-
Ειχε ωραιο καιρο σημερα και βγηκα για βολτα και φωτογραφηση με την Τζουνιορ.
-
υπέροχες φώτο
αλλωστε και άλλοι είδαν ήλιο σήμερα και πήραν τους δρόμους.
(με ποιο άγρια εργαλεία) -
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Ειχε ωραιο καιρο σημερα και βγηκα για βολτα και φωτογραφηση με την Τζουνιορ.Κουκλα!!
αλλωστε και άλλοι είδαν ήλιο σήμερα και πήραν τους δρόμους.
(με ποιο άγρια εργαλεία) -
-
δυο ιστορικά αυτοκίνητα της alfa romeo στο σφυρί
1964 Alfa Romeo TZ Coupé
1962 Alfa Romeo Giulietta Sprint Zagato 'Coda Tronca'
-
Παγκράτι, την περασμένη εβδομάδα:
-
Μπορεί κάποιος να μου λύσει μια απορία:
Κινητήρας 1300cc με αριθμό σειράς AR00530P3528 και στην κεφαλή αντί να έχει τον κύκλο με την γραμμή γράφει 1.3 από τι αυτοκίνητο προέρχεται και τι χρονολογίας περίπου είναι;
Το 00530 είναι σειρά 105 αλλά το 1.3 αντί για τον κύκλο με την γραμμή...;
Μήπως Nuova... -
Είναι μοτέρ κατασκευασμένο μετά τον Μάιο του 1974 πιθανόν για Nuova Super,όχι όμως απαραίτητα γιατί με την ίδια γενιά κινητήρων εφοδιάζονταν και τα Junior 4ης σειράς και οι Spider 1300 Junior μέχρι το 1977.Υπάρχουν και με άλλα λατινικά γράμματα (όπως S,Rκλπ) και υποδεικνύουν κάποιες πρωτόλειες νόρμες εκπομπής καυσαερίων,για αυτοκίνητα που προορίζονταν για αγορές της Βόρειας Ευρώπης κυρίως.
-
Δεν μας τα λες και πιο αναλυτικα αυτα τα σχηματα στα κεφαλαρια να μας ανοιξεις τα ματια?
-
- 1300 κυβικά. Απόσταση μεταξύ κεφαλής και τρόμπας νερού = 0
- 1600 κυβικά. Απόσταση μεταξύ κεφαλής και τρόμπας νερού περίπου 25 mm
- 1750 κυβικά. Απόσταση μεταξύ κεφαλής και τρόμπας νερού περίπου 40 mm
- 1750 κυβικά, σειρά 2, σειρά 116 και Alfetta. Απόσταση μεταξύ κεφαλής και τρόμπας νερού περίπου 40 mm
- 2000 κυβικά. Απόσταση μεταξύ κεφαλής και τρόμπας νερού περίπου 40 mm
-
Για την ακρίβεια οι κυβισμοί είναι:
1290
1570
1779
1962
Τάκης. -
Σωστος ο βασίλης για αλλη μια φορα, δεν ξερω αν ειχαν αλλες προδιαγραφες απο αυτα που ερχοντουσαν στην ελλαδα παντως στο 'κεφαλαρι' ειχαν 1.6 , 1,3 κτλ αντι των κλασσικων τριγωνοτετράγωνων που ολοι μας ξερουμε. Κι εγω εξεπλαγην με την nuova μου, που φοραει το μοτερακι της και ειχε γινει εισαγωγη απο ολανδία...
-
Ολίγο εκτός θέματος,αλλά Τάκης,ποιός Τάκης,ο γνωστός Τάκης;
Οι προδριαγραφές είναι ίδιες.Θεωρητικά εξέπεμπαν λιγότερα καυσαέρια. -
-
Φοβερό Αλλον όμως λέω εγώ.
-
Ολίγο εκτός θέματος,αλλά Τάκης,ποιός Τάκης,ο γνωστός Τάκης;
Οι προδριαγραφές είναι ίδιες.Θεωρητικά εξέπεμπαν λιγότερα καυσαέρια.Καλησπέρα Βασίλη να είσαι καλά με τις μονοφάναρες κούκλες σου.
Τάκης. -
Για σας το όνομα μου είναι Κώστας και είμαι κάτοχος μιας Alfa Romeo 1750 gt veloce έτσι γράφει το ταμπελάκι μέσα στο χώρο μηχανής. Τώρα έχω ξεκινήσει ανακατασκευή και είμαι στα λαμαρινόματα. Θα ήθελα να μάθω αν είναι γνήσια 1750 γιατί οκ το γράφει είναι όμως? Η ηλικία μου είναι 25,5 και την ξεκινώ τώρα δεν με νεάζει πόσο καιρό θα κάνω. Όταν ήμουν 18 αγόρασα μια Alfetta την κράτησα μέχρι τα 22 μετά την ανακατασκεύασα εξολοκλήρου μου πήρε 8 μήνες και είχε γίνει κοιλάρα (θα ανεβάσω Φώτο) και την είχα στην κατοχή μου 3 μήνες, αλλά μια γυναίκα οδηγός ήρθε και μου την έπεσε από πίσω το αμάξι βγήκε άχρηστο, κάναμε δικαστήρια και έχουν περάσει 3 χρόνια, δεν έχω πάρει ακόμα τα λεφτά μου γιατί έκλεισε η ασφαλιστική εταιρία και με ρίξανε στο επικουρικό περαστικά μου. Πούλησα κάποια πράγματα μάζεψα κάποια λεφτά και πήρα το 1750. Μπορείτε σας παρακαλώ να μου πείτε που θα το μάθω αν είναι γνήσιο δεν με ενδιαφερει η μηχανή δεν είναι το ξέρω, πιο πολύ με ενδιαφέρει το σκαρί. Το 1750 θα γίνει αγωνιστικό γιατί του πάει όσο να ‘ναι. Περιμένω νέα σας με μεγάλη ανυπομονησία και να μου πείτε τη πρέπει να κάνω!!!!
-
Γεια σου Κωστα.
Η 1750 ειναι για πολλους αλφιστι η καλυτερη εκδοση τουης Giulia Coupe.
Με εναν αριθμο πλαισιου και κινητηρα μπορουμε να σε βοηθησουμε.
Επισης μπορεις να στειλεις e-mail στο ιστορικο αρχειο της Alfa Romeo ( CentroDocumentazione@alfaromeo.com ) στην Ιταλια και μετα απο λιγο καιρο θα σου απαντησουνε με διαφορα ενδιαφεροντα στοιχεια οπως το αρχικο χρωμα καροτσας και εσωτερικου, που πρωτοπουληθηκε και ποτε. -
Επειδή δεν γνωρίζω το τι πρέπει να τους πω, θα σας πω τον αριθμό πλαισίου AR 1371760 και αν είναι εύκολο να τους στείλετε εσείς ένα e-mail και να μου πείτε η να μου το στείλετε στο δικό μου e-mail mandarakisg@hotmail .com με τις πολύ ενδιαφέρουσες πληροφορίες .
-
Σύμφωνα με το βιβλίο Guida all'identificazione Alfa Romeo, ο αριθμός πλαισίου AR 1371760 αντιστοιχεί σε Alfa Romeo 1750 GT Veloce σειρά 1 μοντέλο 1969 ΤΙΡΟ 105.44 με αριθμό κινητήρα AR 00548.
Κατά την ταπεινή μου άποψη εάν την ανακατασκευάζεις διατήρησέ τη γνήσια, στην Ελλάδα οι 1750 GT Veloce σειρά 1 σύμφωνα με το αρχείο που διατηρώ είναι λιγότερες από 10.
Τάκης.
classic Alfa Romeo