-
-
Ο χρήστης Jacob έγραψε:
-Σελ. 26. Αν κατάλαβα καλά, οι νέες Λάντσια (π.χ.Thema) θα βασίζονται σε μοντέλα της Chrysler, απλά με διαφορετικό σήμα στη μάσκα? Για παράδειγμα, αυτό που δείχνει στη φωτό ως μελλοντική Thema είναι ένα αυτοκίνητο που, τουλάχιστον σε αυτή τη φωτό, δεν έχει κανένα χαρακτηριστικό/DNA της Λάντσια, αλλά είναι μια (μάλλον άσχημη) αμερικανιά.Καλά έχεις καταλάβει. Και, αυτή μάλλον είναι και η ταφόπλακα πάνω στο κεφάλι της Λάντσια. Εκτός αν αλλάξει κάτι δραματικά στο μέλλον. Για παράδειγμα να βρεθεί κάποιος Ρώσος, Κινέζος, Σαουδάραβας και την ξανακάνει ανεξάρτητη εταιρεία. Γιατί έτσι έχουν γίνει οι παγκόσμιες μπίζνες σήμερα. Πολύ πρόσφατο παράδειγμα η Saab, που μάλλον θα πάει καλύτερα στο μέλλον ανεξάρτητη.
-Σελ. 51. Εντυπωσιακά τα τεχνικά χαρακτηριστικά του νέου δίλιτρου TwinPower Turbo της BMW.
Πράγματι. Οι τρελοί ετοιμάζουν και τρικύλινδρα τώρα, μάλλον για την επόμενη γενιά Mini.
-Ενδιαφέρουσα η δοκιμή οικονομίας με το Polo Bluemotion, δείχνει ότι το «ψάχνουν», αυτό πρέπει να κάνει ένα περιοδικό αυτοκινήτου. Το ίδιο και για τη δοκιμή ελαστικών και το τεχνικό για τους κινητήρες turbo (σελ. 130)
Το ψάχνουμε, αλλά η θεματολογία έχει 'απλώσει' πολύ πλέον και δεν είναι εύκολο να έχουμε 'ψαγμένα' κομμάτια σε κάθε τεύχος, αν και το θέλουμε πολύ. Σχετικά με τα τεχνικά, τους κινητήρες ακολουθούν τα σασμάν στο τεύχος που κυκλοφόρησε χθες και, μάλλον, συστήματα μετάδοσης το Μάιο.
Πρόταση. Γιατί δε δίνετε χώρο στη συντακτική ομάδα να γράφει τις απόψεις της, σκέψεις κλπ, ένα βήμα δλδ. για πράγματα που δεν περιέχονται μέσα στις δοκιμές? Να γράψουν για παράδειγμα κάτι που τους εντυπωσίασε σε μια νέα παρουσίαση αυτοκινήτου. Είναι έμπειροι συντάκτες και σίγουρα θα έχουν ενδιαφέροντα πράγματα να γράψουν. Άλλωστε, το πλεονέκτημα του γραπτού τύπου είναι οι στήλες με απόψεις/γνώμες. Τους αριθμούς/φωτογραφίες τις βρίσκεις στο διαδίκτυο, κάποιες φορές η άποψη λείπει.
Υπάρχει αυτό το βήμα: www.autoblogger.gr , όπου μπορείς να διαβάσεις απόψεις σε γενικότερο επίπεδο, από συντάκτες των 4Τ και Autobild Hellas.
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
επιπλέον.
στους πινακες στο τέλος του περιοδικού, πότε θα μπει **επιτέλους **μια στήλη με τα τέλη κυκλοφορίας κάθε μοντέλου? γραφεί μόνο τις εκπομπές CO2. Πέντε λεπτά υπόθεση είναι, ενώ το drive ήδη το έχει κάνειΕλήφθη.
Και τα υπόλοιπα 'παράπονα', τα ακούμε όλα.
Νομίζω δε χρειάζεται κανείς να είναι ειδικός, ούτε μέσα στο χώρο για να αντιληφθεί ότι η δουλειά μας γίνεται δυσκολότερη μέρα με τη μέρα. Και δεν είναι μόνο η πολυθρήλητη οικονομική κρίση. Φυσικά, κι αυτή έχει τσακίσει την έντυπη δημοσιογραφία. Μαζί και το γεγονός ότι το θέμα 'αυτοκίνητο' είναι σήμερα πιο σύνθετο από ποτέ. Συνεχίζουμε, ωστόσο, να προσπαθούμε να περάσουμε ΑΠΟΨΗ, μέσα από τις αράδες του κειμένου που διαβάζετε. Οδηγούμε περισσότερο από ποτέ, φωτογραφίζουμε περισσότερο από ποτέ, γράφουμε περισσότερο από ποτέ...Πλέον γυρνάμε βίντεο κάποιες από τις δοκιμές μας, θέλουμε τη γνώμη σας γι' αυτό (μπορείτε να τα βλέπετε στο www.4troxoi.gr και στο κανάλι http://www.youtube.com/user/4troxoi1970). Παρόλη την προσπάθεια, είναι αδύνατο κάποιοι να μη μένουν παραπονεμένοι. Αλλά τα ακούμε όλα, πίστεψέ με.
-
Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
Το Ιντερνετ μας έχει καλομάθει. Κάποτε περιμέναμε το νέο τεύχος πως και πως γιατί ή μόνη εναλλακτική ενημέρωση ήταν το Auto ExpressSad, but true.
Σήμερα ο μόνος λόγος για να αγοράσεις περιοδικό για μένα είναι οι αναλυτικοί πίνακες μετρήσεων (αναλυτικοί όμως και φυσικά όχι με τα στοιχεία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Όλα τα άλλα τα βρίσκεις στο δίκτυο
Σ' αυτό οι 4Τ δεν έκαναν ποτέ εκπτώσεις. 'Φυλάμε' τη δουλειά μας στο κομμάτι των μετρήσεων ως κόρη οφθαλμού, παρότι η διαδικασία 'πάρε το αυτοκίνητο, πήγαινε μέτρησέ το' κοστίζει απίστευτα σε χρόνο, χρήμα και σωματική κόπωση. Αλλά αυτή είναι η φύση της δουλειάς και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να λέμε ότι ΕΛΑΧΙΣΤΑ αυτοκίνητα της αγοράς δεν έχουν φορέσει τα όργανα των 4Τ (συνήθως μοντέλα που δεν εισάγονται κανονικά ή δεν βγήκαν ποτέ δημιοσιογραφικά - αν και το παλεύουμε ΚΑΙ γι' αυτά).
Έχω φτάσει πάντως στο σημείο να λυπάμαι τον συντάκτη που γράφει τον επίλογο στα συγκριτικά τεστ.Μιλάμε για την ισορροπία του τρόμου.
Νταξ, δεν είμαστε ΤΟΣΟ για λύπηση
Ο βασικός λόγος που πρέπει να είναι ισορροπημένο ένα συμπέρασμα συγκριτικής δοκιμής, είναι ότι δεν υπάρχει το ΚΑΚΟ αυτοκίνητο, πλέον (με κάποιες κινέζικες εξαιρέσεις). Οι 'νικητές' στα τεστ κρίνονται σε λεπτομέρειες πια κι αυτό είναι που κάνει δύσκολη την εξαγωγή συμπεράσματος. Δε νομίζω κανείς να περιμένει συμπέρασμα του τύπου 'Τραβάτε να πάρετε αυτό, τα άλλα είναι yatabaza', ούτε 1-2 αράδες με bold γράμματα που να λένε ότι το τάδε μοντέλο είναι... ΥΠΕΡΑΤΟΥ και νικάει. Με ΛΙΓΗ προσοχή στα γραφόμενα του συντάκτη, δε μένουν αμφιβολίες. -
Θυμάμαι ότι ο ΚΚ παραπονιόταν ότι δεν μπορεί να μεταφέρει ήχο και κινούμενη εικόνα μέσα από το χαρτί. Τώρα γίνεται, μέσω του internet αλλά και εν δυνάμει με DVD μέσα στο περιοδικό. Τα βιντεάκια είναι πάντα ευπρόσδεκτα!
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Σήμερα ο μόνος λόγος για να αγοράσεις περιοδικό για μένα είναι οι αναλυτικοί πίνακες μετρήσεων (αναλυτικοί όμως και φυσικά όχι με τα στοιχεία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Όλα τα άλλα τα βρίσκεις στο δίκτυο
Σ' αυτό οι 4Τ δεν έκαναν ποτέ εκπτώσεις. 'Φυλάμε' τη δουλειά μας στο κομμάτι των μετρήσεων ως κόρη οφθαλμού, παρότι η διαδικασία 'πάρε το αυτοκίνητο, πήγαινε μέτρησέ το' κοστίζει απίστευτα σε χρόνο, χρήμα και σωματική κόπωση. Αλλά αυτή είναι η φύση της δουλειάς και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να λέμε ότι ΕΛΑΧΙΣΤΑ αυτοκίνητα της αγοράς δεν έχουν φορέσει τα όργανα των 4Τ (συνήθως μοντέλα που δεν εισάγονται κανονικά ή δεν βγήκαν ποτέ δημιοσιογραφικά - αν και το παλεύουμε ΚΑΙ γι' αυτά).
Οι μετρήσεις είναι πολύ χρήσιμες! Κάτι που προσωπικά θα μου άρεσε θα ήταν να υπήρχε ένας συγκεντρωτικός πίνακας στο τέλος κάθε τεύχους όπου εκτός από τα εργοστασιακά νούμερα που αναγράφουν οι υπάρχοντες πίνακες, θα αναγράφονταν και τα μετρημένα από εσάς (τουλάχιστον τα 0-100, 0-1000 μέτρα, 80-110 με 3η, κατανάλωση και τυχόν νούμερα δυναμομέτρησης)! Νομίζω είναι εφικτό...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
+1
-
Ακομα ξεφυλιζω με λαχταρα,οποτε παω στο χωριο(εκει τα εχω μαζεμενα),ολα τα παλια τευχη μεχρι και το 2002 περιπου οπου κ σταματησα να ψωνιζω!Ιδιως οι ετησιες εκδοσεις 4τ τεστ που τα ειχε ολα μαζεμενα,πραγματικη βιβλος.Πολλες φωτογραφιες-σημερα λιγες κ μικρες- και κυριως μεγαλα κειμενα.Αναλυση για τα παντα λεπτομερεστατα.Να μιλησω για το τεστ του Austin Metro(!) που ειναι 6-7 σελιδες!Σημερα ακομα κ τα συγκριτικα δεν πιανουν τοσες.
Μαρεσει το Ιντερνετ αλλα σαν την αισθηση του περιοδικου στα χερια δεν συγκρινεται για μενα.
+1 στο RealZeus για τις μετρησεις.Οι εργοστασιακες-ιδιως καταναλωσης-ειναι για ταναθεμα. -
Ολοι θα θέλαμε περισσότερη άποψη και καλύτερες-πληρέστερες μετρήσεις, αλλά αυτά ειδικά η άποψη απαιτούν και τους κατάλληλους συντάκτες. Τον τελευταίο καιρό η πρώτη κίνηση που κάνω μόλις αγοράσω το περιοδικό είναι η ανάγνωση της σύνθεσης για να δω ποιοί λείπουν.. από το τελευταίο τεύχος λείπουν οι Τσάδαρης και Αποστολόπουλος, οπότε σίγουρα η άποψη ελαττώνεται και η συντακτική ομάδα εξακολουθεί να φυλλοροεί...τον άλλο μήνα ποιός;;;
-
Για τον Τσάδαρη,έχασε η Βενετιά βελόνι.Ο Αποστολόπουλος όμως είναι απώλεια.Just my two cents.
-
Χωρίς να έχω άποψη για τους συντάκτες, αφού μόνο τον ΚΚ γνωρίζω αρκετά, εκτιμώ ότι το μέγεθος, το ύφος και η σύνθεσης της ύλης είναι πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα θέμα γραμμής της διεύθυνσης σε οποιοδήποτε έντυπο.
Μην πυροβολείτε τον πιανίστα λοιπόν, σαφώς και φέρει μερίδιο ευθύνης, αλλά το πιθανότερο πολύ μικρό. -
Μια παρατήρηση για το αρχείο τευχών των 4τ στο internet.Για όλη τη δεκαετεία του 80(και λίγο αρχές 90) υπάρχει μόνο ο αντίλογος ,από δοκιμές τίποτα.Θυμάμαι πριν από 10 και χρόνια έλεγε ότι σύντομα θα δημοσιευτουν αλλά εως τώρα τίποτα.θα ήθελα πολύ να διαβάσω αυτές τις δοκιμές του 80 αρχές 90 μιας και τότε δεν υπήρχε η δυνατότητα να αγοράσω κάποιο τεύχος.Αραγε θα τις δούμε κάποια στιγμή ανεβασμένες στο αρχείο ή όχι?
-
-
Το άρθρο στις σελ. 32-33 στο τεύχος Απριλίου 2011 των 4Τ ('Spaghetti western'!) είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, έτσι δεν είναι?
Jacob
-
Προφανώς!
-
Η esseesse με τον ΗΕΜΙ 6,4 ...
Πλακα πλακα βεβαια ακριβως αυτο που εκανε η Lancia εκαναν και οι 4Τ -
Ρε σεις και το ψιλοσκεφτόμουν για πρωταπριλιάτικο αλλά δεν το πίστευα, αφού δεν αγοράζουμε/διαβάζουμε το περιοδικό μόνο πρώτη του μήνα! Και έχοντας δει τι έχει γίνει με τη Lancia που μόνο αστείο δεν είναι είχε αρχίσει να μου φαίνεται πιθανό να δούμε κανένα τέτοιο έκτρωμα (το Original Charger είναι μια χαρά btw, το Abarth με τα φώτα τα τετράγωνα και τις ζάντες του Punto ήταν......
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
Δεν έχεις άδικο, η ποιότητα έχει μειωθεί ολοφάνερα. Ωστόσο η πτώση στις κυκλοφορίες δεν είναι μόνο για τους 4Τ αλλά για όλο τον Ειδικό Τύπο άρα έχει να κάνει και με άλλες αιτίες (πχ. Internet: αν διαβάσεις τις δοκιμές κάποιων αστέρων του τιμονιού εδώ μέσα τύφλα να ΄χει οποιοδήποτε περιοδικό )
-
Πάντως συνονόματε (Krusenstern) έχω παράπονο ότι ποτέ δεν απαντάτε στις όποιες παρατηρήσεις μου! Ούτε καν γνωρίζω αν τις διαβάζετε!
Αντιθέτως παρατήρησα ν' απαντάτε σε άλλα μέλη!
Νομίζω ότι οι τακτικοί αναγνώστες -πόσο μάλλον κάποιος που το κάνει ανελλιπώς από το 1988- αξίζουν καλύτερη αντιμετώπιση! -
Ο χρήστης nass έγραψε:
Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.
ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-ας προσεχαν...
Δεν έχεις άδικο, η ποιότητα έχει μειωθεί ολοφάνερα. Ωστόσο η πτώση στις κυκλοφορίες δεν είναι μόνο για τους 4Τ αλλά για όλο τον Ειδικό Τύπο άρα έχει να κάνει και με άλλες αιτίες (πχ. Internet: αν διαβάσεις τις δοκιμές κάποιων αστέρων του τιμονιού εδώ μέσα τύφλα να ΄χει οποιοδήποτε περιοδικό )
συμφωνω οτι η μειωση αφορα ολους για τους λογους που λες. Ομως το περιοδικο 4Τ ειχε (και εχει ισως) 'φανατικο' κοινο, που το στηριζε no matter what. Με την πτωση της ποιοτητας και την στροφη του περιοδικου προς ενα αλλο κοινο, πιο περιστασιακο ισως, το παλιο κοινο του περιοδικου χαθηκε.
Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό