Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Honda Jazz 2008
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Honda Jazz 2008
    • 1
    • 2
    • 13
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 15 / 17
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    95
    337
    747
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • mesastou
      mesastou last edited by

      Γράφει κάποια πράγματα εδώ http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12123 καθώς και http://www.hybridcars.gr/ (δεν είναι και τόσο ενημερωμένο) αλλά αυτό για τα 5 χρόνια ...

      Ψάχνω πόσο βαρύτερο είναι, 135lb πόσα κιλά είναι; Παρακάτω γράφει για 150lb.. ? (γύρω στα 70κιλά πρέπει να είναι, σωστά;) Μου αρέσει που οι Άγγλοι δεν κρύβουν τα λόγια τους, εκεί δεν έχουν και το πρόβλημα που έχουμε εμείς με τα diesel 😞

      mouths are for eating, noses for breathing.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • H
        harisnikolop last edited by

        Ο χρήστης efthymis έγραψε:

        Γιατί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο ;
        Τέλη πληρώνει 83 €...

        Τα υβριδικα δεν ειναι που δεν επιβαρυνονται με τελη ταξινομησης, εχουν μηδενικα τελη για 5 χρονια και κυκλοφορουν καθε μερα στο δακτυλιο???

        Νομίζω ότι ο πράσινος δακτύλιος ήταν σχέδιο της ΝΔ και το Πασοκ δεν τον ψήφισε τελικά.Δεν είμαι τόσο σίγουρος.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • C
          christos-dimou last edited by

          Ο χρήστης efthymis έγραψε:

          Γιατί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο ;
          Τέλη πληρώνει 83 €...

          Τα υβριδικα δεν ειναι που δεν επιβαρυνονται με τελη ταξινομησης, εχουν μηδενικα τελη για 5 χρονια και κυκλοφορουν καθε μερα στο δακτυλιο???

          Σε όλα ΝΑΙ

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            christos-dimou last edited by

            Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:

            Γιατί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο ;
            Τέλη πληρώνει 83 €...

            Τα υβριδικα δεν ειναι που δεν επιβαρυνονται με τελη ταξινομησης, εχουν μηδενικα τελη για 5 χρονια και κυκλοφορουν καθε μερα στο δακτυλιο???

            Νομίζω ότι ο πράσινος δακτύλιος ήταν σχέδιο της ΝΔ και το Πασοκ δεν τον ψήφισε τελικά.Δεν είμαι τόσο σίγουρος.

            Καληνύχτα.....

            Τα υβριδικά πρωτοεμφανίστηκαν στην Ελλάδα με το πρώτο Prius το μακρινό 1997. Τα μέτρα που τότε είχαν θεσπιστεί από τη Κυβέρνηση Σημίτη είναι αυτά που γνωρίζουμε.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisnikolop last edited by

              Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:

              Γιατί να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο ;
              Τέλη πληρώνει 83 €...

              Τα υβριδικα δεν ειναι που δεν επιβαρυνονται με τελη ταξινομησης, εχουν μηδενικα τελη για 5 χρονια και κυκλοφορουν καθε μερα στο δακτυλιο???

              Νομίζω ότι ο πράσινος δακτύλιος ήταν σχέδιο της ΝΔ και το Πασοκ δεν τον ψήφισε τελικά.Δεν είμαι τόσο σίγουρος.

              Καληνύχτα.....

              Τα υβριδικά πρωτοεμφανίστηκαν στην Ελλάδα με το πρώτο Prius το μακρινό 1997. Τα μέτρα που τότε είχαν θεσπιστεί από τη Κυβέρνηση Σημίτη είναι αυτά που γνωρίζουμε.

              Καλημέρα. ....Ναι μπερδεύτηκα με τα αμάξια κάτω από 140 gr co2 και εννοώ αυτό http://www.drive.gr/index.php?option=com_content&task=view&id=10262&Itemid=61

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • mesastou
                mesastou last edited by

                Ο χρήστης dimitrfilop έγραψε:

                Honda Jazz Hybrid από €17890

                http://www.cityauto.gr/article.cityauto.gr?aid=6251

                http://carscoop.blogspot.com/2011/02/ho ... fo-on.html

                Παρουσιάζεται Γενεύη και θα κυκλοφορεί Ελλάδα εντός Μαρτίου.

                Αρκετά καλή τιμή. Θα έχει τελικά μηδενικά τέλη κυκλοφορίας( κάτω από 100 γραμμάρια ρύπους)?

                Μειώνονται καθόλου οι χώροι(πορτμπαγκάζ, χώροι για τους πίσω) εξαιτίας του υβριδικού συστήματος?

                δες λεπτομέρειες εδώ:
                http://www.4troxoi.gr/default.php?pname ... t_id=12649

                Έμαθα τηλεφωνικά ότι είναι ετοιμοπαράδοτο (εκτός από την πλούσια έκδοση που είναι προς το παρόν έτοιμη μόνο σε πράσινο) καθώς και πως πληρώνει τέλη κυκλοφορίας 83,2 euro (0,80* 104)
                Η μητέρα μου ψήθηκε (έχει honda jazz 2003 cvt), για να δούμε ...

                mouths are for eating, noses for breathing.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • T
                  tzitzifiogos last edited by

                  Παιδιά όσοι έχετε το Jazz 2ης γενιάς (2008-2010) ποιά θα θεωρούσατε (αν υπάρχουν) ότι είναι τα σημαντικότερα μειονεκτήματα - προβλήματα - βλάβες του αυτοκινήτου;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • R
                    riffraff last edited by

                    Καλησπερα
                    ειμαι κατοχος ενος toyota Auris τα τελευταια χρονια αλλα επειδη η γυναικα μου δεν μπορει να το οδηγησει,λογω ογκου,
                    σκεφτομαι να το πουλησω και να παρω το yaris ή jazz.
                    και τα 2 μου αρεσουν πολυ αλλα κολαω στο γεγονος οτι το jazz ειναι 5ταχυτο.
                    Μπορει καποιος να μου πει, ποσες στροφες εχει ο κινητηρας του jazz 2011 στα 130km/h????
                    Αν γνωριζει καποιος ας με ενημερωσει,ευχαριστω.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Μήπως θα έπρεπε πρώτα να δεις αν η γυναίκα σου μπορεί να οδηγήσει το Τζαζ? Το αυτοκίνητο είναι πολύ καλό για την κλάση του, αλλά έχει σοβαρότατο όγκο ιδιαίτερα πίσω, πράγμα που μειώνει την ορατότητα και δυσχεραίνει το παρκάρισμα και τις μανούβρες με όπισθεν γενικώς.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        riffraff last edited by

                        Θα το δουμε και το ζητημα του ογκου αλλα δεν νομιζω να ειναι τοσο οσο το auris.
                        Σιγουρα το πανω χερι το εχει η συζυγος αλλα θα θελω να γνωριζω ορισμενα χαρακτηριστικά απο το jazz.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • elvet
                          elvet last edited by

                          Ο χρήστης riffraff έγραψε:
                          Καλησπερα
                          ειμαι κατοχος ενος toyota Auris τα τελευταια χρονια αλλα επειδη η γυναικα μου δεν μπορει να το οδηγησει,λογω ογκου,
                          σκεφτομαι να το πουλησω και να παρω το yaris ή jazz.
                          και τα 2 μου αρεσουν πολυ αλλα κολαω στο γεγονος οτι το jazz ειναι 5ταχυτο.
                          Μπορει καποιος να μου πει, ποσες στροφες εχει ο κινητηρας του jazz 2011 στα 130km/h????
                          Αν γνωριζει καποιος ας με ενημερωσει,ευχαριστω.

                          Απ' όλα τα χαρακτηριστικά χρήσης του αυτοκινήτου μόνο αυτό σε ενδιαφέρει;
                          Μπορείς να ρωτήσεις κι εδώ http://www.jazzmania.gr/

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • K
                            krusenstern last edited by

                            Ο χρήστης riffraff έγραψε:
                            Μπορει καποιος να μου πει, ποσες στροφες εχει ο κινητηρας του jazz 2011 στα 130km/h????
                            Αν γνωριζει καποιος ας με ενημερωσει,ευχαριστω.

                            3.975 σ.α.λ. στο 1,2 με 5η και 130
                            4.101 σ.α.λ. στο 1,4 με 5η και 130

                            To 100άρι Yaris με 130 χλμ./ώρα και 6η δουλεύει στις 3.385 σ.α.λ.

                            Τα νούμερα που δου δίνω αφορούν ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΕΣ ταχύτητες, όχι ένδειξη κοντέρ.

                            [Το θέμα συγχωνεύτηκε στο ήδη υπάρχον θέμα του Jazz, μιας και το μοντέλο του 2011 είναι απλό facelift]

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • T
                              techadmin admin last edited by

                              Το 1.2 έχει πιο μακριά 5η ?!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                krusenstern last edited by

                                Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                Το 1.2 έχει πιο μακριά 5η ?!

                                Έχει ΠΟΛΥ πιο μακρυά γρανάζια 3ης, 4ης, 5ης (γρανάζια 1ης και 2ης είναι ίδια) και ΛΙΓΟ πιο κοντό διαφορικό (4,625 το μικρό - 4,294 το μεγάλο).

                                Το αποτέλεσμα είναι ΛΙΓΟ πιο πολλά χλμ./1.000 σ.α.λ. με 3η, 4η και 5η, και συνολικά κοντύτερο γρανάζωμα σε 1η και 2α. Η εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι κοιτούν να μη χάσουν το agility του μικρού με πρώτη και δευτέρα, αλλά να βγάλουν χαμηλές καταναλώσεις με τις υπόλοιπες σχέσεις που αφορούν και το τυπικό του μικτού κύκλου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by

                                  Πολύ ψαγμένο

                                  Εντύπωση μου κάνει να είναι μακρύτερη η τελική σχέση μετάδοσης με τον μικρότερο κινητήρα, χωρίς να σημαίνει πως είναι λάθος ή κακό.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    krusenstern last edited by

                                    Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                    Πολύ ψαγμένο

                                    Εντύπωση μου κάνει να είναι μακρύτερη η τελική σχέση μετάδοσης με τον μικρότερο κινητήρα, χωρίς να σημαίνει πως είναι λάθος ή κακό.

                                    Το μικρό... βασανίζεται να μαζέψει χιλιόμετρα με 4η και 5η πάντως, ακυρώνοντας εν μέρει το χαρακτήρα 'σουπερμίνι που τα κάνει όλα', που προσπαθεί να περάσει η Honda. Χωράει για πλάκα 5 άτομα, αλλά δε μπορώ να το φανταστώ φουλ φορτίο και καλοκαίρι με κλιματισμό να παλεύει να προσπεράσει.

                                    Το μεγάλο είναι σαφώς πιο σωστό σαν αυτοκίνητο. Το δε υβριδικό ακόμη περισσότερο (σε ότι αφορά ρεπρίζ πάντα), αν ξεπεράσεις τη φασαρία (CVT) και την τιμή του που, όπως και να το κάνεις, είναι τσιμπημένη για σουπερμίνι.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      octavia699 last edited by

                                      Σουπερμίνι για αυτά τα λευτά είναι υπερβολή άλλα η τεχνολογία δεν είναι δωρεάν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • ?
                                        A Former User last edited by

                                        Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                                        Σουπερμίνι για αυτά τα λευτά είναι υπερβολή άλλα η τεχνολογία δεν είναι δωρεάν.

                                        Δεν το πιστευω

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • V
                                          vasgti last edited by

                                          Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                          Πολύ ψαγμένο

                                          Εντύπωση μου κάνει να είναι μακρύτερη η τελική σχέση μετάδοσης με τον μικρότερο κινητήρα, χωρίς να σημαίνει πως είναι λάθος ή κακό.

                                          Το μικρό... βασανίζεται να μαζέψει χιλιόμετρα με 4η και 5η πάντως, ακυρώνοντας εν μέρει το χαρακτήρα 'σουπερμίνι που τα κάνει όλα', που προσπαθεί να περάσει η Honda. Χωράει για πλάκα 5 άτομα, αλλά δε μπορώ να το φανταστώ φουλ φορτίο και καλοκαίρι με κλιματισμό να παλεύει να προσπεράσει.

                                          Το μεγάλο είναι σαφώς πιο σωστό σαν αυτοκίνητο. Το δε υβριδικό ακόμη περισσότερο (σε ότι αφορά ρεπρίζ πάντα), αν ξεπεράσεις τη φασαρία (CVT) και την τιμή του που, όπως και να το κάνεις, είναι τσιμπημένη για σουπερμίνι.

                                          Τι μας λες ρε krus? Προσπέραση? Γιατί να προσπεράσεις? Να μην προσπεράσεις! Να αποκτήσεις οδηγική παιδεία!

                                          Διάβασε και λίγο στα περί αυτοκίνησης να ξεστραβωθείς

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            govus last edited by

                                            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

                                            Το 1.2 έχει πιο μακριά 5η ?!

                                            Έχει ΠΟΛΥ πιο μακρυά γρανάζια 3ης, 4ης, 5ης (γρανάζια 1ης και 2ης είναι ίδια) και ΛΙΓΟ πιο κοντό διαφορικό (4,625 το μικρό - 4,294 το μεγάλο).

                                            Το αποτέλεσμα είναι ΛΙΓΟ πιο πολλά χλμ./1.000 σ.α.λ. με 3η, 4η και 5η, και συνολικά κοντύτερο γρανάζωμα σε 1η και 2α. Η εξήγηση που μπορώ να δώσω είναι ότι κοιτούν να μη χάσουν το agility του μικρού με πρώτη και δευτέρα, αλλά να βγάλουν χαμηλές καταναλώσεις με τις υπόλοιπες σχέσεις που αφορούν και το τυπικό του μικτού κύκλου.

                                            Στον οποίο μεικτό κύκλο, πετυχαίνουν καταναλώσεις παρόμοιες με 1200άρηδες turbo... Άβυσσος οι 'τυπικές' μετρήσεις κατανάλωσης των κατασκευαστών (ιδιαίτερα σε σχέση με τα νούμερα στον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ κόσμο) .

                                            BTW, το F.L. πότε έρχεται ;

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 13
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 15 / 17
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr