονα σε πολλά πράγματα. Θεωρεί το δικό του Bristol σαν το καλύτερο αυτοκίνητο παγκοσμίως , αλλά και δείχνει μια ιδιαίτερη αδυναμία γενικά για την Honda. Αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παίρνω σοβαρά τις απόψεις του. Απλά κρατάω αυτά που θέλω, τα άλλα τα αγνοώ. Πάντως επαναλαμβάνω ότι το NSX είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο.
        Φίλε ΙΚΕ , μήπως είσαι λίγο υπερβολικός με το Punto και τις Ferrari ?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • N
          nickolas last edited by

          Και η δική μου ψήφος στην F1. Είναι το μόνο με θέση οδήγησης στο κέντρο και σε επιτάχυνση είναι πιθανώς ακόμη ό,τι πιο γρήγορο!

          Πάντως το μυαλό μου όταν ακούω supercar πάει πάντα στην Diablo, τον ορισμό ίσως του είδους!

          Τέλος το όνομα το οποίο σέβομαι πιο πολύ είναι αυτό της Bugatti κυρίως λόγω της EB112, ενός υπέροικογενειακού που δυστυχώς έμεινε προτότυπο.

          Ο χρήστης IKE έγραψε:
          Τη διαφορά έχει ο κινητήρας αυτός της BMW απο αυτό της Ferrari για την F50?

          Και οι 2 φτιάχτηκαν αποκλειστικά για τα συγκεκριμένα αυτοκίνητα, είναι σαν να λέμε πως ο κινητήρας της enzo είναι 3 κινητήρες απο punto HGT 'κολημένοι'.

          Νομίζω πως είναι μοιραίο ο κινητήρας της F1 να έχει κοινά στοιχεία με τους 'Μ' της ΒΜW και πράγματι να πρόκειται για 2 εν σειρά εξακύλινδρους ενωμένους αλλά σίγουρα βελτιωμένους. Το ίδιο συμβαίνει και με τον V10 της Gallardo (2 πεντακύλινδρoi της AUDI- από το quattro νομίζω)
          Όσο για την Ferrari η αλήθεια είναι πως ο V12 που χρησιμοποιεί βασίζεται σε F1 κινητήρα των αρχών του 90. Αυτός μπήκε στην F50 ο ίδιος στις 550 και 575, ο ίδιος στην Scaglietti και είναι μάλλον ο ίδιος και στην Enzo.
          Aπλά κάθε φορά είχε μικοβελτιώσεις και διαφορές στον κυβισμό.
          Δεν ακούγεται όμορφα αλλά δεν είναι τίποτα το φοβερό αυτό. Και οι κινητήρες των supercars με τον ίδιο τρόπο λειτουργούνε. Απλά κάθε φορά υπάχουν μικροβελτιώσεις ή νέες τεχνολογίες (πχ. άμεσος ψεκασμός). Τα υπόλοιπα στοιχεία όμως διατηρούνται γενικά ίδια.
          Τουλάχιστον αυτήν την εντύπωση έχω...

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • J
            jazzouras last edited by

            Για να επανέλθω στην ψηφοφορία, θα ήθελα να δικαιολογήσω γιατί ψήφισα 959.

            Κατ'αρχήν και πέραν του ονόματος, πάντα είχα ιδιαίτερη αδυναμία στην ιδιαιτερότητα της θέσης του κινητήρα, καθώς και στο οτι είναι boxer. Μου άρεσε το γεγονός οτι παρά τον 'πόλεμο' που δέχτηκε η Porsche για την θέση του κινητήρα καθώς και την αερόψυξη (η 959 υδρόψυκτη όμως), επέμεινε, έκανε τις σωστές κινήσεις και έφτιαξε ένα αυτοκίνητο που κανείς δεν περίμενε.

            Έπειτα θεωρούσα σχεδόν πάντα οτι τα SuperCars ΠΡΕΠΕΙ να είναι turbo (Μη με ρωτάτε γιατί, δεν ξέρω! Πλέον έχω αλλάξει γνώμη!). Ίσως επειδή τότε τα ατμοσφαιρικά άλογα δεν 'έπαιζαν' τόσο όσο σήμερα.

            Και τέλος το 4x4. SuperCar τετρακίνητο σε μια εποχή ('86) που το 4x4 μόλις είχε αρχίσει να ακούγεται ευρέως, ήταν κάτι τουλάχιστον πρωτοφανές.

            Όλα αυτά συνδυασμένα με μια ολική ποιότητα και ευκολία χρήσης καθημερινού αυτοκινήτου. Αυτό το τελευταίο πιστεύω πως ήταν και είναι η ειδοποιός διαφορά της 959.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • F
              frogy last edited by

              Ο χρήστης IKE έγραψε:
              Ο κινητήρας της BMW για την F1 ήταν ειδικά σχεδιασμένος για αυτήν και δεν ήταν 2 κινητήρες απο Μ3 'κολλημένοι'. Δεν ήταν καν ενας πουσαρισμένος απο 750.

              Φιλε μου εχεις λαθος εδω. Ο κινητηρας ηταν δυο Μ3 Ε36 μαζι.

              Εγω διαλεξα την F1 γιατι παραμενει το γρηγοροτερο ολων των εποχων και εχει κινητηρα BMW..... Οι αδυναμιες δεν κρυβονται...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                trelovet last edited by

                Εγώ πάντως το είπα !!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • G
                  gto250swb last edited by

                  Μικρη αναφορα, γιατι ψηφισα τη μακλαρεν ως το καλυτερο 'υπεραυτοκινητο',

                  Απο αυτα που εχω διαβασει,εχω σχηματισει την αποψη οτι υλοποιηθηκε σαν project στην ιδεα του τι ειναι ενα υπεραυτοκινητο πως κατασκευαζεται ποιους συμβιβασμους-παραμετρους αποδεχεσαι.

                  Πρωτον οταν ενα υπεραυτοκινητο εχεις συμβιβασμους.(υλικους και νομοτελειακους)Δεν μπορεις να εξελιξεις ενα οχημα που πρεπει να ειναι απολυτα σταθερο στα 350χλμ/ωρα και ταυτοχρονα να γραφει χρονους αντιστοιχους ενος π.χ. Impreza STi στα κορσικανικα βουνα,οι συνολικοι συμβιβασμοι αρχιζουν και σταματουν στο πως οριζει ενας κατασκευαστης 'το υπεραυτοκινητο'.

                  Αφιερωνεις λοιπον τις δυναμεις σου σε ενα συγκεκριμενο στοχο,στο πως να κατασκευασεις το αρτιοτερο αυτοκινητο σε μετρησιμα μεγεθη 'παραλογα'.Προσοχη!Δεν ειπα το πιο γρηγορο γιατι ο χρονος δεν ειναι μετρησιμο μεγεθος για ενα υπεραυτοκινητο κατα τη γνωμη μου.
                  Εξηγουμαι,το ερωτημα για το τι ειναι υπεραυτοκινητο ειναι το ερωτημα,πως θα φτιαξω ενα αυτοκινητο που να εχει πλεονασμα δυναμης(κατι που δεν εχει π.χ. το NSX) ποσο ακαμπτο πρεπει να ειναι για να παραλαβει δυναμεις 600 ιππων τι λαστιχα πρεπει να εχει γιανα κινηται σε ανοιχτο δρομο με 300χλμ/ωρα,πως θα οδηγειται σε ανοιχτες καμπες των 290+(ουτε αυτο το κανει ενα απλως γρηγορο αυτοκινητο π.χ. 350z,M3,NSX klp.Εδω ομως καταληγω μετουσιωνοντας το ερωτημα τι ειναι υπεραυτοκινητο στο πρακτικο ερωτημα ,

                  Πως φτιαχνω ενα αυτοκινητο που μπαινει με σταθερο γκαζι να μια ανοιχτη καμπη στην αυτοστράντα με 280+ βγαινει με σχεδον 300 και τελικιαζει στην επομενη ευθεια στα 350χλμ/ωρα?

                  Προσεξτε γιατι το ερωτημα δεν απευθυνεται ουτε σε dragster(δεν μπαινεις ουτε με φυλαχτο με τοσα χλμ σε στροφη) αλλα ουτε σε απλα γρηγορα μοντελα (αυτα δεν εχουν ουτε τη δυναμη να τραβηξουν απο τα 250)απευθυνεται σε Υπεραυτοκινητα

                  Σε αυτη την ερωτηση απαντα πιο τιμια η F1 κατα τη γνωμη μου.

                  Υ.Γ.Αν το ερωτημα ηταν το καλυτερο αυτοκινητο τοτε μαλλον θα επελεγα το NSX.
                  Y.Γ.2 Το κριμα ειναι που ειμαι και ιταλοφιλος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    spiros19 last edited by

                    Παιδια, αφου ειναι 2 κινητηρες 'κολημενοι', αν μεινεις με τον εναν, βαζεις τον αλλον μπροστα και ξεκινας??? Αχααα! καλο εεε??

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      techadmin admin last edited by

                      Ποια κοινά μέρη έχει ο V12 με τους 2 κινητήρες απο M3?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • M
                        meco last edited by

                        F40
                        959
                        ΕΒ110
                        DIABLO
                        και από τα καινούρια το Pagani Zonda...
                        και φυσικά αν και δεν είναι και τόσο Supercars απλά είναι κορυφαία αυτοκίνητα και αυτά:
                        Honda NSX
                        Nissan Skyline GTR.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • H
                          hakk last edited by

                          Εγώ έδωσα την ψήφο μου στην F1 καθώς 10 χρόνια μετά την παρουσίαση της παραμένει (σε τελική) το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής δρόμου και όσο και αν προσπαθούν (Εnzo, EB16/4 Veyron) δε τη φτάνουν. Αν ήταν μοντέλο του 2003 δε θα μου έλεγε τίποτα η τελική της και τότε θα ψήφιζα την μόνη Ferrari που αγαπάω, την F40, κυρίως για την ωμή της δύναμη και συμπεριφορά. Αλλά με την F1 να έχει 'χτιστεί' το 94 δεν πιστεύω πως έχω άλλη επιλογή.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            gmak last edited by

                            προσωπικά ψηφίζω την F1 για πολλούς λόγους, ένας και ο συναισθηματικός καθώς ήταν το πρώτο supercar που ονειρεύτικα ως έφηβος.

                            Είναι τόσο καλή αυτή η λίστα που θέλω να ιεραρχήσω, ή μάλλον να τιθασσεύσω τις επιλογές στο μυαλό μου. Μετά του τέλειου F1, τοποθετώ την επίσης τέλεια αλλά συμβατική 959. Έπειτα, παρέα, τις πιο άγριες EB110 και XJ220... κι ας μας τα χάλασε η Jag που δεν βγήκε με τον 12κύλινδρο ποτέ [άγριο, εξώκοσμο και μέσα συντηριτικό... μοναδικό αυτοκίνητο]. Την diablo την λάτρεψα αλλά την τοποθετώ πιο χαμηλά ως πιο συνιθισμένη [αλλά όχι λιγότερο άγρια ή εξωτική], ενώ την F40 τελευταία, μου ήταν πάντα λίγο αδιάφορο για supercar, ίσως να έφταιξε που δεν ήταν της εποχής μου...

                            Τέλος τα Zonta, Enzo και Carerra GT ορίζουν το σημερινό supercar [με μεγάλη συμπάθεια στο πρώτο λόγω κομψού στυλ και το 3ο λόγω της επιλογής της porsche να είναι roadster ], το καθένα απ' τη σκοπια του, αλλά πιστεύω είναι πολύ νωρίς για να πάρουν θέση δίπλα στα υπόλοιπα τις λίστας, ο χρόνος καταξιώνει τα supercar.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • P
                              ping-of-death last edited by

                              Γιατι τετοια απαξιωση για το supercar που προσφατα αχαρος ψηλος, φιλος του φορουμ, αν κ τρωει βροχη με το τουλουμι, ειχε την τυχη να παει βολτα μαζι του;
                              Τεσπα, κ γω τελικα διαλεγω την 959. Μια χαρα αμαξακια τοσο το ΕΒ110 οσο κ η F1 αλλα η 959 για μενα ηταν (κ ειναι) ετη φωτος μπροστα!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                frogy last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Ποια κοινά μέρη έχει ο V12 με τους 2 κινητήρες απο M3?

