Ζηταω ρολοι για smart for2 χαλασμενο αρκει να εχειι δεικτες.Το δικο μου ρολοι δουλευει αλλα δεν εχει δεικτες γιατι το ειχα βγαλει
τηλ 6932201836
Ζηταω ρολοι για smart for2 χαλασμενο αρκει να εχειι δεικτες.Το δικο μου ρολοι δουλευει αλλα δεν εχει δεικτες γιατι το ειχα βγαλει
τηλ 6932201836
Ζηταω ρολοι για smart for2 χαλασμενο αρκει να εχειι δεικτες.Το δικο μου ρολοι δουλευει αλλα δεν εχει δεικτες γιατι το ειχα βγαλει
τηλ 6932201836
Δηλαδη με λιγα λογια τα ιδια παντελακη μου τα ιδια παντελη μου.Ειναι δυνατον ενα αυτοκινητο να φορολογειται σχεδον με την αξια αποκτησης του.Δηλαδη αγοραζεις ενα Kia Sportage 19.990 και να καλεισαι να εχεις εισοδημα 24.000;
Τι να πω δεν ξερω.Ολοι να καταθεσουμε τις πινακιδες και να τους αφησουμε να ψαξουν αλλα κοροιδα.
Αραγε κ.Αλογοσκουφη αμα παραδωσουμε τις πινακιδες ποσα τελη κυκλοφοριας θα χασει το κρατος;Eπισης ποσα θα χασουν οι ασφαλιστικες εταιριες απο τα ασφαλιστρα εφοσον δεν θα ειμαστε υποχρεωμενοι να τις πληρωνουμε μιας και δεν θα κυκλοφορει το οχημα;Θελετε μηπως να σας πω για τις αντιπροσωπειες αυτοκινητων ποσα λιγοτερα κερδη θα εχουν (εαν εχουν) λογω αποτομης και οδυνηρης πτωσης των πωλησεων; Οι τραπεζες βεβαιως θα ξεχασουν το προιον που λεγεται δανειο για αποκτηση αυτοκινητου.Αρα και αλλα χαμενα εσοδα του κρατους.Χμμ .. να σκεφτω και αλλα μηπως;Οπως παραδειγματος χαρη την λυση του leasing.Μηπως εννοειται οτι θα φορολογουμε για ενοικιαση ατοκινητου 5,000 κυβικων εφοσον δεν θα μου ανηκει;Βεβαια ουτε λογος για την αναξιοπιστια ενος κρατους που θελει και επενδυτες.Γιατι ξερετε κανεις δεν επενδυει ουτε 1 ευρω εαν δεν ειναι σιγουρος για την φορολογηση των κερδων του....Στην τελικη θα εισαστε χαμενοι γιατι απλα εισαστε αναξιοπιστοι και οπισδοδρομικοι.Καλη τυχη και καλο κουραγιο στην αντιπολιτευτικη σας καρριερα.
Μολονότι το 2003 είχε καταργηθεί ως αναποτελεσματικό μέτρο κατά της φοροδιαφυγής, η κυβέρνηση επαναφέρει από το 2009 το τεκμήριο διαβίωσης για όλα τα ΙΧ αυτοκίνητα, προσθέτοντας νέα φορολογικά βάρη στους πολίτες.
Aπό το 2004 τα τεκμήρια διαβίωσης για την κατοχή αυτοκινήτων ουσιαστικά καταργήθηκαν καθώς η Εφορία εξετάζει το εισόδημα των ιδιοκτητών τους μόνο στην περίπτωση που η εργοστασιακή αξία των οχημάτων ξεπερνάει τις 50.000 ευρώ. Με βάση όμως τα τιμολόγια των εταιρειών εμπορίας αυτοκινήτων, μετρημένα στα δάχτυλα του ενός χεριού είναι σήμερα τα οχήματα τα οποία πωλούνται με εργοστασιακή αξία άνω των 50.000 ευρώ. Σχεδόν το σύνολο των οχημάτων πωλείται με εργοστασιακή τιμή η οποία δεν ξεπερνάει τις 30.000- 35.000 ευρώ.
Tο τεκμήριο κατοχής ΙΧ λειτουργεί παράλληλα ως αντικίνητρο για την αγορά μεγαλύτερου κυβισμού ΙΧ, ενώ απαγορεύει ουσιαστικά και την αγορά ΙΧ από νέους (φοιτητές κ.λπ.), οι οποίοι δεν εργάζονται, και για την κατοχή και χρήση ενός αυτοκινήτου θα πρέπει κάθε χρόνο να καταβάλουν φόρο για τεκμαρτό εισόδημα, το οποίο όμως δεν αποκτούν.
Μετά την ουσιαστική κατάργηση του τεκμηρίουτο 2003, η αγορά αυτοκινήτου και κυρίως το καταναλωτικό πρότυπο της οικογένειας αναφορικά με το ΙΧ άλλαξε άρδην.
Οπως δήλωσε στο «Βήμα» την περασμένη Κυριακή ο υπουργός Οικονομίας και Οικονομικών, Γ.Αλογοσκούφης, πέραν των άλλων θα λαμβάνονται υπόψη για τον προσδιορισμό των πραγματικών εισοδημάτων όλων των φορολογουμένων (μισθωτών, συνταξιούχων, επαγγελματιών, αγροτών κ.ά.) και οι δαπάνες που πραγματοποιούν για τη συντήρηση των οχημάτων τους, των σκαφών αναψυχής, για την πληρωμή διδάκτρων σε ιδιωτικά σχολεία για τα παιδιά τους κτλ.
Την τελευταία πενταετία πολλές οικογένειες, απαλλαγμένες από την παγίδα του τεκμηρίου, απέκτησαν και δεύτερο ΙΧ, εκατοντάδες χιλιάδες νοικοκυριά αντικατέστησαν το ΙΧ τους με υψηλότερου κυβισμού αυτοκίνητα (τζιπ κ.λπ.) και πολλοί φορολογούμενοι που δεν έχουν εισόδημα διότι δεν εργάζονται, απέκτησαν ΙΧ με δωρεές χρηματικών ποσών από συγγενικά πρόσωπα.
Με την επαναφορά του τεκμηρίου διαβίωσης, όλοι αυτοί οι φορολογούμενοι κινδυνεύουν να βρεθούν αντιμέτωποι με ένα φόρο που το ύψος του θα εξαρτηθεί από τον τρόπο που θα εφαρμοστεί το τεκμήριο.
Για την εφαρμογή του τεκμηρίου κατοχής και χρήσης ΙΧ μπορεί να εφαρμοστεί ως κριτήριο είτε η αξία του είτε ο κυβισμός του είτε ένας συνδυασμός και των δύο.
Για παράδειγμα, για την κατοχή και χρήση ενός Ι.Χ. κυβισμού 2.000 κ.εκ., το τεκμαρτό εισόδημα μπορεί να ορισθεί στα 20.000 ευρώ. Στον μισθωτό που θα δηλώσει το 2009 εισόδημα 18.000 ευρώ αντιστοιχεί φόρος εισοδήματος 1.500 ευρώ.
Ωστόσο, ο συγκεκριμένος φορολογούμενος, λόγω του τεκμηρίου διαβίωσης, θα φορολογηθεί για τεκμαρτό εισόδημα 20.000 ευρώ και θα καταβάλει φόρο εισοδήματος 2.000 ευρώ, δηλαδή 500 ευρώ περισσότερα από αυτά που πραγματικά του αναλογούν.
Newsroom ΔΟΛ
Τωρα τι κανουμε παιδες????????
Παιδια να ρωτησω για το τεκμηριο.Λαμβανουν ως τεκμηριο διαβιωσης την εργοστασιακη αξια του αυτοκινητου,οπως την εχουν στον επισημο καταλογο και αν το αυτοκινητο ειναι 5 χρονων ,πως λογιζεται εαν εχει τεκμηριο;Δηλαδη με λιγα λογια το τεκμηριο εχει ως βαση τα χαρτα του τελωνειου η της αντιπροσωπιας;
Τελικα μου εδωσε βεβαιωση απο το τελωνειο .ο εμπορος οτι εχει φορλογικη αξια 41.200 euro.Αρα δεν εχει τεκμηριο.Να τον πιστεψω
Ειμαι ετοιμος να παραγγειλω μια απο τις δυο.Ο εμπορος μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω την 2,5 για να εχει και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.Το θεμα ειναι θα πηγαινει το αυτοκινητο η θα εχω προβλημα και θα το μετανιωσω;Παιδια την γνωμη σας.Μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο παντα ειτε στην μια ειτε στην αλλη
Ειμαι ετοιμος να παραγγειλω μια απο τις δυο.Ο εμπορος μου ειπε οτι ειναι καλυτερα να αγορασω την 2,5 για να εχει και καλυτερη μεταπωλητικη αξια.Το θεμα ειναι θα πηγαινει το αυτοκινητο η θα εχω προβλημα και θα το μετανιωσω;Παιδια την γνωμη σας.Μιλαμε για αυτοματο κιβωτιο παντα ειτε στην μια ειτε στην αλλη
Παντως ρωτησα τον Ισμαιλο και μου ειπε οτι εχει τεκμηριο.Αραγε ποια ειναι η εργοστασιακη αξια του sl 500 μοντελο 2003;Και αν το παρω και μου ερθει το μπουγιουρντι απο την εφορια;Παντως ο εμπορος επιμενει οτι δεν εχει.Δεν ξερω τι να κανω