Φίλοι συμφορουμίστες!
Μετά από τόοοσο καιρό που έχω να μπω στο site, βλέπω με χαρά (τρίβω τα μάτια μου για την ακρίβεια!) οτι το Jazzάκι έχει δικό του thread!!
Λοιπόοοον, μετά από 33.000 χλμ. έχω να πώ τα εξής όσον αφορά βλάβες κλπ:
- Το πλαστικό του παρ-πριζ που ανεμίζει είναι το πρώτο πράγμα που με ξένισε αλλά εγώ το κούμπωσα στη θεση του. Ούτε κόλλες ούτε σιλικόνες κλπ.
- Οι συναγερμάδες μπορεί να κάνουν ζημιά σε πλαστικά κατα το πέρασμα του συναγερμού. Θέλει γνώση και καλή δουλειά από πλευράς μάστορα. Εμένα ακούγεται τριγμός στην ένωση του ταμπλώ με το παρ-πρίζ μπρός δεξιά. Άσχετα με το συναγερμό που θα βάλεις, ζημιές μπορεί να προκύψουν.
- Το παράθυρο του οδηγού τρίζει και κάνει θόρυβο (πλέον) ακόμα και στο ρελαντί. Ο μηχανισμός είναι με σύρμα και η βάση όπου πατάει το τζάμι είναι πλαστική. Και να αλλαχτεί θα ακουστεί ξανά κάποια στιγμή.
- Το αφρώδες υλικό των καθισμάτων μπορεί να 'πιάσει' υγρασία (όχι να κάθεσαι και να αισθάνεσαι κατουρημένος βέβαια..!) και να τρίζει όταν κουνιόμαστε στη θέση μας. (πχ κρεμιέμαι απ'το παράθυρο να βρίσω...) Και σαν καθώς πρέπει υγρασία, το καλοκαίρι 'την κάνει'!
- Μικροτριγμοί φυσικά υπάρχουν καθώς και κάποιες στρεβλώσεις απ'το αμαξωμα στο ανέβα-κατέβα πεζοδρόμιο. Είναι απόλυτα λογικό και δεν είναι μόνιμοι, δηλ. δεν προέρχονται πάντα απ'την ίδια πηγή και δεν ακούγονται πάντα.
- Το τιμόνι στις γρήγορες επιτόπιες τείνει να βαραίνει λόγω απότομης υπερθέρμανσης του ηλεκρικού μοτέρ. Όχι σαν το χάλι του Civic '02, αλλά και πάλι...
- Το κλιματιστικό μετά από καμμιά κατοσταριά χιλιόμετρα ταξιδιού με μ.ω.τ 60-70 χλμ, κουράζεται και σταματάει. Οι αεραγωγοί ρίχνουν αέρα αλλά... κοπανιστό! Το σβήνεις, το ανάβεις σε κανά δίλεπτο και voila!
Αυτές είναι οι παρατηρήσεις μου μετά από 2 και κάτι χρόνια συμβίωσης. Υπ'όψιν οτι τα περίπου 20.000 χλμ τα έκανα σε ένα χρόνο και τα υπόλοιπα στον επόμενο (ήρθε η δουλειά μου πιο κοντά στο σπίτι μου!).
Στο δια ταύτα, το Jazz δεν θα το άλλαζα. Το έχω φορτώσει, το έχω ζορίσει, το έχω καταπονέσει σε αρκετά δύσκολα χιλιόμετρα. Είναι ΣΙΓΟΥΡΑ made in Japan!
Highlights:
- Το 200άρισα με τέσσερα άτομα και φορτίο (κατεβαίναμε Αθήνα με το καρντάσι συν γυναιξί και τέκνοις...)! Τα 160 τα έχει για πλάκα, αλλά καίει...! Πολύ!
- Βάλτε Shell racing και να σας γίνει συνήθειο! Δεν θα το μετανιώσετε! Το αμαξάκι γίνεται θηρίο (έλα λίγο...), η κατανάλωση πέφτει ΚΑΙ στην πόλη, ο υπολογιστής δείχνει σωστά την κατανάλωση και συντηρείτε και το μοτεράκι. Μόνο βρείτε κάποιο πρατήριο που να εμπιτεύεστε. Εγώ είδα τρελλή διαφορά, αλλά ΜΟΝΟ από Shell. Δοκίμασα τα πάντα και κατέληξα.
- Μέτρησα (όχι απ'τον υπολογιστή) την κατανάλωση σε μεικτή διαδρομή (εθνική μέχρι Κατερίνη, ανέβα-κατέβα τον Όλυμπο για Ελασσόνα και πάλι πίσω) με 3 ενήλικα άτομα και μέτριο φορτίο αποσκευών, χωρίς κλιματισμό στα 5.7 λίτρα/100 χλμ.
- Την παραπάνω διαδρομή την κάνω πολύ συχνά από 2 ώς 6 φορές το μήνα και συχνά φορτωμένο. Αποτέλεσμα τακάκια φρένων στα 30.000 χλμ. ενώ κανονικά θα τα άλλαζα στις 50-55.
- Στην ευθεία είναι απολαυστικά ευθύβολο (όλα τα Honda άλλωστε) και στις μακριές ανοιχτές ένα μειδίαμα διαγράφεται στα χείλη! Η άνεση του είναι Η ΚΑΛΥΤΕΡΗ στην κατηγορία. Όποιος λέει το αντίθετο ή δεν έχει μπει σε Jazz ή δεν έχει μπεί σε Γαλλικό (για να συγκρίνει!). Συγκρίνεται με του 307/C4 και δεν λέω υπερβολές.
Αυτά, συγγνώμη και ευχαριστώ.