Ο χρήστης Random1 έγραψε:
Περα απ' τον αστείο (επιεικής χαρακτηρισμός) ισχυρισμό, οτι τα 200+ είναι ΥΠΕΡΑΣΦΑΛΕΣΤΑΤΑ (ούτε καν απλά ασφαλή) σε αυτ/το με ψηλό κέντρο βάρος και γενικά χαρακτηριστικά SUV (αλήθεια έχεις δοκιμάσει να κάνεις ελιγμό αποφυγής κινδύνου ή φρενάρισμα πανικού και ταυτόχρονα ελιγμό με αυτ/τα τα χλμ ?), θα ήθελα να μου λύσεις μια απορία.
Η εταιρία δίνει επίσημη τελική τα 190 (για το χειροκίνητο) και 179 (για το Α/Τ).
Εσυ τα 200+ (ούτε καν 200) που τα έπιασες ? Σε γκρεμό ?
Ελεος πια.Αν είναι δυνατόν να τρέχει κάποιος με 200+ (που αμφιβάλλω αλλά θα το δεχτώ για την οικονομία της συζήτησης) και να πιστεύει οτι είναι και ασφαλής (για ποιούς άραγε ?).
Το κοντερ παντως τερματιζει υπερανετα στην τελικη του τα 220km-h. Φρεναρισμα πανικου εχω κανει και φρεναρει φοβερα χωρις κανενα προβλημα..Οσον αφορα την ευσταθεια φοραει λαστιχα 225/70/16 και εχω κανει και ελιγμο με 120km/h επιταχυνοντας βιαια με τερμα τιμονι δεξια και δεν ειχα κανενα προβλημα..Tωρα αν εσυ εχεις μπει σε νιβα τοτε σε καταλαβαινω και τα 60κμ-h θα σου φαινονταν πολλα..
Τελος παντων να ξερεις παντως οτι οι αναρτησεις και το στησιμο πολλων SUV ειναι παρα πολυ καλυτερες απο τα περισσοτερα νορμαλ επιβατικα..μιλαμε για μπλοκε, αεραναρτησεις κλπ..
Οσων αφορα το ΣανταΦε(και αλλα SUV)eχει γονατα Mcpherson εμπρος, ανεξαρτητη αναρτηση πισω,χονδροτατες αντιστρεπτικες,μπλοκε διαφορικο πισω, μονιμη 4κινηση,διπιστονα φρενα εμπρος με ABS/BOSCH,EBD και νορμαλ δισκους πισω και ταμπουρα πισω..Συν οτι στο δικο μου φοραω μπρος και πισω μπαρες θολων..Μηπως ειπες τιποτα??
Στα δε Μεγαρα που το εβαλα ετσι για πλακα σε πληροφορω οτι παρα τις αυξημενες κλισεις το αμαξι δεν πεταγε κολο η μουρη με τιποτα...Μηπως πρεπει να διαβασεις λιγο παραπανω πριν ξεστομιζεις μαμακιες και μας το παιζεις ηθικοπλαστης και συνετος ευρωπαιος οδηγος των 60km της ΑΡ λωριδας??
Ετσι είναι αν έτσι νομίζετε !!!
Πρώτα απ' ολα δεν ξέρεις τι οδηγώ και πως οδηγώ.
Δεύτερον, προσπάθησε να μην είσαι τόσο αμετροεπής.
Σου είπαν και άλλοι εδω μέσα και μάλιστα κάποιος σου παρέθεσε και νούμερα, οτι τα 200+ σε ΟΠΟΙΟΔΗΠΟΤΕ SUV δεν είναι καν ασφαλή (ειδικά στους ελληνικούς δρόμους, που δεν είναι ούτε ποιοτικά ούτε σχεδιαστικά και οτι καλύτερο) και εσυ άρχισες να αραδιάζεις χαρακτηριστικά του santafe, προσπαθώντας να αποδείξεις τι, άραγε ?
Λές >Φρεναρισμα πανικου εχω κανει και φρεναρει φοβερα χωρις κανενα προβλημα.
Στα πόσα μέτρα σταμάτησες ? (Εννοείτε οτι μιλάμε για τα 200+ που είπες οτι ταξιδεύεις ενίοτε.)
Οσον αφορα την ευσταθεια φοραει λαστιχα 225/70/16 και εχω κανει και ελιγμο με 120km/h επιταχυνοντας βιαια με τερμα τιμονι δεξια και δεν ειχα κανενα προβλημα..
Φαντάζομαι οτι εννοείς οτι επιβράδυνες και οχι οτι επιτάχυνες.Αλλά μιλάς για 120km/h.Εγω εξέφρασα αντιρρήσεις για τα 200, οχι για τα 120.
Tωρα αν εσυ εχεις μπει σε νιβα τοτε σε καταλαβαινω και τα 60κμ-h θα σου φαινονταν πολλα..
Εχω οδηγήσει τζιπ 270+ ιππων (του αδερφού μου), αλλά και σε μικρότερα (λόγω δουλειάς), αλλά και να μην είχα μπεί, δεν θέλει να έχεις ντοκτορά για να καταλάβεις οτι τα 200 km σε αυτ/το με ψηλό κέντρο βάρους, είναι άκρως επικίνδυνα (και αν δεν σε ενδιαφέρει ο εαυτός σου, που θα έπρεπε, υπάρχουν και άλλοι στο δρόμο μαζί με εσένα).
Το επόμενό μου αυτ/το είναι δεδομένο οτι θα είναι τζιπ γιατί πλέον τέτοιες είναι οι ανάγκες μου (οπότε μην θεωρείς οτι είμαι κατά των τζιπ, κάθε άλλο), απλά καλό είναι να ξέρουμε για ποιό λόγο αγοράζουμε αυτά τ' αυτ/τα.
Οσο για τις...'μαμακίες', θα σε παρακαλούσα να ανακαλέσεις.
Σ' ευχαριστώ.
Υ.Γ. Πόσο χρονών είσαι ?
Υ.Γ 2. :Συγγνώμη για το off-topic και που χάλασε το θέμα.
[/quote]