-
Δεν θα έπρεπε να είναι όμως. Αυτό λεω.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Δεν θα έπρεπε να είναι όμως. Αυτό λεω.Χαίρομαι που συμφωνούμε ...
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
...Αλλά, ακόμα και σε αυτή την περιπτωση, ας πάει σε μια πίστα...σε μια τι???
...κάτι σε monza ας πούμε??? -
Ο χρήστης CRN.gr έγραψε:
...Αλλά, ακόμα και σε αυτή την περιπτωση, ας πάει σε μια πίστα...
σε μια τι???
...κάτι σε monza ας πούμε???Για να μην προβληματίζεσαι. Στις Σέρρες. Η και στα Μέγαρα, όταν ξανανοίξουν. Η στο Καρτόδρομο σε διάφορα Trackdays.
-
Ο χρήστης kouk έγραψε:
Η και στα Μέγαρα, όταν ξανανοίξουνΓνωριζουμε κατι συγκεκριμενο λεγοντας οτι ΘΑ ξανανοιξει η πιστα?
-
Ο χρήστης alman310 έγραψε:
Το θέμα αυτό έχει ξανασυζητηθεί κάμποσες φορές:
1ον) ο 25αρης της γενιάς των 800 Ε θα βρει τα χρήματα να συμμετάσχει στους αγώνες (αν θέλει) με τον ίδιο τρόπο που βρίσκει τα χρήματα να οδηγεί καθημερινά πολιτικό αυτοκίνητο αξίας 10.000, 15.000 ή και 20.000 Ε πολλές φορές..
2ον) Οι αγώνες αυτοκινήτου δεν είναι κοινωνικό αγαθό ωστε να πρέπει να μπορούν όλοι να ασχοληθούν με αυτούς. Μπορούν να ασχοληθούν όλοι με την ιππασία ή με την ιστιοπλοία για παράδειγμα? Οχι, αλλά δεν νομίζω να βγαίνει κανείς στα αντίστοιχα fora και να διαμαρτύρεται γι'αυτό..
Αγαπητέ alman310,
1ον : Πραγματικά δεν καταλαβαίνω πως συγκρίνεις σε οικονομικό επίπεδο ένα πολιτικό αυτοκίνητο που το μόνο που χρειάζεται είναι βενζίνη και τα σέρβις του, με μια εμπλοκή σε αγώνες (εδώ έχουμε συντήρηση (ΚΑΙ) αγωνιστικού αυτοκινήτου -παράβολα συμμετοχής - τυχόν ζημιές κ.τ.λ.). Όπως και να ' χει μια πιθανή εμπλοκή με τους αγώνες είναι ένα επιπλέον κόστος. Κατά την ταπεινή μου άποψη θεωρώ πως δεν είναι το ίδιο.
2ον : Δεν διαμαρτύρομαι... συζήτηση κάνουμε. Αν θες και την προσωπική μου άποψη δεν είναι πρωταρχική ανάγκη και στόχος (για εμένα) οι αγώνες αυτοκινήτου. Συμφωνώ απόλυτα στο ότι οι αγώνες δεν είναι κοινωνικό αγαθό και οτι δεν μπορεί να ασχολείται ο καθένας με αυτό.
Μ.Φ.Χ.
-
1ον) Το συγκρίνω διότι όπως πολύ σωστά ανέφεραν παραπάνω και ο κ.Λάμπης και ο johanndelta, με ένα τέτοιο ποσό κάλλιστα μπορεί να συμμετάσχει κάποιος σε αγώνες! Δεν θα σαρώσει τα κύπελλα, όμως σίγουρα θα το ευχαριστηθεί, και φυσικά αν τυχόν έχει κρυμμένο μέσα του έναν δεύτερο Sebastian ή έναν Marcus αυτό θα φανεί με όποιο αγωνιστικό και αν τρέξει
2ον) Χαίρομαι που συμφωνούμε σε αυτό.
-
Ποτέ δεν ισχυρίστηκε κάποιος πως οι αγώνες είναι φτηνό σπορ. Ποτέ δεν ήταν και ποτέ δεν θα γίνουνε.
Το θέμα είναι πως ένα σημαντικό κίνητρο κάποιου που παίρνει την απόφαση είναι να ανταγωνιστεί. Δυστυχώς δεν υπάρχει μια σχετικά φτηνή κατηγορία που να μπορεί κάποιος νεός να κάνει το χόμπι του και
να ευχαριστηθεί. Σαφώς και δεν ισχυρίζομαι πως κάποιος που μπορεί να διαθέσει πολλά χρήματα δεν πρέπει να το κάνει επειδή δεν μπορούν και οι άλλοι.Σύγκριση μεταξύ πολιτικών και αγωνιστικών δεν υπάρχει,για μένα. Το ένα βγάζει κάθε μερα μεροκάμματο και το άλλο απαιτεί πολλά μεροκάμματα μόνο και μόνο για να υπάρχει.
Σίγουρα απαιτούνται θυσίες και πολλοί καλομαθημένοι νέοι δεν είναι πρόθυμοι να τις κάνουν.
Αυτό όμως σε καμμία περίπτωση δεν στερεί ευθύνες από κάποιους άλλους για το γεγονός ότι το σπορ έγινε απλησίαστο πόσο μάλλον την αδιαφορία.Οι αγώνες δεν είναι κοινωνικό αγαθό αλλά ούτε και κληρονομικό δικαίωμα.
Και κάπου εδώ εγώ
Καλή τύχη σε όσους τολμηρούς και μακάρι κάποτε να αλλάξουν τα πράγματα ...
-
Ο χρήστης jean29 έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχει μια σχετικά φτηνή κατηγορία που να μπορεί κάποιος νεός να κάνει το χόμπι του και
να ευχαριστηθεί.Στο απεδειξα με το προσωπικο μου παραδειγμα οτι μπορεις. Και περα απο την Sport2 στα σιρκουι, υπαρχει η ΕΝ/9 στις αναβασεις. Τα ραλι δεν στα υπολογιζω γιατι εξ ορισμου ειναι ακριβοτερα. Να ευχαριστηθεις φθηνα λοιπον μπορεις. Να διακριθεις, οχι. Οποτε αν σε ενοχλει το οτι οι τυχον ασπονδοι νεοελληναρες γνωστοι/φιλοι σου που δυστυχως συντηρουν με την ψηφο τους το χαλι στο οποιο ζεις θα βλεπουν τα αποτελεσματα στο pc τους και θα λενε 'χαχα παλι τελευταιος ηρθε, ειναι πιο κουλος και απο τον Steven Hawking' ενω κατα τα αλλα αυτοι δεν θα ειχαν ποτε τα 'αυγα' να κανουν ο,τι και εσυ, τοτε ΟΚ, πασο. Ετσι ομως γινεται σε ολα τα αθληματα που εχουν ως παραγοντα το χρημα. Και μια ομαδα αμα δεν εχει παικτες δεν παει πουθενα. Να παιξει ομως μπορει.
Διχως οικογενειακη στηριξη ειναι ανεφικτο να κανεις motorsport πολυ νεος. Αυτο ειναι που δεν αλλαζει δυστυχως. Και ετσι οπως παμε ως κοινωνια για να τα καταφερεις μονος σου θελει χρονο. Αυτο ειναι το προβλημα. Ποση υπομονη μπορεις να κανεις και τι θα σου συμβει στο ενδιαμεσο...Εγω περιπου στα 28 μου τα καταφερα ενω διαβαζα τα περιοδικα αναποδα απο τα 14 μου και πηγαινα στα Μεγαρα με τον καρβουνιαρη+ποδια μεχρι να βγαλω διπλωμα, στην ζουλα, αντιμετωπιζοντας τον καθετο αρνητισμο της οικογενειας+παντος ειδους τρικλοποδιες που με καθυστερουσαν.
**Στον πρωτο αγωνα ομως (οπως και στον τελευταιο), εχεις ραντεβου με τον εαυτο σου.
Και στην ζωη η διαμετρος του κυκλου δεν εχει και τοση σημασια οσο το να ολοκληρωθει ο κυκλος. Οταν λοιπον υλοποιεις το ονειρο σου (οποιο και να ειναι) παιρνεις την μεγαλυτερη ικανοποιηση γιατι η ζωη ειναι μια και εσυ καταφερες να ζησεις το ονειρο... ** -
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
Δυστυχώς δεν υπάρχει μια σχετικά φτηνή κατηγορία που να μπορεί κάποιος νεός να κάνει το χόμπι του και
να ευχαριστηθεί.Στο απεδειξα με το προσωπικο μου παραδειγμα οτι μπορεις. Και περα απο την Sport2 στα σιρκουι, υπαρχει η ΕΝ/9 στις αναβασεις. Τα ραλι δεν στα υπολογιζω γιατι εξ ορισμου ειναι ακριβοτερα. Να ευχαριστηθεις φθηνα λοιπον μπορεις. Να διακριθεις, οχι. Οποτε αν σε ενοχλει το οτι οι τυχον ασπονδοι νεοελληναρες γνωστοι/φιλοι σου που δυστυχως συντηρουν με την ψηφο τους το χαλι στο οποιο ζεις θα βλεπουν τα αποτελεσματα στο pc τους και θα λενε 'χαχα παλι τελευταιος ηρθε, ειναι πιο κουλος και απο τον Steven Hawking' ενω κατα τα αλλα αυτοι δεν θα ειχαν ποτε τα 'αυγα' να κανουν ο,τι και εσυ, τοτε ΟΚ, πασο. Ετσι ομως γινεται σε ολα τα αθληματα που εχουν ως παραγοντα το χρημα. Και μια ομαδα αμα δεν εχει παικτες δεν παει πουθενα. Να παιξει ομως μπορει.
Διχως οικογενειακη στηριξη ειναι ανεφικτο να κανεις motorsport πολυ νεος. Αυτο ειναι που δεν αλλαζει δυστυχως. Και ετσι οπως παμε ως κοινωνια για να τα καταφερεις μονος σου θελει χρονο. Αυτο ειναι το προβλημα. Ποση υπομονη μπορεις να κανεις και τι θα σου συμβει στο ενδιαμεσο...Εγω περιπου στα 28 μου τα καταφερα ενω διαβαζα τα περιοδικα αναποδα απο τα 14 μου και πηγαινα στα Μεγαρα με τον καρβουνιαρη+ποδια μεχρι να βγαλω διπλωμα, στην ζουλα, αντιμετωπιζοντας τον καθετο αρνητισμο της οικογενειας+παντος ειδους τρικλοποδιες που με καθυστερουσαν.
**Στον πρωτο αγωνα ομως (οπως και στον τελευταιο), εχεις ραντεβου με τον εαυτο σου.
Και στην ζωη η διαμετρος του κυκλου δεν εχει και τοση σημασια οσο το να ολοκληρωθει ο κυκλος. Οταν λοιπον υλοποιεις το ονειρο σου (οποιο και να ειναι) παιρνεις την μεγαλυτερη ικανοποιηση γιατι η ζωη ειναι μια και εσυ καταφερες να ζησεις το ονειρο... **+1000!!! Απλά άψογος..
-
Ο χρήστης johanndelta έγραψε:
**Στον πρωτο αγωνα ομως (οπως και στον τελευταιο), εχεις ραντεβου με τον εαυτο σου.
Και στην ζωη η διαμετρος του κυκλου δεν εχει και τοση σημασια οσο το να ολοκληρωθει ο κυκλος. Οταν λοιπον υλοποιεις το ονειρο σου (οποιο και να ειναι) παιρνεις την μεγαλυτερη ικανοποιηση γιατι η ζωη ειναι μια και εσυ καταφερες να ζησεις το ονειρο... **πολύ ωραίο...
πάντως μη τα βλέπετε τόσο δραματικά τα πράγματα.... ακόμα υπάρχουν στο forum τα post που ρωτούσα πως να μετατρέψω το 106 σε αγωνιστικό. για τα θέματα ασφαλείας ε?
ξεκίνησα ράλλυ το 2003 με τις ίδιες αναρτήσεις bilstein κίτρινα που φορούσε πολιτικό, τον πρώτο αγώνα τον έκανα με δανεικά!!!! ζαντολάστιχα με δρομίσια λάστιχα και σας ξαναλέω, το αυτοκίνητο ήταν 100% σωστό από ασφάλεια, ρούχα κράνη πολύ καλά και από μηχανικά ήταν απολύτως... πολιτικό. σαζμαν ? μαμά! κινητήρας ? μαμά! και απλώς δεν βγήκα... τελευταίος!! η χαρά απερίγραπτη..
