-
Ο χρήστης gioge έγραψε:
-Ο Κινητήρας είναι ο ecoboost της πρωην μαμάς Ford.(T3 ,T4)
-Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VOLVO στο Βέλγιο (Ghent)
-Οι Κινέζοι βάζουν τα κεφάλαια για να μην πάθει η Volvo αυτα που τραβάει η SAAB τελευταία ,σίγουρα αγοράζουν την τεράστια τεχνογνωσία της Volvo , και επιδιώκουν να τη βάλουν ως ισάξιο αντίπαλο της Γερμανικής τριάδας (BMW,AUDI,MB) στη τεράστια κινέζικη αγορά .
Στην εξέλιξη του S60,V60 οι Κινέζοι δεν έιχαν καμμία εμπλοκή αν αυτό σε ανησυχεί ...Όχι ακριβώς....
- ο κινητήρας (όλη η γκάμα ecoboost) είναι ford/Volvo (ο δε 2.0 αναφέρεται και ως mazda/volvo απο μερικούς αφού βασίζεται στους mzr) ie η τεχνογνωσία του άμεσου ψεκασμού και της υπερτροφοδοτησης αποτελεί συνέχεια του προγράμματος των αρχών του 2000 της Volvo το οποίο και κόπηκε μετά την εξαγορά απο την ford. Αν δεν βιάζεσαι ιδιαίτερα περιμένουμε σύντομα τα νέα εξολοκλήρου Volvo μοτέρ.
- το V60 κατασκευάζεται στο troslanda (Gothenburg)...το S60 στο Ghent.
- η geely δεν Είχε καμία εμπλοκή σε κανένα μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή, και δεν θα έχει ούτε στο μέλλον με τον τροπο που όλοι φοβούνται, τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Volvo αποτελεί ξεχωριστή εταιρεία υπό την geely holdings....
-
Ο χρήστης dlad έγραψε:
το εφαγε το ακυρο του
Μαλλον πάμε για άλλο ...
Μήπως μπορείς να εξηγήσεις (αν δεν γίνομαι αδιάκριτος!) για ποιό λόγο έφαγε ακυρο το V50 diesel? Έχει να κάνει με το γεγονός ότι σαν μοντέλο είναι πλέον αρκετά παλιό, ή μήπως η μηχανή δεν σε έπεισε? Σκέφτομαι (αν ισχύσουν τελικά όσα ακούγονται) να ζητήσω ένα test drive μέσα στην εβδομάδα (αν το διαθέτουν). Τα δύο βασικά μου θέματα είναι η παλαιότητα του μοντέλου και τα αγνωστα λημέρια του diesel. Έχω πειστεί όμως ότι σε βάθος χρόνου εχεις οικονομία που είναι και το ζητο
Καμία σχέση καταρχάς εγώ ψάχνω 1.8 momentum(βενζίνη) όσο για την παλαιότητα του μοντέλου, δεν το συζητάω κάν γιατί με τον σουηδικό σχεδιασμό φαίνεται ολοκαίνουργο ... Όσο για το diesel δεν μπορώ να σου απαντήσω είμαι παντελώς άσχετος ..
εδιτ: Το άκυρο το έφαγα εγώ από τον πωλητή του, όχι το αυτοκίνητο !!! Συνεχίζω να ψάχνω για v50
-
Γιατι;Κανει casting στους υποψηφιους αγοραστες;
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
Γιατι;Κανει casting στους υποψηφιους αγοραστες;Μίλησα μαζί του Παρασκευή πρωί, το σκέφτηκα το ΣΚ, το αποφάσισα και έκλεισα εισητήριο για αθήνα Δευτέρα πρωί ...
Τον παίρνω τηλ Δευτέρα πρωί να του πώ έρχομαι .... και μου λέει το αμάξι πουλήθηκε Παρασκευή απόγευμα
-
Κοπηκες στην εμφανιση με το μπικινι
-
-
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
-Ο Κινητήρας είναι ο ecoboost της πρωην μαμάς Ford.(T3 ,T4)
-Κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της VOLVO στο Βέλγιο (Ghent)
-Οι Κινέζοι βάζουν τα κεφάλαια για να μην πάθει η Volvo αυτα που τραβάει η SAAB τελευταία ,σίγουρα αγοράζουν την τεράστια τεχνογνωσία της Volvo , και επιδιώκουν να τη βάλουν ως ισάξιο αντίπαλο της Γερμανικής τριάδας (BMW,AUDI,MB) στη τεράστια κινέζικη αγορά .
Στην εξέλιξη του S60,V60 οι Κινέζοι δεν έιχαν καμμία εμπλοκή αν αυτό σε ανησυχεί ...Όχι ακριβώς....
- ο κινητήρας (όλη η γκάμα ecoboost) είναι ford/Volvo (ο δε 2.0 αναφέρεται και ως mazda/volvo απο μερικούς αφού βασίζεται στους mzr) ie η τεχνογνωσία του άμεσου ψεκασμού και της υπερτροφοδοτησης αποτελεί συνέχεια του προγράμματος των αρχών του 2000 της Volvo το οποίο και κόπηκε μετά την εξαγορά απο την ford. Αν δεν βιάζεσαι ιδιαίτερα περιμένουμε σύντομα τα νέα εξολοκλήρου Volvo μοτέρ.
- το V60 κατασκευάζεται στο troslanda (Gothenburg)...το S60 στο Ghent.
- η geely δεν Είχε καμία εμπλοκή σε κανένα μοντέλο που κυκλοφορεί αυτή τη στιγμή, και δεν θα έχει ούτε στο μέλλον με τον τροπο που όλοι φοβούνται, τουλάχιστον στην ευρωπαϊκή αγορά. Η Volvo αποτελεί ξεχωριστή εταιρεία υπό την geely holdings....
Πάντως στο παρακάτω επίσημο video της Volvo
http://www.youtube.com/watch?v=opQtVj12i3s στη γραμμη παραγωγής στο Ghent σε τουλαχιστον 2 πλάνα φαίνονται station wagon V60 ( δες στο 1:34) .
Για τους κινητήρες αυτό που αναφέρουν όλα τα site ειναι οτι οi κινητήρες είναι κλώνοι του ecoboost της Ford .Παντως σίγουρα η εξέλιξή τους και το λανσάρισμα τους έγινε απο τη Ford Motor Company -
Ο χρήστης gioge έγραψε:
Πάντως στο παρακάτω επίσημο video της Volvo
http://www.youtube.com/watch?v=opQtVj12i3s στη γραμμη παραγωγής στο Ghent σε τουλαχιστον 2 πλάνα φαίνονται station wagon V60 ( δες στο 1:34) .
Για τους κινητήρες αυτό που αναφέρουν όλα τα site ειναι οτι οi κινητήρες είναι κλώνοι του ecoboost της Ford .Παντως σίγουρα η εξέλιξή τους και το λανσάρισμα τους έγινε απο τη Ford Motor CompanyΣτο 1:34, αλλα και στο υπολοιπο βιντεο, το station που φαινεται ειναι V50 και οχι V60...Στο Ghent κατασκευαζονται τα S40/V50/C30/S60/XC60, στο Torslanda τα S80/V70/XC70/XC90/V60 και στην Uddevalla το C70...Skovde τα μοτερ (και τα diesel της Ford, τουλαχιστον μεχρι πρωτινως), Floby μεταδοση/φρενα, Olofstrom τα πανελ...
Οι κινητηρες ecoboost ειναι...δεν ειναι ομως απλα της Ford! Βασιζονται, ο 2.0 στον MZR των S40/V50/C30, και ο 1.6 σε αυτον της Ford, που επισης τοποθετουνταν στα S40/V50/C30. Στο συστημα του αμεσου ψεκασμου, και του χρονισμου, μεγαλο μερος της ερευνας ειναι της Volvo, η οποια απο το 1998, μετα τη συνεργασια με την Mitsubishi και τον 1.8 gdi, ειχε σκοπο να εφαρμοσει την τεχνολογια αυτη σε ολη την γκαμα των μοτερ της (υπηρξε Τ5 με αμεσο ψεκασμο που δεν βγηκε ποτε στην παραγωγη-οπως και ενας V10 ), αλλα το προγραμμα κοπηκε μετα την εξαγορα απο την Ford...Επιπλεον υπαρχουν καποια στοιχεια, οπως η πολλαπλη εξαγωγη, η οποια ειναι αποκλειστικη για την Volvo..
'The difference is that the new manifold and turbine housing are made of sheet steel instead of a casting. The sheet is lighter and more compact and, above all, this system generates less heat owing to its extra insulating layer. This allows high gas flow temperature and thus more efficient combustion.
A manifold made of sheet steel is admittedly nothing new but so far it has only been used in combination with cast turbine housing. The new, fully integrated turbo package made entirely of sheet steel is a world innovation and has been patented by Volvo.' photos
Πιο σωστα λοιπον τα μοτερ αυτα ειναι Mazda-Ford-Volvo το 2.0, Ford-Volvo το 1.6
Και τα δυο θα καταργηθουν (για τη Volvo), αφου μεσα στον επομενο χρονο θα παρουσιαστουν τα νεα, εξολοκληρου σχεδιασμενα απο την Volvo, modular 1.6/2.0 βενζινης/πετρελαιου (προγραμμα που εχει ξεκινησει απο το 2009), και φημολογειται οτι θα εχουν και μεγαλυτερη αποδοση (270 ο 2.0 απο 240 που ειναι ο τωρινος ecoboost).. -
-
παιδια καλησπερα ενας θειος μου σκεφτετε να αγορασει μεταχειρισμενο 5ετιας το ς40 ..μεχρι 1600 κηβικα κανει καθημερινα για τιν δουλια του πηγενε ελα 80 χλμ ...και του πεταξα εγω για ντιζελ ...τι λετε!? τι να προσεξει κυριος σαν βολβοφορουμ που ειναι εδω περαν των τυπικων ελεγχων(τρακαρισματα κλπα)!?
-
ευχαριστώ πολύ παιδιά για της απαντήσεις !!
Τώρα με τους καινούργιους κινητήρες με βάλατε σε σκέψεις μιας και από την μια με αυτά που έχουν ανακοινώσει θα χάσω την απόσυρση αν περιμένω για του χρόνου και από την άλλη η κινητήρες της volvo θα μπουν στα υπάρχων μοντέλα η θα μπουν σε καινούργια όποτε το v60 θα κυκλοφορεί με τον ecoboost έτσι και αλλιώς... ? -
Για πείτε τα πιο έμπειρα μάτια ...
Αύριο μεθαύριο ταξιδεύω για κάτω btw
-
Ο χρήστης jtblaster έγραψε:
Για πείτε τα πιο έμπειρα μάτια ...Αύριο μεθαύριο ταξιδεύω για κάτω btw
Ωραιο δειχνει.
-
Εκτος απο τα αυτονοητα....τα αμορτισερ δες εαν εχουν αλλαχτει....και τα ρουλεμαν(μουαγιε) των τροχων...που συνηθως βγαζουν προβληματα σε αυτα τα χλμ και κοστιζουν κατι παραπανω....υπαρχουν παντως και πολλα ανταλλακτικα στο διαδικτυο...σε πολυ χαμηλοτερες τιμες απο αυτες της αντιπροσωπειας...
Το δικο το πηρα με 70000 χλμ και εχω φτασει στις 113000 χλμ χωρις κανενα σοβαρο προβλημα....εκτος αυτων που αναφερω παραπανω...
-
Ο χρήστης dgrgtc έγραψε:
Εκτος απο τα αυτονοητα....τα αμορτισερ δες εαν εχουν αλλαχτει....και τα ρουλεμαν(μουαγιε) των τροχων...που συνηθως βγαζουν προβληματα σε αυτα τα χλμ και κοστιζουν κατι παραπανω....υπαρχουν παντως και πολλα ανταλλακτικα στο διαδικτυο...σε πολυ χαμηλοτερες τιμες απο αυτες της αντιπροσωπειας...Το δικο το πηρα με 70000 χλμ και εχω φτασει στις 113000 χλμ χωρις κανενα σοβαρο προβλημα....εκτος αυτων που αναφερω παραπανω...
Σε ευχαριστώ πολύ
-
Με γειά μου και καλοτάξιδο !
-
Καλά και ασφαλή χιλιόμετρα Γιάννη! Περιμένουμε να το δούμε στην επόμενη σύναξη.
-
Καλοταξιδο Περιμενουμε πρωτες εντυπωσεις και φωτο...
-
thank you thank you
-
Mεγιες Γιαννη!!!
VOLVO FORUM