Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Επαναφορά τεκμηρίων;
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Επαναφορά τεκμηρίων;
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Περί αυτοκίνησης
    42
    110
    355
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      alexastrag last edited by

      οταν αρχικα ειχε ξεκινησει η ιστορια με την καταργηση των τεκμηριων ειχαν αφησει να εννοηθει οτι αυτο θα αφορα τα ιχ εως 2000 κ.ε.

      αυτο ολους τοτε μας αφησε σχετικα ικανοποιημενους γιατι το βεβαιο ηταν οτι οι περισσοτεροι των ελληνων δεν θα ηταν σε θεση να παρουν μεγαλυτερο...............ετσι λοιπον αρχισαμε να φλερταρουμε με την ιδεα οτι θα μπορουσαμε να ανεβουμε κατηγορια απο 1,2 εως 1,4 σε 1,6 εως 1,8 τουλαχιστον οι περισσοτεροι.

      οταν λοιπον εσκασε η ''βομβα'' των 50.000 ευρω και μαλιστα εργοστασιακης αξιας με οτι αυτο συνεπαγεται πολλοι κοιτιομασταν αμηχανα μη πιστευοντας οτι κατι τετοιο θα μπορουσε να ειναι αληθεια.........βεβαια πανω στον ενθουσιασμο πολλοι δεν εκατσαν να σκεφτουν οτι η αυξηση των τελων κυκλοφοριας και των ασφαλιστρων θα παρει την ανιουσα τα αμεσως προσεχη χρονια οποτε και μοιραια θα αρχιζε η γκρινια καποια στιγμη.

      το θεμα λοιπον κυριοι δεν ειναι πλεον η αδυναμια αγορας λογω τεκμηριων αφου αυτη εκ των πραγματων εχει εκλειψει τουλαχιστον με τα σημερινα δεδομενα.

      το θεμα ειναι η δυνατοτητα διατηρησης των υψηλων κυβισμου οχηματων και εκει πρεπει να υπαρξει αρκετη σκεψη πριν προχωρησει κανεις σε αυτην του την επιλογη.

      τελος η γνωστη ανακολουθια των κυβερνησεων που ερχονται και παρερχονται πειραματιζομενες στου ''κασιδη το κεφαλι'' ειναι παροιμιωδης και μαλιστα τα τελευταια 20 χρονια τα φορολογικα νομοσχεδια ειναι τοσα πολλα που καθε φορα οι φοροτεχνικοι ξεχνουν οτι ηξεραν και οι φορολογουμενοι δεν ξερουν τι θα τους ξημερωσει.

      δεν θα μου κανει εντυπωση λοιπον εαν καποια πρωια βγει ενας καποιος υπ. οικονομικων και πει οτι ναι μεν ηταν στα 50.000 ευρω εργοστασιακης αξιας το τεκμηριο για τα ιχ ομως μετα την εφαρμογη του μετρου απεδειχθει αναποτελεσματικο και το κατεβαζουμε στα 40 ή 30 ή τελος παντων οπου οι συμβουλοι του του εχουν προτεινει.

      εδω που ζουμε λοιπον ολα πρεπει να τα περιμενουμε .......γιαυτο καλο θα ηταν να μην ενθουσιαζομαστε και προβαινουμε σε κινησεις που μπορει στο εγγυς μελλον να αποδειχθουν αρκετα επιβαρυντικες για τις οικονομικες μας δυνατοτητες.

      1 Reply Last reply Reply Quote 3
      • G
        grkostis last edited by

        Εδω πρεπει να πουμε ορισμενα πραγματα ετσι ωστε να ενημερωνομαστε καλυτερα.

        Καταρχην ποτε μου δεν μπορεσα να καταλαβω την σκεψη τεκμαρτη δαπανη αυτοκινητου, την στιγμη μαλιστα που δεν ειδα κανεναν πολιτικαντη να κυκλοφορει με αυτοκινητο κατω των 3.000 κυβικων(Εαν κανω λαθος διορθωστε με).