ε λοιπόν με αυτό το αυτοκίνητο, με 'κοντό' κορωνοπήνιο (όχι μπλοκέ) και μεταχειρισμένα αγωνιστικά ελαστικά πήρα το 'τοπικό' σπριντ Κοζάνης το 2003. (και ούτε για μια στιγμή μη νομίσει κανείς ότι έλιωσα στις δοκιμές με το αυτοκίνητο, όποιος δει το incar φαίνονται σημεία που αφήνω ενώ.. έπαιρνε)
απλά λέω... δεν είναι τόσο τραγικά τα πράγματα. άμα κάποιος έχει προϋπόθεση για να ΑΡΧΙΣΕΙ το να έχει ένα πλήρες ανταγωνισιμό αγωνιστικό με πλήρη υποστήριξη είναι σα λέμε ότι για να αρχίσουμε το ψάρεμα θα πάμε να πάρουμε καλάμι carbon με ... δολώματα τιτανίου και να πάμε σε ... διαγωνισμό ψαρέματος για να σκίσουμε.
όπως καταλάβατε δεν το έχω χαμπάρι από ψάρεμα
αλλά το όνειρο το έζησα και το κυριότερο έκανα πολλούς φίλους σε όλη την Ελλάδα. ε και μετά.. παντρεύτηκα που είπε και κάποιος προηγουμένως
(τώρα που γράφω η μπουμπού κλαίει στο διπλανό δωμάτιο) -
Συνοψίζοντας δηλαδή, επειδή τσάμπα δεν γίνεται τίποτα άλλο εκτός απο παιχνίδια με μπάλες και μπαλάκια, δύο είναι οι λύσεις:
Ή να φτίαξουν κατηγορία με 'παλιοκαιρίσιους' κανονισμούς ασφαλείας ώστε να πέσει το κόστος για να μπορούν όλοι να μετατρέψουν εύκολα τα πολιτικά ΙΧ τους και να μπορούν να πάνε και μέχρι τη δουλειά τους-και μή μου πείτε οτι ένα ληγμένο κάθισμα ή μια ληγμένη ζώνη προστατεύει λιγότερο απο ένα ισχύον.
(NOT GOING TO HAPPEN)Ή ΑΓΩΝΟΔΑΝΕΙΟ με σταθερό κυμαινόμενο επιτόκιο σε Ελβετικό Φράγκο και άμα το σπάσεις χάρισμά σου
(NOT GOING TO HAPPEN EITHER)Ό,τι, μα ό,τι και να γίνει πάντως, όπως έχει προειπωθεί ήδη, άν δεν γίνει το motorsport της μόδας δεν πρόκειται ποτέ να έρθει νέο αίμα. Και της μόδας δεν πρόκειται να γίνει, πιστεύω, ποτέ στην Ελλάδα για λόγους που ουδέποτε αντελήφθην (και είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται κιόλας)
Δηλαδή εγώ που χαίρομαι ποιο πολύ αν δω πιτσιρίκο με cage στο κουβαδάκι απο το Μ!#4#$%νο που το 'παίζει' ιστορία με το 'εργαλείο' και άλλα τέτοια σωβινιστικά τι είμαι, ανώμαλος;
έστω και δωρεά να σας κάνει κάποιος ένα πολιτικό αυτοκίνητο δεν νομίζω οτι με κάτω απο 5 χιλιάρικα μπορεί να περάσει Τ.Ε. (Μόνο το αυτοκίνητο, όχι το πλήρωμα_)
Επίσης θεωρώ ότι στο χώμα μπορείς να βγάλεις πολλά περισσότερα γούστα με πολύ ποιο basic πράγματα. Μόνο καλό ράψιμο, σωστή ανάρτηση και καλές ποδιές:)
Άσε που πας και με τα μισά χιλιόμετρα οπότε μάλλον κινδυνεύεις και λιγότερο... -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Συνοψίζοντας δηλαδή..........................Ό,τι, μα ό,τι και να γίνει πάντως, όπως έχει προειπωθεί ήδη, άν δεν γίνει το motorsport της μόδας δεν πρόκειται ποτέ να έρθει νέο αίμα. Και της μόδας δεν πρόκειται να γίνει, πιστεύω, ποτέ στην Ελλάδα για λόγους που ουδέποτε αντελήφθην (και είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται κιόλας)
Απορία ζωής και για εμένα αυτό...
Επίσης θεωρώ ότι στο χώμα ........
Άσε που πας και με τα μισά χιλιόμετρα .....Αυτό ξανά πες το μήπως και το εμπεδώσουν επί τέλους οι πρωταθληταράδες μας.
Φιλικά Speedy
-
ζηλεια
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
έστω και δωρεά να σας κάνει κάποιος ένα πολιτικό αυτοκίνητο δεν νομίζω οτι με κάτω απο 5 χιλιάρικα μπορεί να περάσει Τ.Ε. (Μόνο το αυτοκίνητο, όχι το πλήρωμα_)
πριν το καταταξουμε αδικα σε κομπλεξικη παπαρια περιμενουμε αναλυση
-
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Συνοψίζοντας δηλαδή, επειδή τσάμπα δεν γίνεται τίποτα άλλο εκτός απο παιχνίδια με μπάλες και μπαλάκια, δύο είναι οι λύσεις:
Ή να φτίαξουν κατηγορία με 'παλιοκαιρίσιους' κανονισμούς ασφαλείας ώστε να πέσει το κόστος για να μπορούν όλοι να μετατρέψουν εύκολα τα πολιτικά ΙΧ τους και να μπορούν να πάνε και μέχρι τη δουλειά τους-και μή μου πείτε οτι ένα ληγμένο κάθισμα ή μια ληγμένη ζώνη προστατεύει λιγότερο απο ένα ισχύον.
(NOT GOING TO HAPPEN)Ή ΑΓΩΝΟΔΑΝΕΙΟ με σταθερό κυμαινόμενο επιτόκιο σε Ελβετικό Φράγκο και άμα το σπάσεις χάρισμά σου
(NOT GOING TO HAPPEN EITHER)Ελπίζω αυτό να μη το συμπεραίνεις από το δικό μου post αφού εγώ λέω για 100% ασφάλεια. Δεν είναι τόσο απαγορευτικό το κόστος για ένα κλουβί 2 μπάκετ ζώνες και μια πυρόσβεση. άλλοι τα βάζουν τόσα λεφτά σε ηχοσύστημα για να μην πω για το τι λεφτά 'χάνονται' σε 'βελτιώσεις'. Απίθανες καταστάσεις που ακόμα και μέχρι σήμερα δεν πιάνω γενικώς...
Αυτό που είπα είναι ότι δεν χρειάζεται σώνει και καλά μπλοκέ, GrA κινητήρας και... ρυθμιζόμενες αναρτήσεις για να ξεκινήσεις. Βασικά ούτε το να 'φτιάξεις' το πολιτικό σου αυτοκίνητο δε συμφέρει. Όποιος νέος με ρωτάει που θέλει να ασχοληθεί του λέω να πάρει ένα μεταχειρισμένο, υπάρχουν ένα σωρό καλά και οικονομικά να συντηρείς αυτοκίνητα προς πώληση.
Φόρμες - κράνη - εσώρουχα ας πάρει δανεικά στη χειρότερη περίπτωση για τους 1-2 πρώτους αγώνες...
άμα θες τρέχεις... τώρα αν είσαι σε οικονομική θέση που δεν σου περισσεύουν 300-400 ευρώ το μήνα τότε καλύτερα μη το ξεκινάς το άθλημα γιατί δεν είναι μόνο να το πάρεις και να κάνεις 1-2 αγώνες, πρέπει να κάνεις περισσότερους για να ψηθείς και όσο νά ναι τα έξοδα θα τρέχουν. όχι υπερβολικά αλλά με ψιλά δεν γίνεται δουλειά και κακώς το συζητάμε γιατί είμαστε πολύ κοντά στον 'τζάμπα'
Ό,τι, μα ό,τι και να γίνει πάντως, όπως έχει προειπωθεί ήδη, άν δεν γίνει το motorsport της μόδας δεν πρόκειται ποτέ να έρθει νέο αίμα. Και της μόδας δεν πρόκειται να γίνει, πιστεύω, ποτέ στην Ελλάδα για λόγους που ουδέποτε αντελήφθην (και είμαι σίγουρος οτι δεν πρόκειται κιόλας)
Δηλαδή εγώ που χαίρομαι ποιο πολύ αν δω πιτσιρίκο με cage στο κουβαδάκι απο το Μ!#4#$%νο που το 'παίζει' ιστορία με το 'εργαλείο' και άλλα τέτοια σωβινιστικά τι είμαι, ανώμαλος;
είμαστε μια χώρα που έχει ένα πρωτάθλημα ταχύτητας για γέλια και η μεγαλύτερη ενεργή δύναμη στο μηχανοκίνητο είναι τα ράλλυ και από την άλλη ο ALPHA δείχνει ζωντανά δύο Πρωταθλήματα με φόρμουλες και.. καθόλου ράλλυ. πέρυσι πάλι καλά που υπήρχε και το racing planet να λέμε που θα είναι πολύ κρίμα αν δε βγει φέτος..
έστω και δωρεά να σας κάνει κάποιος ένα πολιτικό αυτοκίνητο δεν νομίζω οτι με κάτω απο 5 χιλιάρικα μπορεί να περάσει Τ.Ε. (Μόνο το αυτοκίνητο, όχι το πλήρωμα_)
καταρχάς με 5 χιλιάρικα παίρνεις μεταχειρισμένο αγωνιστικό στα 1400 και με.. προίκα
αλλά και πάλι,
κλουβί βιδωτό J, πυροσβέσεις, 2 μπάκετ και ζώνες (αυτά να είναι συμβατά με HANS, μη τον πιάσουν τον νέο κορόϊδο). άντε βάλε και κράνη φόρμες εσώρουχα.
το HANS νομίζω ότι για το 2009 είναι προαιρετικό για σπριντ οπότε το αφήνουμε για του χρόνου.
νομίζω ότι με 3 χιλιάρικα μπορεί να ξεκινήσει.
ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΧΕΙΡΟΤΕΡΗ ΔΥΝΑΤΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ που κανονικά δε θα πρέπει να είναι ούτε το 5% των περιπτώσεων.Επίσης θεωρώ ότι στο χώμα μπορείς να βγάλεις πολλά περισσότερα γούστα με πολύ ποιο basic πράγματα. Μόνο καλό ράψιμο, σωστή ανάρτηση και καλές ποδιές:)
Άσε που πας και με τα μισά χιλιόμετρα οπότε μάλλον κινδυνεύεις και λιγότερο...σωστός. ε μπορείς να πεις ότι δεν βοηθάνε και πολύ τα χώματά μας που καμιά φορά είναι σπαστήρια. στη Χαλκιδική που έχουμε και κάτι φλαταδούρες και γενικά πιο μαλακό χώμα δεν κάνουμε χωμάτινους αγώνες..
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Επίτρεψε μια δική μου παράθεση.
Σε καταλαβαίνω, όσο δεν μπορείς να φανταστής , έχεις όλη την δύναμη να παραθέσεις έννοιες που πόλοι δεν της καταλαβαίνουν, η που ο συναισθηματισμός τους ‘για τον άλλο’ είναι στο απόλυτο 0.
Εσύ ξέρεις τι είναι να φτιάχνεις αυτοκίνητα και να τα οδηγούν σε αγώνες, και οι χρόνοι τους να μην μπορούν να πλησιάσουν, ούτε κατ’ ελάχιστο, τον χρόνο που έκανες εσύ δοκιμάζοντας το, προτού το παράδοσης!!!…. Antonis-teamAμα θες να σου παραδωσω κανενα μαθητη που να ξερει γερμανικα/αγγλικα, ευχαριστως.
Και αυτοκινητο μπορω να σου παραδωσω, αλλα μονο...πλυμμενο, μιας και δεν ειμαι μηχανικος. -
οπότε αγαπητέ papazent νομίζω ότι ένα cage,2 bucket και μία πυρόσβεση δεν είναι το απαγορευτικό στο να ετοιμαστεί ένα αυτοκίνητο..και νατρέξει και να ευχαριστηθεί το πλήρωμα! τώρα εαν σε αυτό προσθέσεις μία αναρτισάρα ρυθμιζόμενη, μοτερ σε άλλο πλανήτη και σασμάν τότε ούτε ένα ¨καλό' Ν/2 δεν μπορούμε να φτιάξουμε
συγγνώμη εαν παρανόησα αυτά που έγραψες. όντως τα πράγματα είναι δύσκολα αλλά όχι και τόσο πολύ...
σίγουρα οι αγώνες δεν είναι της μόδας και δεν θα γίνουν αλλά αν λόγω trends 'έρθει' κόσμος τί να το κάνεις...μιλούσαμε και για ρομαντισμότώρα αυτό για το χώμα...πως είναι πιο οικονομικό όταν:
- το ποσό συμμετοχής είναι υψηλότερο
- είναι λογικό οι φθορές να είναι μεγαλύτερες
- λίγα από τα αυτοκίνητα προς πώληση είναι 'έτοιμα' για χώμα. και αυτό το λέω γιατί θα ήθελα ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ να κάνω έστω και έναν αγώνα χώμα αλλά το 13αρι μου είναι ακατάλληλο
οι ερωτήσεις μου δεν έχουν ίχνος εμπάθειας και πραγματικά θέλω να κερδίσω κάτι από αυτή την κουβέντα.
φιλικά.ΥΓ πέρυσι έκανα ολοκληρη σχεδόν χρονιά με δανεικά τα πάντα εκτός από τα εσώρουχα...
φέτος περίμενα το κράνος μου για 4 μήνες με αποτέλεσμα τους 3 (ή 4) αγώνες να τους κάνω πάλι με δανεικό..υπάρχουν άνθρωποι που βοηθάνε τους νέους τελικά.. -
Ο χρήστης PapaZent έγραψε:
Ή να φτίαξουν κατηγορία με 'παλιοκαιρίσιους' κανονισμούς ασφαλείας ώστε να πέσει το κόστος για να μπορούν όλοι να μετατρέψουν εύκολα τα πολιτικά ΙΧ τους και να μπορούν να πάνε και μέχρι τη δουλειά τους-και μή μου πείτε οτι ένα ληγμένο κάθισμα ή μια ληγμένη ζώνη προστατεύει λιγότερο απο ένα ισχύον.
(NOT GOING TO HAPPEN)Τελείως λάθος λογική: να κόψουμε πρώτα από τα συστήματα ασφαλείας. Τρέξε και με πέτσινο κράνος και απλό ρολ-μπαρ, γιατί όχι ?
Δες τι σου είπε ο glf, ψάξε το παλιό θέμα ('Προετοιμασία αγωνιστικού αυτοκινήτου' νομίζω λεγόταν) και θα δεις πως δεν ισχύει αυτό.
Στο κάτω-κάτω, νοίκιασε ένα μικρό αυτοκίνητο για 2 αγώνες να δεις αν σ΄ αρέσει.
και μή μου πείτε οτι ένα ληγμένο κάθισμα ή μια ληγμένη ζώνη προστατεύει λιγότερο απο ένα ισχύον.
Στο λέω._
-
Επειδή το έχω ζήσει το θέμα, με παραπλήσια ιστορία με αυτή του GLF, θεωρώ πλέον μετά από 7 χρόνια αγωνιστικής εμπλοκής ότι το καλύτερο που έχει να κάνει ένας νέος αγωνιζόμενος είναι να αγοράσει ένα φθηνό, group N, αγωνιστικό, να ΜΗΝ κάνει ΚΑΜΙΑ έκπτωση στα συστήματα ασφαλείας, και να ξεκινήσει κάποιους αγώνες προσπαθώντας να βελτιώσει τον εαυτό του καταρχήν (το incar βοηθάει απίστευτα σε αυτό).
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, πιστεύω ότι ένα Ν2 είναι πολύ καλή αρχή, και για οδηγική εξέλιξη αλλά και για χαμηλό κόστος αγώνων και μεγάλη αξιοπιστία.
Τις 2 χρονιές που είχα το 106 μου Ν2 τις αναπολώ ακόμα όσον αφορά την αξιοπιστία και το χαμηλό κόστος.
Ξεκινούσα τη χρονιά με 2 σετ ελαστικά και τα έξοδα μετά ήταν παράβολα-λιπαντικά-βενζίνες.
MΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