-
Κουφή σκέψη:
Το Fiesta και το Mondeo φτιάχνονται ή σχεδιάστηκαν από άγγλους, ενώ το Focus από γερμανούς.
Είναι έτσι; -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Κουφή σκέψη:
Το Fiesta και το Mondeo φτιάχνονται ή σχεδιάστηκαν από άγγλους, ενώ το Focus από γερμανούς.
Είναι έτσι;Να σου πω την αληθεια κατι τετοιο σκεφτηκα και εγω. Αλλα στεκει? Και του maverick kai toy Ka νομιζω ειναι δεξια. Μονο το focus σχεδιαστικε απο γερμανους?
-
Μηπως το focus σχεδιαστηκε στις ΗΠΑ ;
-
Ίσως οι λόγοι να είναι χωροταξικοί (κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου). Παρεπιπτόντως, σήμερα είδα 1-2 Ibiza εποχής prosche κινητήρα (1991 ή κάπου εκεί), με τάπα και εξάτμιση αριστερά.
Κάτι που ήθελα να ρωτήσω από την αρχή αλλά μου διέφυγε: ο ήχος και η συχνότητα των δεικτών πορείας (φλας), είναι τυχαία; Μου φαίνεται ότι η συχνότητα δεν είναι καν ίδια στο ίδιο μοντέλο.
Πάντα είχα την εντύπωση ότι η συχνότητα καθορίζεται από ένα σύστημα R-C όπως μαθαίναμε στο λύκειο, και σκεφτόμουν ότι οι τιμές των στοιχείων μάλλον θα έχουν αποκλίσεις από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Ο ήχος ακούγεται σα ρελέ που ανοιγοκλείνει, ξέρει κανείς από που πραγματικά προέρχεται;(εδώ ο κόσμος καίγεται... )
-
Ο χρήστης Di0 έγραψε:
Ίσως οι λόγοι να είναι χωροταξικοί (κάτω από το πάτωμα του αυτοκινήτου). Παρεπιπτόντως, σήμερα είδα 1-2 Ibiza εποχής prosche κινητήρα (1991 ή κάπου εκεί), με τάπα και εξάτμιση αριστερά.Κάτι που ήθελα να ρωτήσω από την αρχή αλλά μου διέφυγε: ο ήχος και η συχνότητα των δεικτών πορείας (φλας), είναι τυχαία; Μου φαίνεται ότι η συχνότητα δεν είναι καν ίδια στο ίδιο μοντέλο.
Πάντα είχα την εντύπωση ότι η συχνότητα καθορίζεται από ένα σύστημα R-C όπως μαθαίναμε στο λύκειο, και σκεφτόμουν ότι οι τιμές των στοιχείων μάλλον θα έχουν αποκλίσεις από αυτοκίνητο σε αυτοκίνητο. Ισχύει κάτι τέτοιο;
Ο ήχος ακούγεται σα ρελέ που ανοιγοκλείνει, ξέρει κανείς από που πραγματικά προέρχεται;(εδώ ο κόσμος καίγεται... )
Ρελες ειναι (το γνωστο βαρελακι).Το βαρελακι εχει μεσα ελλασματα το οποια οταν ζεστενονται λυγιζουν και κλεινουν το κυκλωμα.Οταν κρυωσουν ανοιγουν παλι. Βολικο θα ηταν παντως ,μετα απο καποιο χρονικο διαστημα που αναβοσβυνει το φλας,να κανει καποιο πιο εντονο θορυβο.Ετσι δεν θα υπηρχε περιπτωση να εχεις ξεχασει το φλας αναμμενο.
-
Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.
Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.
Δηλαδη αν ησουν αριστερη λωριδα και καποιος αλλος στη μεσαια με την εξατμιση αριστερα?.... Το ιδιο δεν ειναι? Και νομιζω οτι οι περισσοτερες νταλικες εχουν την εξατμιση στα αριστερα.
-
Ο χρήστης frogy έγραψε:
Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.
Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.
Δηλαδη αν ησουν αριστερη λωριδα και καποιος αλλος στη μεσαια με την εξατμιση αριστερα?.... Το ιδιο δεν ειναι? Και νομιζω οτι οι περισσοτερες νταλικες εχουν την εξατμιση στα αριστερα.
Όχι, ο καπνός πηγαίνει στον συνοδηγό κι ο οδηγός γλιτώνει το στράβωμα. Τις περισσότερες φορές μάλιστα το παράθυρο του συνοδηγού είναι κλειστό, άρα έχει λογική η υπόθεσή μου. Για τις νταλίκες: ναι, επίσης στ'αριστερά έχουν την εξάτμιση, αλλά όταν τυχαίνει να την έχουν δεξιά σε πεθαίνει.
-
Ο χρήστης manosk έγραψε:
Εγώ πάντα νόμιζα ότι η εξάτμιση είναι αριστερά για να μην έρχεται η κάπνα στα μούτρα του διπλανού οδηγού.
Όσες φορές έχω πέσει σε αυτοκίνητο με εξάτμιση δεξιά, αναγκαζόμουν να κλείνω το παράθυρο - αν μάλιστα ήταν νταλίκα γινόμουν σαν τον Ολισαντέμπε.
Δηλαδη αν ησουν αριστερη λωριδα και καποιος αλλος στη μεσαια με την εξατμιση αριστερα?.... Το ιδιο δεν ειναι? Και νομιζω οτι οι περισσοτερες νταλικες εχουν την εξατμιση στα αριστερα.
Όχι, ο καπνός πηγαίνει στον συνοδηγό κι ο οδηγός γλιτώνει το στράβωμα. Τις περισσότερες φορές μάλιστα το παράθυρο του συνοδηγού είναι κλειστό, άρα έχει λογική η υπόθεσή μου. Για τις νταλίκες: ναι, επίσης στ'αριστερά έχουν την εξάτμιση, αλλά όταν τυχαίνει να την έχουν δεξιά σε πεθαίνει.
Σωστα, εχεις δικιο.
Εργονομία, πρακτικότητα ή...