        Για πιο λογο πρεπει να εχω εισοδημα 60.000 ευρω ετσι ωστε να συντηρω ενα αυτοκινητο 2,800 κυβικων?
        Ειμασταν το μονο κρατος στην Ευρωπαικη ενωση που φορολογουσε τα αυτοκινητα με βαση τον κυβισμο τους.
        Ο κοσμος λοιπον μετα την φορολογικη μεταρυθμιση στο θεμα αυτο , αγορασε αυτοκινητα με διαφορους τροπους (Δανεια , εισαγωγες απο Ευρωπη κτλ)

        Πληρωσε τους δασμους (μεχρι και εκατο τοις εκατο επι της αξιας) και νομιμα κυκλοφορουσε(μιας και πληρωνει τελη κυκλοφοριας).

        Επιτελους γιατι δεν χτυπανε στην ριζα την φοροδιαφυγη και βρισκουν την ετοιμη συνταγη που λεγεται ''φορολογια στα αυτοκινητα''?

        Πεστε μου ποιος θα αγορασει ενα αυτοκινητο π.χ 2,800 κυβικων απο την στιγμη που η φορολογικη του αξια ειναι ιση με την αξια αγορας του.

        Πιστευουν οτι θα αυξησουν τα εσοδα του κρατους κανοντας τα στραβα ματια στους μεγαλοκαρχαριες που απλα βαζουν τα οχηματα στις αχανεις ανωνυμες εταιρες τους;

        Με λιγα λογια για αλλη μια φορα πανε να μας 'ΚΟΡΟΙΔΕΨΟΥΝ'

        ΑΡΑ ΤΟΥΣ ΒΛΕΠΩ ΣΥΝΤΟΜΑ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΟΥΝ ΣΠΙΤΙΑ ΤΟΥΣ

        1 Reply Last reply Reply Quote 2
        • S
          skullone last edited by

          Πάντως σε καμία οικονομική εφημερίδα δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο, ούτε ακούστηκε πουθενά τέτοια σκέψη... Άρα, να κρατάτε και καμιά πισινή, γιατί μπορεί να'ναι και ράδιο αρβύλα απ'αυτά που βγάζουν μερικοί που εθίγησαν προσφάτως...

          1 Reply Last reply Reply Quote 1
          • X
            xristos69 last edited by

            Ο χρήστης skullone έγραψε:
            Πάντως σε καμία οικονομική εφημερίδα δεν γράφτηκε κάτι τέτοιο, ούτε ακούστηκε πουθενά τέτοια σκέψη... Άρα, να κρατάτε και καμιά πισινή, γιατί μπορεί να'ναι και ράδιο αρβύλα απ'αυτά που βγάζουν μερικοί που εθίγησαν προσφάτως...

            Σίγουρα ολα αυτά περι επαναφοράς τεκμηρίων είναι ραδιο αρβύλα. Η απλή λογική λέει οτι δεν είναι δυνατόν να γίνει ενα τέτοιο πισωγύρισμα. όχι γιατί δεν θα το ήθελε η κυβερνηση , αλλα γιατι δεν θα την αφήσει η Ευρωπαική ένωση. Τόσα και τόσα πρόστιμα είχαμε φάει για αυτόν τον τρόπο φορολογίας μέχρι την κατάργηση των τεκμηρίων.

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • S
              skullone last edited by

              Και να το ήθελε η κυβέρνηση, το κόστος σε ψήφους, αλλά και σε ανθρώπινες ζωές - θυμάστε πόσοι σκοτώνονταν λόγω τεκμηρίων επειδή τα χρέπια που τους εξανάγκασε ο Μητσοτάκης και μετά οι παπανδρεϊκές κυβερνήσεις να αγοράζουν δε μπορούσαν να προσπεράσουν ούτε τραυματισμένη χελώνα - , είναι δυσβάσταχτο.

