Ο χρήστης stubos έγραψε:
Κοψε το ρε γμτ όπως μπορείς να τελειώνουμε !!!
Αλλιώς θα έρθω με τον ΚΠ να το κόψουμε με τα δόντια !!!
Mitico Marino.
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Κοψε το ρε γμτ όπως μπορείς να τελειώνουμε !!!
Αλλιώς θα έρθω με τον ΚΠ να το κόψουμε με τα δόντια !!!
Mitico Marino.
Ετσι,έτσι καλά κάνετε και του τη λέτε του D-jet.Αυτός φταίει.Το είπαμε χιλιάδες φορές,εδώ μέσα έχουμε μόνο δικαιώματα,για υποχρεώσεις ούτε λόγος.
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Μηπως το αυτοκινητο φιλε mandrakis το πηρες απο την Τριπολη ή εκει κοντα τελος παντων?
Γειά και σε 'σένα διαχρονικέ μου και στην καβουροτσεπίαση που σε πιάνει ώρες-ώρες.
1972 MARCIANO 268 A
Προτότυπο που κατασκεύασε το 1972 ο 23 χρονος τότε μηχανικός Vicenzo Marciano κατά παραγγελία ιδιώτη συλλέκτη στην Ιταλία.Βασίζεται στα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη της Montreal,δεν έχει τον ψεκασμό Spica αλλά 4 διπλά Weber 40 DCNF με κυβισμό 2593 κ.ε. και απόδοση 230 ίππων,τροχούς από 33 stradale,φώτα και τζάμια από Ferrari.Φήμες αναφέρουν ότι υπήρξε σημαντική βοήθεια και από τους μηχανικούς της Autodelta.Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το φινίρισμα και η προσοχή στη λεπτομέρεια,πράγμα όχι σύνηθες για one-off προτότυπο.Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στην Ιταλία.
Είσαι 'παλιάνθρωπος' (Προσοχή στα εισαγωγικά,μη παρεξηγηθούμε κιόλας)
Σήφη,Μίλτος Ανδριόπουλος είναι το σωστό.
Θέλεις ένα τηλ να συνενοηθείς κι αν γίνεται να μου τα στείλεις;
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
μαλιστα, με λιγα λογια ο χρεπολατρης (κομμενα τα φιλε κλπ) με αποκαλεσε ΨΩΝΙΟ, ΒΛΑΚΑ που δεν καταλαβαινει τι διαβαζει, και ΦΙΓΟΥΡΑΤΖΗ
Πήγαινε να πάρεις τα φάρμακά σου,να είσαι καλά την Πέμπτη και αν επιθυμείς συνέχεια στο καφενείο παρακαλώ.Εδώ είναι safariα,δεν είναι παίξε γέλασε.
Ολίγο εκτός θέματος,αλλά Τάκης,ποιός Τάκης,ο γνωστός Τάκης;
Οι προδριαγραφές είναι ίδιες.Θεωρητικά εξέπεμπαν λιγότερα καυσαέρια.