-
εγω αμα ειχα τη δυνατοτητα, οικονομικη και κοινωνικη, θα το έπαιρνα το Picando Σε αυτη την εκδοση. Αλλιως το panda ( που μου αρεσει κιολλας) σε dieselaki.
Ο καθενας βλέπει τα γουστα του, το πορτοφολι του παίρνει αυττό που θέλει. Το αν εκανε 'λαθος' η ΚΙΑ ή οχι με την επιλογη της θα το δείξει ο χρόνος ( και η αγορα). -
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
Κοκκινο τερας παλι να υπερασπιστεις τη Φιατ ε?Σε λιγο θα μας πεις πως το υγραεριο Παντα ειναι καλυτερο απο το βενζινοκινητο.
ρε μπακλαβα στα @@ μου η φιατ... ούτε μετοχές έχω ούτε με νοιάζει ...και γερμανικό έχω και γαλλικό ... την πρακτικότητα και λειτουργικότητα σχολιάζω
...
τις άλλες ασυναρτηδίες δεν τις σχολιάω περί βενζίνης και αερίου...Ναι ρε Κωστα αλλα το ενα εχει εχει φτιαχτει για να ειναι στην ουσια υγραεριο και το αλλο το εχουν κανει μετατροπη.Επισης εσυ που ξερεις πως τα panda δεν τα κανουν υγραεριο στην Ελλαδα?
-
Τα υγραεριοκίνητα Fiat είναι εργοστασιακα.
-
Και τα υγραεριοκίνητα εργοστασιακά Fiat υπάρχουν πολλά χρόνια πριν γίνουν μόδα στην Ελλάδα δεν μιλάμε σε καμιά περίπτωση δε για μετατροπές. Η αγορά LPG της Ιταλίας είναι ανεπτυγμένη εδώ και πολλά χρόνια ενώ οι Ιταλιάνοι έχουν ειδικότητα και στα βαρέα οχήματα με μεθάνιο
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Τα 2 αυτοκίνητα έχουν την εξής διαφορά:το μεν Picanto είναι εντελώς μονοδιάστατο και αποκλειστικά για την πόλη, ενώ το Panda μπορεί κάνει ότι κάνει και το βενζινοκίνητο με ελαφρώς (φαντάζομαι) χαμηλότερη κατανάλωση. Από κει και πέρα το θέμα έχει να κάνει με το τι ζητάει ο υποψήφιος αγοραστής. Συν του ότι το Panda παρόλα τα χρονάκια του είναι καλύτερο αυτοκίνητο από το Picanto.
Από που προκύπτει ότι το Πάντα είναι καλύτερο από το ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ Πικάντο?
-
Από το καινούριο PIcanto δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί δεν το έχω οδηγήσει. Από το προηγούμενο, πάντως, είναι απείρως καλύτερο οπότε αν δεχτούμε ότι το νέο PIcanto θα είναι βελτιωμένο τότε θα είναι στα ίδια με το Panda. Το οποίο Panda βέβαια αντικαθίσταται σε μερικούς μήνες οπότε πάλι θα χτυπήσει εύκολα την κορυφή της κατηγορίας του.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Από το καινούριο PIcanto δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί δεν το έχω οδηγήσει. Από το προηγούμενο, πάντως, είναι απείρως καλύτερο οπότε αν δεχτούμε ότι το νέο PIcanto θα είναι βελτιωμένο τότε θα είναι στα ίδια με το Panda. Το οποίο Panda βέβαια αντικαθίσταται σε μερικούς μήνες οπότε πάλι θα χτυπήσει εύκολα την κορυφή της κατηγορίας του.Με την καμία καλύτερο το panda.Σε τι?Σε επιδόσεις 1.2 με 1.2 χάνει,δισκόφρενα πίσω δεν έχει,εξοπλισμό πολύ κατώτερο,χειρότερη παθητική ασφάλεια,μικρότερη εγγύηση,χειρότερη θέση οδήγησης αν είσαι πάνω από 1.75(στα μόνα μινί που βολεύεται κάποιος σαν εμένα με ύψος 1.85 είναι το νέο πικάντο,το κα και το 500 σε όλα τα άλλα ).Απορώ που είναι καλύτερο Nα πω έχει καλά κρατήματα και φρένα,ούτε.Εκτός αν λέμε για το 100άρι. Επίσης το 1.0 πικάντο που έχει τις ίδιες επιδόσεις δεν πληρώνει τέλη+χαμηλότερη κατανάλωση.Το ένα είναι μοντέλο 2011 και το άλλο 2003.Αυτό τα λέει όλα.Το καινούριο όταν έρθει μπορεί να το κοντράρει.Τώρα απλά πολύ καλύτερο το πικάντο
-
Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
Από το καινούριο PIcanto δεν μπορώ να είμαι σίγουρος γιατί δεν το έχω οδηγήσει. Από το προηγούμενο, πάντως, είναι απείρως καλύτερο οπότε αν δεχτούμε ότι το νέο PIcanto θα είναι βελτιωμένο τότε θα είναι στα ίδια με το Panda. Το οποίο Panda βέβαια αντικαθίσταται σε μερικούς μήνες οπότε πάλι θα χτυπήσει εύκολα την κορυφή της κατηγορίας του.
Με την καμία καλύτερο το panda.Σε τι?Σε επιδόσεις 1.2 με 1.2 χάνει,δισκόφρενα πίσω δεν έχει,εξοπλισμό πολύ κατώτερο,χειρότερη παθητική ασφάλεια,μικρότερη εγγύηση,χειρότερη θέση οδήγησης αν είσαι πάνω από 1.75(στα μόνα μινί που βολεύεται κάποιος σαν εμένα με ύψος 1.85 είναι το νέο πικάντο,το κα και το 500 σε όλα τα άλλα ).Απορώ που είναι καλύτερο Nα πω έχει καλά κρατήματα και φρένα,ούτε.Εκτός αν λέμε για το 100άρι. Επίσης το 1.0 πικάντο που έχει τις ίδιες επιδόσεις δεν πληρώνει τέλη+χαμηλότερη κατανάλωση.Το ένα είναι μοντέλο 2011 και το άλλο 2003.Αυτό τα λέει όλα.Το καινούριο όταν έρθει μπορεί να το κοντράρει.Τώρα απλά πολύ καλύτερο το πικάντο
+1000
Απλά οι θιασώτες των ιταλικών αυτοκινήτων έχουν ως συνήθως παρωπίδες
-
Το είδα σήμερα στον δρόμο. Πάρα πολύ ωραίο αυτοκίνητο. Αν ήταν να αγοράσω αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας, πιθανότατα να ήταν η πρώτη μου επιλογή. Ειδικά το 1000άρι που δεν έχει και τέλη κυκλοφορίας.
ΥΓ. Μήπως θα έπρεπε να μεταφερθεί το θέμα στους 'Κατασκευαστές και Μοντέλα'?
-
Δεν μου άρεσε! Το περίμενα ομορφότερο. Κραυγαλέο στην πρόσοψη και σε προφίλ τίποτα το ιδιαίτερο.
Το ιδιαίτερο σχημα των πίσω φώτων το θεωρούσα πρωτότυπο για την ΚΙΑ. Αλλα δεν ... Ετσι είναι -αν είδα καλά- και στο πολυμορφικό Carens.
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Δεν μου άρεσε! Το περίμενα ομορφότερο. Κραυγαλέο στην πρόσοψη και σε προφίλ τίποτα το ιδιαίτερο.Το ιδιαίτερο σχημα των πίσω φώτων το θεωρούσα πρωτότυπο για την ΚΙΑ. Αλλα δεν ... Ετσι είναι -αν είδα καλά- και στο πολυμορφικό Carens.
όχι βρε συ, πολύ όμορφο αμαξάκι είναι κ δε φαίνεται φτηνιάρικο σα τα τρίδυμα (που αντιγράφει λίγο μπροστά σε στυλ). Ουτε έξω, ούτε μέσα! το αντίθετο, θυμίζει καλό ευρωπαικό σουπερ μίνι!!!
-
προχτες εκανα test drive το πικαντο κ αν και μαλωσα με τον πωλητη γιατι ηθελε να κανω μια γυρα το τετραγωνο κ να παμε πισω εχω να πω τα καλυτερα. (το συγκρινω με τα τριδυμα κ το σπαρκ και το i10 που επισης εκανα σε διαστημα 4 μηνων τεστ)
ναι, το μοτερ οταν πατας το γκαζι τερμα ψιλομουγκριζει ως βερος τρικυλιδρος αλλα σε καθε αλλη περιπτωση η ηχομονωση κανει καλα τη δουλεια της γιατι εδω που τα λεμε με 3 ατομα μεσα μια χαρα σβελτο ηταν κ χωρις το γκαζι στο πατωμα. φρενα δε δοκιμασα αλλα μπρος πισω δισκοι κ ασχημα γιαυτη την κατηγορια μαλλον δεν γινεται αν κ μου φανηκαν αποτομα(αυτο συνηθιζεται βεβαια.) απο χωρους ηταν τυπικο της κατηγοριας αν κ δεν προλαβα να δω αν τα πισω καθισματα ειναι συρομενα. το τιμονακι του ειναι μια χαρα το ιδιο κ το κιβωτιο αν κ εχω συνηθισει σε αυτοκινητο με πολυ σκληροτερες βασεις σαζμαν κ μοτερ μπορω να πω οτι αλλαζει προθυμα κ αρκετα γρηγορα, τωρα απο στριψιμο να πω την αληθεια δεν μπορεσα να σχηματιζω γνωμη αλλα απο ανεση νομιζω οτι μαζι με i10 ειναι τα καλυτερα. το μεταλλικο χρωμα εχει 250€. το γαλαζιο του παει παρα πολυ κατα τη γνωμη μου, τα μπροστα φωτα παραμοιαζουν με του rav4 προηγουμενης γενιας, αμα θυμηθω κατι αλλο θα το γραψω. -
'Λίγο πριν το 2012, οπότε και θα ισχύσουν τα ακόμα πιο αυστηρά κριτήρια του EuroNCAP, 10 νέα μοντέλα δοκίμασαν τις «δυνάμεις» τους στις δοκιμές πρόσκρουσης του Οργανισμού. Τα 9 από αυτά απέσπασαν τη μέγιστη διάκριση των πέντε αστέρων και μόνο το Kia Picanto έμεινε στα τέσσερα, παρόλη την αξιοπρεπέστατη εμφάνισή του, πληρώνοντας το «τίμημα» του να μη διαθέτει ως στάνταρ το ESP. '
δεν το θελει ουτε ο θεος...
-
Tα τέσσερα αστέρια είναι συνηθισμένη επίδοση στην κατηγορία. Εξάλλου το ότι δεν απέσπασε 5 δεν είχε να κάνει με την επίδοση στο crash test.
-
κατά τη γνώμη μου το Picanto εκθρονίζει το i10 από την πρώτη θέση στα μικρά αυτοκίνητα πόλης. Έχει design, είναι ποιοτικό (με τα μέτρα της κατηγορίας) έχει 220 λίτρα πορτ μπαγκαζ (όσο το i10 δηλαδή κορυφαίο για την κατηγορία) και σύμφωνα με τα γραφόμενα του τύπου στέκεται και καλά στο δρόμο. Αν ο Έλληνας ξεπεράσει το σύνδρομο KIA = αυτοκίνητα χωρίς κύρος τότε χτυπάει την κορυφή και στις πωλήσεις
-
Καλησπέρα, θα ήθελα την γνώμη σας παρακαλώ! Ψάχνω για το 1ο μου μεταχειρισμένο αυτοκίνητο πόλης. Έχει κάποιος το picanto με το εργοστασιακό αέριο; Το είδα σε μια αγγελία και σκέφτηκα πως θα είναι οικονομικό. Είναι αξιόπιστο ή καλύτερα να δω μόνο με βενζίνη; Ευχαριστώ
Δεν ανοίγουμε νέα Θέματα όταν υπάρχουν ήδη άλλα σχετικά. Έγινε συγχώνευση. {Admin}
-
Υπολόγισε ότι σε 2 χρόνια θα θέλει αλλαγή δεξαμενής υγραερίου , μαζί με χαρτιά εγκατάστασης και ΚΤΕΟ γύρω στα 250ε ( ανάλογα με την δεξαμενή) .
Επίσης δεν ξέρω αν η Kia έβγαζε με εργοστασιακό υγραέριο το picanto ή αν ήταν "επίσημη" μετατροπή του εδώ εισαγωγέα -
@yem said in Kia Picanto 2011:
Υπολόγισε ότι σε 2 χρόνια θα θέλει αλλαγή δεξαμενής υγραερίου , μαζί με χαρτιά εγκατάστασης και ΚΤΕΟ γύρω στα 250ε ( ανάλογα με την δεξαμενή) .
Επίσης δεν ξέρω αν η Kia έβγαζε με εργοστασιακό υγραέριο το picanto ή αν ήταν "επίσημη" μετατροπή του εδώ εισαγωγέαΤο έβγαζε με εργοστασιακό υγραέριο και είναι 30 λίτρων η δεξαμενή του καθώς και 10 λίτρα βενζίνη. Γιατί σε 2 χρόνια πρέπει να αλλάξει δεξαμενή;;;;
-
@ggab said in Kia Picanto 2011:
Το έβγαζε με εργοστασιακό υγραέριο και είναι 30 λίτρων η δεξαμενή του καθώς και 10 λίτρα βενζίνη. Γιατί σε 2 χρόνια πρέπει να αλλάξει δεξαμενή;;;;
Διάβασα στο αρχικό ποστ ότι ήταν του 2014 οπότε το 2024 πρέπει να αλλάξει δεξαμενή
-
@yem said in Kia Picanto 2011:
@ggab said in Kia Picanto 2011:
Το έβγαζε με εργοστασιακό υγραέριο και είναι 30 λίτρων η δεξαμενή του καθώς και 10 λίτρα βενζίνη. Γιατί σε 2 χρόνια πρέπει να αλλάξει δεξαμενή;;;;
Διάβασα στο αρχικό ποστ ότι ήταν του 2014 οπότε το 2024 πρέπει να αλλάξει δεξαμενή
Χαχαχα. Το αρχικό ποστ είναι σε αυτή τη σελίδα και δεν αναφέρει έτος κατασκευής. Μεταφέρθηκε το θέμα εδώ.
Kia Picanto 2011