              Δεν αντέχει το κράτος να πληρώνει άλλα λεφτά σε περίθαλψη και αναπηρικές συντάξεις ανθρώπων που τσακίζονται επειδή το κράτος τους υποχρέωσε ν'αγοράσουν ένα όχημα 1100 κιλών με μοτεράκι 800 κ.εκ. Ούτε αντέχει το κράτος να χάνει φόρους από άτομα που σκοτώθηκαν από την ίδια αιτία.

              Αυτό είμαι σίγουρος ότι κάθε στοιχειωδώς νουνεχής άνθρωπος μπορεί να το καταλάβει. Γιατί οι 'προοδευτικές' κυβερνήσεις δεν το καταλάβαιναν μου διαφεύγει...

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • J
                johnkok last edited by

                Και ακόμα κάτι που με κάνει να ελπίζω οτι μπορεί να είναι 'φίδι' η είδηση είναι το εξής.

                Οσοι πρόλαβαν δηλαδή μέσα στα 1-2 χρόνια που ισχυε το μέτρο με τα 50000 cif και πήραν αυτ/το, θα είναι ευνοημένοι αν δεν φορολογηθούν μιας και πρόλαβαν και πήραν το αυτ/το της καρδιάς τους.

                Αν πάλι φορολογηθούν είναι αδικία, γιατί οταν τα πήραν κανείς δεν τους είπε οτι θα φορολογηθούν μετά απο 2 χρόνια.

                Μπάχαλο η ιστορία.

                1 Reply Last reply Reply Quote 3
                • A
                  antiriad last edited by

                  Auth thn ebdomada odhgao ena enoikiazomeno Chevy Malibu. 3.000cc 200 HP 1300 kila kai oikonomia kafsimou pou ftanei ta epipeda enos Hyuindai Elantra 2.0.

                  Afou mhgaina me 120km/h kai to strofometro elege 1900strofes!!!!
                  Ta Amerikanika amaxia den ta sympatho ka8olou allo auto to amaxi htan to kati allo.

                  Me 22.000$ parakalo....Ama auto to amaxi to kykoforousan Ellada 8a prepei na stoixize 33.000$. Alla sto Ellada exoume thn eskis nootropia.

                  Amaxi 2.000cc> = Politeleias

                  Apo pote ta kybika exoun sxesh me thn politeleia den mporo na to katalabv. Mono me thn Arvsth logikh kapoivm Ellhnon oikonomologon ayta ta pragmata gynontai.

                  Alla ena einai sygoura....an ta pragmata gyrisoun piso tha ginei epanastash kai dikaiologhmena.

                  Alla pragmatika ta pragmata me ta tekmhria htan gia gelia....60.000 Eurv gia 2.800cc shmainei $150.000 se sxesh me to GDP sthn Amerikh.

                  Ma kala....Poios bgazei teleia xrhmata ka8ara..!!!!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 3
                  • ?
                    A Former User last edited by

                    Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
                    Αν πάλι φορολογηθούν είναι αδικία, γιατί οταν τα πήραν κανείς δεν τους είπε οτι θα φορολογηθούν μετά απο 2 χρόνια.

                    Γιατί, αυτή δεν είναι η πάγια τακτική της εφορίας;
                    Σε θεωρεί εκ προοιμίου απατεώνα και απαιτεί να πληρώνεις κερατιάτικα για τις 'ανέλεγκτες χρήσεις'. Δηλαδή για να μην κάνουν έλεγχο οι εφοριακοί (τη δουλειά τους δηλαδή) πληρώνει ο φορολογούμενος. Ο οποίος λοιπόν έχει συμφέρον να κλέβει και να κλείνει από το παράθυρο τις υποθέσεις του. Και ο νόμιμος θα πληρώσει δύο φορές, γιατί με το νομικό μπάχαλο, έ όλο και κάτι στραβό θα του βρούμε!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • J
                      j-marr last edited by

                      εδειξε το mega στις ειδησεις πριν απο λιγο ρεπορταζ με αυτο το θεμα:evil:

                      να του σαπισουν και να του πεσουν τα .........ια αυτου που το σκεφτηκε

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        hunter last edited by

                        Τό επιβεβαίωσε κιόλας,ή είπε ότι είναι υπό σκέψη;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • T
                          tiger last edited by

                          Αυτο θα ειναι ταφόπλακα για τα diesel πιστεύω...εντάξει τα 1.9 ειναι επαρκέστατα σε ισχύ αλλα τα 2.5 είναι άλλη φάση

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • L
                            luck last edited by

                            ' Aποφασίζουμε και διατάζουμε... ' Δημοκρατικά όμως,
                            **ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΚΗ **ΔΙΚΤΑΤΟΡΙΑ

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              Ρε παιδια μηπως τα εχετε μπερδεψει.Αυτο που ακουσα ειναι οτι τεκμηριο θα πληρωνουν οσοι εχουν απο 1 αυτοκινητο και πανω.Τωρα το πιο αυτοκινητο θα πιανει το τεκμηριο η ποσο θα ειναι το ποσο αναλογος των κυβικων δεν το γνωριζω.Παντος δεν πρεπει να παιζει κατι με τα κυβικα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • J
                                johnkok last edited by

                                Ρε παιδιά, υπάρχει κανείς απο δω μέσα που να έχει κάποιο κονέ και να μας πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ τι ακριβώς ισχύει τώρα και τι θα ισχύσει και απο πότε ?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • 9
                                  993cc-man last edited by

                                  Ο χρήστης Johnkok έγραψε:
                                  Ρε παιδιά, υπάρχει κανείς απο δω μέσα που να έχει κάποιο κονέ και να μας πει ΥΠΕΥΘΥΝΑ τι ακριβώς ισχύει τώρα και τι θα ισχύσει και απο πότε ?

                                  κονέ με τον Θεό εννοείς?

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    papadakn last edited by

                                    Πάντως και εγώ το άκουσα μόλις τώρα στις ειδήσεις του Mega. Τεκμήριο για οικογένειες με παραπάνω απο 1 αυτοκίνητα όταν κάποιο απο αυτά είναι άνω των 2000 κ.εκ. Είχε και κάποιους εμπόρους οι οποίοι τόνιζαν το πρόβλημα που θα δημιουργηθεί αφού πολλοί πήραν αμάξια μεγάλου κυβισμού λόγω του αφορολόγητου...τι να πει κανείς.

                                    Κρίμα και πάνω που είχα αρχίσει να σκέφτομαι με χαρά το Forester 2.5 turbo

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • J
                                      johnkok last edited by

                                      Αν έχουμε ενα αυτ/το ανεξαρτήτως κυβικών τι ισχύει ?

                                      Δηλαδή μιλάμε για τεκμήριο ΜΟΝΟ εφόσον έχουμε πάνω απο 1 αυτ/το ?

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • J
                                        j-marr last edited by

                                        τεκμηριο εχουν πλεον τα αυτοκινητα απο 2000 κυβικα και πανω ανεξαρτητος αριθμου αυτοκινητου

                                        δηλ στην ουσια καταργειται το μετρο το οποιο προεβλεπε απαλαγη του τεκμηριου για αυτοκινητα με εργοστασιακη αξια 50000 ευρω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • elteo
                                          elteo last edited by

                                          Δεν καταργήται για το 1ο αυτοκίνητο.
                                          Καταργήται για το 2ο όμως...τώρα το έδειξαν αναλυτικά στις ειδήσεις.
                                          Τίποτα δεν είναι σίγουρο ακόμα, το σκέπτονται...

                                          π.χ. εάν έχεις ένα αυτοκίνητο 1800cc κι ένα 1400cc θα φορολογηθείς για το 1400άρι.
                                          εάν έχεις όμως ένα 2200cc κι ένα 1400cc θα φορολογηθείς για το 2200cc...

                                          Από δελτίο ειδήσεων.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostas-1970 last edited by

                                            Μπλέξαμε τα μπούτια μας και πώς θα τα ξεμπλέξουμε......

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr