Οι ελέυθερες θέσεις στάθμευσης, στις μεγάλες πόλεις είναι σπάνιες. Όταν λοιπόν σε ένα τετράγωνο ψάχνουν για στάθμευση πέντε οδηγοί, ο πρώτος που αντιλαμβάνεται μια κενή θέση μπροστά του, φρενάρει απότομα με σκοπό να μην την προλάβει και την πάρει ο πίσω. Στο απότομο φρενάρισμα λοιπόν, οφείλεται το άναμα των αλάρμ, προκειμένου να ειδοποιηθεί αυτός που ακολουθεί.
Latest posts made by luck
-
RE: Πότε χρησιμοποιούμε τα "αλάρμ" ;
-
RE: Ερωτήσεις περί μεταβίβασης
Στους περισσοτέρους νομούς της χώρας, αν όχι σε όλους, δεν μπορείς πλέον να αγοράσεις ή να πουλήσεις, αυτοκίνητο επιβατικό ή φορτηγό μέχρι 3,500 χλμ. για ανταλλακτικά. Τα αυτοκίνητα παραδίδονται για ανακύκλωση σε εταιρείες οι οποίες αναλαμβάνουν και τη γραφειοκρατική δουλειά.
-
RE: Αλλαγή κινητήρα λόγω βλάβης-Πρέπει να δηλωθεί?
Εφόσον ο τύπος του κινητήρα είναι ο ίδιος, ΔΕΝ χρειάζεται να δηλωθεί στην Διεύθυνση συγκοινωνιών.
Παράδειγμα: Είχα κινητήρα BGYT1254456546, και τοποθέτησα κινητήρα BGYT80002154, η αλλαγή αυτή δεν δηλώνεται. Εάν τοποθετούσα κινητήρα AASW1215412, τότε πρέπει νά δηλωθεί. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Εμενα οταν μου λενε 'το πλησιεστερο δυνατο στο ΑΚΡΟ τους οδοστρωματος', καταλαβαινω εκει που τελειωνει η ασφαλτος.
εγώ πάλι καταλαβαίνω παγωτό χωνάκι αλλά δε νομίζω να έχει σημασία...
Ούτε εγώ
Για να μπερδέψω περισσότερο τα πράγματα, νομίζω ότι το κατάστρωμα της οδού είναι η άσφαλτος ενώ το οδόστρωμα καλύπτει και τα πεζοδρόμια
Κάποιος καλός στην οδοποιία;
Άρθρο 2
Οδός: Ολόκληρη η επιφάνεια που προορίζεται για τη δημόσια κυκλοφορία.
Δημόσια κυκλοφορία: Η αόριστη και απροσδιόριστη εκ των πρωτέρων κυκλοφορία σε δημόσιες ή ιδιωτικές οδούς ή χώρους πεζών, οχημάτων ή ζώων.
Οδόστρωμα: Το τμήμα της οδού που προορίζεται για την κυκλοφορία των οχημάτων.
Πεζοδρόμιο: Το υπερυψωμένο ή άλλως διαχωριζόμενο τμήμα της οδού που προορίζεται για τους πεζούς.
Ποδηλατόδρομος: Οδός ή **τμήμα οδού **αποκλειστικής κυκλοφορίας ποδηλάτων.Το οδόστρωμα δεν αναφέρεται πουθενά πως αποτελείται μόνο από άσφαλτο. Υπάρχει και οδόστρωμα από χώμα (χωματόδρομος) ή πλακόστρωτο.
-
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Άρθρο 29 παρ. 9
Η λωρίδα έκτακτης ανάγκης (Λ.Ε.Α.) προορίζεται αποκλειστικά και μόνο για την κίνηση οχημάτων άμεσης ανάγκης και οχημάτων συντήρησης των αρμόδιων κρατικών υπηρεσιών ή των εταιρειών που, κατά παραχώρηση από το Δημόσιο, λειτουργούν, συντηρούν και εκμεταλλεύονται αυτοκινητόδρομο ή οδό ταχείας κυκλοφορίας, για την αντιμετώπιση έκτακτων γεγονότων, περιστατικών ή άλλων αναγκών. Οποιαδήποτε άλλη χρήση των λωρίδων έκτακτης ανάγκης, εξαιρουμένων των περιπτώσεων της παραγράφου 3 του άρθρου αυτού, απαγορεύεται.ΠΙΝΑΚΑΣ ΠΟΙΝΩΝ Κ.Ο.Κ.
Το ανάλογο πρόστιμο: 200€, αφαίρεση άδειας οδήγησης και στοιχείων κυκλοφορίας για 20 ημέρες. Οι βαθμοί ποινής (ΣΕΣΟ) ανέρχονται στους 9. -
RE: Κ.Ο.Κ.-Παραβασεις και προστιμα.
Άρθρο 2
Οδόστρωμα: Το τμήμα της οδού που προορίζεται για την κυκλοφορία των οχημάτων.Έρεισμα: Η πέραν του οδοστρώματος ακραία λωρίδα της οδού.
Άρθρο 16
Παράγραφος 1: ... ο οδηγός κάθε οχήματος υποχρεούται να οδηγεί το όχημα του πλήσιον του δεξιού άκρου του οδοστρώματος... ( και όχι του ερείσματος)Το όχημα δεν πρέπει να κινείται στο έρεισμα, αν κάποιος διάβασε κάτι ανάλογο στο κώδικα οδικής κυκλοφορίας, τον παρακάλώ να μας αναφέρει το αντίστοιχο άρθρο.
-
RE: Αλλαγή πινακίδας
Η αλλαγή του αριθμού κυκλοφορίας γίνεται στις παρακάτω περιπτώσεις:
- Κλοπή, Απώλεια, φθορά.
Στις δύο πρώτες περιπτώσεις απαιτείται εκτός των άλλων και βεβαίωση από αστυνομικό τμήμα, όπου δηλώθηκε η απώλεια ή η κλοπή. Στη περίπτωση φθοράς πρέπει να κατατεθεί ότι απέμεινε από τις πινακίδες.
Ο παλιός αριθμός αναγράφεται στην νέα άδεια κυκλοφορίας, επίσης πρέπει να ενημερωθεί η ασφαλιστική εταιρεία.
Τα δικαιολογητικά που πρέπει να κατατεθούν στην υπηρεσία συγκοινωνιών, της κατοικίας του ενδιαφέρομένου: - αίτηση
-υπεύθυνη δήλωση
-εξουσιοδότηση, εάν δεν παραστεί ο κάτοχος του αυτοκινήτου - παράβολο αξίας 30€
-Βεβαίωση Αστυνομικής Αρχής (απώλεια, κλοπή).
- Κλοπή, Απώλεια, φθορά.
-
RE: Εκπαιδεύοντας μια άπειρη οδηγό
Η εκπαίδευση δηλαδή του φίλου μας, προς τη φίλη τη φίλη του, πρέπει σύμφωνα με τα γραφόμενα σου, να βασιστεί στο γεγονός πως δεν μπορούμε να ελέγχουμε το κάθε τι, άρα πρέπει να μάθουμε να διορθώνουμε την υπο/υπερστροφή.
Σύμφωνα με τη δική μου άποψη θα πρέπει να βασιστεί στη πρόβλεψη ακόμα και αυτών των ακραίων καταστάσεων.
Άρα ας αφήσουμε το φίλο μας να επιλέξει πια μέθοδο θα ακολουθήσει. -
RE: Εκπαιδεύοντας μια άπειρη οδηγό
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Αν πατήσεις σε μαύρο πάγο τι κάνεις;Πολύ καλό το παράδειγμα σου, από αυτό κατάλαβα πως εσύ τουλάχιστον θα το προβλέψεις ακόμα και αυτό, και δεν θα έχεις πρόβλημα, διότι θα κινείσαι με ταχύτητα πολύ μικρότερη από την ταχύτητα που θα είχε κάποιος εάν δεν υπολόγιζε στην ύπαρξη μαύρου πάγου κάτω από το χίονι. ' Αρά το πρόβλεψες, άρα το αντιμετώπισες πριν δημιουργηθεί'.