-
Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
Καλοτάξιδο!
Εαν έτυχε ελάχιστης έστω προσοχής από τους προηγούμενους ιδιοκτήτες (αμφιβάλλω αν ήταν μόνο ένας ), και του συμπεριφερθείς και εσύ όπως του αρμόζει, είναι και κάποιας ηλικίας, μην το ξεχνάμε! Δεν θα σε εγκαταλείψει.
Δεν το ξέρω το μηχανάκι, αλλά το όνομα μου λέει πολλά!
Το λαδάκι να ελέγχεις μια φορά το μήνα και λίγη προσοχή για περίεργες αλλαγές στον ήχο του θέλει. Τίποτε άλλο.Ευχαριστώ!
Ένας δεν ήταν με τίποτα! Μάλιστα πριν δύο χρόνια ήταν και σε εντελώς άλλο καντόνι από ότι είδα στον τελευταίο έλεγχο των ΚΤΕΟ. (Παλιότερους δεν μπορώ να δω...)
Ο προηγούμενος το κράτησε λίγο (από τον Απρίλη που μας πέρασε) επειδή είχε τη μέση του. (Δυστυχώς όντως είναι βαρύ και λίγο δύσκολο να το ανεβάσεις στο στάντ, και δεν έχει καθόλου πλάγιο σταντ...)Καλό είναι στην οδήγηση για εμένα τον άσχετο, αλλά μάλλον από τον ψυχρό αέρα την έπαθα στο αριστερό κ..μέρι
-
Αν και γαλουχήθηκα μέσα στις μηχανές (με πατέρα και θείο μηχανόβιο...) τα τελευταία 5 χρόνια είχα παραμερίσει τις μηχανές για τα αυτοκίνητα.
Πριν απο 1 μήνα περίπου πήρα την μεγάλη απόφαση και πούλησα (το πολύ καλό για την πόλη) Fiat Seicento που είχαμε στην οικογένεια για την κλασική διαδρομή Σπίτι - Γραφείο - Σπίτι & άντε και κάνα Super Market για να πάρω ένα Piaggio Beverly 250 για την ίδια χρήση (εργάζομαι κέντρο).
Έχοντας πλέον 1 αυτοκίνητο και 1 μηχανάκι άλλαξε κυριολεκτικά η ζωή μου (μας) .
Χαλαρά έχουν εξοικονομηθεί 2 ώρες\ημέρα σε σχέση με το αυτοκίνητο, και με σημαντικά μικρότερο κόστος χρήσης και συντήρησης.
Το μηχανάκι δε, άψογο !!! για την πόλη, και πιστέψτε με καθότι έχουν περάσει ουκ ολίγα μηχανάκια & μηχανές απο τα χέρια μου (και για αυτό ήμουν και εξαιρετικά διστακτικός στο να πάρω ένα Scooter αντί για μια μηχανή) πραγματικά το συγκεκριμένο συνδιάζει εκπληκτικά την ευχρηστία και την πρακτικότητα με τα πλεονεκτήματα μιας μεγάλης μηχανής.
Όσοι λοιπόν το σκέφτονται το προτείνω ανεπιφύλακτα...
-
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ο προηγούμενος το κράτησε λίγο (από τον Απρίλη που μας πέρασε) επειδή είχε τη μέση του. (Δυστυχώς όντως είναι βαρύ και λίγο δύσκολο να το ανεβάσεις στο στάντ, και δεν έχει καθόλου πλάγιο σταντ...)
Δοκίμασε αυτό: Αντί να τραβήξεις με τα χέρια το μηχανάκι για να 'ανεβεί' στο σταντ, να 'σπρώξεις' (πιέζεις με το πόδι) το σταντ κάτω από το μηχανάκι. Δεν ξέρω αν το διατύπωσα σωστά, πάντως γίνεται πολύ πιο εύκολα
Καλό είναι στην οδήγηση για εμένα τον άσχετο, αλλά μάλλον από τον ψυχρό αέρα την έπαθα στο αριστερό κ..μέρι
-
Ευχαριστώ για τη συμβουλή!!
Στην αρχή δεν κατάλαβα τι ακριβώς να κάνω, αλλά μετά είδα κάποιον άλλον να το κάνει και το δοκίμασα και δούλεψε!!
Δυστυχώς στο δικό μου... δεινοσαυράκι είναι αρκετά δυσκολότερο από τα καινούρια, αλλά δουλεύει!
Και πάλι ευχαριστώ, γιατί τόσες μέρες τράβα-σήκωνε με έχει πονέσει αρκετά ο αριστερός μου καρπός... -
Ο χρήστης GeorgeTabs έγραψε:
Ευχαριστώ για τη συμβουλή!!
Στην αρχή δεν κατάλαβα τι ακριβώς να κάνω, αλλά μετά είδα κάποιον άλλον να το κάνει και το δοκίμασα και δούλεψε!!
Δυστυχώς στο δικό μου... δεινοσαυράκι είναι αρκετά δυσκολότερο από τα καινούρια, αλλά δουλεύει!
Και πάλι ευχαριστώ, γιατί τόσες μέρες τράβα-σήκωνε με έχει πονέσει αρκετά ο αριστερός μου καρπός...Παρακαλώ...
Όντως, αν δεν το δείς δεν το καταλαβαίνεις, αλλά αφού έβγαλες άκρη, ωραία . Εγώ οδηγάω ~8 χρόνια μηχανάκια, αλλά αυτό το κόλπο το έμαθα σχετικά πρόσφατα (δεν πάει ούτε χρόνος!) γιατί πιο πρίν είχα μικρά 50ρια παπιά με χρήση κυρίως του πλαϊνού σταντ (αλλά και το κεντρικό να χρειαζόταν, είναι πανάλαφρα ). Μετά ήρθε και το Kymco 125 που χρησιμοποιούμε κυρίως το κεντρικό, οπότε έπρεπε να γίνεται ξεχούραστα. -
Kalimera se olous tous forumades kai kalos sas vrika (neos vlepete sto forum)
Paroti klasikos 4troxitis gia xronia pira fetos tin megali apofasi na mpw kai egw ston ditroxo kosmo. Eixa varethei na vlepw to kamari mou (saxo vts) na talaipwreitai stous %$#^dromous tis athinas, prwti-deytera kai na kopanietai se kathe 'tafo' ksexasmeno apo tous ergolavous (?) mas...
Etsi pira tin apofasi. Diplwma tin anoiksi kai kateytheian mixani. Papi den ithela na parw, ta thewrw epikindina, alla oute kai na mou figei mia periousia. Meta wrimou skepsews odigithika stin HONDA NX 250 (metaxeirismeni), tin opoia exw kataeyxaristithei. Paroti i empeiria mou periorizotan se kapoies xalares voltes me dyo papia, ena scooter kai mia vespa, prosarmostika poli grigora xari sti filikotita tou.
Ligous mines meta kai afou evala sto xeri kai kapioa alla mixanakia filwn, to symperasma: isws i kalyteri mixani gia tin poli, elafria, evelikti sxedon oso ena papi kai sigoura pio statheri apo ayto, me oso gazi xreiazetai kai poli kala ksepetagmata, xwris na dyskolevei ton apeiro kai poly kali odigiki symperifora, panta dedomenou tou xaraktira tis (to teleftaio to diapistwsa se kleisto strofiliki stin kriti to kalokairi, alla kai se megara - kartodromo ). Ekana kai dyo taxidakia, alla ekei einai ligo kourastiki, pros Theou den einai varadero A! Einai kai oikonomiki, paroti tin paw synexeia 5000-8500 rpm
Twra apla den to allazw, toulaxiston gia mesa sto mpaxalo pou legetai athina. Gia pio eksw vlepoume...
-
Welcome to the club!
-
Ducati Monster 900cc.
Ιταλικά γοητεία σε όλο της το μεγαλείο με έναν κινητήρα που βάζει φωτιά στην άσφαλτο απο τις 1.500 rpm
-
ΛΟΙΠΟΝ..........ΕΧΩ ΕΝΑ YAMAHA RD 500 YPVS APO TO 1986 ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ, ΕΝΑ ΥΑΜΑΗΑ Τ50 ΜΑΓΑΛΩΜΕΝΟ ΣΕ 80, ΜΙΑ VESPA 150 E, KAI ENA ΧR 250 BAJA.
-
Ο χρήστης STAX έγραψε:
ΛΟΙΠΟΝ..........ΕΧΩ ΕΝΑ YAMAHA RD 500 YPVS.....Μπράβο! Αυτό το δίχρονο 'τέρας'
-
Μια ΥΑΜΑΗΑ 750 SUPER TENERE. Πριν μια τσόπερ, SUZUKI 750 Intruder.
-
Ο χρήστης Νίκος Καρνής έγραψε:
Μια ΥΑΜΑΗΑ 750 SUPER TENERE. Πριν μια τσόπερ, SUZUKI 750 Intruder.Επιτέλους και ένας ακόμη με SUPER-TENERE. Κανόνισε το καλοκαίρι για γύρο Κρήτης.
-
Tώρα TransAlp 650 '03 (για βόλτες στα βουνά & στα λαγκάδια αλλά και ταξίδια) & Υamaha CryptonR '02 (για κάθε μέρα)
-
Honda CB 250 RS (εις τριπλούν!), GSXR 750 ('87), Peugeot Elyseo 150. Αξιόμαχο και με καθημερινή χρήση είναι μόνο το τελευταίο, τα υπόλοιπα ξεκουράζονται στην αποθήκη..
-
Kawasaki KLR 250
-
HONDA CB 500, και TW YAMAHA 125
-
Kαλημέρα!
1ο post μου στο forum.Έχω μία **KAWASAKI ZZR1100 **του '98.
Πράσινο (πολύ) σκούρο.
Και είμαι απολύτως ευχαριστημένος!! -
Γεια σας!
Honda Tiger 200cc. -
VSTROM 650!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! my2005 MAYRO
THE BEST ONOFF IN TOWN
-
YAMAHA TDM 900 03 DARK BLUE>
ΠΡΟΗΓΟΥΜΕΝΗ ΜΟΤΟ ΑΠΟ ΟΠΟΥ ΚΑΙ ΤΟ USER NAME
ΥΑΜΑΗΑ FZR750R GENESIS ΤΟΥ 88. ΑΘΑΝΑΤΗ ΜΟΤΟ ΑΠΟ ΤΙΣ ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΠΟΥ ΚΥΚΛΟΦΟΡΗΣΑΝ ΠΟΤΕ!!!!! (ΚΥΚΛΟΦΟΡΕΙ ΑΚΟΜΗ ΣΕ ΑΡΙΣΤΗ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ!!)
ΤΙ ΜΟΤΟΣΙΚΛΕΤΑ ΕΧΕΤΕ ?