Ο χρήστης mpoumpis έγραψε:
... μια πορσε μουσταρδι αγωνιστικια ! ..
!!!
Ο χρήστης mpoumpis έγραψε:
... μια πορσε μουσταρδι αγωνιστικια ! ..
!!!
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχει μια σχετικά φτηνή κατηγορία που να μπορεί κάποιος νεός να κάνει το χόμπι του και
να ευχαριστηθεί.Στο απεδειξα με το προσωπικο μου παραδειγμα οτι μπορεις. Και περα απο την Sport2 στα σιρκουι, υπαρχει η ΕΝ/9 στις αναβασεις. Τα ραλι δεν στα υπολογιζω γιατι εξ ορισμου ειναι ακριβοτερα. Να ευχαριστηθεις φθηνα λοιπον μπορεις. Να διακριθεις, οχι. Οποτε αν σε ενοχλει το οτι οι τυχον ασπονδοι νεοελληναρες γνωστοι/φιλοι σου που δυστυχως συντηρουν με την ψηφο τους το χαλι στο οποιο ζεις θα βλεπουν τα αποτελεσματα στο pc τους και θα λενε 'χαχα παλι τελευταιος ηρθε, ειναι πιο κουλος και απο τον Steven Hawking' ενω κατα τα αλλα αυτοι δεν θα ειχαν ποτε τα 'αυγα' να κανουν ο,τι και εσυ, τοτε ΟΚ, πασο. Ετσι ομως γινεται σε ολα τα αθληματα που εχουν ως παραγοντα το χρημα. Και μια ομαδα αμα δεν εχει παικτες δεν παει πουθενα. Να παιξει ομως μπορει.
Διχως οικογενειακη στηριξη ειναι ανεφικτο να κανεις motorsport πολυ νεος. Αυτο ειναι που δεν αλλαζει δυστυχως. Και ετσι οπως παμε ως κοινωνια για να τα καταφερεις μονος σου θελει χρονο. Αυτο ειναι το προβλημα. Ποση υπομονη μπορεις να κανεις και τι θα σου συμβει στο ενδιαμεσο...Εγω περιπου στα 28 μου τα καταφερα ενω διαβαζα τα περιοδικα αναποδα απο τα 14 μου και πηγαινα στα Μεγαρα με τον καρβουνιαρη+ποδια μεχρι να βγαλω διπλωμα, στην ζουλα, αντιμετωπιζοντας τον καθετο αρνητισμο της οικογενειας+παντος ειδους τρικλοποδιες που με καθυστερουσαν.
**Στον πρωτο αγωνα ομως (οπως και στον τελευταιο), εχεις ραντεβου με τον εαυτο σου.
Και στην ζωη η διαμετρος του κυκλου δεν εχει και τοση σημασια οσο το να ολοκληρωθει ο κυκλος. Οταν λοιπον υλοποιεις το ονειρο σου (οποιο και να ειναι) παιρνεις την μεγαλυτερη ικανοποιηση γιατι η ζωη ειναι μια και εσυ καταφερες να ζησεις το ονειρο... **
+1000!!! Απλά άψογος..
1ον) Το συγκρίνω διότι όπως πολύ σωστά ανέφεραν παραπάνω και ο κ.Λάμπης και ο johanndelta, με ένα τέτοιο ποσό κάλλιστα μπορεί να συμμετάσχει κάποιος σε αγώνες! Δεν θα σαρώσει τα κύπελλα, όμως σίγουρα θα το ευχαριστηθεί, και φυσικά αν τυχόν έχει κρυμμένο μέσα του έναν δεύτερο Sebastian ή έναν Marcus αυτό θα φανεί με όποιο αγωνιστικό και αν τρέξει
2ον) Χαίρομαι που συμφωνούμε σε αυτό.
Ο χρήστης sarantis l έγραψε:
Συμφωνώ απόλυτα με Λάμπη, APR και λοιπά. Ναι, όποιος γουστάρει ας ξεκινήσει όπως εκείνος ο παλιός μου αντίπαλος που στα 23 του έμπαινε επί μια βδομάδα στην μπανιέρα του σπιτιού του μαζί με την κυλινδροκεφαλή του yugo προσπαθώντας να τη γυαλίσει όσο το δυνατόν καλύτερα και μετά έβγαινε σε νυχτερινό Μερκούρη με ό,τι οδηγική ικανότητα και μούρλα διέθετε για να το ευχαριστηθεί.
Και σε αντίθεση η εικόνα που είχα μόλις προχθές στο χώρο του μηχανικού που φτιάχνει το δικό μου αυτοκίνητο. Δίπλα μου ήταν ένα Αudi A3 572hp. Οδηγός το πολύ 24 ετών. Πιο πίσω ήταν BMW Μ3 337hp με οδηγό 25 ετών, μανάβη στο επάγγελμα. Παραδίπλα ένα Uno Turbo 240hp του οποίου ο 30χρονος κάτοχος έλεγε ότι ήδη αγόρασε εγκέφαλο και πράγματα για να το κάνει 350hp. Και κάποια στιγμή ήρθε και νεαρός το πολύ 27 ετών, με τετραπετάλουδο Saxo αγνώστου ιπποδύναμης και εξωφρενικού προϋπολογισμού.
Οπότε, κόφτε τη γκρίνια, πάρτε ένα Starlet, ένα 205 ή ένα 106 και βγείτε στα βουνά να οδηγήσετε όπως εκείνος ο πιτσιρικάς με το Fiat στην τελευταία Αμφίκλεια.Ή είμαι τόσο λάθος ή είμαι από άλλο πλανήτη ....
Πως γίνεται να συμμετάσχει σε αγώνες ένας 23-25 άρης όταν :
Έστω ότι αμοίβεται το μήνα με 800 ευρώ (παραπάνω λίγο δύσκολο - αν δουλεύει και δεν είναι φοιτητής). Από τα 800 να βγάλουμε 100 ευρώ για τις μετακινήσεις του στην δουλειά ? Πάμε στα 700... Να βγάλουμε και 150 ευρώ για κάποιες εξόδους - γυναίκα κ.τ.λ ? Βγάλε και άλλα 100 για καθημερινά έξοδα ?
Με βάση τα παραπάνω του περισσεύουν 450 ευρώ
Άρα με δεδομένα τα παραπάνω και επιπλεόν οτι δεν τον συντηρεί ο μπαμπάς του και οτι δεν προτείθεται ο ίδιος (αλλά ούτε και η οικογένειά του) να ξεβρακωθεί για να κάνει αγώνες ... μάλλον δύσκολο το βλέπω να συμμετάσχει σε αγώνες !!!!!!!
Και μην μου πείτε οτι η πλειοψηφία αυτών που τρέχουν σε αγώνες συστηματικά... 'πεινάνε'.Υ.Γ. Υπάρχουν βέβαια παραδείγματα ανθρώπων που ασχολήθηκαν με τους αγώνες και καταστράφηκαν οικονομικά. Η φράση οτι : Οι αγώνες αυτοκινήτου είναι ο βασιλιάς των σπόρ και των σπόρ των βασιλέων νομίζω οτι ισχύει μέσες - άκρες.
Τέλος, το να ασχοληθείς στην Ελλάδα με τους αγώνες πρέπει να ισχύει ένα από τα δυο : Ή να έχεις φράγκα ή να ξεβρακωθείς για να κάνεις το κέφι σου.
Το θέμα αυτό έχει ξανασυζητηθεί κάμποσες φορές:
1ον) ο 25αρης της γενιάς των 800 Ε θα βρει τα χρήματα να συμμετάσχει στους αγώνες (αν θέλει) με τον ίδιο τρόπο που βρίσκει τα χρήματα να οδηγεί καθημερινά πολιτικό αυτοκίνητο αξίας 10.000, 15.000 ή και 20.000 Ε πολλές φορές..
2ον) Οι αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι κοινωνικό αγαθό ωστε να πρέπει να μπορούν όλοι να ασχοληθούν με αυτούς. Μπορούν να ασχοληθούν όλοι με την ιππασία ή με την ιστιοπλοία για παράδειγμα? Οχι, αλλά δεν νομίζω να βγαίνει κανείς στα αντίστοιχα fora και να διαμαρτύρεται γι'αυτό..
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Βγηκε η βαθμολογια σημερα, αρα μπραβο στο Δημο Ριζικαρη!!!
Το ωραιο ειναι πως το Σαββατο (την Κυριακη δεν κοιταξα αλλα μαλλον τα ιδια θα ειχε) ετρεχε με ημισλικ 540...YΓ: Αμα αλλαξει το βοσκοτοπι, αλλαζουν και οι ισορροπιες τελικα μεχρι να το μαθουν ολοι...
Και φυσικά τώρα που το αυτοκίνητο ελέγχθηκε και βρέθηκε σωστό, κανείς από όλους αυτούς που έβγαιναν και λασπολογούσαν δεν είπε κάτι!
Αυτό το αποτέλεσμα ήταν φυσιολογικό και αναμενόμενο από έναν οδηγό με τόσα χρόνια εμπειρίας και αρκετές εκατοντάδες αγώνες στο ενεργητικό του. Γιατι να είναι τόσο δύσκολο για τους περισσότερους να παραδεχτούν ότι κάποιος μπορεί να είναι πιο γρήγορος από αυτούς?
Ο χρήστης Μιχάλης Φράγκου έγραψε:
Ποιο βιβλιο είναι αυτό, και που μπορει να το βρει καποις??
Το βιβλίο 'Οθεν ούζα καλά' μπορεί κανείς να το βρει στον Παπασωτηρίου.
Ωραίο το incar, απλώς θα μπορούσε να λείπει η μουσική (για να ακούμε το αυτοκίνητο και τον συνοδηγό)