Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Σχολιασμός της ύλης των 4Τ και προτάσεις προς το Περιοδικό
    • 1
    • 2
    • 152
    • 153
    • 154
    • 155
    • 156
    • 246
    • 247
    • 154 / 247
    Περί αυτοκίνησης
    12
    4928
    17640
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • K
      krusenstern last edited by

      Ο χρήστης chemic έγραψε:
      επιπλέον.
      στους πινακες στο τέλος του περιοδικού, πότε θα μπει **επιτέλους **μια στήλη με τα τέλη κυκλοφορίας κάθε μοντέλου? γραφεί μόνο τις εκπομπές CO2. Πέντε λεπτά υπόθεση είναι, ενώ το drive ήδη το έχει κάνει

      Ελήφθη.
      Και τα υπόλοιπα 'παράπονα', τα ακούμε όλα.
      Νομίζω δε χρειάζεται κανείς να είναι ειδικός, ούτε μέσα στο χώρο για να αντιληφθεί ότι η δουλειά μας γίνεται δυσκολότερη μέρα με τη μέρα. Και δεν είναι μόνο η πολυθρήλητη οικονομική κρίση. Φυσικά, κι αυτή έχει τσακίσει την έντυπη δημοσιογραφία. Μαζί και το γεγονός ότι το θέμα 'αυτοκίνητο' είναι σήμερα πιο σύνθετο από ποτέ. Συνεχίζουμε, ωστόσο, να προσπαθούμε να περάσουμε ΑΠΟΨΗ, μέσα από τις αράδες του κειμένου που διαβάζετε. Οδηγούμε περισσότερο από ποτέ, φωτογραφίζουμε περισσότερο από ποτέ, γράφουμε περισσότερο από ποτέ...

      Πλέον γυρνάμε βίντεο κάποιες από τις δοκιμές μας, θέλουμε τη γνώμη σας γι' αυτό (μπορείτε να τα βλέπετε στο www.4troxoi.gr και στο κανάλι http://www.youtube.com/user/4troxoi1970). Παρόλη την προσπάθεια, είναι αδύνατο κάποιοι να μη μένουν παραπονεμένοι. Αλλά τα ακούμε όλα, πίστεψέ με.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • K
        krusenstern last edited by

        Ο χρήστης thess-hjke έγραψε:
        Το Ιντερνετ μας έχει καλομάθει. Κάποτε περιμέναμε το νέο τεύχος πως και πως γιατί ή μόνη εναλλακτική ενημέρωση ήταν το Auto Express

        Sad, but true.

        Σήμερα ο μόνος λόγος για να αγοράσεις περιοδικό για μένα είναι οι αναλυτικοί πίνακες μετρήσεων (αναλυτικοί όμως και φυσικά όχι με τα στοιχεία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Όλα τα άλλα τα βρίσκεις στο δίκτυο

        Σ' αυτό οι 4Τ δεν έκαναν ποτέ εκπτώσεις. 'Φυλάμε' τη δουλειά μας στο κομμάτι των μετρήσεων ως κόρη οφθαλμού, παρότι η διαδικασία 'πάρε το αυτοκίνητο, πήγαινε μέτρησέ το' κοστίζει απίστευτα σε χρόνο, χρήμα και σωματική κόπωση. Αλλά αυτή είναι η φύση της δουλειάς και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να λέμε ότι ΕΛΑΧΙΣΤΑ αυτοκίνητα της αγοράς δεν έχουν φορέσει τα όργανα των 4Τ (συνήθως μοντέλα που δεν εισάγονται κανονικά ή δεν βγήκαν ποτέ δημιοσιογραφικά - αν και το παλεύουμε ΚΑΙ γι' αυτά).

        Έχω φτάσει πάντως στο σημείο να λυπάμαι τον συντάκτη που γράφει τον επίλογο στα συγκριτικά τεστ.Μιλάμε για την ισορροπία του τρόμου.

        Νταξ, δεν είμαστε ΤΟΣΟ για λύπηση
        Ο βασικός λόγος που πρέπει να είναι ισορροπημένο ένα συμπέρασμα συγκριτικής δοκιμής, είναι ότι δεν υπάρχει το ΚΑΚΟ αυτοκίνητο, πλέον (με κάποιες κινέζικες εξαιρέσεις). Οι 'νικητές' στα τεστ κρίνονται σε λεπτομέρειες πια κι αυτό είναι που κάνει δύσκολη την εξαγωγή συμπεράσματος. Δε νομίζω κανείς να περιμένει συμπέρασμα του τύπου 'Τραβάτε να πάρετε αυτό, τα άλλα είναι yatabaza', ούτε 1-2 αράδες με bold γράμματα που να λένε ότι το τάδε μοντέλο είναι... ΥΠΕΡΑΤΟΥ και νικάει. Με ΛΙΓΗ προσοχή στα γραφόμενα του συντάκτη, δε μένουν αμφιβολίες.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • realzeus
          realzeus last edited by

          Θυμάμαι ότι ο ΚΚ παραπονιόταν ότι δεν μπορεί να μεταφέρει ήχο και κινούμενη εικόνα μέσα από το χαρτί. Τώρα γίνεται, μέσω του internet αλλά και εν δυνάμει με DVD μέσα στο περιοδικό. Τα βιντεάκια είναι πάντα ευπρόσδεκτα!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:

            Σήμερα ο μόνος λόγος για να αγοράσεις περιοδικό για μένα είναι οι αναλυτικοί πίνακες μετρήσεων (αναλυτικοί όμως και φυσικά όχι με τα στοιχεία που ανακοινώνει ο κατασκευαστής). Όλα τα άλλα τα βρίσκεις στο δίκτυο

            Σ' αυτό οι 4Τ δεν έκαναν ποτέ εκπτώσεις. 'Φυλάμε' τη δουλειά μας στο κομμάτι των μετρήσεων ως κόρη οφθαλμού, παρότι η διαδικασία 'πάρε το αυτοκίνητο, πήγαινε μέτρησέ το' κοστίζει απίστευτα σε χρόνο, χρήμα και σωματική κόπωση. Αλλά αυτή είναι η φύση της δουλειάς και είμαστε χαρούμενοι που μπορούμε να λέμε ότι ΕΛΑΧΙΣΤΑ αυτοκίνητα της αγοράς δεν έχουν φορέσει τα όργανα των 4Τ (συνήθως μοντέλα που δεν εισάγονται κανονικά ή δεν βγήκαν ποτέ δημιοσιογραφικά - αν και το παλεύουμε ΚΑΙ γι' αυτά).

            Οι μετρήσεις είναι πολύ χρήσιμες! Κάτι που προσωπικά θα μου άρεσε θα ήταν να υπήρχε ένας συγκεντρωτικός πίνακας στο τέλος κάθε τεύχους όπου εκτός από τα εργοστασιακά νούμερα που αναγράφουν οι υπάρχοντες πίνακες, θα αναγράφονταν και τα μετρημένα από εσάς (τουλάχιστον τα 0-100, 0-1000 μέτρα, 80-110 με 3η, κατανάλωση και τυχόν νούμερα δυναμομέτρησης)! Νομίζω είναι εφικτό...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • J
              johnkyr last edited by

              Ο χρήστης spiros έγραψε:

              Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.

              ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
              δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-

              ας προσεχαν...

              +1

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                antonisczt last edited by

                Ακομα ξεφυλιζω με λαχταρα,οποτε παω στο χωριο(εκει τα εχω μαζεμενα),ολα τα παλια τευχη μεχρι και το 2002 περιπου οπου κ σταματησα να ψωνιζω!Ιδιως οι ετησιες εκδοσεις 4τ τεστ που τα ειχε ολα μαζεμενα,πραγματικη βιβλος.Πολλες φωτογραφιες-σημερα λιγες κ μικρες- και κυριως μεγαλα κειμενα.Αναλυση για τα παντα λεπτομερεστατα.Να μιλησω για το τεστ του Austin Metro(!) που ειναι 6-7 σελιδες!Σημερα ακομα κ τα συγκριτικα δεν πιανουν τοσες.
                Μαρεσει το Ιντερνετ αλλα σαν την αισθηση του περιοδικου στα χερια δεν συγκρινεται για μενα.
                +1 στο RealZeus για τις μετρησεις.Οι εργοστασιακες-ιδιως καταναλωσης-ειναι για ταναθεμα.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • elvet
                  elvet last edited by

                  Ολοι θα θέλαμε περισσότερη άποψη και καλύτερες-πληρέστερες μετρήσεις, αλλά αυτά ειδικά η άποψη απαιτούν και τους κατάλληλους συντάκτες. Τον τελευταίο καιρό η πρώτη κίνηση που κάνω μόλις αγοράσω το περιοδικό είναι η ανάγνωση της σύνθεσης για να δω ποιοί λείπουν.. από το τελευταίο τεύχος λείπουν οι Τσάδαρης και Αποστολόπουλος, οπότε σίγουρα η άποψη ελαττώνεται και η συντακτική ομάδα εξακολουθεί να φυλλοροεί...τον άλλο μήνα ποιός;;;

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    scuderia-monofaro last edited by

                    Για τον Τσάδαρη,έχασε η Βενετιά βελόνι.Ο Αποστολόπουλος όμως είναι απώλεια.Just my two cents.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dstou last edited by

                      Χωρίς να έχω άποψη για τους συντάκτες, αφού μόνο τον ΚΚ γνωρίζω αρκετά, εκτιμώ ότι το μέγεθος, το ύφος και η σύνθεσης της ύλης είναι πρώτα απ' όλα και πάνω απ' όλα θέμα γραμμής της διεύθυνσης σε οποιοδήποτε έντυπο.
                      Μην πυροβολείτε τον πιανίστα λοιπόν, σαφώς και φέρει μερίδιο ευθύνης, αλλά το πιθανότερο πολύ μικρό.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • G
                        giorgosvet last edited by

                        Μια παρατήρηση για το αρχείο τευχών των 4τ στο internet.Για όλη τη δεκαετεία του 80(και λίγο αρχές 90) υπάρχει μόνο ο αντίλογος ,από δοκιμές τίποτα.Θυμάμαι πριν από 10 και χρόνια έλεγε ότι σύντομα θα δημοσιευτουν αλλά εως τώρα τίποτα.θα ήθελα πολύ να διαβάσω αυτές τις δοκιμές του 80 αρχές 90 μιας και τότε δεν υπήρχε η δυνατότητα να αγοράσω κάποιο τεύχος.Αραγε θα τις δούμε κάποια στιγμή ανεβασμένες στο αρχείο ή όχι?

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          conmarap last edited by

                          Αν κάνω λάθος και υπάρχει το σχετικό άρθρο στο τεύχος Απριλίου παρακαλώ ενημερώστε με.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • J
                            jacob last edited by

                            Το άρθρο στις σελ. 32-33 στο τεύχος Απριλίου 2011 των 4Τ ('Spaghetti western'!) είναι πρωταπριλιάτικο αστείο, έτσι δεν είναι?

                            Jacob

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nass last edited by

                              Προφανώς!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • K
                                kostis20 last edited by

                                Η esseesse με τον ΗΕΜΙ 6,4 ...
                                Πλακα πλακα βεβαια ακριβως αυτο που εκανε η Lancia εκαναν και οι 4Τ

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • M
                                  makinen last edited by

                                  Ρε σεις και το ψιλοσκεφτόμουν για πρωταπριλιάτικο αλλά δεν το πίστευα, αφού δεν αγοράζουμε/διαβάζουμε το περιοδικό μόνο πρώτη του μήνα! Και έχοντας δει τι έχει γίνει με τη Lancia που μόνο αστείο δεν είναι είχε αρχίσει να μου φαίνεται πιθανό να δούμε κανένα τέτοιο έκτρωμα (το Original Charger είναι μια χαρά btw, το Abarth με τα φώτα τα τετράγωνα και τις ζάντες του Punto ήταν......

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • N
                                    nass last edited by

                                    Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                    Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.

                                    ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
                                    δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-

                                    ας προσεχαν...

                                    Δεν έχεις άδικο, η ποιότητα έχει μειωθεί ολοφάνερα. Ωστόσο η πτώση στις κυκλοφορίες δεν είναι μόνο για τους 4Τ αλλά για όλο τον Ειδικό Τύπο άρα έχει να κάνει και με άλλες αιτίες (πχ. Internet: αν διαβάσεις τις δοκιμές κάποιων αστέρων του τιμονιού εδώ μέσα τύφλα να ΄χει οποιοδήποτε περιοδικό )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spyros-s last edited by

                                      Πάντως συνονόματε (Krusenstern) έχω παράπονο ότι ποτέ δεν απαντάτε στις όποιες παρατηρήσεις μου! Ούτε καν γνωρίζω αν τις διαβάζετε!
                                      Αντιθέτως παρατήρησα ν' απαντάτε σε άλλα μέλη!
                                      Νομίζω ότι οι τακτικοί αναγνώστες -πόσο μάλλον κάποιος που το κάνει ανελλιπώς από το 1988- αξίζουν καλύτερη αντιμετώπιση!

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        spiros last edited by

                                        Ο χρήστης nass έγραψε:

                                        Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.

                                        ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
                                        δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-

                                        ας προσεχαν...

                                        Δεν έχεις άδικο, η ποιότητα έχει μειωθεί ολοφάνερα. Ωστόσο η πτώση στις κυκλοφορίες δεν είναι μόνο για τους 4Τ αλλά για όλο τον Ειδικό Τύπο άρα έχει να κάνει και με άλλες αιτίες (πχ. Internet: αν διαβάσεις τις δοκιμές κάποιων αστέρων του τιμονιού εδώ μέσα τύφλα να ΄χει οποιοδήποτε περιοδικό )

                                        συμφωνω οτι η μειωση αφορα ολους για τους λογους που λες. Ομως το περιοδικο 4Τ ειχε (και εχει ισως) 'φανατικο' κοινο, που το στηριζε no matter what. Με την πτωση της ποιοτητας και την στροφη του περιοδικου προς ενα αλλο κοινο, πιο περιστασιακο ισως, το παλιο κοινο του περιοδικου χαθηκε.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • C
                                          chemic last edited by

                                          Ο χρήστης spiros έγραψε:

                                          Βασικά η φτώχεια (1/10 σήμερα της προ 15ετίας κυκλοφορίας) και φαίνεται και φέρνει γκρίνια.

                                          ετσι που το εκαναν το περιοδικο, ποιος να το αγορασει?
                                          δυστυχως εχει χασει παρα πολλους απο το παλιο-πιστο κοινο του. Και αυτο ηταν ξαθαρα επιλογη του περιοδικου. Δε φταιει κανενας αλλος.-

                                          ας προσεχαν...

                                          Δεν έχεις άδικο, η ποιότητα έχει μειωθεί ολοφάνερα. Ωστόσο η πτώση στις κυκλοφορίες δεν είναι μόνο για τους 4Τ αλλά για όλο τον Ειδικό Τύπο άρα έχει να κάνει και με άλλες αιτίες (πχ. Internet: αν διαβάσεις τις δοκιμές κάποιων αστέρων του τιμονιού εδώ μέσα τύφλα να ΄χει οποιοδήποτε περιοδικό )

                                          συμφωνω οτι η μειωση αφορα ολους για τους λογους που λες. Ομως το περιοδικο 4Τ ειχε (και εχει ισως) 'φανατικο' κοινο, που το στηριζε no matter what. Με την πτωση της ποιοτητας και την στροφη του περιοδικου προς ενα αλλο κοινο, πιο περιστασιακο ισως, το παλιο κοινο του περιοδικου χαθηκε.

                                          ακριβώς αυτό. μας κλάσανε στη μουρη κανονικά
                                          δοκιμές στο πόδι, τεχνικά θέματα γιοκ εδώ κ πολλά χρόνια, υποβάθμιση της οδικής συμπεριφοράς των αυτοκινητων λες κ είναι ψυγεία (σε τελευταία τεστ δεν αναφέρεται καν!!πχ συγκριτικό ίμπιζα-τζαζ), δοκιμές πολύ λίγες κ τηλεγραφικές, συγκριτικά μόνο για τα μικρά μοντέλα κ μονο με ορισμένα μοντέλα.
                                          Ήρθαν κ κάτι δοκιμές διαρκείας που ακούγαμε την άποψη της Σούλας της γραφίστριας κ άντε γεια!
                                          υγ εγώ συνεχίζω να παίρνω το περιοδικό, αλλά παίρνω κ το drive που είναι πιο πολύ πιο πλούσιο σε ύλη (παίζει να έχει κ τριπλάσιες δοκιμές το κάθε τεύχος ) κ πιο hardcore αυτοκινητιστικα από τους σημερινούς τροχούς που αποθεώνουν το τσίγκινο νέο μίκρα επειδή είναι φθηνό** κ μας έχουν πρήξει τα ούμπαλα στις δοκιμές οικονομίας
                                          **

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • D
                                            dstou last edited by

                                            Εδώ θα πάρω 100% τη θεση του περιοδικού, δίκην δικεόρου υπεράσπισης.

                                            1. Οι δοκιμές δεν είναι στο πόδι, τουλάχιστον η συντριπτική πλειοψηφία. Φάουλ γίνονται, και εδώ είμαστε να τα εντοπίζουμε ένα προς ένα, αλλά οι δοκιμές περισσότερο πάσχουν στον τομέα ότι είναι προβλέψιμες και επαναλαμβανόμενες σαν συνταγές. Ένας νέος αέρας γραφής, μια αναδιάταξη ίσως βοηθούσαν.

                                            2. Στα τεχνικά θέματα πάντα το περιοδικό χώλαινε, που το νέο?

                                            3. Ό έχων το δίλημμα 'Ιμπιζα-Τζαζ δεν ενδιαφέρεται και πολύ για την οδική συμπεριφορά των αυτοκινήτων αυτών θεωρώντας τη, και πολύ σωστά, απόλυτα επαρκή για τον τρόπο οδήγησης και τα γούστα του.

                                            4. Τον καιρό των ισχνών αγελάδων, της ενεργειακής ένδειας και της περιβαντολλογικής υποβάθμισης, τα περί οικονομίας είναι τα μόνα θέματα που δεν είναι εκτός θέματος.

                                            5. Οι γνώμες των απλών χρηστών μετά από μακρόχρονη συμβίωση, είναι σκέτο χρυσάφι για τους γνωρίζοντες. Πολλοί όχι απλώς τις κυνηγάνε, αλλά και τις αποδίδουν και πολύ μεγάλη βαρύτητα.Και καλά κάνουν, ας έχει λοιπόν η κα Σούλα η γραφίστρια και ο Τάσος ο δημοδιδάσκαλος το μικρό βήμα του.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 152
                                            • 153
                                            • 154
                                            • 155
                                            • 156
                                            • 246
                                            • 247
                                            • 154 / 247
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr