Το όχημα πουλήθηκε, ευχαριστώ πολύ! Το θέμα μπορεί να κλειδωθεί.
Latest posts made by di0
-
RE: Πωλείται Peugeot 206 1.6 16V GTI (2004)
-
RE: Πωλείται Peugeot 206 1.6 16V GTI (2004)
Ανανέωση τιμής πώλησης. Καλή χρονιά σε όλους!
-
RE: Πωλείται Peugeot 206 1.6 16V GTI (2004)
Ανανέωση τιμής πώλησης. Καλές γιορτές
-
Πωλείται Peugeot 206 1.6 16V GTI (2004)
Μετά από 11μιση χρόνια συμβίωσης με πολλά χαμόγελα, ήρθε η ώρα να πουλήσω το 206 μου.
Για επικοινωνία και φωτογραφίες: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7345616/
Τιμή πώλησης: 3000€
Αγορά: 8ος 2004 (1ο χέρι)
Χρώμα: Κίτρινο Persepolis
Πινακίδα: μονή
Χιλιόμετρα: 130500
ΚΤΕΟ: 8/2016
Πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας 2016
Περιοχη: Αθήνα2 αερόσακοι, ABS/EBD
Εργοστασιακή ηλεκτρική ηλιοροφή με σκιάδιο
Λεπτομέρειες αλουμινίου
Καθίσματα τύπου μπάκετ με δερματίνη/αλκαντάρα
Δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων
Αυτόματος κλιματισμός
Αισθητήρας φωτός για φώτα
Αισθητήρας βροχής για υαλοκαθαριστήρες
Υπολογιστής ταξιδίου
Ζάντες αλουμινίου 15'Ελαστικά Vredestein Sportrac 5 από 6/2014
Μπαταρία Banner Power Bull από 9/201512/2015: Αλλαγή κιτ ιμάντα χρονισμού και δυναμό (Peugeot-Gates), αντλίας νερού (Graf), πάνω βάσης μηχανής, μπουζί (Equyiem), αντιψυκτικό (Total).
Επιπλέον:
Πίσω αεροτομή αντιπροσωπείας.
Φιμέ μεμβράνες 3M CS-35 μπροστά-πίσω με εγγύηση εφ' όρου ζωής (αφαιρούμενες).
Αισθητήρες μέτρησης πίεσης/θερμοκρασίας ελαστικών με οθόνη (Orange 409S).
Ραδιο CD/MP3/USB Alpine CDE-171RM.Δίνονται επίσης εργοστασιακές μπάρες οροφής και προαιρετικά το εργοστασιακό ραδιοCD σε αντικατάσταση του τοποθετημένου.
Οδηγείται από μη καπνίζοντα και παρκάρει σε γκαράζ.
Λιπαντικό κινητήρα Motul X-Cess 8100 από την 1η αλλαγή.
Δεκτός κάθε έλεγχος. -
RE: Πωλείται Peugeot 206 1.6 16V GTI (2004)
Μετά από 11μιση χρόνια συμβίωσης με πολλά χαμόγελα, ήρθε η ώρα να πουλήσω το 206 μου.
Για επικοινωνία και φωτογραφίες: http://www.car.gr/classifieds/cars/view/7345616/
Τιμή πώλησης: 3000€
Αγορά: 8ος 2004 (1ο χέρι)
Χρώμα: Κίτρινο Persepolis
Πινακίδα: μονή
Χιλιόμετρα: 130500
ΚΤΕΟ: 8/2016
Πληρωμένα τέλη κυκλοφορίας 2016
Περιοχη: Αθήνα2 αερόσακοι, ABS/EBD
Εργοστασιακή ηλεκτρική ηλιοροφή με σκιάδιο
Λεπτομέρειες αλουμινίου
Καθίσματα τύπου μπάκετ με δερματίνη/αλκαντάρα
Δερμάτινο τιμόνι τριών ακτίνων
Αυτόματος κλιματισμός
Αισθητήρας φωτός για φώτα
Αισθητήρας βροχής για υαλοκαθαριστήρες
Υπολογιστής ταξιδίου
Ζάντες αλουμινίου 15'Ελαστικά Vredestein Sportrac 5 από 6/2014
Μπαταρία Banner Power Bull από 9/201512/2015: Αλλαγή κιτ ιμάντα χρονισμού και δυναμό (Peugeot-Gates), αντλίας νερού (Graf), πάνω βάσης μηχανής, μπουζί (Equyiem), αντιψυκτικό (Total).
Επιπλέον:
Πίσω αεροτομή αντιπροσωπείας.
Φιμέ μεμβράνες 3M CS-35 μπροστά-πίσω με εγγύηση εφ' όρου ζωής (αφαιρούμενες).
Αισθητήρες μέτρησης πίεσης/θερμοκρασίας ελαστικών με οθόνη (Orange 409S).
Ραδιο CD/MP3/USB Alpine CDE-171RM.Δίνονται επίσης εργοστασιακές μπάρες οροφής και προαιρετικά το εργοστασιακό ραδιοCD σε αντικατάσταση του τοποθετημένου.
Οδηγείται από μη καπνίζοντα και παρκάρει σε γκαράζ.
Λιπαντικό κινητήρα Motul X-Cess 8100 από την 1η αλλαγή.
Δεκτός κάθε έλεγχος. -
RE: Συμβουλες σε οσους παιρνουν το αεροπλανο.
Όχι πολύ, αλλά βαθιά σίγουρα
Βλέπω κάθε χρόνο την κατάσταση εκεί, όντως δεν θα έκανα το λάθος να το αφήσω σε σημείο που δεν προσδιορίζεται ως χώρος στάθμευσης. Βλέπω ότι η επιλογή είναι μονόδρομος πάντως. Ευχαριστώ!
-
RE: Συμβουλες σε οσους παιρνουν το αεροπλανο.
Ξεθάβω....
Ήθελα να ρωτήσω τι επιλογές υπάρχουν για στάθμευση κάποιων ημερών στο αεροδρόμιο Ν. Καζαντζάκης του Ηρακλείου. Δεν βρίσκω στοιχεία πέρα από αναφορές για κάποιο δημοτικό parking στο οποίο μάλιστα αναφέρονται κάποιες περιπτώσεις κλοπής...
Κάθε πληροφορία είναι καλοδεχούμενη!
-
RE: Τηλεοπτική μετάδοση F1 2013 -2014
Επιμονή όμως ότι η εκκίνηση του Φέτελ ήταν καλή (για τα πρώτα νανοχιλιοστά του δευτερολέπτου)...
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Ο χρήστης tifo45 έγραψε:
Για τη χρήση που αναφέρεις νομίζω πως τα μπριτζεστον T001 που εχουν αντικαταστήσει τα ER300 είναι μονόδρομος...Εγω θα σου λεγα να βαλεις τα Τ001 να χεις το κεφαλι σου ησυχο.
- Goodyear duragrip, τα'χει κι ο sinanai στο panda και σκαρφαλωνει κατι βουνα λαγκαδια κλπ
Ευχαριστώ πολύ παιδιά! Η αλήθεια είναι ότι την Bridgestone την είχα αποκλείσει, αλλά θα δω το Τ001. Όσο για το Duragrip, στο επίσημο site δεν φαίνεται να το δίνει σε αυτές τις διαστάσεις, αλλά σε άλλα sites υπάρχει το /60/, στη λίστα κι αυτό λοιπόν
-
RE: Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]
Αγαπητοί συμφορουμίτες,
ήθελα τη συμβουλή σας για αλλαγή ελαστικών σε Suzuki Ignis 1.3 4χ4 σε διάσταση 185/60/15 ή 55/15.
Μετά τα πρώτης τοποθέτησης ER300 που δεν μας έκατσαν καθόλου καλά (γλυστρήματα, βαρύ τιμόνι και γενικότερη αίσθηση), έχουμε περάσει σε Conti PC2 σε 185/55/15 και το αυτοκίνητο ελάφρυνε όμορφα στο πάτημά του και δίνει πολύ καλύτερη αίσθηση εκκίνησης/επιτάχυνσης. Παρ' όλ' αυτά, ήδη έχουμε σκίσει τα 3 από τα 4 λόγω βάρβαρης χρήσης στα πεζοδρόμια της πόλης. Τα ζητούμενα λοιπόν για το επόμενο είναι:
- Πλαϊνά που να αντέχουν όσο γίενται την κακομεταχείριση απρόσεκτων οδηγών στα πεζοδρόμια
- Απουσία χαζογλυστρημάτων σε χαμηλές ταχύτητες στην πόλη (κυρίως ελκτική πρόσφυση)
- Σχετικά ασφαλή αίσθηση σε βροχή
Πετάμε τα παρακάτω:
- Ζεστάματα και δείκτες ταχύτητας, αφού οδηγείται με max 120 χλμ/ώρα
- Πέλμα που να αντέχει, καθ' ό,τι κάνει max 8000χλμ/χρόνο
- Απαιτήσεις εκτός δρόμου, καθ' ό,τι οδηγείται 95% άσφαλτο/ 5% χώμα
- Πλευρική πρόσφυση/μαγούλιασμα/αίσθηση στη στροφή, γιατί οδηγείται κυρίως από απλούς μετακινητές με αυγό στα αμορτισέρ
Απ' ό,τι έχω καταλάβει διαβάζοντας το τόπικ, πάμε για Dunlop, Goodyear, Hankook και (στις τελευταίες απαντήσεις) Vredestein?
Ευχαριστώ!