Αφού θα ταξιδέψεις βράδυ,κι εφόσον μπορείς να αποφύγεις το Σ/Κ,για τη διαδρομή Αθήνα-Πάτρα-Αρτα-Ηγουμενίτσα υπολόγισε περίπου πεντέμισυ ώρες με δύο ολιγόλεπτες στάσεις και χωρίς την ταυτότητα στο στόμα.Η διαδρομή από Ακτιο είναι πιό σύντομη,αλλά δεν ενδεικνύεται αν έχεις μαζί σου μικρά παιδιά,λόγω των πολλών στροφών.
scuderia-monofaro
@scuderia-monofaro
Best posts made by scuderia-monofaro
-
RE: Ποια διαδρομή να προτιμήσω;posted in Οδικά Ταξίδια-Εκδρομές-Εξορμήσεις
Latest posts made by scuderia-monofaro
-
RE: Αναπαλαίωση peugeot 304posted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Ο χρήστης stubos έγραψε:
Κοψε το ρε γμτ όπως μπορείς να τελειώνουμε !!!
Αλλιώς θα έρθω με τον ΚΠ να το κόψουμε με τα δόντια !!!Mitico Marino.
-
RE: Classic Ford Forumposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Ετσι,έτσι καλά κάνετε και του τη λέτε του D-jet.Αυτός φταίει.Το είπαμε χιλιάδες φορές,εδώ μέσα έχουμε μόνο δικαιώματα,για υποχρεώσεις ούτε λόγος.
-
RE: classic Alfa Romeoposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Ο χρήστης Lef205 έγραψε:
Μηπως το αυτοκινητο φιλε mandrakis το πηρες απο την Τριπολη ή εκει κοντα τελος παντων?Γειά και σε 'σένα διαχρονικέ μου και στην καβουροτσεπίαση που σε πιάνει ώρες-ώρες.
-
RE: classic Alfa Romeoposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
1972 MARCIANO 268 A
Προτότυπο που κατασκεύασε το 1972 ο 23 χρονος τότε μηχανικός Vicenzo Marciano κατά παραγγελία ιδιώτη συλλέκτη στην Ιταλία.Βασίζεται στα μηχανικά και ηλεκτρικά μέρη της Montreal,δεν έχει τον ψεκασμό Spica αλλά 4 διπλά Weber 40 DCNF με κυβισμό 2593 κ.ε. και απόδοση 230 ίππων,τροχούς από 33 stradale,φώτα και τζάμια από Ferrari.Φήμες αναφέρουν ότι υπήρξε σημαντική βοήθεια και από τους μηχανικούς της Autodelta.Ιδιαίτερη εντύπωση προκαλεί το φινίρισμα και η προσοχή στη λεπτομέρεια,πράγμα όχι σύνηθες για one-off προτότυπο.Το αυτοκίνητο βρίσκεται ακόμα στην Ιταλία.
-
RE: Φωτογραφίες και κουτσομπολιά εκδηλώσεωνposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Είσαι 'παλιάνθρωπος' (Προσοχή στα εισαγωγικά,μη παρεξηγηθούμε κιόλας)
-
RE: Classic Alpine & Gordiniposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Σήφη,Μίλτος Ανδριόπουλος είναι το σωστό.
-
RE: TΕΧΝΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Θέλεις ένα τηλ να συνενοηθείς κι αν γίνεται να μου τα στείλεις;
-
RE: Classic Safariposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Ο χρήστης KP61 έγραψε:
μαλιστα, με λιγα λογια ο χρεπολατρης (κομμενα τα φιλε κλπ) με αποκαλεσε ΨΩΝΙΟ, ΒΛΑΚΑ που δεν καταλαβαινει τι διαβαζει, και ΦΙΓΟΥΡΑΤΖΗ
Πήγαινε να πάρεις τα φάρμακά σου,να είσαι καλά την Πέμπτη και αν επιθυμείς συνέχεια στο καφενείο παρακαλώ.Εδώ είναι safariα,δεν είναι παίξε γέλασε.
-
RE: classic Alfa Romeoposted in Κλασικά και Ιστορικά Μοντέλα
Ολίγο εκτός θέματος,αλλά Τάκης,ποιός Τάκης,ο γνωστός Τάκης;
Οι προδριαγραφές είναι ίδιες.Θεωρητικά εξέπεμπαν λιγότερα καυσαέρια.