                                Παιδια ανακαλω αυτο που ειπα , οτι ειναι δυο Μ3 ενωμενα γιατι βρηκα αυτο.: So McLaren went to BMW Motorsport who, by late 1991, had constructed a stunning all-new engine. Designated Type S70/2, it was a dry-sumped 60° V12 with four valve cylinder heads and variable valve timing. Displacement finished up at 6064cc with the bore and stroke on 86mm and 87mm respectively. Output was a hugely impressive 627bhp at 7500rpm with an 11.0:1 compression and sophisticated TAG engine management controlling twin fuel injectors per cylinder for 103bhp per litre!
                                Επιφυλασομαι ομως γιατι νομιζω οτι ειχα διαβασει καπου οτι ειναι 2 ενωμενα Μ3. Τελος παντον αν καποιος ξερει κατι ας το πει.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Φίλε frogy μπορεί να χρησιμοποιεί κάποια μέρη απο τον κινητήρα της Μ3 (πχ ίσως έμβολα) αλλα αυτό δεν σημαίνει πως είναι 2 κολημένοι. Οπως γράφεις και εσύ ο κινητήρας έχει πολύ μεγάλες διαφορές απο τον V12 της BMW (πχ ξηρό κάρτερ) και έχω διαβάσει πως σχεδιάστηκε ειδικά για το αυτοκίνητο αυτό.

                                  Η F1 άλλωστε χρησιμοποιεί μέρη απο διάφορα οχήματα (φλας εμπρός απο Lotus Elan, πίσω φώτα απο λεωφορείο Bova!) αλλα αυτόδ εν νομίζω πως την μειώνει σε οτιδήποτε.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    spiros last edited by

                                    Προσωπικα ZONDA! Εχω δει μερικα βιντεακια και το αυτοκινητο ειναι απιστευτο, εριξε ξυλο σε πολλα και γνωστα supercars.

                                    Οχι οτι τα αλλα πανε πισω ομως, ειδικα η ENZO

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • T
                                      trelovet last edited by

                                      Ο χρήστης Hakk έγραψε:
                                      Εγώ έδωσα την ψήφο μου στην F1 καθώς 10 χρόνια μετά την παρουσίαση της παραμένει (σε τελική) το γρηγορότερο αυτοκίνητο παραγωγής δρόμου και όσο και αν προσπαθούν (Εnzo, EB16/4 Veyron) δε τη φτάνουν. Αν ήταν μοντέλο του 2003 δε θα μου έλεγε τίποτα η τελική της και τότε θα ψήφιζα την μόνη Ferrari που αγαπάω, την F40, κυρίως για την ωμή της δύναμη και συμπεριφορά. Αλλά με την F1 να έχει 'χτιστεί' το 94 δεν πιστεύω πως έχω άλλη επιλογή.

                                      Θεωρητικά η Veyron θα είναι πολύ πιο γρήγορη από την F1. Ενδεικτικά αναφέρω ότι η F1 έκανε 0-300 σε 20.3' ενώ η Bugatti θα το κάνει (πάντα θεωρητικά σε 14.0'. Ομως μέχρι να βγει στην παραγωγή και να τα δούμε όλα αυτά στην πράξη , πράγματι η F1 είναι το ταχύτερο αυτοκίνητο παραγωγής όλων των εποχών. Το 'παραγωγής' βέβαια έχει πλάκα

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        technik last edited by

                                        Παρόν: Aνάμεσα από Enzo-Carrera GT.
                                        Παρελθόν: F40-959.

                                        Για λόγους ιστορίας και συναισθημάτων, η ψήφος στην....
                                        Porsche 959

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • T
                                          techadmin admin last edited by

                                          Η 959 όπως και οι 911 ποτέ δεν μου άρεσαν λόγω της θέσης του κινητήρα.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • O
                                            ouzo-power last edited by

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:

                                            Το NSX αν και εξαιρετικό δεν έχει τις επιδόσεις ενός supercar, μακάρι να υπήρχε ενα δυνατότερο.

                                            TTTIIIII Diladi to 1992 otan mpike sthn mazikh paragwgh pio allo htan supercar? Otan kukloforise to NSX h ferrari kai oloi kruftikan sta ergastiria na bgaloun to anti NSX.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 3 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr