Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εργονομία, πρακτικότητα ή...
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Εργονομία, πρακτικότητα ή...
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    13
    28
    109
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • ?
      A Former User last edited by

      Κουφή σκέψη:
      Το Fiesta και το Mondeo φτιάχνονται ή σχεδιάστηκαν από άγγλους, ενώ το Focus από γερμανούς.
      Είναι έτσι;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • F
        frogy last edited by

        Ο χρήστης TGD έγραψε:
        Κουφή σκέψη:
        Το Fiesta και το Mondeo φτιάχνονται ή σχεδιάστηκαν από άγγλους, ενώ το Focus από γερμανούς.
        Είναι έτσι;

        Να σου πω την αληθεια κατι τετοιο σκεφτηκα και εγω. Αλλα στεκει? Και του maverick kai toy Ka νομιζω ειναι δεξια. Μονο το focus σχεδιαστικε απο γερμανους?

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • ?
          A Former User last edited by

          Μηπως το focus σχεδιαστηκε στις ΗΠΑ ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            di0 last edited by

            Ίσως οι λόγοι να είναι χωροταξικοί (κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου). Παρεπιπτόντως, σήμερα είδα 1-2 Ibiza εποχής prosche κινητήρα (1991 ή κάπου εκεί), με τάπα και εξάτμιση αριστερά.

            Κάτι που ήθελα να ρωτήσω από την αρχή αλλά μου διέφυγε: ο ήχος και η συχνότητα των δεικτών πορείας (φλας), είναι τυχαία; Μου φαίνεται ότι η συχνότητα δεν είναι καν ίδια στο ίδιο μοντέλο.
            Πάντα είχα την εντύπωση ότι η συχνότητα καθορίζεται από ένα σύστημα R-C όπως μαθαίναμε στο λύκειο, και σκεφτόμουν ότι οι τιμές των στοιχείων μάλλον θα έχουν αποκλίσεις από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ισχύει κάτι τέτοιο;
            Ο ήχος ακούγεται σα ρελέ που ανοιγοκλείνει, ξέρει κανείς από που πραγματικά προέρχεται;

            (εδώ ο κόσμος καίγεται... )

            1 Reply Last reply Reply Quote 3
            • ?
              A Former User last edited by

              Ο χρήστης Di0 έγραψε:
              Ίσως οι λόγοι να είναι χωροταξικοί (κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου). Παρεπιπτόντως, σήμερα είδα 1-2 Ibiza εποχής prosche κινητήρα (1991 ή κάπου εκεί), με τάπα και εξάτμιση αριστερά.

              Κάτι που ήθελα να ρωτήσω από την αρχή αλλά μου διέφυγε: ο ήχος και η συχνότητα των δεικτών πορείας (φλας), είναι τυχαία; Μου φαίνεται ότι η συχνότητα δεν είναι καν ίδια στο ίδιο μοντέλο.
              Πάντα είχα την εντύπωση ότι η συχνότητα καθορίζεται από ένα σύστημα R-C όπως μαθαίναμε στο λύκειο, και σκεφτόμουν ότι οι τιμές των στοιχείων μάλλον θα έχουν αποκλίσεις από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ισχύει κάτι τέτοιο;
              Ο ήχος ακούγεται σα ρελέ που ανοιγοκλείνει, ξέρει κανείς από που πραγματικά προέρχεται;

              (εδώ ο κόσμος καίγεται... )

              Ρελες ειναι (το γνωστο βαρελακι).Το βαρελακι εχει μεσα ελλασματα το οποια οταν ζεστενονται λυγιζουν και κλεινουν το κυκλωμα.Οταν κρυωσουν ανοιγουν παλι. Βολικο θα ηταν παντως ,μετα απο καποιο χρονικο διαστημα που αναβοσβυνει το φλας,να κανει καποιο πιο εντονο θορυβο.Ετσι δεν θα υπηρχε περιπτωση να εχεις ξεχασει το φλας αναμμενο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                manosk last edited by

                Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.

                Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • F
                  frogy last edited by

                  Ο χρήστης manosk έγραψε:
                  Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.

                  Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.

                   Δηλαδη αν ησουν αριστερη λωριδα και καποιος αλλος στη μεσαια με την εξατμιση αριστερα?.... Το ιδιο δεν ειναι? Και νομιζω οτι οι περισσοτερες νταλικες εχουν την εξατμιση στα αριστερα.
                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • M
                    manosk last edited by

                    Ο χρήστης frogy έγραψε:

                    Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.

                    Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.

                    Δηλαδη αν ησουν αριστερη λωριδα και καποιος αλλος στη μεσαια με την εξατμιση αριστερα?.... Το ιδιο δεν ειναι? Και νομιζω οτι οι περισσοτερες νταλικες εχουν την εξατμιση στα αριστερα.   
                    

                    Όχι, ο καπνός πηγαίνει στον συνοδηγό κι ο οδηγός γλιτώνει το στράβωμα. Τις περισσότερες φορές μάλιστα το παράθυρο του συνοδηγού είναι κλειστό, άρα έχει λογική η υπόθεσή μου. Για τις νταλίκες: ναι, επίσης στ'αριστερά έχουν την εξάτμιση, αλλά όταν τυχαίνει να την έχουν δεξιά σε πεθαίνει.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • F
                      frogy last edited by

                      Ο χρήστης manosk έγραψε:

                      Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.

                      Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.

                      Δηλαδη αν ησουν αριστερη λωριδα και καποιος αλλος στη μεσαια με την εξατμιση αριστερα?.... Το ιδιο δεν ειναι? Και νομιζω οτι οι περισσοτερες νταλικες εχουν την εξατμιση στα αριστερα.   
                      

                      Όχι, ο καπνός πηγαίνει στον συνοδηγό κι ο οδηγός γλιτώνει το στράβωμα. Τις περισσότερες φορές μάλιστα το παράθυρο του συνοδηγού είναι κλειστό, άρα έχει λογική η υπόθεσή μου. Για τις νταλίκες: ναι, επίσης στ'αριστερά έχουν την εξάτμιση, αλλά όταν τυχαίνει να την έχουν δεξιά σε πεθαίνει.

                      Σωστα, εχεις δικιο.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 2 / 2
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr