Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Εκπαιδεύοντας μια άπειρη οδηγό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Εκπαιδεύοντας μια άπειρη οδηγό
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 3 / 4
    Περί αυτοκίνησης
    40
    74
    1348
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • L
      luck last edited by

      Η εκπαίδευση δηλαδή του φίλου μας, προς τη φίλη τη φίλη του, πρέπει σύμφωνα με τα γραφόμενα σου, να βασιστεί στο γεγονός πως δεν μπορούμε να ελέγχουμε το κάθε τι, άρα πρέπει να μάθουμε να διορθώνουμε την υπο/υπερστροφή.
      Σύμφωνα με τη δική μου άποψη θα πρέπει να βασιστεί στη πρόβλεψη ακόμα και αυτών των ακραίων καταστάσεων.
      Άρα ας αφήσουμε το φίλο μας να επιλέξει πια μέθοδο θα ακολουθήσει.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • D
        drdino last edited by

        Δεν αντιλέγω ότι πρέπει να προβλέπουμε όσο μπορούμε τις επικίνδυνες καταστάσεις. Και εγώ έτσι οδηγώ.

        Απλά έχω στο μυαλό μου ότι δεν μπορώ να προβλέψω το κάθετι, και πρέπει να είμαι έτοιμος ανά πάσα στιγμή να αντιδράσω.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          luck last edited by

          Φίλε μου, συμφωνούμε απόλυτα.

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • T
            travelman last edited by

            Πιστεύω πως η πιο μετρημένη λύση είναι 2-3 επισκέψεις στην πίστα, με ένα αμάξι που να είσαι διατεθειμένος να το σκίσεις και να έχει ...άθλιο κράτημα. Αυτό που έχει σημασία είναι να μάθει να μην πανικοβάλλεται σε περίπτωση απώλειας ελέγχου (εγώ άργησα να περάσω αυτό το στάδιο) αλλά να κάνει αυτό που πρέπει, οτιδήποτε παραπάνω τύπου φλικαρίσματα και χειρόφρενα μπορεί να την ψήσει να τα κάνει και σε δημόσιους δ΄ρομους οπότε άστο καλύτερα,,,

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • A
              anna1976gr last edited by

              Ο χρήστης Random έγραψε:

              Τι λε ρε Random, θες να φάμε ξύλο;;;;;

              Ακου που σου ΛΕΩ ΕΓΩ αμα της μαθεις αναποδα τιμονια και χειροφρενα και παντιλικια χανεις στοιχεια του ανδρισμου σου και μετα οταν οδηγεις μαζι της, θα στην λεει κιολας...αρκετα πλεον

              ΦΕΡΤΕ ΤΙΣ ΓΥΝΑΙΚΕΣ ΠΙΣΩ ΣΤΗΝ ΚΟΥΖΙΝΑ

              Παω μαλλον σε αλλο φορουμ....

              Πολυ φεμινιστρια για να αντεξω εδω μεσα....

              Πολύ σοκαριστηκα.....!

              (εγω παντως χρησιμοποιω χειροφρενο πριν σβησω το αυτοκινητο στο παρκινγκ, αναποδα τιμονια δεν καταλαβαινω τι είναι, και παντιλικια, δεν την βρηκα την λεξη στον Μπαμπινιωτη...)

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mjacob last edited by

                μαζί με την οδηγική συμπεριφορά, που συμφωνώ απόλυτα ότι δεν πρέπει να βασίζεται στο ότι μπορεί να τα προβλέψει όλα -το θεωρώ πολύ μεγάλο σφάλμα να έχει κανείς την ψευδαίσθηση ότι μπορεί να οδηγεί εκ του ασφαλούς- αλλά πρέπει να εκτεθεί σε [ελεγχόμενες] 'έκτακτες' καταστάσεις, καλό είναι να να μάθει και ορισμένα πράγματα

                -περί της συντήρησης και σωστής λειτουργίας του αυτοκινήτου : ζέσταμα κρύωμα, σε τι στροφές να το δουλεύει, ξεμπουκώματα, έλεγχος λαδιού [λέμε τώρα], έλεγχος ελαστικών, κλιματισμός, να μην στηρίζει το πόδι στο συμπλέκτη, πως να 'δένει' το αυτοκίνητο [ξέρω γω να μην αφήνει το βάρος να πέφτει στο σαζμάν] κλπ κλπ

                -περί των προβλημάτων : πως να αντιδράσει αν ανεβάσει θερμοκρασία, πως αλλάζει λάστιχο [ λέμε τώρα], τι να κάνει αν παρουσιάσουν βλάβες σημαντικά μέρη (φρένα, τιμόνι), πως είναι όταν πατινάρει ο δίσκος κ.ο.κ.

                Εντάξει δε λέω να μάθει πως βάζουν καρφωτές τις ταχύτητες, αλλά ορισμένα βασικά στοιχεία και για να προστατέψει την περιουσία της αλλά και για να αντιμετωπίσει/προλάβει βασικά προβλήματα που μπορούν να προκύψουν.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  kosa last edited by

                  +1

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nikoleta last edited by

                    Τι είναι τα safetrack?

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      saxon_747 last edited by

                      http://www.4tsafetrack.gr/show.php

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • N
                        nikoleta last edited by

                        Και σε ποιες πόλης υπάρχουν τέτοια σεμινάριο, μόνο Αθήνα?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • D
                          dimsabas last edited by

                          Κι όμως, κάμποσους μήνες μετά και το όλο θέμα έχει αρχίσει να παίρνει σάρκα κι οστά. Καθώς έφτασε η ώρα της αλλαγής ελαστικών (40Κ χλμ και κάμποσο ξέραμα), η πρώτη επίσκεψη στην πίστα ήταν γεγονός. Πρώτο μάθημα η σωστή θέση των χεριών στο τιμόνι. Νομίζω ότι είναι το πρώτο βήμα για να οδηγήσεις γρήγορα, αλλά δε θα ξέρεις πού σου πάνε τα τέσσερα. Ομολογώ ότι τη δυσκόλεψε λίγο, αλλά στο τέλος τα κατάφερε. Της έβαλα και homework για το σπίτι (να προσέχει τα χέρια και στο δρόμο) και τώρα μένει να πάμε ξανά για μια επανάληψη, γιατί μετά από 3 βδομάδες, μάλλον θα τα χει ξεχάσει όλα !

                          ΥΓ. Εννοείται ότη η πίστα ήταν τελείως άδεια. Και προφανώς, όπου πίστα μπορείτε να αντικαταστήσετε με οποιοδήποτε μέρος είναι τελείως άδειο ώστε να πειραματιστείτε.

                          https://cartalk.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                          • M
                            megane98hp last edited by

                            Ας ξεκινήσουμε απο το βασικό που ούτε πριν πάρεις το δίπλωμα δεν του δίνουν την πρέπουσα σημασία. Το συμπλέκτη. Είναι σημαντικό να μάθει κανείς τη σωστη λειτουργεία του ώστε να αποφεύγει τα άσκοπα πατήματα του γκαζιού κατα την εκίνηση.
                            Επίσης να μάθει και τη λειτουργεία του ABS. Να ξέρει στο αμάξι που οδηγάει πότε θα μπεί και να πράτει ανάλογα. Να μάθει ότι αν μπεί το ABS οι πιθανότητες να σταματήσει το αμάξι γρηγορότερα δεν είναι πολλές. Προτιμότερο είναι να αφήσει το φρένο για απειροελάχιστο χρόνο και να το ξαναπατήσει ή αν υπάρχει απιλογη να μάθει να δουλεύει το τιμόνι δεξιά ή αριστερά ενώ έχει μπει το ABS. Λίγοι το κάνουν και συνήθως τρακάρουν. Σε μια αλάνα αν πάει είναι πολύ εύκολο να μάθει να στρίβει πατόντας φρένο, όπως και να μάθει και για τον συμπλέκτη.
                            Στην αλάνα επίσης θα μάθει πώς να λειτουργήσει όταν το αμάξι πετάει κώλο. Το ανάποδο τιμόνι σώζει ζωές και μπορει να γλυτώσει και πολλά χρήματα που θα πήγαιναν στο λαμαρινατζή.
                            Στην πορεία θα μάθει και πώς να οδηγάει με το αριστερο χέρι έξω απο το παράθυρο ενω με το δεξί θα βγάζει φλάς αφήνοντας για λίγο το τιμόνι. (προσοχή αυτο το κάνουμε μονο σε ευθείες)

                            Το καλύτερο σχολείο όμως είναι η πράξη. Αφού είναι προσεκτική θα μάθει γρήγορα πιστευω!!!!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                              Προτιμότερο είναι να αφήσει το φρένο για απειροελάχιστο χρόνο και να το ξαναπατήσει ή αν υπάρχει απιλογη να μάθει να δουλεύει το τιμόνι δεξιά ή αριστερά ενώ έχει μπει το ABS.

                              Αυτο ειναι λαθος.Αν αφησεις και ξαναπατησεις το φρενο τοτε αυξανεις την αποσταση ακινητοποίησης ,στην ουσια ακυρωνεις την λειτουργία του ABS.To σημαντικο ειναι να μαθεις να μην φοβασαι οταν το πεταλ 'χτυπαει' ,απλα πρεπει να το πατας τερμα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • M
                                megane98hp last edited by

                                Ο χρήστης BILL33 έγραψε:

                                Προτιμότερο είναι να αφήσει το φρένο για απειροελάχιστο χρόνο και να το ξαναπατήσει ή αν υπάρχει απιλογη να μάθει να δουλεύει το τιμόνι δεξιά ή αριστερά ενώ έχει μπει το ABS.

                                Αυτο ειναι λαθος.Αν αφησεις και ξαναπατησεις το φρενο τοτε αυξανεις την αποσταση ακινητοποίησης ,στην ουσια ακυρωνεις την λειτουργία του ABS.To σημαντικο ειναι να μαθεις να μην φοβασαι οταν το πεταλ 'χτυπαει' ,απλα πρεπει να το πατας τερμα.

                                Μα κι εγώ αυτο θέλω να κάνω. Να την ακυρώσω. Μου έτυχε αυτο με ένα Aygo προσπαθόντας να σταματήσω σε μια διασταύρωση - και με αρκετά χιλιόμετρα - πάτησα φρένο αλλά λίγο πριν τη διασταύρωση υπήρχε μια ανωμαλία του οδοστρώματος και μόλις το αμάξι έπεσε μέσα πήγαινε λές και δεν πατούσα φρένο. Αφησα το φρένο για λίγο και το ξαναπάτησα και σταμάτησα πριν πέσω στα διερχόμενα αυτοκίνητα. ΄Με πατημένο το φρένο και το ABS σε λειτουργεία δεν υπήρχε περίπτωση να μην τρακάρω, το αμάξι πήγαινε ακυβέρνητο.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • N
                                  nass last edited by

                                  @Megane98hp: οι εκπαιδευτές του Safetrack πάντως διαφωνούν μαζί σου
                                  Νομίζω υπάρχουν ελάχιστοι οδηγοί καλύτεροι από ένα μέτριο ABS και εξαιρέσεις όπως αυτή που αναφέρεις δεν αλλάζουν τη γενική εικόνα...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • M
                                    megane98hp last edited by

                                    Ο χρήστης nass έγραψε:
                                    @Megane98hp: οι εκπαιδευτές του Safetrack πάντως διαφωνούν μαζί σου
                                    Νομίζω υπάρχουν ελάχιστοι οδηγοί καλύτεροι από ένα μέτριο ABS και εξαιρέσεις όπως αυτή που αναφέρεις δεν αλλάζουν τη γενική εικόνα...

                                    Ομολογώ πώς δεν κατάλαβα. Δηλαδή σωστά αντέδρασα ή όχι?
                                    Εκτός και αν αντέδρασα σωστά αλλά σαν γενικός κανόνας λές αυτο που λέει και ο BILL?

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • U
                                      unhackable last edited by

                                      Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
                                      Στην πορεία θα μάθει και πώς να οδηγάει με το αριστερο χέρι έξω απο το παράθυρο ενω με το δεξί θα βγάζει φλάς αφήνοντας για λίγο το τιμόνι. (προσοχή αυτο το κάνουμε μονο σε ευθείες)

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • M
                                        megane98hp last edited by

                                        Ο χρήστης UnHackAble έγραψε:

                                        Στην πορεία θα μάθει και πώς να οδηγάει με το αριστερο χέρι έξω απο το παράθυρο ενω με το δεξί θα βγάζει φλάς αφήνοντας για λίγο το τιμόνι. (προσοχή αυτο το κάνουμε μονο σε ευθείες)

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • U
                                          unhackable last edited by

                                          Έδινα και μια πιθανόττα (μικρή) να κάνεις πλάκα ... κάνεις?

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • N
                                            nass last edited by

                                            Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:

                                            @Megane98hp: οι εκπαιδευτές του Safetrack πάντως διαφωνούν μαζί σου
                                            Νομίζω υπάρχουν ελάχιστοι οδηγοί καλύτεροι από ένα μέτριο ABS και εξαιρέσεις όπως αυτή που αναφέρεις δεν αλλάζουν τη γενική εικόνα...

                                            Ομολογώ πώς δεν κατάλαβα. Δηλαδή σωστά αντέδρασα ή όχι?
                                            Εκτός και αν αντέδρασα σωστά αλλά σαν γενικός κανόνας λές αυτο που λέει και ο BILL?

                                            Το να αφήνεις και να ξαναπατάς το φρένο όποτε έχεις την εντύπωση πως με το ABS θα φρενάρεις πιο μακριά είναι λάθος. 99% των περιπτώσεων το ABS θα κάνει ακριβώς το ίδιο καλύτερα και γρηγορότερα. Οπότε κατά την άποψή μου έκανες λάθος. Αυτό λένε και στο Safetrack: πως με ABS πρέπει να 'τσαρουχώνεις' το φρένο, να μη 'μασάς' από το 'κλώτσιμα' και να ασχολείσαι, αν γίνεται, να αποφύγεις το εμπόδιο με το τιμόνι και τα φρένα να ελέγχονται από το ABS.

                                            Οι μόνες περιπτώσεις όπου το ABS είναι 'λάθος' είναι όταν λίγο μπλοκάρισμα θα βοηθήσει, δηλ. σε χώμα ή χιόνι.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 3 / 4
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr