-
οταν αρχικα ειχε ξεκινησει η ιστορια με την καταργηση των τεκμηριων ειχαν αφησει να εννοηθει οτι αυτο θα αφορα τα ιχ εως 2000 κ.ε.
αυτο ολους τοτε μας αφησε σχετικα ικανοποιημενους γιατι το βεβαιο ηταν οτι οι περισσοτεροι των ελληνων δεν θα ηταν σε θεση να παρουν μεγαλυτερο...............ετσι λοιπον αρχισαμε να φλερταρουμε με την ιδεα οτι θα μπορουσαμε να ανεβουμε κατηγορια απο 1,2 εως 1,4 σε 1,6 εως 1,8 τουλαχιστον οι περισσοτεροι.
οταν λοιπον εσκασε η ''βομβα'' των 50.000 ευρω και μαλιστα εργοστασιακης αξιας με οτι αυτο συνεπαγεται πολλοι κοιτιομασταν αμηχανα μη πιστευοντας οτι κατι τετοιο θα μπορουσε να ειναι αληθεια.........βεβαια πανω στον ενθουσιασμο πολλοι δεν εκατσαν να σκεφτουν οτι η αυξηση των τελων κυκλοφοριας και των ασφαλιστρων θα παρει την ανιουσα τα αμεσως προσεχη χρονια οποτε και μοιραια θα αρχιζε η γκρινια καποια στιγμη.
το θεμα λοιπον κυριοι δεν ειναι πλεον η αδυναμια αγορας λογω τεκμηριων αφου αυτη εκ των πραγματων εχει εκλειψει τουλαχιστον με τα σημερινα δεδομενα.
το θεμα ειναι η δυνατοτητα διατηρησης των υψηλων κυβισμου οχηματων και εκει πρεπει να υπαρξει αρκετη σκεψη πριν προχωρησει κανεις σε αυτην του την επιλογη.
τελος η γνωστη ανακολουθια των κυβερνησεων που ερχονται και παρερχονται πειραματιζομενες στου ''κασιδη το κεφαλι'' ειναι παροιμιωδης και μαλιστα τα τελευταια 20 χρονια τα φορολογικα νομοσχεδια ειναι τοσα πολλα που καθε φορα οι φοροτεχνικοι ξεχνουν οτι ηξεραν και οι φορολογουμενοι δεν ξερουν τι θα τους ξημερωσει.
δεν θα μου κανει εντυπωση λοιπον εαν καποια πρωια βγει ενας καποιος υπ. οικονομικων και πει οτι ναι μεν ηταν στα 50.000 ευρω εργοστασιακης αξιας το τεκμηριο για τα ιχ ομως μετα την εφαρμογη του μετρου απεδειχθει αναποτελεσματικο και το κατεβαζουμε στα 40 ή 30 ή τελος παντων οπου οι συμβουλοι του του εχουν προτεινει.
εδω που ζουμε λοιπον ολα πρεπει να τα περιμενουμε .......γιαυτο καλο θα ηταν να μην ενθουσιαζομαστε και προβαινουμε σε κινησεις που μπορει στο εγγυς μελλον να αποδειχθουν αρκετα επιβαρυντικες για τις οικονομικες μας δυνατοτητες.
-
Εδω πρεπει να πουμε ορισμενα πραγματα ετσι ωστε να ενημερωνομαστε καλυτερα.
Καταρχην ποτε μου δεν μπορεσα να καταλαβω την σκεψη τεκμαρτη δαπανη αυτοκινητου, την στιγμη μαλιστα που δεν ειδα κανεναν πολιτικαντη να κυκλοφορει με αυτοκινητο κατω των 3.000 κυβικων(Εαν κανω λαθος διορθωστε με).
Για πιο λογο πρεπει να εχω εισοδημα 60.000 ευρω ετσι ωστε να συντηρω ενα αυτοκινητο 2,800 κυβικων?
Ειμασταν το μονο κρατος στην Ευρωπαικη ενωση που φορολογουσε τα αυτοκινητα με βαση τον κυβισμο τους.
Ο κοσμος λοιπον μετα την φορολογικη μεταρυθμιση στο θεμα αυτο , αγορασε αυτοκινητα με διαφορους τροπους (Δανεια , εισαγωγες απο Ευρωπη κτλ)Πληρωσε τους δασμους (μεχρι και εκατο τοις εκατο επι της αξιας) και νομιμα κυκλοφορουσε(μιας και πληρωνει τελη κυκλοφοριας).
Επιτελους γιατι δεν χτυπανε στην ριζα την φοροδιαφυγη και βρισκουν την ετοιμη συνταγη που λεγεται ''φορολογια στα αυτοκινητα''?
Πεστε μου ποιος θα αγορασει ενα αυτοκινητο π.χ 2,800 κυβικων απο την στιγμη που η φορολογικη του αξια ειναι ιση με την αξια αγορας του.
Πιστευουν οτι θα αυξησουν τα εσοδα του κρατους κανοντας τα στραβα ματια στους μεγαλοκαρχαριες που απλα βαζουν τα οχηματα στις αχανεις ανωνυμες εταιρες τους;
Με λιγα λογια για αλλη μια φορα πανε να μας 'ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΝ'
ΑΡΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ
-
Πάντως σε καμία οικονομική εφημερίδα δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο, ούτε ακούστηκε πουθενά τέτοια σκέψη... Άρα, να κρατάτε και καμιά πισινή, γιατί μπορεί να'ναι και ράδιο αρβύλα απ'αυτά που βγάζουν μερικοί που εθίγησαν προσφάτως...
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Πάντως σε καμία οικονομική εφημερίδα δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο, ούτε ακούστηκε πουθενά τέτοια σκέψη... Άρα, να κρατάτε και καμιά πισινή, γιατί μπορεί να'ναι και ράδιο αρβύλα απ'αυτά που βγάζουν μερικοί που εθίγησαν προσφάτως...Σίγουρα ολα αυτά περι επαναφοράς τεκμηρίων είναι ραδιο αρβύλα. Η απλή λογική λέει οτι δεν είναι δυνατόν να γίνει ενα τέτοιο πισωγύρισμα. όχι γιατί δεν θα το ήθελε η κυβερνηση , αλλα γιατι δεν θα την αφήσει η Ευρωπαική ένωση. Τόσα και τόσα πρόστιμα είχαμε φάει για αυτόν τον τρόπο φορολογίας μέχρι την κατάργηση των τεκμηρίων.
-
Και να το ήθελε η κυβέρνηση, το κόστος σε ψήφους, αλλά και σε ανθρώπινες ζωές - θυμάστε πόσοι σκοτώνονταν λόγω τεκμηρίων επειδή τα χρέπια που τους εξανάγκασε ο Μητσοτάκης και μετά οι παπανδρεϊκές κυβερνήσεις να αγοράζουν δε μπορούσαν να προσπεράσουν ούτε τραυματισμένη χελώνα - , είναι δυσβάσταχτο.
Δεν αντέχει το κράτος να πληρώνει άλλα λεφτά σε περίθαλψη και αναπηρικές συντάξεις ανθρώπων που τσακίζονται επειδή το κράτος τους υποχρέωσε ν'αγοράσουν ένα όχημα 1100 κιλών με μοτεράκι 800 κ.εκ. Ούτε αντέχει το κράτος να χάνει φόρους από άτομα που σκοτώθηκαν από την ίδια αιτία.
Αυτό είμαι σίγουρος ότι κάθε στοιχειωδώς νουνεχής άνθρωπος μπορεί να το καταλάβει. Γιατί οι 'προοδευτικές' κυβερνήσεις δεν το καταλάβαιναν μου διαφεύγει...
-
Και ακόμα κάτι που με κάνει να ελπίζω οτι μπορεί να είναι 'φίδι' η είδηση είναι το εξής.
Οσοι πρόλαβαν δηλαδή μέσα στα 1-2 χρόνια που ισχυε το μέτρο με τα 50000 cif και πήραν αυτ/το, θα είναι ευνοημένοι αν δεν φορολογηθούν μιας και πρόλαβαν και πήραν το αυτ/το της καρδιάς τους.
Αν πάλι φορολογηθούν είναι αδικία, γιατί οταν τα πήραν κανείς δεν τους είπε οτι θα φορολογηθούν μετά απο 2 χρόνια.
Μπάχαλο η ιστορία.
-
Auth thn ebdomada odhgao ena enoikiazomeno Chevy Malibu. 3.000cc 200 HP 1300 kila kai oikonomia kafsimou pou ftanei ta epipeda enos Hyuindai Elantra 2.0.
Afou mhgaina me 120km/h kai to strofometro elege 1900strofes!!!!
Ta Amerikanika amaxia den ta sympatho ka8olou allo auto to amaxi htan to kati allo.Me 22.000$ parakalo....Ama auto to amaxi to kykoforousan Ellada 8a prepei na stoixize 33.000$. Alla sto Ellada exoume thn eskis nootropia.
Amaxi 2.000cc> = Politeleias
Apo pote ta kybika exoun sxesh me thn politeleia den mporo na to katalabv. Mono me thn Arvsth logikh kapoivm Ellhnon oikonomologon ayta ta pragmata gynontai.
Alla ena einai sygoura....an ta pragmata gyrisoun piso tha ginei epanastash kai dikaiologhmena.
Alla pragmatika ta pragmata me ta tekmhria htan gia gelia....60.000 Eurv gia 2.800cc shmainei $150.000 se sxesh me to GDP sthn Amerikh.
Ma kala....Poios bgazei teleia xrhmata ka8ara..!!!!!
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Αν πάλι φορολογηθούν είναι αδικία, γιατί οταν τα πήραν κανείς δεν τους είπε οτι θα φορολογηθούν μετά απο 2 χρόνια.Γιατί, αυτή δεν είναι η πάγια τακτική της εφορίας;
Σε θεωρεί εκ προοιμίου απατεώνα και απαιτεί να πληρώνεις κερατιάτικα για τις 'ανέλεγκτες χρήσεις'. Δηλαδή για να μην κάνουν έλεγχο οι εφοριακοί (τη δουλειά τους δηλαδή) πληρώνει ο φορολογούμενος. Ο οποίος λοιπόν έχει συμφέρον να κλέβει και να κλείνει από το παράθυρο τις υποθέσεις του. Και ο νόμιμος θα πληρώσει δύο φορές, γιατί με το νομικό μπάχαλο, έ όλο και κάτι στραβό θα του βρούμε! -
εδειξε το mega στις ειδησεις πριν απο λιγο ρεπορταζ με αυτο το θεμα:evil:
να του σαπισουν και να του πεσουν τα .........ια αυτου που το σκεφτηκε
-
Τό επιβεβαίωσε κιόλας,ή είπε ότι είναι υπό σκέψη;
-
Αυτο θα ειναι ταφόπλακα για τα diesel πιστεύω...εντάξει τα 1.9 ειναι επαρκέστατα σε ισχύ αλλα τα 2.5 είναι άλλη φάση
-
' Aποφασίζουμε και διατάζουμε... ' Δημοκρατικά όμως,
**ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ **ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ -
Ρε παιδια μηπως τα εχετε μπερδεψει.Αυτο που ακουσα ειναι οτι τεκμηριο θα πληρωνουν οσοι εχουν απο 1 αυτοκινητο και πανω.Τωρα το πιο αυτοκινητο θα πιανει το τεκμηριο η ποσο θα ειναι το ποσο αναλογος των κυβικων δεν το γνωριζω.Παντος δεν πρεπει να παιζει κατι με τα κυβικα.
-
Ρε παιδιά, υπάρχει κανείς απο δω μέσα που να έχει κάποιο κονέ και να μας πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ τι ακριβώς ισχύει τώρα και τι θα ισχύσει και απο πότε ?
-
Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
Ρε παιδιά, υπάρχει κανείς απο δω μέσα που να έχει κάποιο κονέ και να μας πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ τι ακριβώς ισχύει τώρα και τι θα ισχύσει και απο πότε ?κονέ με τον Θεό εννοείς?
-
Πάντως και εγώ το άκουσα μόλις τώρα στις ειδήσεις του Mega. Τεκμήριο για οικογένειες με παραπάνω απο 1 αυτοκίνητα όταν κάποιο απο αυτά είναι άνω των 2000 κ.εκ. Είχε και κάποιους εμπόρους οι οποίοι τόνιζαν το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί αφού πολλοί πήραν αμάξια μεγάλου κυβισμού λόγω του αφορολόγητου...τι να πει κανείς.
Κρίμα και πάνω που είχα αρχίσει να σκέφτομαι με χαρά το Forester 2.5 turbo
-
Αν έχουμε ενα αυτ/το ανεξαρτήτως κυβικών τι ισχύει ?
Δηλαδή μιλάμε για τεκμήριο ΜΟΝΟ εφόσον έχουμε πάνω απο 1 αυτ/το ?
-
τεκμηριο εχουν πλεον τα αυτοκινητα απο 2000 κυβικα και πανω ανεξαρτητος αριθμου αυτοκινητου
δηλ στην ουσια καταργειται το μετρο το οποιο προεβλεπε απαλαγη του τεκμηριου για αυτοκινητα με εργοστασιακη αξια 50000 ευρω
-
Δεν καταργήται για το 1ο αυτοκίνητο.
Καταργήται για το 2ο όμως...τώρα το έδειξαν αναλυτικά στις ειδήσεις.
Τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα, το σκέπτονται...π.χ. εάν έχεις ένα αυτοκίνητο 1800cc κι ένα 1400cc θα φορολογηθείς για το 1400άρι.
εάν έχεις όμως ένα 2200cc κι ένα 1400cc θα φορολογηθείς για το 2200cc...Από δελτίο ειδήσεων.
-
Μπλέξαμε τα μπούτια μας και πώς θα τα ξεμπλέξουμε......
Επαναφορά τεκμηρίων;