Kαλημέρα παιδιά,
Μια ερώτηση:
Έκανα προχθές μια εγχείρηση στο πόδι μου (χιαστούς) και είμαι με τις πατερίτσες,παράλληλα είχα βάλει στην αγγελία ένα παπάκι που έχω.
Προέκυψε ενδιαφέρον για αυτό και θα ήθελα να μάθω αν μπορεί να κάνει κάποιος φίλος τη μεταβίβαση για μένα και τι χρειάζεται για να γίνει αυτό?
Ευχαριστώ.
Latest posts made by gabriel
-
RE: Ερωτήσεις περί μεταβίβασης
-
RE: Αλλαγή κινητήρα λόγω βλάβης-Πρέπει να δηλωθεί?
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
Δηλαδή θα πρέπει να βγεί νέα άδεια από όσο καταλαβαίνω και θα δημιουργηθεί πρόβλημα πιθανότατα κατά την πώληση εάν δε προβεί σε αυτές τις ενέργειες... -
Αλλαγή κινητήρα λόγω βλάβης-Πρέπει να δηλωθεί?
Χαιρετώ τους συμφορουμίτες.
Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic VTi μοντέλο 2000 με τύπο κινητήρα B16A2.Πρό λίγου καιρού έβαλε ηλιοροφή της webasto μέχρι εδώ καλά...
Τις προάλλες και με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις,πέρασε από ένα δρόμο-λίμνη με αποτέλεσμα να ρουφήξει το μοτέρ νερό από την εισαγωγή (είχε βάλει την AEM-που κατεβαίνει χαμηλά) και το μοτέρ να βγεί off.
Άλλαξε μοτέρ και παρά τη διαβεβαίωση από τον Μηχανικό ότι το μοτέρ θα είναι ίδιο με το παλιό (B16A2 160hp 1998+) του έβαλε το B16A και μάλιστα πρώτης φουρνιάς. (1991).Το αυτοκίνητο θέλει πλέον να το δώσει (ακόμα και πρωτού γίνει αυτό με το μοτέρ) αλλά μπορεί ή χρειάζεται να δηλωθεί η αλλαγή?Η άδεια αναφέρει τύπο κινητήρα B16A2 αλλά όχι αριθμό.
Ο κυβισμός είναι ίδιος αλλά αλλάζει ο τύπος.
Χρειάζεται επίσης να δηλωθεί η ηλιοροφή?Προκύπτει πρόβλημα κατά την πώληση?
Ευχαριστώ!!! -
RE: Αλλαγή κινητήρα λόγω βλάβης-Πρέπει να δηλωθεί?
Χαιρετώ τους συμφορουμίτες.
Ένας φίλος μου έχει ένα Honda Civic VTi μοντέλο 2000 με τύπο κινητήρα B16A2.Πρό λίγου καιρού έβαλε ηλιοροφή της webasto μέχρι εδώ καλά...
Τις προάλλες και με τις πρόσφατες βροχοπτώσεις,πέρασε από ένα δρόμο-λίμνη με αποτέλεσμα να ρουφήξει το μοτέρ νερό από την εισαγωγή (είχε βάλει την AEM-που κατεβαίνει χαμηλά) και το μοτέρ να βγεί off.
Άλλαξε μοτέρ και παρά τη διαβεβαίωση από τον Μηχανικό ότι το μοτέρ θα είναι ίδιο με το παλιό (B16A2 160hp 1998+) του έβαλε το B16A και μάλιστα πρώτης φουρνιάς. (1991).Το αυτοκίνητο θέλει πλέον να το δώσει (ακόμα και πρωτού γίνει αυτό με το μοτέρ) αλλά μπορεί ή χρειάζεται να δηλωθεί η αλλαγή?Η άδεια αναφέρει τύπο κινητήρα B16A2 αλλά όχι αριθμό.
Ο κυβισμός είναι ίδιος αλλά αλλάζει ο τύπος.
Χρειάζεται επίσης να δηλωθεί η ηλιοροφή?Προκύπτει πρόβλημα κατά την πώληση?
Ευχαριστώ!!! -
RE: HC ή αλλιώς υδρογονάνθρακες
Πήγα σε ένα μαστόρι το μεσημέρι και μου έβαλε πάνω στη φύσσα διαγνωστικό...
Ο λ κανονικός,βρήκε λέει το βηματικό μοτέρ να χάνει βήματα (30 είναι το Normal και έδινε 26-28) και θέλει και καθάρισμα η πεταλούδα...
Το θέμα είναι τι σχέση μπορεί να έχουν αυτά με τα καυσαέρια...
edit το αμάξι λειτούργησε για 5 km περίπου.
Πρόβλημα με νερά?χμμμ.
Εκείνη τη μέρα,όταν το πάρκαρα έσταξαν από τη τάπα λίγα νερά,αλλα νομίζω ότι ήταν από το λάστιχο της και έτυχε...
Τώρα,εκέινη τη στιγμή είχε 200ml λιγότερο παραφλού...
Τι να πώ...
Βέβαια στον επανελεγχο ΚΤΕΟ πέρασε κανονικά,αφού είχε ζεσταθεί καλά βέβαια... -
RE: Παράξενο πρόβλημα-Immobilizer??
Tελικά μου τον προγραμμάτισε πάλι (δε ξέρω τι έκανε) και έστρωσε.
250 το μαλλί... -
RE: HC ή αλλιώς υδρογονάνθρακες
Kαλησπέρα,
Ξεθάβω αυτό το topic γιατί έχω ένα παρόμοιο προφανώς πρόβλημα...
Στις 26/6,αλλάζοντας λάδια, έβγαλα κανονικά κάρτα καυσαερίων με 60 hc/ppm όταν το όριο είναι
120.Εντω μεταξύ και στο διάστημα αυτό,άλλαξα τελικό εξάτμισης βγάζοντας το Gr.N και βάζοντας ένα πιό ήσυχο και σαφώς πιό φιμωμένο Sebring.
Μετά από μερικές ημέρες,και για μια μόνο φορά,χωρίς λόγο και ενώ ήταν κρύο,έβγαλε έντονους καπνούς λευκού χρώματος από την εξάτμιση (μιλάμε για ντουμάνι) χωρίς να ξέρω το λόγο...
Έκανα μέτρηση στη συμπίεση των κυλίνδρων βγήκε σε άριστη κατάσταση σε όλους τους κύλινδρους και πρόσθεσα και MotorKote στον κινητήρα για ομαλότερη λειτουργικότητα.Ένας από εξουσιοδοτημένο Citroen συνεργείο μου είπε ότι πιθανότατα ευθύνεται ο λ για την κάπνα...
Προχθές έπρεπε να περάσω ΚΤΕΟ,και έμεινα πρό εκπλήξεως όταν μου είπε ο του ΚΤΕΟ ότι έχω παραπάνω καυσαέρια (213 hc/ppm) και θα πρέπει να το διορθώσω εντός 15 ημερών,φυσικά η κάρτα θεωρείται άκυρη.
Το αμάξι ήταν κρύο σχετικά (απόσταση Νίκαια-Ρέντη) με Vpower95 και αυτός το μέτρησε με a/c ανοικτό...
Δε ξέρω τι μπορεί να φταίει...
Το αμάξι είναι ένα Citroen Saxo VTS 1.6,χωρίς προγράμμα/εκκεντροφόρους,έχει σκούπα,μεταλλικό καταλύτη 200 τρύπες (τοποθετημένο ένα χρόνο περίπου) με 82000 km. -
RE: Παράξενο πρόβλημα-Immobilizer??
Το πήγα το πρωί και το βάλαμε στο διαγνωστικό του μηχανικού μου.
Έβγαζε σφάλμα ECU...
Το κάναμε reset και μετά από καμιά ώρα λειτουργίας πάλι τα ίδια.
Λειτουργία κανονική κατά τα άλλα. -
RE: Παράξενο πρόβλημα-Immobilizer??
Τελικά ξεμπλοκαρίστηκε με προγραμματισμό...
200 ευρώ το μαλλί στο Λιόλιο.
Βέβαια τα προβλήματα συνεχίζουν να με καταδιώκουν μιάς και άναψε το check engine κατά τη διάρκεια της βόλτας και παραμένει αναμμένο χωρίς να φαίνεται να υπάρχει πρόβλημα πάντως. -
RE: Παράξενο πρόβλημα-Immobilizer??
Τελικώς έχει μπλοκάρει ο εγκέφαλος.
Βρήκε έναν άλλον used τον βάλαμε πάνω,το αμάξι έκανε τρελά κομπιάσματα,είχε κόφτη στις 6400 και έβγαζε και πολύ μαύρο καπνό...
Μάλλον από κανένα 14άρι θα ήταν γιατί δεν είχε πάνω και ετικέττα μοντέλου (Magnetti Marelli)
Κανονικά έχει στις 7250 και το ρελαντί ήταν βελούδινο.
?