-
Χαιρετώ τους συμφορουμίτες.
Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic VTi μοντέλο 2000 με τύπο κινητήρα B16A2.Πρό λίγου καιρού έβαλε ηλιοροφή της webasto μέχρι εδώ καλά...
Τις προάλλες και με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις,πέρασε από ένα δρόμο-λίμνη με αποτέλεσμα να ρουφήξει το μοτέρ νερό από την εισαγωγή (είχε βάλει την AEM-που κατεβαίνει χαμηλά) και το μοτέρ να βγεί off.
Άλλαξε μοτέρ και παρά τη διαβεβαίωση από τον Μηχανικό ότι το μοτέρ θα είναι ίδιο με το παλιό (B16A2 160hp 1998+) του έβαλε το B16A και μάλιστα πρώτης φουρνιάς. (1991).Το αυτοκίνητο θέλει πλέον να το δώσει (ακόμα και πρωτού γίνει αυτό με το μοτέρ) αλλά μπορεί ή χρειάζεται να δηλωθεί η αλλαγή?Η άδεια αναφέρει τύπο κινητήρα B16A2 αλλά όχι αριθμό.
Ο κυβισμός είναι ίδιος αλλά αλλάζει ο τύπος.
Χρειάζεται επίσης να δηλωθεί η ηλιοροφή?Προκύπτει πρόβλημα κατά την πώληση?
Ευχαριστώ!!! -
Χαιρετώ τους συμφορουμίτες.
Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic VTi μοντέλο 2000 με τύπο κινητήρα B16A2.Πρό λίγου καιρού έβαλε ηλιοροφή της webasto μέχρι εδώ καλά...
Τις προάλλες και με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις,πέρασε από ένα δρόμο-λίμνη με αποτέλεσμα να ρουφήξει το μοτέρ νερό από την εισαγωγή (είχε βάλει την AEM-που κατεβαίνει χαμηλά) και το μοτέρ να βγεί off.
Άλλαξε μοτέρ και παρά τη διαβεβαίωση από τον Μηχανικό ότι το μοτέρ θα είναι ίδιο με το παλιό (B16A2 160hp 1998+) του έβαλε το B16A και μάλιστα πρώτης φουρνιάς. (1991).Το αυτοκίνητο θέλει πλέον να το δώσει (ακόμα και πρωτού γίνει αυτό με το μοτέρ) αλλά μπορεί ή χρειάζεται να δηλωθεί η αλλαγή?Η άδεια αναφέρει τύπο κινητήρα B16A2 αλλά όχι αριθμό.
Ο κυβισμός είναι ίδιος αλλά αλλάζει ο τύπος.
Χρειάζεται επίσης να δηλωθεί η ηλιοροφή?Προκύπτει πρόβλημα κατά την πώληση?
Ευχαριστώ!!! -
Χαιρετώ τους συμφορουμίτες.
Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic VTi μοντέλο 2000 με τύπο κινητήρα B16A2.Πρό λίγου καιρού έβαλε ηλιοροφή της webasto μέχρι εδώ καλά...
Τις προάλλες και με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις,πέρασε από ένα δρόμο-λίμνη με αποτέλεσμα να ρουφήξει το μοτέρ νερό από την εισαγωγή (είχε βάλει την AEM-που κατεβαίνει χαμηλά) και το μοτέρ να βγεί off.
Άλλαξε μοτέρ και παρά τη διαβεβαίωση από τον Μηχανικό ότι το μοτέρ θα είναι ίδιο με το παλιό (B16A2 160hp 1998+) του έβαλε το B16A και μάλιστα πρώτης φουρνιάς. (1991).Το αυτοκίνητο θέλει πλέον να το δώσει (ακόμα και πρωτού γίνει αυτό με το μοτέρ) αλλά μπορεί ή χρειάζεται να δηλωθεί η αλλαγή?Η άδεια αναφέρει τύπο κινητήρα B16A2 αλλά όχι αριθμό.
Ο κυβισμός είναι ίδιος αλλά αλλάζει ο τύπος.
Χρειάζεται επίσης να δηλωθεί η ηλιοροφή?Προκύπτει πρόβλημα κατά την πώληση?
Ευχαριστώ!!! -
για το μονο που μπορω να σε βοηθησω ειναι η ηλιοροφη.εχω βαλει και εγω της ιδιας εταιρειας.σου δινουν χαρτι μηχανολογου,το πας στην διευθυνση μεταφορων που ανηκει το αμαξι και την περνας στην αδεια κυκλοφοριας.ετσι περνας και κτεο ανετα
-
Τυπικά πρέπει να δηλωθεί αλλά η διαφορά είναι μικρή(ενα 2άρι) και δεν ξέρω άμα θα το προσέξει κανείς..
-
Εάν του το προσέξουν όμως?
-
Εφόσον το μπλοκ άλλαξε πρέπει να δηλωθεί. Σε αντίθετη περίπτωση στο ΚΤΕΟ θα υπάρξει πρόβλημα.....
-
Ο χρήστης Gabriel έγραψε:
Χαιρετώ τους συμφορουμίτες.
Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic VTi μοντέλο 2000 με τύπο κινητήρα B16A2.Πρό λίγου καιρού έβαλε ηλιοροφή της webasto μέχρι εδώ καλά...
Τις προάλλες και με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις,πέρασε από ένα δρόμο-λίμνη με αποτέλεσμα να ρουφήξει το μοτέρ νερό από την εισαγωγή (είχε βάλει την AEM-που κατεβαίνει χαμηλά) και το μοτέρ να βγεί off.
Άλλαξε μοτέρ και παρά τη διαβεβαίωση από τον Μηχανικό ότι το μοτέρ θα είναι ίδιο με το παλιό (B16A2 160hp 1998+) του έβαλε το B16A και μάλιστα πρώτης φουρνιάς. (1991).Το αυτοκίνητο θέλει πλέον να το δώσει (ακόμα και πρωτού γίνει αυτό με το μοτέρ) αλλά μπορεί ή χρειάζεται να δηλωθεί η αλλαγή?Η άδεια αναφέρει τύπο κινητήρα B16A2 αλλά όχι αριθμό.
Ο κυβισμός είναι ίδιος αλλά αλλάζει ο τύπος.
Χρειάζεται επίσης να δηλωθεί η ηλιοροφή?Προκύπτει πρόβλημα κατά την πώληση?
Ευχαριστώ!!!Πρέπει να δηλωθεί ,με υπευθυνη δήλωση Μηχανολόγου που συντάσει το τεχνικό υπόμνημα προς το Υπουργείο ,το ίδιο και η ηλιοροφή σε χωριστή δήλωση απο τον Μηχανολόγο ,αμοιβή αναλόγως απο 50+ ευρώ για κάθε δήλωση έως 100 .. ,αυτά στανταρ που σου λέω έγιναν απο δικό μου ανθρωπο πριν μέρες αν θες να είσαι νόμιμος με ΚΤΕΟ κτλ , αλλιώς ..
-
Πρέπει να υπάρχει και απόδειξη αγοράς του νέου κινητήρα;
-
το χαρτι μηχανολογου για την ηλιοροφη στο δινει η webasto (στα κεντρικα),δωρεαν
-
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δηλαδή θα πρέπει να βγεί νέα άδεια από όσο καταλαβαίνω και θα δημιουργηθεί πρόβλημα πιθανότατα κατά την πώληση εάν δε προβεί σε αυτές τις ενέργειες... -
Αυτό με τον αριθμό κινητήρα δεν το κατάλαβα ποτέ.
Το 2001 αγόρασα ένα Astra G και η άδεια στον αριθμό κινητήρα έγραφε τον τύπο κινητήρα (ο οποίος αποτελεί μέρος του αριθμού) Z14XE και το 2003 με το Primera πάλι γράφει QG16DE (Αν θυμάμαι καλά) που σημαίνει ότι δεν προκύπτει από πουθενά η αλλαγή κινητήρα. Μόνο μέσω αντιπροσωπείας με διασταύρωση με το πλαίσιο κλπ.
Τώρα στην περίπτωση αυτή αλλάζει ο κωδικός κινητήρα. Πιστεύω πως κανονικά πρέπει να δηλωθεί γιατί με κανένα έλεγχο σε ΚΤΕΟ θα προκύψει η διαφορά. -
Εφόσον ο τύπος του κινητήρα είναι ο ίδιος, ΔΕΝ χρειάζεται να δηλωθεί στην Διεύθυνση συγκοινωνιών.
Παράδειγμα: Είχα κινητήρα BGYT1254456546, και τοποθέτησα κινητήρα BGYT80002154, η αλλαγή αυτή δεν δηλώνεται. Εάν τοποθετούσα κινητήρα AASW1215412, τότε πρέπει νά δηλωθεί. -
Εγώ θέλω να μου εξηγήσει κάποιος πως θα πιάσουν 'εμένα' που έβαλα κλεμμένο κινητήρα στο αυτοκίνητό μου ίδιου τύπου αλλά προφανώς διαφορετικό νούμερο. Από που θα γίνει αυτή η διασταύρωση. Γιατί όσα κλέβουνε και τα κάνουν κομμάτια σαν ανταλλακτικά τα πουλάνε και έτσι όπως είναι η κατάσταση δεν χρειάζεται ούτε καινούργια νούμερα να χτυπήσουν ούτε να σβήσουν τα παλιά. Τι έχεις 1400 πάρε την ίδια 1400 και άντε γεια.
Αλλαγή κινητήρα λόγω βλάβης-Πρέπει να δηλωθεί?